• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.799 films
  • 12.723 series
  • 35.143 seizoenen
  • 658.832 acteurs
  • 200.870 gebruikers
  • 9.504.571 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Leland Palmer schreef:

Wat mij betreft is ManU makkelijk de sterkste ploeg in Europa.

Aangezien ze de verdedigende CL houder zijn, zijn ze per definitie de sterkste ploeg in Europa.

starbright boy (moderator films)

• 22700 berichten
  • 5311 stemmen

Een heleboel over en weer gevit verwijderd. Doe dat maar via PM of ergens anders ofzo.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Een heleboel over een weer gevit verwijderd. Doe dat maar via PM of ergens anders ofzo.

United is de BESTE van de wereld.

en ja mischien met een paar maanden een andere club, logisch

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

1. Ik ben de grootste Arsenal kenner van NL.

2. Met Arsjavin en Van Persie spelen ze elke defensie stuk.

3. Eduardo en Nasri zijn niet in vorm.

4. Als die 6+5 regel in gaat dan wint Feyenoord de CL.

5. Als je Man U steunt heb je een hart van steen.

6. De wedstrijdverloop was volkomen logisch en te voorspellen.

7. Arsenal gaat naar de finale.

eRCee

• 13461 berichten
  • 1985 stemmen

Timmy757 schreef:

Het CONI, het Italiaans Olympisch Comité, heeft bevestigd dat Davide Rebellin positief testte op cera tijdens de Olympische Spelen in Peking. De Italiaan, die er niets van begrijpt, vroeg al een tegenexpertise.

In La Gazzetta dello Sport ontkent de vrouw van Rebellin alle beschuldigingen. "Davide deed niets verkeerds", klinkt het. Rebellin is volgens zijn vrouw Selina ook helemaal van de kaart door het nieuws.

Wat een prutser die Rebellin .

Snapte vorige week al niet dat hij nog/weer zo goed was. Ontzettend dom op je 37e.

Werpt ook een bedenkelijk licht op de keer dat hij in zowel de Gold Race als in Luik de overwinning voor Boogerd wegkaapte...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Na het zien van de wedstrijden van gisteren en eergisteren is Manchester United voor mij de torenhoge favoriet. Vooral in de eerste 25 minuten werd Arsenal volledig overrompeld. De ingrediënten voor hun zekere titelprolongatie zijn: gevarieerd positiespel, harde passing, snelheid, overwinnaarsmentaliteit en één speler die met zijn briljante traptechniek vanaf de tweede lijn de wedstrijd kan beslissen. Ik heb het uiteraard over Cristiano Ronaldo.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben bang dat je gelijk hebt speranza Ik zie ook geen van deze ploegen ManU verslaan.. de finale wordt overigens gewoon een kopie van die van vorig jaar, met ongeveer hetzelfde spelbeeld schat ik, Guus ten spijt.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Hmmmm de bal is rond,en manchester is zeker niet onverslaanbaar,dat heeft liverpool bewezen door ze 1 maand geleden een pak slaag te geven.

Vorig jaar vond ik United constanter en beter spelen,en zelfs toen wonnen ze net aan doordat John Terry uitglijd bij een penalty,het ligt allemaal zo dicht bij elkaar.

Arsenal moet nog thuis spelen,kan nog alle kanten op maar zie manchester wel als favoriet,maar chelsea & barcelona zijn zeker wel in staat United te verslaan,daar twijfel ik niet,ligt er dicht bij elkaar het niveau,Barcelona heeft een aanval die nog beter is alleen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De aanval van Barcelona is zeker niet beter dan die van Manchester United. Geen enkele aanvaller van Barcelona is gezegend met de briljante traptechniek van Cristiano Ronaldo en geen enkele aanvaller van Barcelona heeft de overwinnaarsmentaliteit en power van Wayne Rooney.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Nadat ik dacht vorig jaar het dieptepunt van het betonvoetbal had gezien (Fiorentina - Glasgow Rangers) deed handbalploeg Chelsea er gisteren avond nog een schepje bovenop. Effectief is het misschien wel, maar een topclub als Chelsea die met zo weinig intentie het veld op komt is toch wel ronduit beschamend.

Barca gaat echter in London gewoon winnen. Leuk dat Chelsea dit nu volhield maar dat doelpunt valt toch wel en terecht! Je mag best verdedigend voetballen maar doe het dan wel met verdedigend kracht voetbal zoals bijvoorbeeld Liverpool, druk zetten en de tegenstander fouten laten maken in de opbouw. Chelsea durfde niet eens voluit te counteren. Van een ploeg als Chelsea mag ik meer verwachten dan dat ze gisteren lieten zien.

Ik kijk Champions League om vermaakt te worden, om goed voetbal te zien. Niet om een elftal met elf man achter de bal, alles naar voor te zien hijsen.

Chelsea beschamend?Haha wat ben jij naief.

Wat een onzin,Barcelona had al maandenlang minstens 1 doelpunt gescoord in hun eigen stadion,elke ploeg krijgt daar doelpunten tegen,geen enkele ploeg houd daar de 0,chelsea wel weer,juist door die verdedigende opstelling,wetende dat ze nog een wedstrijd in eigen huis krijgen.

Bayern kreeg 2 weken geleden met 4-0 op hun donder in 1 helft omdat de verdediging niet goed stond,chelsea verdient juist respect en ze hoeven zich niet te schamen...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Chelsea beschamend?Haha wat ben jij naief.

chelsea verdient juist respect en ze hoeven zich niet te schamen...

Met een normale scheidsrechter had Chelsea al snel met 9 man of minder gespeeld en dan was het misschien wel 4-0 geworden. Chelsea en vooral de scheids mogen zich diep schamen en Chelsea mag opgelucht adem halen.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:

1. Ik ben de grootste Arsenal kenner van NL.

2. Met Arsjavin en Van Persie spelen ze elke defensie stuk.

3. Eduardo en Nasri zijn niet in vorm.

4. Als die 6+5 regel in gaat dan wint Feyenoord de CL.

5. Als je Man U steunt heb je een hart van steen.

6. De wedstrijdverloop was volkomen logisch en te voorspellen.

7. Arsenal gaat naar de finale.

1 Ben je serieus?Lachertje,waarschijnlijk ben je nooit in het stadion geweest van Arsenal.

Zowiezo raar om dat te zeggen aangezien je geen idee hebt hoeveel anderen weten,en het is niet stoer hoor...

2 Lol,volg de wedstrijden van Arsenal,valt reuze mee hoor,ze hebben laatst iets van 4x 0-0 gespeeld achter elkaar.

3 Dus?

4 Feyenoord wint niks,dan eerder Aston Villa

5 Dat is een persoonlijke domme mening,maar zelf steun ik manchester ook niet.

6 Dan heb je zeker veel geld gewonnen als je alles kan voorspellen.

7 Kans is klein,maar we zullen zien,je bent Arsenal fan,dus dan zeg je altijd dat Arsenal wint,ook toen ze klop kregen van chelsea vorige week.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Met een normale scheidsrechter had Chelsea al snel met 9 man of minder gespeeld en dan was het misschien wel 4-0 geworden. Chelsea en vooral de scheids mogen zich diep schamen en Chelsea mag opgelucht adem halen.

Je praat onzin,dus zeg dan beter niks.

Barcelona had een penalty verdiend,snel met 9 man is nergens op gebaseerd.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

De aanval van Barcelona is zeker niet beter dan die van Manchester United. Geen enkele aanvaller van Barcelona is gezegend met de briljante traptechniek van Cristiano Ronaldo en geen enkele aanvaller van Barcelona heeft de overwinnaarsmentaliteit en power van Wayne Rooney.

Eto'o heeft zeker weten wel die power en mentaliteit,henry heeft een techniek en passing die ze bij United niet hebben,en Messi dribbels en snelheid waar ze daar van dromen,tja je ken bij allebei pluspunten noemen,ze hebben allebei een fantastische aanval,die van Barca net iets beter.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb daar eergisteren niet zo veel van gemerkt. Chelsea is er in elk geval uitstekend in geslaagd deze pluspunten volledig te neutraliseren.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Ik heb daar eergisteren niet zo veel van gemerkt. Chelsea is er in elk geval uitstekend in geslaagd deze pluspunten volledig te neutraliseren.

Nou ja,niet veel van gemerkt,dankzij die techniek van henry had het een penalty moeten zijn,en barcelona kreeg goeie kansen,zelfs met een verdedigend chelsea,maar slaat ook nergens op om alles op 1 wedstrijd te gooien.

Behalve een schot op de lat gisteren speelde ronaldo ook niks klaar,zag hem weer huilen na een snoepduik,een duik die rooney ook 2x liet zien.

Tegen liverpool werden ze vernederd met 1-4,tja andere wedstrijden erbij pakken heeft geen nut,als jij de aanval van Barcelona niet onwijs sterk vind heeft een discussie niet eens zin.

Ik ben geen fan van Barcelona,hoop zelfs dat madrid wint van ze dit weekend,maar jij duidelijk wel van manchester.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben helemaal geen fan van Manchester United. Van de vier overgebleven ploegen gaat mijn sympathie juist naar Barcelona uit. Dat heb ik in dit topic al eerder gemeld. Ik heb bovendien een enorme hekel aan de irritante Cristiano Ronaldo. Deze sympathie voor Barcelona en afkeer van genoemde Portugese speler ontslaan mij er echter niet van om één en ander nuchter te analyseren.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met een mooie overwinning van Oscar Freire in de tweede etappe van de Ronde van Romandië heeft Rabobank eindelijk de eerste aansprekende overwinning van dit seizoen binnengehaald.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ok sorry dan van mijn valse beschuldiging,vind het wel 'raar' dat je de aanvalskwaliteiten van barca niet de absolute top vind.

Henry,messi,eto'o,xavi(beste speler van het ek officieel) voor de opbouw naar de aanval.

Natuurlijk zijn Rooney & Ronaldo super,Rooney is gelijkwaardig aan een eto'o en Ronaldo aan een Messi,maar een Berbatov & Tevez zijn wel wat minder dan een Henry en Xavi...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Over het middenveld van Barcelona heb ik het nog niet gehad. Daar ligt met Xavi en Iniesta de onderscheidende kracht van dit elftal. Yaya Touré is een uitstekende controlerende speler in hun rug. Ik maak me alleen zorgen over het gemis van zowel Marquez als Puyol in het centrum van de verdediging voor de return op Stamford Bridge.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Ronaldo is ook een aanvallende middenvelder,daarom haal ik xavi erbij,want jij had het over ronaldo.

Ja,ik vind het moeilijk voor wie te juichen,zonder Rijkaard vind ik Barcelona minder charmant,en als ze nu winnen is wat Rijkaard deed 3 jaar geleden niet speciaal.

Chelsea was DE club om te haten,maar met Hiddink heb ik toch wel een beetje meer zwakte voor ze gekregen.

United heeft van de Sar,gun ik ik veel,maar ach,die heb alles al gewonnen,maar die huilerds als Ronaldo & Ferguson gun ik weinig.

Arsenal gun ik het het meest,ze proberen altijd mooi te voetballen,kunnen geen toppers kopen,talenten moeten het doen en vind hun trainer best een goeie pik.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2577 stemmen

ik ben een Arsenalsupporter, maar objectief gezien denk ik niet dat ze de finale gaan halen. Moest United de finale halen, hoop ik dat Chelsea revanche kan nemen

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

1 Ben je serieus?Lachertje,waarschijnlijk ben je nooit in het stadion geweest van Arsenal.

Zowiezo raar om dat te zeggen aangezien je geen idee hebt hoeveel anderen weten,en het is niet stoer hoor...

2 Lol,volg de wedstrijden van Arsenal,valt reuze mee hoor,ze hebben laatst iets van 4x 0-0 gespeeld achter elkaar.

3 Dus?

4 Feyenoord wint niks,dan eerder Aston Villa

5 Dat is een persoonlijke domme mening,maar zelf steun ik manchester ook niet.

6 Dan heb je zeker veel geld gewonnen als je alles kan voorspellen.

7 Kans is klein,maar we zullen zien,je bent Arsenal fan,dus dan zeg je altijd dat Arsenal wint,ook toen ze klop kregen van chelsea vorige week.

1 Wedstrijd gezien, rondleiding gehad en 2 wedstrijden tegen ze gespeeld.

Verder hou ik me graag bij de feiten. Stoer doen doe ik wel met een peuk en een zonnebril.

2 Ik heb 90% van dit seizoen gezien via Sport1 of internet streams. Die 4x 0-0 dateert alweer van een maand geleden. Van Persie en Arsjavin hebben nog weinig samen gespeeld, maar als die 2 in vorm zijn is het net een sloopkogel. Bye Bye Ferdinand!

3 Dus is Arsenal zwakker dan normaal.

4 Nogmaals, ik hou me graag bij de feite.

5 Mijn mening is nooit dom.

6 Wedstrijd verloop is te voorspellen, uitslag niet.

7 Ik ben zeer zeker een fan, maar altijd realistisch. Finale dus.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Transfer van Dani Fernandez naar Feyenoord lijkt eindelijk rond.

FeyenoordNet | Nieuws

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:

(quote)

1 Wedstrijd gezien, rondleiding gehad en 2 wedstrijden tegen ze gespeeld.

Verder hou ik me graag bij de feiten. Stoer doen doe ik wel met een peuk en een zonnebril.

2 Ik heb 90% van dit seizoen gezien via Sport1 of internet streams. Die 4x 0-0 dateert alweer van een maand geleden. Van Persie en Arsjavin hebben nog weinig samen gespeeld, maar als die 2 in vorm zijn is het net een sloopkogel. Bye Bye Ferdinand!

3 Dus is Arsenal zwakker dan normaal.

4 Nogmaals, ik hou me graag bij de feite.

5 Mijn mening is nooit dom.

6 Wedstrijd verloop is te voorspellen, uitslag niet.

7 Ik ben zeer zeker een fan, maar altijd realistisch. Finale dus.

1 Ik ken een gozer die er 6x is geweest al en 2 rondleidingen heeft gehad(in de laatste 12 maanden he,daarvoor is die ook geweest)

Gewoon erg raar om te zeggen dat je de het meeste van Arsenal afweet van alle mensen in Nederland,je lult de hele tijd over dat je het bij feiten houd,dit is zeker geen feit.

2 Maand geleden alweer Ja echt zo lang geleden he,zijn goede spelers maar ze gaan echt geen defensies stuk spelen a la messi/eto'o/henry

3 Excuses,bij elke club heb je blessures of mensen die niet in vorm zijn.

4 Hou je dan zelf ook bij feiten,jij lult over feyenoord die dan wint enz..

5 Zeg jij,nogmaals een mening van jou...

6 Wenger en de zijnen zouden zich niet verstoppen en op de aanval spelen,knap dat united dat aanvallender was en gevaarlijker,want had toch een ander soort wedstrijd voorspelt.

7 Lol,het is zeker mogelijk ja,gun het Arsenal zelfs,maar realistisch,hmmmmm 65 % kans voor United,35 % kans voor Arsenal om door te gaan..

Stephan

• 7925 berichten
  • 1396 stemmen

Beetje bizar om het 30 april topic te sluiten onder het mom van "dit is een filmsite" en hier volop over sport te praten.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Transfer van Dani Fernandez naar Feyenoord lijkt eindelijk rond.

FeyenoordNet | Nieuws

Tja ze hebben tiendalli al,Fernandez is een leuke maar geen ijzersterke speler maar goed genoeg voor een subtopper a la feyenoord,alleen kunnen die hun geld beter uitgeven aan een aanvaller,keeper of middenvelder,of zelfs aan een verdediger maar vind tiendalli de beste verdediger die ze hebben...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord is geen subtopper, maar een topper met een slecht seizoen. We gaan gewoon de play-offs winnen.

Moet inderdaad nog een keeper en een (jonge) spits bij.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

Beetje bizar om het 30 april topic te sluiten onder het mom van "dit is een filmsite" en hier volop over sport te praten.

Ik had een topic geopend over de koningin en die is gewist.Erg raar ja,we mogen niet over serieuze dingen praten zoals onze koningin.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord is geen subtopper, maar een topper met een slecht seizoen. We gaan gewoon de play-offs winnen.

Moet inderdaad nog een keeper en een (jonge) spits bij.

Hahaha,oh sorry,jij bent voor feyenoord?

Tja sorry,maar dan kijk je door een roze bril.

Feyenoord is een topclub door een history(die minder is dan die van psv en helemaal minder dan die van ajax) maar heeft geen topteam.

Een slecht seizoen?Heb je het seizoen daarvoor niet gezien?En het seizoen daarvoor?

Ze zijn al 5 jaar niet in de top 5 geeindigd en dat noem jij een topper,ja als je feyenoorder bent is het je toppertje,maar objectief bekeken zijn ze al voorbij gestreefd door twente,az,groningen & heerenveen,die presteren al paar seizoenen constanter.

En de toekomst ziet er ook niet goed uit voor feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.