• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.723 series
  • 35.143 seizoenen
  • 658.817 acteurs
  • 200.867 gebruikers
  • 9.504.385 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Bedankt! (Tv-storing is echter al opgelost want er zat gewoon een kabeltje los ) Maar deze link is sowieso handig.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat een saaie eerste helft.

Een chelsea die geen 3 keer een bal kan rondspelen en een barcelona die geen aanval goed weet af te maken.

Tegen het einde aan dan de kans van drogba waardoor je wakker schud, om vervolgens weer in slaap te vallen van het even saaie spel..

Hopen op een beter 2e helft, en dan met name chelsea die wat meer mag proberen te creeëren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind het anders toch een geweldige wedstrijd. Een heerlijk kat en muis spel, de fysieke kracht van Chelsea tegen de frivoliteit van Barca is een prachtig schouwspel om te zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Bedankt! (Tv-storing is echter al opgelost want er zat gewoon een kabeltje los ) Maar deze link is sowieso handig.

Ah mooi . Inderdaad een geweldige site. Je kan werkelijk alles zien, behalve de eredivisie is niet te zien aangezien de KNVB/Eredivisie live moeilijk deed om de beelden.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Weinig enerverende wedstrijd. Barca combineert vaak feilloos tot aan de zestien, maar heeft nog niks gecreëerd. Wel een geniale redding van Valdes, met name de rebound, op die ene uitval van Chelsea.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wel tactisch slim spel van chelsea, lekker irritatie opwekken en elke goede actie kapot maken met een simpele (?) overtreding.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Oei oei:

'Rebellin positief op de Spelen'

Zes sporters op de Olympische Spelen in Peking zijn alsnog positief getest op het gebruik van doping. Het IOC heeft niet bekendgemaakt om wie het gaat.

De site van de Gazetta dello Sport weet te melden dat Davide Rebellin een van de betrapte sporters is. De wielrenner behaalde zilver in de wegwedstrijd.

(teletekst)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Tsja, leuk resultaat maar wel erg teleurstellend als toeschouwer.

Ik ergerde me trouwens dood aan het spel van chelsea, die ballen de heletijd naar voren trappen zonder ook maar een kans van slagen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die rossen naar voren hadden ook niet als hoofddoel dat er aanvallend iets uit kwam. Als zo'n kick goed uit komt is het mooi meegenomen maar Chelsea kwam voor een gelijkspel, mission accomplished.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Barca scoort daar toch wel een keer dus zo goed is dit resultaat niet voor Guus. Met 1-1 was ie met een mooi resultaat terug gegaan, maar 0-0 valt mee. Beter dan verliezen maar meer niet.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Toch drie enorme kansen gezien in de tweede helft. Barca had zeker moeten winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

0-0 is een geweldig resultaat als je dan terug gaat naar eigen huis. Barca heeft totaal geen advantage meer. Vooral met zo'n dominant aanvallend team wint Guus hier veel mee.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

0-0 is een geweldig resultaat als je dan terug gaat naar eigen huis. Barca heeft totaal geen advantage meer. Vooral met zo'n dominant aanvallend team wint Guus hier veel mee.

Geen voordeel meer? Barcelona zal in Engeland Chelsea treffen dat meer zal gaan aanvallen voor eigen volk. Dat is meer kans voor Barcelona op hun eigen spel en elke goal telt voor Barcelona dubbel.

Chelsea heeft vanavond nagelaten voordeel te pakken door niet te scoren in het uitduel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chelsea zal meer gaan aanvallen maar na vanavond zegt dat overigens ook niet zoveel. Ik verwacht dat Hiddink weer met Mikel op het middenveld zal gaan spelen om toch de toevoer naar voren blijft afsnijden. Chelsea weet prima zijn momenten uit te kiezen en verwacht dat Hiddink toch vooral gaat hopen op transition aanvallen door o.a. Kalou voorin erbij te zetten.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik begrijp dat de niet-kijkers vanavond gelijk hadden?

Hoe dan ook hoop ik dat Barca eruit vliegt, maar dat hoop ik altijd. Hup Guus!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3729 stemmen

Saaaaaai!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

Vond het wel interessant eigenlijk. Briljante tactiek van Chelsea. Had vaak de indruk dat er opzettelijk balverlies geleden werd zodat de muur weer stevig neergezet kon worden. Ik verwacht dat ze het volgende week wel zullen afmaken.

Al hoop ik stiekem toch op Barca, dat het Voetbal moge overwinnen!

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Gezien de grote kansen van Barca in de tweede helft en de strafschop die aan Henry gegeven had kunnen worden, vond ik het allemaal niet zo briljant van Chelsea. Vooral laf en niet slim, want zelf speelden ze niets klaar. Ze morgen van geluk spreken dat ze niet hebben verloren. Toch maar van hun eigen kracht uitgaan de volgende keer.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3321 stemmen

De enige grote kansen kwamen in de blessuretijd, waarschijnlijk door verslappingen in de verdediging. Als Drogba z'n enorme kans in de eerste helft had gemaakt had Chelsea nog gewonnen ook.

Toch maar van hun eigen kracht uitgaan de volgende keer.
Dit is volgens mij de grootste fout die je tegen Barca kan maken (Bayern dacht ook even van eigen kracht uit te gaan). Barca heeft simpelweg te veel kwaliteit om je eigen spel tegen te spelen.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Tja blessuretijd is ook speeltijd. Overigens had Eto'o ergens rond de 70ste al een gigantische gemist.

Ik zie Chelsea ook niet winnen op deze voet, dus moeten ze toch iets veranderen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik denk dat Chelsea hier heel goed wegkomt. Met een wat strengere arbiter (penalty voor Henry, rood voor Ballack) en wat meer scherpte bij Barcelona's aanval was het voor de Catalanen kat in't bakkie geweest.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3322 stemmen

Chelsea heeft gespeeld zoals ze moesten spelen door het spel van Barcelona helemaal kapot te maken. Op elke andere manier hadden ze gewoon verloren. Niet leuk om naar te kijken maar wel een slimme (en de enige succesvolle) tactiek.

Dat van Henry vond ik ook niet echt een penalty trouwens. Sowieso kon de scheids dat vrij moeilijk zien maar Henry was al aan het vallen toen hij een beetje aan zijn shirt getrokken werd.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Mooie spannende wedstrijd.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ze aardig moe en kapotgeschopt zijn voor zaterdag. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

kapotgeschopt zijn voor zaterdag. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca wint op halve krachten nog met gemak van Real.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Nietes!

de hamster legt er 3 in. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Nietes!

de hamster legt er 3 in. .

lol

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nadat ik dacht vorig jaar het dieptepunt van het betonvoetbal had gezien (Fiorentina - Glasgow Rangers) deed handbalploeg Chelsea er gisteren avond nog een schepje bovenop. Effectief is het misschien wel, maar een topclub als Chelsea die met zo weinig intentie het veld op komt is toch wel ronduit beschamend.

Barca gaat echter in London gewoon winnen. Leuk dat Chelsea dit nu volhield maar dat doelpunt valt toch wel en terecht! Je mag best verdedigend voetballen maar doe het dan wel met verdedigend kracht voetbal zoals bijvoorbeeld Liverpool, druk zetten en de tegenstander fouten laten maken in de opbouw. Chelsea durfde niet eens voluit te counteren. Van een ploeg als Chelsea mag ik meer verwachten dan dat ze gisteren lieten zien.

Ik kijk Champions League om vermaakt te worden, om goed voetbal te zien. Niet om een elftal met elf man achter de bal, alles naar voor te zien hijsen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Heb je Ajax tegen Fiorentina toen ook afgezet dan?

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Was dat Champions League?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.