- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Je praat onzin,dus zeg dan beter niks..
Wil je misschien een beetje normaal doen?
Ik vond dat Chelsea met veel weg kwam. Geen 2de geel voor Alex, slaan op een gegeven moment.
Wouter
-
- 18757 berichten
- 3113 stemmen
Feyenoord is geen subtopper, maar een topper met een slecht seizoen. We gaan gewoon de play-offs winnen. 
Pas als je wint ben je subtopper. Als je verliest: middenmoot.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hahaha,oh sorry,jij bent voor feyenoord?
En dat moet grappig zijn. Je zou Gladiator maar op 1 in je top 10 hebben staan
..
Van Ajax ok, maar PSV never nooit niet.
Ajax en PSV ook niet.
Vorig jaar was niet slecht, tot de winterstop sta je bovenaan, helaas sloeg toen het verval in.
Een topclub blijft het. Hoe goed PSV, Twente. AZ etc. het ook doen het overtreft nooit de grootte van de achterban, de populariteit wereldwijd etc.
ja als je feyenoorder bent is het je toppertje,maar objectief bekeken
Laten we even verder praten als wij ook weer een budget hebben om op de transfermarkt te besteden. Laatste jaren waren Feyenoord onwaardig maar de term topclub zal Feyenoord nooit meer kwijt raken.
En de toekomst ziet er ook niet goed uit voor feyenoord. [/quote]
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pas als je wint ben je subtopper. Als je verliest: middenmoot.
Nee hoor, als je 3 Europacups hebt gewonnen ben je niet na een paar mindere seizoenen ineens topclub af... Zitten nog steeds elke week meer dat 40.000 man op de tribune.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als er morgen bij Schubbekutteveen 50.000 man op de tribune zitten is het ook geen topclub. Feyenoord dus ook niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje kort door de bocht (zijn al je posts trouwen in dit topic maar soit). is een combinatie van meerdere factoren (historie, uitstraling etc.) en een achterban is wel meer dan wat er wekelijks op de tribune zit.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat jij wil: als morgen 1 miljoen mensen een shirtje van Schubbekutteveen kopen is het nog geen topclub. Feyenoord ook niet. Torino ook niet, Nottingham Forest ook niet.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Of je gaat lekker in Amsterdam wonen 
100 miljoen wedden dat de eerste volgende Nederlandse club die een CL óf een Uefa Cup wint, Feyenoord is. Rara hoe kan dat nou ....
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat jij wil: als morgen 1 miljoen mensen een shirtje van Schubbekutteveen kopen is het nog geen topclub. Feyenoord ook niet. Torino ook niet, Nottingham Forest ook niet.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Lees je mee A&L; ik ben gewoon een latente Ajax fan!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
100 miljoen wedden dat de eerste volgende Nederlandse club die een CL óf een Uefa Cup wint, Feyenoord is. Rara hoe kan dat nou ....
Omdat het niet gaat gebeuren..? Laat ze eerst maar eens hoog geklasseerd genoeg staan om überhaupt in aanmerking te komen voor Europees voetbal 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
100 miljoen wedden dat je eerstvolgende post weer net zo nutteloos is als de vorige.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Of je gaat lekker in Amsterdam wonen 
Ik kan begrijpen dat je Feyenoord supporter bent, maar je moet wel redelijk blijven. Dat gaat dus never nooit gebeuren wat je nu zegt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Geen enkele Nederlandse club gaat ooit nog de Champions League winnen. Het winnen van de Uefacup sluit ik niet uit. Daar hecht ik echter geen enkele waarde aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verwacht ook niet dat de CL wordt gewonnen door een Nederlandse club.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
100 miljoen wedden dat je eerstvolgende post weer net zo nutteloos is als de vorige.
Geen zusje te plagen ofzo? Ps. Ajax is een goede tweede hoor 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Bla bla heerlijk hoe naief die feyenoord supporters zijn,echt heerlijk.
Naomi,vorig jaar stond je tot de winterstop bovenaan,daarna slaat het om ja,dus dat reken je als een goed seizoen?Heerlijk waar jullie blij mee zijn,net zo blij als je de 1-1 maakt thuis tegen willem 2 in de laatste minuut.
Feyenoord is een topclub,je verdedigt jezelf door mij na te praten,want dat zei ik al.
Maar geen topteam,ze zijn gewoon erg matig,wedstrijden uit bij ado worden net aan geworden,en gaan gelijk op,feyenoord had zelfs een penaltie tegen moeten krijgen.
Feyenoord heeft een zwakker team dan de rest en dan kun je wel zeggen dat we verder praten als feyenoord een budget heeft,tja,zo ken ik ook wel smoesjes verzinnen.
Als iemand mijn vriendin lelijk noemt,en ik zeg: laten we verder praten als al die puisten en wratten van d'r gezicht af zijn,en als ze niet meer scheel kijkt,als d'r baard eraf is,en als d'r 2 meterlange neus krimpt,ja laten we dan verder praten.
Is ze op dit moment nog steeds lelijk!
Dus feyenoord is gewoon zwakker dan twente,heerenveen,az,ajax,psv & groningen op dit moment en de laatste jaren.
Dat het zo'n zooitje is is de schuld van het bestuur daar,en zielig voor de trouwe supporters is het zeker.
Die gekken gaan zelfs geld inzamelen(wat niks helpt) maar ze kunnen ook nadenken voordat ze rellen in europa en feyenoord weer een boete krijgt zoals laatst nog...
Ook zo prachtig hoe je 2002 noemt naomi,kun je er een keer over op houden,elke feyenoorder hangt vast aan een prijs gewonnen door vrije trappen,prima,mooie prijs,maar het is 7 jaar geleden,en feyenoorders blijven die prijs maar erbij halen!
We leven nu,ajax en psv hoor je nu toch ook niet over hun laatste prijzen als het slecht gaat,de supporters willen tenminste nu succes.
Vind het zo triest elke keer als 2002 word genoemd,lachwekkend,in 2003 en 2004 zelfs mag je het nog noemen,maar nu is het leuk geweest...
Feyenoord wint al jaren niet meer van Ajax,en in de arena zelfs kansloos,lijkt wel manchester-f katwijk,en dat is jammer,want horen de mooiste spannendste wedstrijden te zijn....
Oh ja,en dat ik ging lachen dat die feyenoordsupporter is was niet om de reden die jij denkt,bedoelde dat ik door z'n bericht(te naief en positief wat betreft feyenoord) al doorhad dat die feyenoorder is en daarom moest ik lachen,dat het overduidelijk...
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Geen enkele Nederlandse club gaat ooit nog de Champions League winnen. Het winnen van de Uefacup sluit ik niet uit. Daar hecht ik echter geen enkele waarde aan.
Hmmm nooit is lang,kan ook over 50 jaar zijn,en met die 6=5 regel word het al makkelijker,niet zo lang geleden won porto ook nog,dus is niet onmogelijk,maar moeilijk zeker weten,als een nederlandse club wint,moet je wedstrijden winnen van betere clubs dus alles zal mee moeten zitten,en dan ook echt ALLES,maar de kans is klein ja,erg jammer,hoe mooi zal het zijn om elk jaar een nederlandse club ver te zien komen,hoe heerlijk is het om manchester supporter te zijn,en daar elke week te zitten,tja....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi,vorig jaar stond je tot de winterstop bovenaan,daarna slaat het om ja,dus dat reken je als een goed seizoen?
Een goed seizoen niet maar we leen teken aan de wand dat ze zeker nog wel bij de creme de la creme horen.
Blijdschap was om het ene punt, niet om het verliezen van twee punten. In zware tijden kan je om die kleine dingen blij worden ja.
Zag Ajax ook worstelen met Volendam, PSV zag ik verliezen van Roda, non argumenten van je.
Heeft weinig met smoesjes te maken, heeft te maken dat je eventuele blessures dus met de jeugd moet opvangen.
Op dit moment wel maar vorig jaar gelijk aantal punten als Heerenveen, ver boven AZ (de huidige kampioen), het zegt dus allemaal vrij weinig. Qua selectie moet Feyenoord in de top vier eindigen, het komt er al jaren niet uit.
Geld wordt niet veel gegeven door de supporters hoor. En in Coruña en Nancy waren natuurlijk geen supporters.
Erg kort door de bocht maar wel tekenend voor je voetbalverstand.
Het zal best, ik ken ze niet.
Hoor je mij ook niet zeggen maar als je dan toch wil oordelen over de korte termijn, dan hebben we maar 1 topploeg en dat is AZ. Als het zoveel wedstrijden voor het einde al niet meer spannend is..
Laatste jaren wel maar ook toen we nog volgens jouw latieven een topploeg waren gingen we regelmatig onderuit tegen Ajax. Beetje vreemde maatstaven voor een topploeg. Je bent zeker een beeldbuis supporter?
Beetje onzin wat je nu verkondigt. Als dit als krachttermpjes moeten fungeren om je argumentatie kracht bij te zetten heb je heel goed gefaald.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als er morgen bij Schubbekutteveen 50.000 man op de tribune zitten is het ook geen topclub.
Als dat week in, week uit gebeurd denk ik dat Schubbekutteveen vrij snel een topclub wordt.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Naomi,ik zeg niet dat van ajax verliezen je geen topploeg maakt,zeg dat ik het jammer vind dat het klasse verschil groot is...
Dat Psv tegen roda en ajax tegen volendam onderuit gaan zijn incidenten,gebeurt elke club in elke competitie,feyenoord heeft thuis tegen utrecht,volendam en nac makkelijk gewonnen,en voor de rest was elke wedstrijd moeilijk,geen enkele simpel gewonnen.Ja Roda volgens mij?Maar de rest allemaal zware wedstrijden,met een verlies thuis van 1-3 tegen de graafschap als dieptepunt.
Ik snap deze hele discussie niet eens,ik zeg dat feyenoord geen topteam heeft,dus jij bent het daar niet mee eens?
Ik noem feiten,dat ploegen als twente beter zijn geworden bijvoorbeeld.
Noem Nac geen topteam omdat ze vorig jaar hoog eindigde,ik heb het over de lange termijn.
Ja AZ is nu de enige topploeg,hoewel ik twente ook een erg sterke ploeg vind,en ajax heeft de beste aanval,maar sulemanji is natuurlijk hopeloos uit vorm.
Denk trouwens dat PSV en Ajax met andere trainers veeellllll meer punten hadden gehad maar dat is speculeren,dan had feyenoord ook vast 6e gestaan....
Psv & Ajax hebben ongelooflijk veel moeite met subtoppers die sterker worden,en helaas voor feyenoord die juist zwakker is geworden,erg zonde voor de supporters.
Feyenoord heeft gewoon een team vol matige spelers met maybe 2 mensen(wijnaldum & biseswar) die talenten hebben en wat kunnen maar die mogen ook niet in de schaduw staan van een sneijder & v.d Vaart(in hun tijd bij ajax),affeley of schaars...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je gaat er wel heel makkelijk aan voorbij dat Feyenoord dit jaar gemiddeld zes basisspelers miste. Den daarom dat ze de play offs gaan winnen nu bijna iedereen eindelijk fit lijkt te zijn.
Zou Guzman en Fer ook niet onderschatten als je het over talent hebt. Denk dat Wijnaldum wel van het nivo Schneijder, vd vaart is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Guzman heeft zich al bewezen en Fer is misschien wel het talent die het meest gegroeid is. Ik neem aan dat leidenaar het baseert op het zien van de samenvattingen aangezien hij Wijnaldum en Biseswar noemt.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Hahaha,ik heb genoeg wedstrijden helemaal gezien,Biseswar heeft een goed schot,maar mist vaak genoeg het doel ermee,en heeft rushes waarmee hij zich vaak dood rent tegen verdedigers op.
Wijnaldum heeft zeker niet het niveau sneijder of v.d. Vaart,die zaten zelfs in het nederlands elftal op die leeftijd,die waren veel belangrijker voor hun team,en hadden duidelijk meer kwaliteiten.
Reinbo,welke basisspelers bedoel je?6?Tomasson lijkt erg nuttig voor dit elftal,ben benieuwd hoe vaak die volgend jaar speelt.
Maar spelers als Landzaat voegen amper wat toe,erg matige speler die z'n beste jaren al gehad heeft.
Vlaar is ook een matig afdankertje van AZ,en wie bedoel je nog meer?
Guzman is zeker zonde,maar de wedstrijden die hij speelde dit seizoen was die erg slecht,waaronder die domme rode kaart tegen heracles waarna feyenoord verloor.
Als Biseswar echt weggaat volgend seizoen zou dat weer erg zonde zijn trouwens,zit een toekomst in die jongen,en dus geld....
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Naomi,jou bericht voegt weinig toe,wat Reinbo zei hoef je niet te herhalen,maar alles wat je tot nu toe gezegt hebt voegt zowiezo weinig toe hier.
Gelukkig zijn er mensen met wie serieus te praten valt,en niet iemand zoals jij die met een roze bril wedstrijden van je eigen club bekijkt en eigenlijk amper wat zinnigs te melden hebt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hofland, de Cler, Makaay El Hamadi hebben ook veel wedstrijden gemist. Kom ik gemiddeld rond de 6.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Naomi,jou bericht voegt weinig toe,wat Reinbo zei hoef je niet te herhalen,maar alles wat je tot nu toe gezegt hebt voegt zowiezo weinig toe hier.
Gelukkig zijn er mensen met wie serieus te praten valt,en niet iemand zoals jij die met een roze bril wedstrijden van je eigen club bekijkt en eigenlijk amper wat zinnigs te melden hebt.
Kan iemand mij even de vertaling per PM sturen?
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is Hofland samen met de Cler het hele seizoen afgekraakt door de supporters,in ieder geval de supporters die ik ken ook,want ze hebben erg veel fouten gemaakt.
Hofland speelt de laatste paar wedstrijden dan wat beter,maar 1ste seizoenshelft zat die te blunderen,dus vind het wel zwak om zulke spelers te noemen,maar ok.
Makaay,tja,wat voegt die nou toe,speelt gewoon een erg matig seizoen,en omdat die paar penalties erin mag schieten,en er 3 inlegt tegen een zwak spelend volendam lijken zijn 13 doelpunten nog wat maar is wel slecht hoor.
Zijn beste tijd heeft die gehad,hij was the phantom,voegt niks toe,scoort alleen,maar zonder scoren voegt die helemaal niks toe,en zelf maar zeggen dat die er niet wakker van ligt,en wat is die ook lelijk 
Ik vind El Hamadi ook niet spelen zoals bij twente,beetje een sulimanji/kennedy verhaal bij ajax,maar dat kan verbeteren,z'n 1ste seizoen in zo'n feyenoord moet moeilijk zijn.
Maar ik vind gewoon dat de spelers die je noemt echt niet zo fantastisch zijn,zelfde als ajax gaat klagen als kennedy het hele seizoen geblesseerd is,over assiati mag je klagen,duidelijk dat ze beter voetballen met hem,op psv uit na.
AZ hoor je ook niet dat ze Ari lang missen terwijl die 9x scoorde in 9 wedstrijden,en over dembele die de 1ste helft van het seizoen 90% geblesseerd is geweest.
Heeft feyenoord geen enkele spits als talent klaarstaan voor vervanger,hoe gaan ze anders mols vervangen volgend seizoen?
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand mij even de vertaling per PM sturen?
Ach,makkelijk te lezen,maar gelukkig boeit het je zoveel wat ik te zeggen heb,als ik jou niet begreep zou ik me er gewoon bij neerleggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.