• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.723 series
  • 35.140 seizoenen
  • 658.810 acteurs
  • 200.866 gebruikers
  • 9.504.209 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Vind het nog steeds onbegrijpelijk.

Eensch. Ter illustratie, voorafgaand aan het seizoen:

otherfool schreef:

Voorspelling:

1. Feyenoord - ideale mix jong/oud en een topcoach

2. Ajax - superaanval, maar komt in tegenwindwedstrijden te kort

3. AZ - heropleving dankzij Louis en de tandem De Zeeuw / Schaars

4. Heerenveen - zal wel weer ergens een onbekende topspits opduikelen

5. PSV - 4 jaar alles, dit jaar niets

En normaal gesproken heb ik er toch echt ontzettend veel kijk op...

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Ha!, kun je die van mij ook nog terugvinden?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ja hoor:

kos schreef:

1. Ajax (omdat ze dit jaar alles op alles lijken te zetten en financieel 3 keer meer uitgeven dan de rest bij elkaar).

2. PSV (maakt het Ajax nog flink moeilijk maar is niet hongerig genoeg meer)

3. AZ (wat otherfool zei, het kan gewoon niet om met zo'n selectie 2 jaar achter elkaar zo slecht te zijn)

4. Feyenoord (tja)

5. Heerenveen ( nu alweer uitstekende verdediging gekocht, maar aanvallend toch wat minder.)

Twente gaat eenlastig overgangsjaar tegemoet, evenals NEC.

Vitesse . gaat verrassen uitstekend ingekocht en ook erg goede trainer en assistent.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha, nou Kos, of je daar nou zo blij mee moet zijn..

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

, valt nog mee op zich. Twente lastig overgangsjaar. .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En je geliefde Vitesse met hun nieuwe trainer toendertijd.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Kan je de mijne ook nog vinden?

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Zoek maar vast dekking voor de reacties van Reinbo en Naomi Watts.

Reinbo kan met goede argumenten komen hoewel af en toe gezien door een roze bril,maar ik hou wel van iemand die weet wat die zegt.

Naomi neem ik niet eens serieus,heb nog geen normale opmerking gehoord,ik gok op een iq van 13,maar dat is puur een gok....

Als je zo naief bent en de feiten probeert te verdraaien dan moet je toch de wekker eens laten afgaan...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kan je de mijne ook nog vinden?

Stelletje luilakken

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kampioenskandidaat nr 1 is PSV als je 4 jaar op rij de titel pakt. Maar Ajax kan het ook worden. Ik vind zelf de Ajax selectie de laatste 2 jaar niks minder dan dat van PSV, alleen heeft Ajax het 2 jaar op rij in november en december verkloot. Kwestie van mentaliteit, ook winnen als de velden niet meer zo goed zijn en het weer koud wordt. Kan er nog steeds boos om worden, we hadden de laatste 2 jaar, zeker 2 jaar terug de titel voor het grijpen met een topselectie. Helaas...

Daarom is PSV voor mij kandidaat nr 1. Daarna Ajax en dan niks. Ik reken Feyenoord niet tot een kandidaat met deze ploeg. Een paar goede spelers, de rest mist topniveau. Met Lucius, Buijs, Greene, Slory, Landzaat en Mols kom je niet ver denk ik. En AZ zakt weer terug naar een subtop plek. De selectie van hen is aardig maar meer niet. Ze kochten ook vooral spelers van 1e divisieploegen. Moisander enzo. En een verdwaalde Swerts...

Heerenveen zal weer bij de 1e 5 komen, ook zonder Sulejmani. Heerenveen scout altijd wat goeds terug.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zat ik effe goed met PSV en AZ

Alleen Ajax klopt redelijk. Ik zei 1e of 2e en we worden 2e haha.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zat ik effe goed met PSV en AZ

Alleen Ajax klopt redelijk. Ik zei 1e of 2e en we worden 2e haha.

Als ik jou voorspellingen bekijk ben ik bang dat ajax dus 3e word....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Het grootste probleem van het huidige Feyenoord lijkt me nog steeds hoe het toch mogelijk is geweest dat met het aantrekken van zulke goede, echt niet heel oude, spelers, het elftal compleet in elkaar stortte.

Net alsof ze gewoon niet met elkaar kunnen spelen.

Makaay, Hofland, Landzaat, Bronkhorst, Tomasson, De Cler, Timmer, dat waren internationals die nog wat jaartjes vooruit konden..aangevuld met wat hele goede talenten als El Ahmadi, Slory, Wijnaldum, De Guzman, Bruins, wie had nou gedacht dat dit zo slecht zou kunnen worden?

Vind het nog steeds onbegrijpelijk.

Toch niet zo moeilijk te verklaren. Spelvreugde en synergie ging volledig verloren door aanpak Verbeek. Tel daar gemiddeld 6 geblesseerde basisspelers bij op en je komt in een negatieve spiraal..... Over de laatste 9 wedstrijden heeft Feyenoord 20 punten gehaald, evenveel als Ajax en AZ. (Maar vraag me niet hoe)

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Reinbo schreef:

Toch niet zo moeilijk te verklaren. Spelvreugde en synergie ging volledig verloren door aanpak Verbeek. Tel daar gemiddeld 6 geblesseerde basisspelers bij op en je komt in een negatieve spiraal..... Over de laatste 9 wedstrijden heeft Feyenoord 20 punten gehaald, evenveel als Ajax en AZ. (Maar vraag me niet hoe)

Je doet net alsof het dit seizoen pas begon, vorig seizoen was het al matig genoeg. Toen dacht ik zelf dat ze titelkandidaat konden zijn met die spelers...

Dit seizoen is het alleen maar verder afgezakt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord heeft de afgelopen 5 seizoenen (vorig jaar stonden ze halverwege nog aan kop) constant last had van een enorme dip in februari /maart/met uitloop naar April/mei. Geen idee waarom. Steeds gaat het mis na de winterstop en dan beginnen de hoofdjes te hangen. Dacht dat het aan de conditie lag, was daarom blij met de aanpak van Verbeek.... Dit jaar gaat het juist goed in de laatste maanden, omdat iedereen opgelucht is of net weer fit.

Als Been de stemming nu eens het hele jaar goed houdt.... wat dat betreft zou het niet winnen van de play offs negatief uit kunnen pakken....Seizoen wordt dan weer veel te lang.....

Daarom hebben de Europese topclubs ook een selectie van 40 wereldspelers...... Met rond de 20 aardige voetballers redt je het gewoon niet. AZ had dit jaar ook het voordeel geen Europacup verplichtingen te hebben. Scheelt zo 9 punten......

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Denk wel dat een paar spelers bij feyenoord niet de echte winnaars-mentaliteit hebben zoals een Suarez.

Die heeft zijn streekjes maar doet echt ALLES om maar die overwinning binnen te slepen.

Als je dan zo'n slory ziet stelt dat niks voor,wel een speler waarvan ik veel meer had verwacht,geen nieuwe robben,maar wel veel meer dan die nu heeft laten zien,miskoop.

Denk dat het legioen ook een bepaalde druk kan geven tot presteren,en de druk die ze kregen toen het slecht ging helpt natuurlijk ook niet,erg zwaar,maar ook logisch van het legioen.

Ik vind dat feyenoord gewoon te veel matige spelers heeft.

Makaay heeft gewoon zijn beste tijd gehad en scoort amper doelpunten.

13 gemaakt,waarvan 3 penalties,3 tegen heracles nou nou,en dan nog de 4-0 tegen roda ofzo,maar je kan beter die 13 verdelen over belangrijke doelpunten in plaats van 3 tegen een degradatie-team,en doelpunten als de wedstrijd beslist is.

Ben zo blij dat die speler niet in mijn team zit,vond hem zelfs in zijn beste periode niet goed genoeg voor het nederlands elftal.

Bruins is een talent maar die heeft dit seizoen echt totaal niks laten zien,wat is die er op achteruit gegaan,vond hem nooit zo opvallend maar nu is duidelijk geworden dat die nooit bij een echte topclub eindigt,misschien is feyenoord wel het hoogste voor hem,net als een Hofs die uiteindelijk toch stapje terug moet doen.

El hamidi speelt een erg matig seizoen,bij een goed draaiend twente vind iedereen zijn draai,kijk kennedy bij ajax nu,ook niks.

Landzaat heeft z'n beste tijd gehad,mislukte bij een middenmoter in de engeland,en speelt zelfs als verdediger tegenwoordig haha.

Hofland is een trage matige verdediger die goed genoeg is voor feyenoord als die echt een goede dag heeft maar niemand heeft die elke wedstrijd.

Geen enkele verdediger is echte top,allemaal matig of aardig,maar allemaal goed in blunders af en toe.

Ook Giovanni heeft z'n beste tijd gehad,amper in staat nog een team te leiden.

Tomasson is een goede speler maar toch niet meer de speler die die ooit was,en hij word er alleen maar ouder op,zie je ook aan de blessures.

Biserwar die waarschijnlijk toch vertrekt is een speler met wat talent en een goed schot,maar loopt zich vaak dood met z'n simpele rushes.

Begin van dit seizoen mocht die nog weg bij feyenoord,nu is die hun talent en wil die niet bijtekenen,wanbeleid feyenoord,of speelt die jongen iets te goed voor zijn eigen doen.

Aardige speler maar echt geen Sneijder of Schaars.

Ook Fer is een goede speler maar mag de veters van een Affeley nog niet strikken,niet beslissend genoeg nog,en gewoon niet altijd aanwezig als je hem nodig hebt,wel een van de betere spelers.

Tja de mensen die weg moeten zoals Lucius en Timmer noem ik niet eens.

En de bank?Wat zit daar op?

Feyenoord heeft gewoon een matige selectie,allemaal net niet,of allemaal net niet meer...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

El Hamidi?

Anyway, Real Madrid-Barcelona is net begonnen. Moet helaas weg anders had ik hem geprobeerd te zien. Sowieso kut, zaterdagavonden zonder Eredivisie voetbal.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2493 stemmen

Het gaat behoorlijk hard in Madrid, Barca staat 3-1 voor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Inmiddels 2-5 jammer...

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2436 stemmen

Wat een afstraffing zeg. Barca is bij vlagen weergaloos.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Denk ...El hamidi speelt een erg matig seizoen,bij een goed draaiend twente vind iedereen zijn draai,kijk kennedy bij ajax nu,ook niks....meer...

Ach, voetbal is een teamsport. Dus het afkraken van individuen die absoluut over kwaliteit beschikken, maar het nu even wat minder doen zegt me weinig. Vind bovendien dat je er (zeker bij Tomasson) vaak naast zit....

Je zegt het bijna zelf al....

Bij een goed draaiend Feyenoord vind iedereen zijn draai.....

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Pff.. achteraf blij dat ik de Clasico niet live gezien heb.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2493 stemmen

kos schreef:

Pff.. achteraf blij dat ik de Clasico niet live gezien heb.

Je mist graag een (bij vlagen) weergaloos Barca?

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Real-Barcelona gekeken met vrienden tijdens een pokertje en we zaten vaker naar het beeld te staren dan op te letten want wat een fantastische wedstrijd.

Precies vanaf het moment dat real voorkomt begint de afstraffing.

Messi was weer fantastisch,de spelers van madrid dramatisch,waar was raul,totaal niet gezien.

Robben speelde best aardig maar kon het niet alleen.

Barcelona verdiend kampioen,ik had toch gehoopt dat madrid zou winnen voor wat meer spanning,maar ze hadden geen kans.

Chelsea zal met angst woensdag tegemoet zien.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb deze wedstrijd niet gezien. Ik heb echter wel het Europese fiasco van Real Madrid gezien. Daaruit kan ik heel makkelijk concluderen dat Chelsea geen Real Madrid is. De Koninklijken uit de Spaanse hoofdstad kunnen nog niet in de schaduw van de club uit West Londen staan. Als Guus Hiddink het lef heeft om voor eigen publiek net als afgelopen dinsdag een speelwijze te kiezen die is gebaseerd op het neutraliseren van de sterke punten van Barcelona moet ik het echt nog zien. Ik zou daar in tegenstelling tot de Ajax&Litmanen1's en Kai's op deze wereld alle begrip voor hebben. In het voetbal dat er echt toe doet telt alleen het resultaat. Zoals ik eerder heb aangegeven hoop ik op Barcelona. Ik dicht beide teams echter even veel kansen toe om het in de finale tegen de titelverdediger te mogen opnemen.

Stephan

• 7925 berichten
  • 1396 stemmen

"Mine that Bird..." geweldig

Vooral goed te zien vanaf hier

Paard van net $9000 wint vanaf onmogelijke positie. Ontroerend interview ook.

Is weer eens wat anders dan die verwende voetbal jochies

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Super Barcelona gezien gisteren, wat een voetbalshow, zelden vertoont op dit niveau. Degene die dit spektakel gezien hebben, zullen het met me eens zijn dat dit ook makkelijk 2-10 had kunnen zijn.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

robertus65 schreef:

Super Barcelona gezien gisteren, wat een voetbalshow, zelden vertoont op dit niveau. Degene die dit spektakel gezien hebben, zullen het met me eens zijn dat dit ook makkelijk 2-10 had kunnen zijn.

Ja klopt.de overwinning was zeker niet geflatteerd...

Dat lobje in de kruising was ook prachtig van messi,jammer dat die eruit werd getikt...

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Vond het uit de samenvatting een beetje geflatteerd overkomen eigenlijk. Het is dat de centrale verdedigers zo enorm stonden te schutteren, verder viel het wel mee. Enorm veel mazzel dat het niet 2-2- werd en die plotselinge 2-4 kwam ook aardig uit de lucht vallen.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

@ Naomi: Jammer van de Bulls, had het ze wel gegund na deze mooie serie. Dit was veruit de mooiste serie in de play-offs 2009 tot nu toe. Vier OT-games en game 6 kwam zeker in de buurt van een play-off klassieker. Zeker gezien het kwaliteitsverschil was het een meer dan uitstekende prestatie van de Bulls.

Vanavond de beslissing bij de Heat vs Hawks. En Denver tegen Dallas begint al. Dus alvast drie voorspellingen van de halve finales.

Lakers - Rockets 4-1

Nuggets - Mavs 3-4

Magic - Celtics 3-4

Ik denk dat Nuggets vs Mavs de serie word van deze play off ronde.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Vond het uit de samenvatting een beetje geflatteerd overkomen eigenlijk. Het is dat de centrale verdedigers zo enorm stonden te schutteren, verder viel het wel mee. Enorm veel mazzel dat het niet 2-2- werd en die plotselinge 2-4 kwam ook aardig uit de lucht vallen.

Heb de samenvatting niet gezien,dus zou niet weten wat ze hebben weggelaten maar juist de 2-3 van real madrid kwam uit de lucht vallen,want het zag er eerder naar uit dat de 1-4 zou gaan vallen.

Gelijk zet Barca weer een tandje bij en ze breiden de score weer uit.

Casillas hield zijn doel nog aardig schoon,want hij hield aardig wat ballen tegen.

Henry,eto'o 2x en messi(wat een aanval was dat,toen saviola alleen voor casillas kwam,en toch afspeelde op messi,waarna casillas hem redde)hadden allang de 1-3 moeten maken voordat messi dat uiteindelijk deed.

Ook in de 2e helft kreeg barca genoeg kansen op meer.

Mooi moment was ook dat die scheids in de 2e helft voor real leek te kiezen en Barca 11 tegen 12 speelde.Hij had blijkbaar medelijden.

Toen liep de scheidsrechter voor de 2e keer barca in de weg,en Messi gaf hem gewoon een duw,ondertussen schelden,en die scheids reageerde niet eens,wetende dat die fout zat.haha

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.