- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Bayern wijst Klinsmann de deur
Klinsmann ist raus.
Komt Hitzfeld nu weer terug? 
Ach, de waan van de dag zullen we maar zeggen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Komt Hitzfeld nu weer terug? 
Ach, de waan van de dag zullen we maar zeggen.
Ik dacht aan Louis.
Van de zomer had Bayern hem al gepolst en recent zat ie onderhand zelf te solliciteren. Kampioen met AZ is het hoogst haalbare daar dus dan kan ie lekker naar de Heimat gaat.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Kut, Twente maakt vlak voor tijd nog gelijk...
Naja, winst morgen op AZ zou Ajax wel de 2e plek dan geven. Sowieso lijkt het pas in de laatste ronde beslist te worden bij Ajax-Twente.
En Kos zal wel hebben genoten, in de slotseconde verliest NEC thuis van NAC met 2-3.
Meest onterechte nederlaag ooit!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Louis bij Bayern en Co bij AZ, ik zie als liefhebber liever Louis bij AZ dan Co, maar dit zou toch wel een mooi scenario zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha ja en dan Been die afgifte bij de politie ging doen wegens diefstal 
Geinige kerel altijd. Maar zijn vertrek heeft NEC wel laten instorten. Ik zie genoeg overeenkomsten tussen zijn aankondiging naar Feyenoord en het sportieve NEC verval. Pak komend weekeinde trouwens wel aub minimaal een punt tegen PSV.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een thriller game 4 in Chicago. Ik word wel een beetje gallisch van die zenuwen, constant opboksen tegen dat All Star materiaal van Boston. Toch weer een goede overwinning, rekening houdend met Rondo, Pierce en Allen die weer geweldig speelde. Dan moet je van goede huize komen om toch te winnen.
Nu toch nog een game stelen in Boston maar anyway de Bulls maken er een spannende serie van tegen de wereldkampioen, wie had dat verwacht?
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Geinige kerel altijd. Maar zijn vertrek heeft NEC wel laten instorten.
Grootst mogelijk onzin, op sites als Voebalzone komen van die 'kenners' ook met dit soort non-kennis.
De ondergang van NEC de 2de seizoenshelft is precies zoals ik voorspelde ingegaan met het vertrek van Wisgerhof. Tussentijdse transfer die je de grootst mogelijke problemen bezorgt.
Maar voor niet NEC'ers is Been natuurlijk veel bekender en interessanter dan een Wisgerhof dus heeft iedereen het alleen maar over Been.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben ook van mening dat NEC in 2008 boven haar stand heeft geleefd. Het zat toen allemaal mee, het draaide lekker, de dubbeltjes vielen op de goede kant (veel wedstrijden met een doelpunt verschil winnen) etc.
Met de huidige selectie is middenmoot de norm en geen Subtop, daar kan Been ook niets aan doen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Meest onterechte nederlaag ooit!
Bestaat niet!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
NEC is een erg beperkt ploegje hoor inderdaad, dat die Pothuizen daar nog basis speelt, zegt genoeg.
Hoor nu net dat Bassie gister bij Studio Voetbal zat en er niet goed uit is gekomen ofzo. Iemand gezien?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, dit is zo'n sportforum op de radio over het afgelopen weekend zeg maar. Ze zeggen dat die vooral door Hugo Borst nogal in een hoekie werd gedreven en dat ie er maar moeizaam uitkwam ofzo. Weinig persoonlijkheid zeggen ze.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
neuh, hugo was ook goed en bassie was het niet met hm eens, gewoon normaal gesprek over voetbal.
weinig persoonlijkheid! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mwah Hugo Borst viel hem aan over het feit dat Anita bijna verhuurd was, waarop Van Basten aangaf dat hij op dat moment te weinig speelde voor zijn leeftijd. Verder verweet Borst hem dat Van Basten te veel een ijskast was, daarop gaf Van Basten toe dat hij nog wat moest beteren. Er zat weer veel zelfkritiek in bij Van Basten, maar hij kwam de uitzending prima door en vertelde eigenlijk weinig nieuws.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Bestaat niet!
Er is bijna geen enkele andere sport waarin zo vaak onterecht verloren wordt. Meteen het grote manco en de grote charme van voetbal. In heel veel sporten wint gewoon de beste in het voetbal werkt het niet zo zwart wit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Hoor nu net dat Bassie gister bij Studio Voetbal zat en er niet goed uit is gekomen ofzo. Iemand gezien?
Hugo wou weer eens een keer op geforceerde wijze laten zien dat hij een kritisch journalist is en Van Basten redde zich daar prima uit. Nee als iemand niet zichzelf was was het Borst wel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik moet inderdaad ook niks van dat mannetje hebben. Achterbaks en niet te vertrouwen volgens mij.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach liever Borst dan Derksen, Van der Gijp of Youri Mulder.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Marco deed het gister keurig vond ik. Pareerde veel kritieken maar was wel kritisch over zijn werk dit jaar.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Hugo was gisteren zeer goed en legde precies de vinger op de zwakke plekken.
Vooral het feit dat Marco kritiek pareerde door cynisch te willen zeggen dat Twente zoveel lof kreeg en Ajax niet terwijl ze maar 1 punt verschillen was veelzeggend, wat een dramatisch domme opmerking.
Borst was er natuurlijk meteen bij om hem even te wijzen op het enorme budgetverschil.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Ik ben ook van mening dat NEC in 2008 boven haar stand heeft geleefd. Het zat toen allemaal mee, het draaide lekker, de dubbeltjes vielen op de goede kant (veel wedstrijden met een doelpunt verschil winnen) etc.
Is niet helemaal waar, maar goed, dit soort kritiek zijn we gewend, niets bijzonders verder.
Maar nu vallen de dubbeltjes wel allemaal de verkeerde kant op... En met Wisgerhof en een paar goede aanvallers was er weinig veranderd, want met een goede spits hadden we minimaal de helft van de verliespunten niet weggeven deze tweede seizoenshelft.
(dat een John en Bouaouzan van die mentale prutsers blijken is wat dat betreft ook een beetje pech, en nu hebben we geen aanvallers meer, dat zo'n Rommedahl er weinig van kan had de technische staf wel even kunnen weten).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hugo was gisteren zeer goed en legde precies de vinger op de zwakke plekken.
Vooral het feit dat Marco kritiek pareerde door cynisch te willen zeggen dat Twente zoveel lof kreeg en Ajax niet terwijl ze maar 1 punt verschillen was veelzeggend, wat een dramatisch domme opmerking.
Borst was er natuurlijk meteen bij om hem even te wijzen op het enorme budgetverschil.
Ik vond dat punt zo slecht niet van MvB. Budget zegt niet alles. Zou betekenen dat Ajax in NL 34 duels moet winnen van de 34. En Europees zou bijna elke fatsoenlijke zege opvallend zijn aangezien daar de budgetten hoger liggen. Ligt ook aan beleid en visie. Het is op zich wel zo. Iedereen roemt Twente en kraakt Ajax maar het scheelt 1 puntje. Twente heeft OOK een goede ploeg. Ajax ook maar ze spelen niet super constant.
Hugo was scherp en dat was goed. Leert Marco ook van, maar Hugo heeft hem niet vastgeluld. Idem met Derksen die Marco ook eens in de show had en zelfs door hem uitgeluld werd. Zo ver kwam het gister niet maar hij sloeg geen modderfiguur.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
daar hebben we da grootste ajax hater op de mm weer.
zo voorspelbaar.
word je er nou niet zelf moe van?
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Ik heb de uitzending niet gezien, maar zo'n opmerking van van Basten zegt natuurlijk alles over het verval van de 'grote' clubs. Er op wijzen dat jouw club (in dit geval Ajax) het zo slecht niet doet omdat ze maar 1 punt achter Twente staan is natuurlijk het grootste zwaktebod ooit.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
daar hebben we da grootste ajax hater op de mm weer.
zo voorspelbaar.
word je er nou niet zelf moe van?
ik neem aan dat Ajax-fans hetzelfde denken hoor. Sterker nog, juist zij zullen dit niet waarderen van een Marco lijkt me.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Ik vond dat punt zo slecht niet van MvB. Budget zegt niet alles.
Maar wel erg veel. Je kunt vaak doorgaans een lijstje met de budgetten langs de ranglijst leggen en er zijn er hooguit een paar die van positie verschillen.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Hugo was scherp en dat was goed. Leert Marco ook van, maar Hugo heeft hem niet vastgeluld. Idem met Derksen die Marco ook eens in de show had en zelfs door hem uitgeluld werd. Zo ver kwam het gister niet maar hij sloeg geen modderfiguur.
En wat dacht je van Koeman, die schaamde zich bijna om Marco te verbeteren toen hij zei dat er geen verdedigende fout werd gemaakt... Zo overduidelijk was het. Dat is toch ongelooflijk?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben het gedeeltelijk met je eens Kos maar Van Gelder sprak over Twente met "na AZ de meest consistente ploeg", verder werd het goede voetbal van de Tukkers benadrukt. Op die 2 fronten is een argument van het scheelt maar 1 punt wel gegrond. Twente speelt geen beter voetbal dan Ajax en Twente is 1 punt cosistenter dan Ajax inderdaad. Maar volgende week is dat ook niet meer het geval en is Ajax de meest consistente ploeg ná AZ.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het niet gezien, maar als ie dit echt heeft gezegd: 
Doet me goed trouwens dat de clubs die het goed doen dit seizoen en voorgaande seizoen de noordelijke clubs zijn, de domme boeren van Groningen, Heerenveen en Twente.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.