- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik wil dat Barcelona de finale van de Champions League haalt. Daarvoor is het wel nodig weer met twee benen op de grond te komen. Als ze de Champions League hebben gewonnen mag de verheerlijking van deze club in alle hevigheid losbarsten. Als we dat nu al gaan doen is het woensdagavond om 22.30 uur al afgelopen. Real Madrid kan niet in de schaduw van Chelsea staan. Die overwinning van giisteravond zegt mij dus helemaal niets. Guus Hiddink heeft die wedstrijd ook gezien en gaat er zijn strijdplan voor woensdagavond tot in de perfectie op afstemmen. Chelsea zal geen enkele ruimte weggeven.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik wil dat Barcelona de finale van de Champions League haalt. Daarvoor is het wel nodig weer met twee benen op de grond te komen. Als ze de Champions League hebben gewonnen mag de verheerlijking van deze club in alle hevigheid losbarsten. Als we dat nu al gaan doen is het woensdagavond om 22.30 uur al afgelopen. Real Madrid kan niet in de schaduw van Chelsea staan. Die overwinning van giisteravond zegt mij dus helemaal niets. Guus Hiddink heeft die wedstrijd ook gezien en gaat er zijn strijdplan voor woensdagavond tot in de perfectie op afstemmen. Chelsea zal geen enkele ruimte weggeven.
Je hebt gelijk,maar als Barca op voorsprong komt word het erg moeilijk voor Chelsea die dan 2x moeten scoren en veel ruimte gaan weggeven.
Als chelsea op voorsprong komt houden ze die muur.
Eerst doelpunt word erg belangrijk.
Zou me niet verbazen als het erg lang 0-0 blijft.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Vond het uit de samenvatting een beetje geflatteerd overkomen eigenlijk. Het is dat de centrale verdedigers zo enorm stonden te schutteren, verder viel het wel mee. Enorm veel mazzel dat het niet 2-2- werd en die plotselinge 2-4 kwam ook aardig uit de lucht vallen.
Klopt niet. Barca was heer en meester, niks geflatteerd.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
kos komt wat over als een Real fan...
PS: Iemand zin in een potje voetbal? Liefst 9 eredivisie wedstrijden over 20 minuten....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Godverdomme, 2-0 voor Sparta. 40 minuten lang gelijkwaardig en 2 kansen uit het niets zetten hen op 2-0. Niet eens erg onverdiend trouwens....
Wint Twente vandaag, dan is het voor Ajax voorbij...
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Voor de neutrale toeschouwer is dat funest.. Dan wordt de laatste speeldag alleen onderin nog spannend. Moet zeggen dat ik Ajax (van wat ik gezien heb) nu ook niet echt scherp vind spelen. Niet echt fel op de bal.
Nu mag Roda wel eens gaan scoren. Klote dat Oper geblesseerd het veld moet verlaten. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, ben dit weekend niet in het diepe Zuiden te vinden. Wel hoorde ik al dat Roda de nodige kansen aan het missen is (Janssen op een paar meter van de goal en dan vol over schieten 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Tjongejonge bij 6 wedstrijden staat het nog 0-0...
Enneh: Sparta is de club van Rotterdam!
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Uitgerekend Perez maakt de 1-0 voor Twente.
Dat vind ik nou wel mooi eigenlijk
!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Twente 2-0 voor tegen een AZ met 10 spelers na rood Swerts. Ajax nog altijd belabberd bezig en 2-0 achter. Eikels.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Heerlijk!! 3-0 voor Sparta! Hoe is het mogelijk?
Hopelijk kan Feyenoord de 2-2 vasthouden. Toch knap dat Feyenoord telkens direct de gelijkmaker scoort na de achterstand.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ajax 3-0 achter. Al bijna het hele seizoen maken ze nergens aanspraak op. CL onwaardig deze ploeg. Maar wat wil je met spelers op het middenveld en in de aanval, die de gemiddelde lengte hebben van een kleuterklas. Alleen Suarez, Aissati en Enoh voldoen. Het lijkt wel alsof ze geen CL willen voetballen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nou, jammer voor de topper volgende week. Al zullen we er dan definitief achter komen welke club er momenteel beter is. Hoe was de dwerg vandaag?
En Roda lijkt er uit te vliegen! Jammer voor Olaf en de andere Roda mannen, maar gezien dit seizoen en die vervelende coach van ze kan ik er niet om treuren. Volgende week ben ik voor 1 keertje voor Feyenoord.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Nou, jammer voor de topper volgende week. Al zullen we er dan definitief achter komen welke club er momenteel beter is. Hoe was de dwerg vandaag?
Bij ajax zou ik zeggen welke van de 3?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Twente en Sparta gefeliciteerd en Wielaert was dus het paard van Troje. Het masterplan van Munsterman is compleet. Oleguer per direct het contract ontbinden, verder hoop ik dat Stekelenburg Marco vergeeft.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat een afgang voor ajax!
Wat een heerlijke voetbalmiddag. 2-2 bij Utrecht - Feyenoord. Feyenoord moet gewoon winnen van Roda. Lekker naar Studio Sport kijken en genieten van de witte zakdoekjes bestemd voor onze Marco.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Tsjonge, veel blessuretijdoelpunten. Willem II, De Graafschap en Groningen pakken op de valreep nog 3 punten, en NEC sleept er nog een gelijkspel uit.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1913 stemmen
Godverdegodverdegodver...
Dit houdt je niet voor mogelijk.. In de 92e minuut. De Graafschap scoort verder in de 93e minuut... Onge-fockin-lofelijk. Hoe zal ik het noemen? De Wet van Murphy?
Roda is gedegradeerd. De kans dat we in de Kuip winnen is nihil. Feyenoord wint al jaren van Roda daar.
Sowieso ongelooflijke speeldag.. Wie had van te voren gedacht dat Ajax met 4-0 naar huis werd gestuurd? Dat De Graafschap zou winnen? Dat Volendam in de 94e(!!) minuut alsnog de boot in zou gaan..
Knotsgekke competitie..
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Sneu voor Roda, inderdaad. De club is wel heel erg ver afgegleden, zeg. Feyenoord wint inderdaad altijd van Roda in de Kuip en volgende week zal de Kuip een heksenketel zijn, omdat de 7e plaats vastgehouden moet worden.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25209 stemmen
Het is zo fijn om supporter van ajax te zijn
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Het is jammer dat het niet haalbaar is (met alle uitzendrechten ed), maar een echte voetbalmiddag - zoals vanmiddag - met alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip is heerlijk. Ouderwets.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Net terug uit de Grolsch Veste.
en wat een feest!! Van de bos bloemen van NKufo aan de aanvoerder van AZ tot aan de rode loper na afloop, waarbij alle spelers gehuldigd werden door voorzitter Jopie Munsterman (en Denneboom op z'n bek ging
).
Wij hebben zelf ook dik verdiend gewonnen. AZ had simpel gezegd weinig tot niks in te brengen 90 min. lang.
Volgende week ook effe tegen Ajax revanche nemen en dan de 17e de bekerfinale in de Kuip. Wat een seizoen!
O ja, niet te vergeten, 4-0.... schitterend!!
maar goed, ik ga er maar weer eens vandoor.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat heb ik ook al diverse keren geroepen. De Ajax&Litmanen1's en vooral de Kai's van deze wereld denken daar echter om mij volledig onduidelijke redenen geheel anders over.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
De hele Ajax selectie is zwaar door het ijs gezakt. Stelletje losers. Ze verdienen ook niet beter dan dit. Twente wel. Die spelen met visie en met stijgende lijn. Bah.
Enige pluspunt is dat Roda eruit lijkt te vliegen en de Graafschap niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.