- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij is Hofland samen met de Cler het hele seizoen afgekraakt door de supporters,in ieder geval de supporters die ik ken ook,want ze hebben erg veel fouten gemaakt.
Ik ken er genoeg waar ze niet afgekraakt werden. Beiden hele bruikbare spelers, Hofland moet alleen niet zo blessuregevoelig worden.
Heel het team speelde mak.
Heeft er geen 3 ingelegd tegen Volendam
En al helemaal geen 3 penalties.
Das Phantom en dat is ie nog steeds. Bewees hij van het weekend ook weer.
Twente draaide beter maar speelde grotendeels gewoon dat El Ahmadi spelletje. Weinig balverlies, sterke passing.
je hebt vast bijna elke wedstrijd van Feyenoord live of in het stadion gezien? Dan had je al helemaal kunnen weten dat Fer een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt.
moet je ook niet doen met El Hamdaoui in je voorhoede.
Waar Ari de plaats van innam.
Louis Pedro, maar die is er volgend jaar nog niet klaar voor.
Leo vindt daar wel een oplossing voor. He always does.
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Oooooooooooooooooooooooooh Feeeeeeeeyeenooooooooooord.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zou Guzman en Fer ook niet onderschatten als je het over talent hebt. Denk dat Wijnaldum wel van het nivo Schneijder, vd vaart is.

Lijkt me wel érg gedurfd...
Als dat week in, week uit gebeurd denk ik dat Schubbekutteveen vrij snel een topclub wordt.
Áls ze die populariteit weten om te zetten in aansprekende resultaten, dan wel ja. Als ze maar een beetje doorklungelen, dan niet.
Voor de duidelijkheid: Feyenoord valt in categorie 2.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
@ relnoir & kraay,kleine kinderen of gewoon niks toe te voegen en dan maar wat roepen.....pff..
Naomi,hij legde er 2 weken geleden ofzo 3 in tegen een degradatie kandidaat,heracles dan?
En hij heeft dit seizoen niet 3 penalties gescoord wil je zeggen?
Makaay bewees van het weekend dat die nog the phantom is,heerlijk dat er zo weinig verlangt word van spelers van feyenoord,zag ik al aan je positieve reacties op de Cler & Hofland,ajacieden vonden het zelfs jammer dat Hofland geblesseerd was voor de wedstrijd in de Arena,haha.
Makaay speelt waarschijnlijk volgend seizoen nog beroerder dan dit seizoen,die word er ook niet jonger op.
Ach jullie weten altijd wel de naieve positieve dingen te noemen,charisteas werd volledig afgebrand en uitgelachen als speler van ajax,en als speler van feyenoord was die niet populair,maar opeens werden er door feyenoorders op forums ook wat positieve punten genoemd.
De top 7 van hebben allemaal een betere spits dan Makaay,spelers als Cvitanich,N'kufo,en Berg hebben allemaal veel meer kwaliteit en die van psv en az hoef ik niet eens te noemen.
Als feyenoord volgend seizoen 5e word vind ik het al knap,van het materiaal waar ze mee spelen word door niemand gevreesd in de eredivisie,zelfs clubs als de graafschap en willem 2 spelen met zoveel lef in de kuip,heerlijk om te zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De top 7 van hebben allemaal een betere spits dan Makaay,spelers als Cvitanich,N'kufo,en Berg hebben allemaal veel meer kwaliteit en die van psv en az hoef ik niet eens te noemen.
Ach Makaay (14) heeft een hoger gemiddelde (heeft veel wedstrijden gemist en speelt in de slechts draaiende ploeg) dan Cvitanich,N'kufo (16) ,en Berg (17) dit seizoen en die van PSV zie ik al helemaal niet in de topscoorderlijst voorkomen...... staat ergens op 12...
Als feyenoord volgend seizoen 5e word vind ik het al knap,van het materiaal waar ze mee spelen word door niemand gevreesd in de eredivisie,zelfs clubs als de graafschap en willem 2 spelen met zoveel lef in de kuip,heerlijk om te zien.
Ach, AZ werd vorig jaar 11e, dus we zien het wel. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in met Been. Als hij de spelers aan het voetballen krijgt (want dat kunnen ze echt wel) verwacht ik dat we gewoon weer meedraaien bovenin. Nadeel is wel dat het seizoen erg lang wordt als de play offs winnen en dan krijgen we vast weer een terugvan in Maart....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat de laatste 2 speelrondes allemaal tegelijk om zondag 14.30 zijn.
Dit weekend wordt spannend. Ajax moet winnen bij Sparta mits Twente AZ verslaat. Ik denk dat AZ niet bij Twente verliest dus Ajax zou met winst zichzelf in een goede positie kunnen brengen. Bij eigen winst en verlies of gelijk van Twente heeft Ajax aan een punt de week erop tegen Twente voldoende. Nu nog 1 punt achter....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ajax moet zelf eerst nog maar eens van Sparta zien te winnen. Voor deze prachtige club uit Rottedam West staat het ontlopen van de nacompetitie op het spel. FC Twente gaat gewoon winnen van AZ. De club uit Alkmaar zal zijn sportieve plicht doen. Daar is ook alles mee gezegd. Ajax zal in de laatste speelronde dus gewoon moeten winnen van FC Twente.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
idd. ajax moet maar eerst winnen van sparta en ik ga er vanuit dat twente gewoon wint van az, maar hoe dan ook ik zie ajax niet zomaar even winnen van twente mocht het daarop uit draaien.
ik hoop dat ik het fout heb maar imo. word twente gewoon vice-kampioen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mijn vorige voorspelling was prima de luxe dus jullie kunnen voor dit weekend gewoon dit aanhouden:
Twente - AZ 1-0
Sparta - Ajax 2-2
En ook dan zal het in het laatste potje beslist worden.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jammer dat de laatste 2 speelrondes allemaal tegelijk om zondag 14.30 zijn.
Had idd niet gehoeven. Laatste weekend bv. om 14:30 De Graafschap - Volendam en om 16:30 Ajax - Twente en je hebt een prachtig programma met duels die elkaar totaal niet bijten. Had een weekje of wat terug al geregeld kunnen worden, gemiste kans.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik zeg toch nergens dat Ajax simpel van Sparta wint? Wordt lastig zat...
En dat programma is wel spijtig ja. Ik had ook heel graag Ajax-Twente en GS-Volendam willen kijken maarja, als ze tegelijk zijn dan gaat Ajax toch echt voor.
Ik voorspel trouwens Sparta-Ajax 1-2 en Twente-AZ 1-1.
Ajax in het voordeel voor de slotronde, maar dat zegt weinig bij dit Ajax 
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Transfer van Dani Fernandez naar Feyenoord lijkt eindelijk rond.
Veel plezier er mee.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dani Fernandez... het is echt schandalig dat Feyenoord die speler aantrekt. Ik vraag me ook af waarom? Ik heb hem dit seizoen meerdere wedstrijden aan de bak gezien en hij was echt barslecht, met name tegen Ajax. Feyenoord kon beter Tiendalli behouden die is beter, en die is al in bezit. Welke transferrechten krijgt Feyenoord nou precies van Fernandez?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik had me vanmiddag op een mooie wielerwedstrijd verheugd. Tot mijn spijt zie ik echter dat geen enkele zender de Eschborn-Frankfurt City Loop (voorheen Rund um den Henninger-Turm) uitzendt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hier boven werden ze ook genoemd, dacht laat ik het ook maar even doen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dani Fernandez... het is echt schandalig dat Feyenoord die speler aantrekt. Ik vraag me ook af waarom? Ik heb hem dit seizoen meerdere wedstrijden aan de bak gezien en hij was echt barslecht, met name tegen Ajax. Feyenoord kon beter Tiendalli behouden die is beter, en die is al in bezit. Welke transferrechten krijgt Feyenoord nou precies van Fernandez?
Geen denk ik, denk dat de financier die krijgt. En ik heb meer vertrouwen in de visie van Been dan die van jou... 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Been kent Dani beter dan wie ook. Alleen zie ik als leek geen speler in hem die Feyenoord sterker maakt dan dat ze nu zijn. Dani is een waterdrager, meer niet. Heb je meer aan El Akchaoui of hoe die heet. Die heeft meer leidinggevende kwaliteiten in zich en is een dominante speler.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar voor de linksback positie hebben we al twee internationals. Rechtsachter is meer het zorgen kindje.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Niks mis met waterdragers, zolang ze niet zoals Dani om de haverklap de emmer laten vallen.
(El-Ak zou Feyenoord ook zeker niet sterker maken trouwens).
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2493 stemmen
Ze hebben eerder centraal achterin iemand nodig en uiteraard een keeper.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord heeft op elke positie een andere speler nodig
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat geldt voor elke Nederlandse club om eindelijk weer aansluiting te krijgen bij het voetbal wat er echt toe doet. Het voetbal van Manchester United, Chelsea en Barcelona.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ja maar Feyenoord moet elke speler vervangen om aansluiting te krijgen bij de top 3 van Nederland
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zoek maar vast dekking voor de reacties van Reinbo en Naomi Watts. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Het grootste probleem van het huidige Feyenoord lijkt me nog steeds hoe het toch mogelijk is geweest dat met het aantrekken van zulke goede, echt niet heel oude, spelers, het elftal compleet in elkaar stortte.
Net alsof ze gewoon niet met elkaar kunnen spelen.
Makaay, Hofland, Landzaat, Bronkhorst, Tomasson, De Cler, Timmer, dat waren internationals die nog wat jaartjes vooruit konden..aangevuld met wat hele goede talenten als El Ahmadi, Slory, Wijnaldum, De Guzman, Bruins, wie had nou gedacht dat dit zo slecht zou kunnen worden?
Vind het nog steeds onbegrijpelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.