• 16.405 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.834 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wij hebben een megacrisis, de ergste uit de geschiedenis, maar het ergste lijkt achter de rug. En wat jij bedelen noemt, noem ik supporten. En Feyenoord schoothondjes noemen? Hoe kom je erop? Zeker nooit in de buurt van de Kuip geweest....

Hoezo lijkt het ergste achter de rug?

Dat werd ook gezegt toen van Marwijk,Makaay,Landzaat & Tomasson kwamen binnenwandelen in de kuip,iedereen was weer helemaal in de wolken en dacht dat het weer mee zou doen in de top 3 haha.

Eerst maar kijken hoe Been het doet,ik kan me een mager seizoen herinneren waarin NEC alsnog zijn contract verlengde,en dit seizoen leek goed te gaan,maar ze hebben de laatste 3 maanden volgens mij 1x gewonnen(Van feyenoord )

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Als je gewoon een serieuze dreiging hebt onder de streep te komen en nu aan het eind van het seizoen waarschijnlijk 7de gaat worden is het "ergste" achter de rug ja.

Dat betekent niet dat heel Feyenoord nog steeds niet aan het wankelen is, maar toekomst visie doen wij nu even niet aan

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Hoezo lijkt het ergste achter de rug?

Dat werd ook gezegt toen van Marwijk,Makaay,Landzaat & Tomasson kwamen binnenwandelen in de kuip,iedereen was weer helemaal in de wolken en dacht dat het weer mee zou doen in de top 3 haha.

Inclusief de ajacieden die op een aantal fora jaloers waren op die aankopen. Het eerste seizoenshelft was ook erg goed, totdat ze het in de 2e seizoenshelft verpesten. Toch een tasbare (troost)prijs gewonnen. Tomasson kwam overigens pas een jaar later en Landzaat kwam in dat seizoen pas in de winterstop. Dus bij Tomasson en Landzaat was er niemand meer in de wolken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Staat cocaïne eigenlijk wel op de dopinglijst?

nee, maar hij gaat wel een douw krijgen.

die zien we de komende 2 jaar niet meer.

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5183 stemmen

combi schreef:

(quote)
nee, maar hij gaat wel een douw krijgen.

die zien we de komende 2 jaar niet meer.

Om het ingewikkelder te maken, volgens mij staat het wèl op de dopinglijst, maar wordt het niet bestraft bij out of competition controles.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Inclusief de ajacieden die op een aantal fora jaloers waren op die aankopen. Het eerste seizoenshelft was ook erg goed, totdat ze het in de 2e seizoenshelft verpesten. Toch een tasbare (troost)prijs gewonnen. Tomasson kwam overigens pas een jaar later en Landzaat kwam in dat seizoen pas in de winterstop. Dus bij Tomasson en Landzaat was er niemand meer in de wolken.

Lol ajacieden jaloers,haha,welke fora zit jij op joh,zullen wel feyenoorders zijn geweest die zich uitgaven voor ajacieden want ik ken echt niemand die jaloers was hoor....

Enne ja,met hangen en wurgen bleef feyenoord in de 1ste seizoenshelft bovenaan maar in de 2e kon zelfs van Marwijk niks meer met dat matige zooitje.

Zelfs een troostprijs klinkt te mooi.

Ik ken niemand die het een prijs noemt,iedereen ziet het als gegeven cadeautje.

Geen enkele topploeg uitgeschakeld in de beker en alle wedstrijden thuis gespeeld.

Kun je zelf ff neerzetten welke wedstrijden het allemaal geweest zijn of weet je dat niet meer?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Lol ajacieden jaloers,haha,welke fora zit jij op joh,zullen wel feyenoorders zijn geweest die zich uitgaven voor ajacieden want ik ken echt niemand die jaloers was hoor....

Enne ja,met hangen en wurgen bleef feyenoord in de 1ste seizoenshelft bovenaan maar in de 2e kon zelfs van Marwijk niks meer met dat matige zooitje.

Zelfs een troostprijs klinkt te mooi.

Ik ken niemand die het een prijs noemt,iedereen ziet het als gegeven cadeautje.

Geen enkele topploeg uitgeschakeld in de beker en alle wedstrijden thuis gespeeld.

Kun je zelf ff neerzetten welke wedstrijden het allemaal geweest zijn of weet je dat niet meer?

Gaan we bijdehand doen? Als we een wedstrijd gaan doen over standen en wedstrijden van de afgelopen 20 jaar, dan win je het niet van me.

Hoe kom je er bij dat ze met hangen en wurgen 2e stonden in de winterstop?

Topploeg ajax was al uitgeschakeld tegen Volendam, of wat dat dit seizoen? psv maakte direct aan het begin een blunder, zodat ze eruit werden gezet. Daar kan Feyenoord ook weinig aan doen. De Amstel Cup is een troostprijs, maar wel 1 van de 2 die te winnen zijn in Nederland.

Gegeven cadeautje? Waar heb je het over?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Het begint een veredelt Just a Joke topic te worden. Wat een puberaal inhoudsloos gezwam. Toch ode aan Rico dat ie toch nog de moeite neemt inhoudelijk te reageren.

Tuurlijk is de bekerwinst inferieur maar een mooi substitutieprijsje voor het mislopen van de titel.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Daar heb je een goed punt, Naomi. Hulde voor Rico.

Ik vind het nu trouwens ook redelijk irritant worden, alsof Ajax en Feyenoord de enige teams zijn in Nederland. Toegegeven, ik klier ook wel een beetje als Ajax heeft verloren of iets dergelijks maar na een paar geintjes is het niet meer leuk en helemaal niet in dergelijke taal en op zo'n hautaine toon.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Maar het blijft een club van schoothondjes...

En in lach me rot om die pseudocrisis van jullie.... CL missen jullie nu al 5 jaar en eindelijk actie...

Seizoen Danny Blind hebben we zelfs nog in de CL overwintert grapjas. Lullig en onverdiend eruit tegen Inter (2-2 en 1-0). Dat was 2006

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het seizoen ervoor werd Feyenoord ook 6e hoor. Door een vette 5-1 nederlaag tegen Heerenveen. Daarna kwam Bert met zijn vedetten en inderdaad, ik dacht ook dat het lek wel boven was daar. Ik zat fout want die duurbetaalde ''grote jongens'' hebben in 2 jaar tijd echt niks laten zien. Ik heb meer respect voor een ploeg met Buijs en Charisteas die 6e werden dan die 2 dramaseizoenen met Makaay, Gio, Cler en Hofland waarmee je 2 seizoenen lang jezelf hard voor lul hebt gezet. De beker is maar een sneue troostprijs. Ajax won hem ook 2 jaar op rij maar verder geen bijzondere dingen en het maakt je seizoen echt niet goed of ook maar een beetje geslaagd in mn ogen. Kampioen en anders voorr. CL. Dan kan je van een goed en van een redelijk seizoen spreken.

Of zie jij het anders?

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Zeggen de mensen die dagelijks meedoen aan het gezwam.

Vaak als je op tere zieltjes trapt is het gezwam.

Feyenoord mocht zelfs de finale in de kuip spelen tegen Roda,de moeilijkste wedstrijd die ze hadden in die beker.

Tegen psv,ajax of az hebben ze niet gespeeld anders was het einde beker.

Alleen feyenoorders zien het als een prijs en waren dolgelukkig maar ja,als je niks gewend bent.

Geef een zwerver een euro toch.

Ajax heeft die troostprijs daarvoor 2x gewonnen maar met veel moeilijkere wedstrijden,en afgesloten met een mooie finale tegen psv en een nog mooiere finale tegen az.

Dan ben je tenminste beetje trots.

Vind dat een finale zowiezo op neutraal terrein gespeeld moet worden.

In de CL staat het stadion ook vast maar als het old trafford zou zijn zou het wel oneerlijk zijn met United in de finale.

En ga niet beginnen over johan cruijf schaal want dat is een oefenpotje,niet eens een troostprijs.

Rico zeg maar de standen van de laatste 6 jaar ajax-feyenoord en feyenoord-ajax,das genoeg hoor... ff googlen zeker haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Zeggen de mensen die dagelijks meedoen aan het gezwam.

Vaak als je op tere zieltjes trapt is het gezwam.

Komt eerder door stupide opmerkingen zoals uitspraken inzake Tom Boonen.

Je posts komen niet verder dan wat gegooi met krachttermpjes zonder enige vorm van inhoudelijke discussie. Dan is het gezwam.

Feyenoord mocht zelfs de finale in de kuip spelen tegen Roda,de moeilijkste wedstrijd die ze hadden in die beker.

Groningen en NAC waren lastiger.

Tegen psv,ajax of az hebben ze niet gespeeld anders was het einde beker.

Beetje hypothetisch gelul.

Alleen feyenoorders zien het als een prijs en waren dolgelukkig maar ja,als je niks gewend bent.

Ja, we winne nniet veel en we zijn blij met een beker. Beter zo'n cultuur dan zo'n verwend cultuurtje. Maakt de vreugde om een prijs nog groter en intenser.

Ajax heeft die troostprijs daarvoor 2x gewonnen maar met veel moeilijkere wedstrijden,en afgesloten met een mooie finale tegen psv en een nog mooiere finale tegen az.

Dan ben je tenminste beetje trots.

Typische conclusie van een teletekst/samenvatting supporter. Elke supporter die ook af en toe of heel vaak in het stadion komt weet dat de vreugde er niet minder om is ook al is het gebeurd met mindere affiches.

Vind dat een finale zowiezo op neutraal terrein gespeeld moet worden.

Dat moet van te voren al bekend zijn aangezien er heel veel tijd zit in de organisatie van de finale.

In de CL staat het stadion ook vast maar als het old trafford zou zijn zou het wel oneerlijk zijn met United in de finale.

Dat is een klein voordeel maar de achterban is niet in het leeuwendeel.

En ga niet beginnen over johan cruijf schaal want dat is een oefenpotje,niet eens een troostprijs.

Maar wel een prijs.

Rico zeg maar de standen van de laatste 6 jaar ajax-feyenoord en feyenoord-ajax,das genoeg hoor... ff googlen zeker haha.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Wat is dat nou weer voor een belachelijke redenering, dat de beker niet goed genoeg is om te winnen. Eruit geknikkerd worden door Volendam in de eerste de beste ronde is minstens zo erg als de CL missen.

Toen Feyenoord de beker won hadden wellicht wel wat geluk, dat PSV een fout maakte. Dat neemt niet weg, dat Feyenoord in een matig competitieseizoen toch een prijs pakte. Dat ze niet tegen AZ speelde maakte echter niet uit, omdat NAC, Groningen en Roda JC vorig seizoen sterker waren dan AZ en Ajax werd op zijn beurt te grazen genomen door NAC.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Toen Feyenoord de beker won waren Ajax, PSV, AZ, Twente en Heerenveen er al snel uit. Dan ligt de weg wel open he. Verder niks ten nadele van die beker, prijs is prijs maar het maakt mijn seizoen zonder titel of voorr. CL niet goed.

Eruit geknikkerd worden door Volendam net zo erg als CL missen? Haha....denk dat je de beker wel danig overschat. Geinig vanaf de kwartfinale, meer niet. Ik vind t prima in de 1e ronde beker eruit te gaan als we wel CL spelen.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Gescheld verwijderd.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

@ Naomi, NAC & Groningen mocht je ook thuis tegen,alleen Deurne speelde je uit tegen als ik het me goed herinner,in ieder geval een amateur-ploegje.

Was gewoon een hele hele makkelijke weg zonder obstakels om die prijs in ontvangst te nemen.

Mijn uitspraken omtrent Tom Boonen mag je stupide noemen,maar ik ken die vent niet en heb totaal niks met die sport dus zeg dat ik dat saai nieuws vind,that's it.

Ik snap dat de organisatie enzo geregeld moet worden maar ook niet zo ver van te voren.

Je ken bijvoorbeeld ook het stadion bepalen na de achste finales bij een club die eruit ligt of zelfs na de groepsfase al.

Ik vind eigen stadion zeker een groot voordeel,zeker als het andere team uit een ander land komt.

Dat je liever zo'n cultuur hebt is jou mening,ik ben liever verwend dat dat ik huilend van vreugde de bekerfinale van feyenoord-roda bekijk....

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Door een speling van het lot wordt de Ajax keeperssoap almaar groter:

http://www.vi.nl/NieuwsItem/StekelenburgKeeptLaatsteWedstrijdTegenFCTwente.htm

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Ach bij een nieuwe trainer keept Stekie toch gewoon weer...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Eruit geknikkerd worden door Volendam net zo erg als CL missen? Haha....denk dat je de beker wel danig overschat. Geinig vanaf de kwartfinale, meer niet. Ik vind t prima in de 1e ronde beker eruit te gaan als we wel CL spelen.

Dat is het probleem ajax ligt er in de eerste ronde eruit en speelt alsnog geen CL. Had ajax maar de beker gewonnen, want in de Nederlandse competitie was het flink ruk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kappeuter schreef:

Juist niet. Hij wordt weer normaler aangezien Stekelenburg gewoon de nummer is, was en had moeten zijn. Hopelijk blijft ie gewoon en staat hij komend jaar weer als 1e keeper in de goal. Meer routine, uitstraling en beter bestemd tegen de druk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bedankt Naomi, dat je de flauwe vragen van Leidenaar vast beantwoordt hebt. Reageren op Leidenaar is niet meer de moeite waard. ajax&litmanen probeert tenminste nog normaal te reageren, met af en toe een kleine sneer - vanwege zijn lelijke ajaxbril.

Beetje triest om te zeggen dat Feyenoord de amstel cup cadeau heeft gekregen, terwijl er eerlijke lotingen zijn. Dat Feyenoord thuis speelde was inderdaad een voordeel, omdat het Legioen zijn spelers tenminste nog toezingt ipv het stadion te barriceren. Feyenoord kan er ook niets aan doen hoe de loting wordt verricht. Vandaar loze opmerkingen daarover van Leidenaar.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Mijn uitspraken omtrent Tom Boonen mag je stupide noemen,maar ik ken die vent niet en heb totaal niks met die sport dus zeg dat ik dat saai nieuws vind,that's it.

Dat je niks met de sport heb, maakt het des te belachelijker dat je er zo op reageerd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dat is het probleem ajax ligt er in de eerste ronde eruit en speelt alsnog geen CL. Had ajax maar de beker gewonnen, want in de Nederlandse competitie was het flink ruk.

Dan nog was het een flutseizoen. Een bekertje van niveau KNVB cup maakt je seizoen niet geslaagd als je Ajax bent. Minder dan de titel en anders voorr. CL is een mislukking van formaat. Ben blij dat mijn club ambitie heeft al hebben ze er weinig van waargemaakt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bedankt Naomi, dat je de flauwe vragen van Leidenaar vast beantwoordt hebt. Reageren op Leidenaar is niet meer de moeite waard. ajax&litmanen probeert tenminste nog normaal te reageren, met af en toe een kleine sneer - vanwege zijn lelijke ajaxbril.

Beetje triest om te zeggen dat Feyenoord de amstel cup cadeau heeft gekregen, terwijl er eerlijke lotingen zijn. Dat Feyenoord thuis speelde was inderdaad een voordeel, omdat het Legioen zijn spelers tenminste nog toezingt ipv het stadion te barriceren. Feyenoord kan er ook niets aan doen hoe de loting wordt verricht. Vandaar loze opmerkingen daarover van Leidenaar.

Ach, beetje sneren moet kunnen als het maar leuk blijft

Jij kan er ook niks aan doen dat je Feyenoorder bent geworden hehe. Ieder zn afwijking

Maar ergens is het wel apart dat Feyenoord steevast een eventuele KNVB cup finale thuis mag spelen. Ajax heeft dat ook met de Cruijffschaal maar die schaal stelt echt totaal niks voor. Opwarmertje voor het seizoen, meer niet.

Trouwens, Feyenoord heeft er lang niet altijd voordeel van. In 2004 ofzo won Utrecht met 1-4 de bekerfinale van Feyenoord in Rotterdam.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Reageren op mij is niet meer de moeite waard,maar in hetzelfde bericht doe je het alsnog.

Komisch....

Ik stelde geen vragen hoor,ik zeg hoe het is,en dat dat je pijn doet met je feyenoord-gevoelens is me duidelijk,prima.

Ach barriceren,verschrikkelijk,beter dan die hersenloze feyenoord supporters die bij het trainingsveld de spelers voor alle ziektes uitmaken terwijl ze hun kinderen op hun schouder hebben zitten.

Wat een iq die supporters....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Leidenaar, ik deel anders wel de mening van Rico. Je bent nogal irritant bezig met je provocaties en sneren in bijna elke post die je plaats. Let er aub eens een beetje op.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ach, beetje sneren moet kunnen als het maar leuk blijft

Jij kan er ook niks aan doen dat je Feyenoorder bent geworden hehe. Ieder zn afwijking

Maar ergens is het wel apart dat Feyenoord steevast een eventuele KNVB cup finale thuis mag spelen. Ajax heeft dat ook met de Cruijffschaal maar die schaal stelt echt totaal niks voor. Opwarmertje voor het seizoen, meer niet.

Trouwens, Feyenoord heeft er lang niet altijd voordeel van. In 2004 ofzo won Utrecht met 1-4 de bekerfinale van Feyenoord in Rotterdam.

In de finale heeft Feyenoord er ook geen voordeel aan, want dan zijn er net zoveel supporters van de tegenpartij als Feyenoorders.

Ik kan er juist wel wat aan doen dat ik Feyenoorder ben. Als ik nu zou moeten kiezen, werd ik alsnog Feyenoorder. In elke decenium zou ik Feyenoorder worden, hoe slecht het ook gaat. Ik heb gekozen voor de passie voor een club. Die kun je het beste kwijt in Feyenoord, club van het volk, club met het mooiste stadion, club met de mooiste sfeer, de club die het diepst in je zit.

Die sneren zijn geen probleem, inderdaad. Dat doe ik ook. Leidenaar weet het alleen af en toe niet meer en dat gaat hij schelden en onzinnige, kinderachtige dingen roepen.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Moest je ff melden he,haha,heerlijk.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Leidenaar, ik deel anders wel de mening van Rico. Je bent nogal irritant bezig met je provocaties en sneren in bijna elke post die je plaats. Let er aub eens een beetje op.

Dan moet je beter lezen,en niet met de massa meegaan.

Dat ik provocerend kan zijn en sneren geef ontken ik niet maar de berichtten aan mij gericht zijn ook niet vriendelijk,en zitten ook vol met sneren,dus als je dan toch iets wilt zeggen moet je niet alleen de makkelijkste weg kiezen aub.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.