- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk ook niet dat als je de eerste divisie kijkt kan bepalen of het echt zo'n topaankoop is voor een Nederlandse topclub.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Daarnaast gaan ze de grens over voor de directe versterkingen.
Een tijdje geleden werd er gesproken over Negredo van Almeria, maar dat lijkt me (helaas) wat te hoog gegrepen. Wel een potentiele international voor Spanje.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen

Hebben we het over dezelfde? Die gosert die eerst bij Twente speelde? Dat is toch een vrijwel identieke speler, hij speelt controlerend met ietwat diepgang. (hoewel De Zeeuw op dit moment meer diepgang heeft, maar dat heeft ie ook moeten aanleren van Van Gaal)
Kom nou, El Ahmadi is een speler die het van zijn techniek moet hebben en passjes geeft, De Zeeuw is een heel dynamische speler die alle gaten dichtloopt. Onvergelijkbaar.
Schaars en El Ahmadi, dat zou een redelijke vergelijking zijn.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De Amstel heeft als grote nadeel dat hij altijd pas de laatste twintig kilometer leuk is. Je kunt de tv aanzetten bij de Eyserebosweg en je hebt niets gemist.
Dat geldt voor de meeste eendagskoersen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldig slagveld trouwens bij Valncia - Sevilla 
17 geel, 1 rood
. De scheids liet veel zelfs nog doorgaan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ook wéér een knappe prestatie trouwens van Volendam. 
Trouwens:
Het is niet alleen maar hosanna in Alkmaar. Ondanks de kersverse landstitel vergeet Joey Didulica niet al datgene wat hij gedurende een jaar heeft moeten meemaken. Dat hij door Sergio Romero werd gepasseerd, doet hem nog steeds pijn. "Ik ben voldaan, maar ik zou niemand kunnen aandoen wat Louis van Gaal mij heeft aangedaan." Didulica was vorig jaar een van de spelers die het voor Van Gaal opnam toen deze na een desastreus seizoen de handdoek in de ring wilde gooien. "Louis is eigenlijk groter dan AZ," vertelt Didulica maandag in Het Parool. "Hij is een geweldige trainer. Als hij weg was gegaan, zou het moeilijk zijn geweest een vervanger van zijn statuur binnen te halen. Bovendien neemt een nieuwe trainer nieuwe plannen mee en dan duurt het meestal drie jaar voordat het succes oplevert. Ik denk dat Dirk Scheringa het ook niet erg vond dat we hebben aangedrongen op het aanblijven van Louis."
Met het vernieuwde vertrouwen mocht Van Gaal in de zomer van 2008 de selectie van AZ opschonen. Na hersteld te zijn van een slepende hoofdblessure kreeg Didulica tijdens de voorbereiding op het kampioensjaar van Van Gaal de bevestiging dat hij goed bezig was. "Ik kreeg de indruk dat ik de eerste man op doel was. Dat ik niet alleen het beste in mijzelf naar boven haalde, maar dat ik ook de groep in positieve zin stimuleerde. Daarom kwam mijn reserverol ook als zo'n vreselijke verrassing."
Romero kreeg de voorkeur van Van Gaal, die op zijn beurt beweert dat hij Didulica nooit valse hoop heeft gegeven. De Argentijnse doelman was kort voor de competitie met een gouden medaille teruggekeerd van de Olympische Spelen en Van Gaal vond niet dat hij die prestatie kon negeren. "Ik voelde me gebruikt en ik voelde me misbruikt," geeft Didulica aan. "Ik vind nog steeds dat ik vanwege mijn goede voorbereiding en mijn inspanningen om Louis te behouden de kans had moeten krijgen eerste keeper te worden. Nu was de transferdeadline bijna voorbij en had ik niet meer de kans te vertrekken. Hij had het me eerder moeten zeggen."
"Sindsdien is iets veranderd in onze verstandhouding. Begrijp me goed, ik respecteer hem nog steeds als trainer. Ik heb er ook geen problemen mee dat hij mijn baas is en als ik moet opdraven als tweede keeper is dat geen enkel probleem meer. Maar als vaderfiguur is hij voor mij door de mand gevallen." Zijn contract loopt volgend jaar af. "Maar als ik de kans krijg, ben ik komende zomer weg. Dat weet de club ook wel."
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom die Honda plots zo wordt opgehemeld. Ja, om zn prijs op te voeren maar hij speelde vorig seizoen ook in de Eredivisie en daar viel ie nou niet echt op ofzo.
Ook toen was die al heel behoorlijk maar toen kwam die pas in de winterstop en had die ook al nauwelijks aanpassingsproblemen. Hij was niet zo dominant als die nu is maar was ook toen bij VVV al de beste man.
Dit seizoen is die man echter gewoon fenomenaal. Daarbij heeft die werkelijk alles wat een voetballer moet hebben. Geweldige trap, ijzersterke mentaliteit, een geweldig overzicht en ook nog eens scorend vermogen. Iedere week weer wordt er bij de tegenstander iemand opgeofferd om hem de hele wedstrijd op te vangen en wekelijks falen die spelers. Nee deze man hoort nu al bij de beste tien middenvelders van Nederland en ik kan best begrijpen dat jullie er nog niet zo in geloven maar onthoud deze post en laten we het over een jaar nog eens over hebben. Wie Honda koopt wordt kampioen. (Dat zeg ik overigens vooral omdat ik er nog steeds vanuit ga dat hij naar Eindhoven komt
)
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat een crybaby
.
Haha, ja toch? 
Beste maar weer Joey.
Even denken.. een ervaren 2e keeper dr bij..ik zeg Henk Timmer. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Dat geldt voor de meeste eendagskoersen.
In Roubaix niet, in Vlaanderen is het in negen van de tien gevallen al eerder in de wedstrijd interessant en ook in Luik barst het al los vanaf de Redoute. Dus eigenlijk vind ik het alleen ook gelden voor Milaan San Remo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niks voor jullie Don? Luciano mag van mij naar de Kuip komen. Beste keeper van de eredivisie.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Niks voor jullie Don? Luciano mag van mij naar de Kuip komen. Beste keeper van de eredivisie.

Afblijven!
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Meest overschatte keeper van de eredivisie eerder (na Vermeer natuurlijk).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Helemaal met je eens Kos!
Dus laat maar lekker in Groningen blijven, lekker grabbelen en lekker het vaakst de nul houden, op de kampioen na.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Joey is een modale keeper, maar qua sprongkracht de meest indrukwekkende die ik ooit heb gezien. Bij de nationale keepers dagen in Rosmalen gaven 'topkeepers' demonstraties onderleiding van Frans Hoek (voormalig keeperstrainer van Barcelona en Oranje). Grim, Menzo, Westerveld, Waterreus, Lodewijks en Kraljc kwamen nog niet in de buurt van wat Didulica liet zien. Dat was echt ongelofelijk zelfs Hoek stond versteld (Didulica was destijds net in Nederland). Verder is het natuurlijk geen geweldige keeper, maar de lichamelijke aanleg heeft hij zeker. Overigens grappig dat we het hier gisteren nog over hadden, Marco van Basten zou volgens sommige verantwoordelijk zijn voor het slechte spel van Vertonghen omdat hij 2 wedstrijdjes op de bank heeft gezeten. Als Didulica nou had geblunderd was dat dan ook de schuld van Van Gaal geweest? Nee tuurlijk niet, dan had niemand het daarover gehad.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Het slachtoffer van Theo Bos heeft inmiddels ook gereageerd
Impey noemt Theo Bos 'een idioot'
ALANYA - Op zijn website heeft Daryl Impey maandag hard uitgehaald naar Theo Bos. De Zuid-Afrikaan noemde de renner van Rabobank na de valpartij in de Ronde van Turkije 'een idioot'.
Gele-truidrager Impey, die als eindoverwinnaar werd uitgeroepen omdat de val plaatsvond in de laatste drie kilometer, kapittelde het optreden van Bos. ,,Ik kan niet anders zeggen dan dat mij opzettelijk ten val heeft gebracht. Dat kun je op YouTube ook goed zien. Ik heb er eigenlijk maar één woord voor hem en dat is 'idioot'. Hij verdient het niet ooit nog een UCI-wedstrijd te fietsen.''
Impey is er naar eigen zeggen niet best aan toe. Hij brak een tand en ligt in een ziekenhuisbed met een zware rugblessure. ,,Ik mag me zelfs niet bewegen. Het is gewoon erg frustrerend. Ik heb geen moment kunnen genieten van mijn eindoverwinning. Ik voel me door de stomme actie van Bos ook behoorlijk ellendig. Maar ik kom hem nog wel een keer tegen. Dan zeg ik hem meteen wat voor 'chophead' (idioot) hij wel niet is.''
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
En Lance heeft er ook over getwitterd
Armstrong: Bos lang schorsen
Uitgegeven: 20 april 2009 13:05
Laatst gewijzigd: 20 april 2009 14:15
AMSTERDAM - Lance Armstrong vindt dat Theo Bos vanwege zijn aandeel in de valpartij van Daryl Impey in de Ronde van Turkije een lange schorsing verdient.
De ex-baanrenner leek de klassementsleider in de massaspint van de slotrit onderuit te trekken. “En hij is niet eens gediskwalificeerd”, aldus Armstrong op zijn Twitter. “Bos verdient een lange schorsing.”
Bos is zich op de website van zijn ploeg van geen kwaad bewust. “Ik heb van mijn broer begrepen, dat het er op internet op lijkt dat ik Impey tegen de grond trek, maar daar is geen sprake van. Ik ben toch niet gek?”
Afweren
Alle details kan hij zich echter niet meer herinneren: “Maar ik weet zeker dat ik hem alleen wilde afweren. Hij dreigde mijn kant op te komen en ik zat al zo goed als in het hek. Wat er vervolgens allemaal is gebeurd, weet ik niet meer.”
Bos sprak na afloop met een UCI-commissaris. Die zei er geen werk van te willen maken. “Maar misschien krijgt het toch nog een staartje als Barloworld (de ploeg van Impey, red.) protest indient.” Impey werd ondanks zijn val eindwinnaar van de Ronde van Turkije.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3321 stemmen
Armstrong krabbelt inmiddels een beetje terug op Twitter:
rewatched Bos crash 10x. Fences were uneven, sprint looked nervous/sketchy, but imo the hands should never come off the bars in a sprint
starbright boy (moderator films)
-
- 22700 berichten
- 5311 stemmen
Terecht want ik heb ook 10x zitten kijken en zie echt niet onomstotelijk vaststaan dat Bos schuldig is. Vind dat commentatoren van Belgische en Britse TV veel te makkelijk conclusies trekken. Het probleem is dat de beelden pas beginnen als de opeenvolgende handelingen al bezig zijn. Netjes is het niet en een beetje fout waarschijnlijk ook, maar opzettelijk de hekken in trekken, dat is met deze beelden niet bewezen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zie er ook geen opzet in.
Grote kans dat je zelf ook van je fiets vliegt trek je iemand op zo'n moment onderuit. En zie daar....
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
De bulls nipt verloren. Hadden ze al bijna Boston op de knieëm gekregen.
Vanavond worden de Pistons uiteraard keihard geowned door de Cavs en King James.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja inderdaad, weer mn nachtrust naar de klote voor een matig resultaat. Vreemd, dat je nu opeens overwinningen verwacht in Boston
.
Was weer close, alleen jammer dat Ray Allen de hot hands had, geweldige performance van Gordon weer. Ik ben nie tsnel iemand die met het vingertje wijst naar de coach maar hoe is het mogelijk dat je in zo'n closegame er niet voor zorgt dat je één timeout over hebt in de closing seconds?! Was twee dagen geleden ook al zo. Daar had je het verschil kunnen maken.
Bovendien wel trots op de Bulls, had niet verwacht dat ze zo goed tegenstand zouden bieden tegen de all starts van de Celtics. Nu op naar het United Centre. Wat zijn de Bulls toch heerlijk om in transition te zien
.
eRCee
-
- 13461 berichten
- 1985 stemmen
Terecht want ik heb ook 10x zitten kijken en zie echt niet onomstotelijk vaststaan dat Bos schuldig is.
De slowmotion maakt het eigenlijk minder duidelijk. Mijn eerste reactie was misschien te snel.
Het verweer van Bos vind ik echter ook uitermate zwak: de ene keer heeft hij absoluut niks met opzet gedaan en de andere keer weet hij het niet goed meer. En dat je zoiets nooit zou doen omdat hij daardoor zelf ook omgaat overtuigd ook niet. Op de beelden lijkt het meer een kamikaze-actie van iemand die zelf toch al onderuit gaat en dan de ander maar meeneemt.
Maar goed, in het voetbal zou het duidelijk zijn. Een slaande beweging is schorsen, of er nou geraakt wordt of niet en of het nu opzet is of niet. Onomstotelijk is het zelden, dat hoeft een straf niet te beletten.
Een maandje aan de kant voor Bos lijkt me dus redelijk. 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Liverpool - Arsenal 4-4.
Arshavin 4 doelpunten! Ik denk dat we volgend seizoen nog veel van hem gaan genieten.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
hahahaha 17 mei naar De Kuip!!! 
Het werd 3-1, maar Nac was ook weer zo'n onthutsend zwakke tegenstander waar je op z'n minst met 5-0 van moet winnen, er werd weer te laat afstand genomen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kunnen jullie ook weer eens winnen in De Kuip
.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ja inderdaad, weer mn nachtrust naar de klote voor een matig resultaat. Vreemd, dat je nu opeens overwinningen verwacht in Boston
.
Was weer close, alleen jammer dat Ray Allen de hot hands had, geweldige performance van Gordon weer. Ik ben nie tsnel iemand die met het vingertje wijst naar de coach maar hoe is het mogelijk dat je in zo'n closegame er niet voor zorgt dat je één timeout over hebt in de closing seconds?! Was twee dagen geleden ook al zo. Daar had je het verschil kunnen maken.
Bovendien wel trots op de Bulls, had niet verwacht dat ze zo goed tegenstand zouden bieden tegen de all starts van de Celtics. Nu op naar het United Centre. Wat zijn de Bulls toch heerlijk om in transition te zien
.
Ja Ben Gordon is geweldig. De Bulls doen zeker niet onder voor de Celtics op dit moment. Het is een ploeg dat gewoon lekker vrijuit kan spelen tegen de celtics. Er ligt meer druk bij Boston dan bij de Bulls.
De Lakers en de Cavs zijn wel op de goede weg. Vandaag zijn er overwinningen voor de Hornets, de Hawks en de Magic. Uiteraard hoop ik dat de Heat een betere wedstrijd voor de dag leggen. 90-64 was een beschamende nederlaag. Met maar 19 punten voor Wade en volgens mij was hij de enige in de dubbele punten.
Funfact: Ik las van de week nog, dat iedere eerste wedstrijd, die het team van Phil Jackson wint, betekende ook gelijk dat men later doorging in de play-offs.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Is het echt waar: Dat als volendam wint zij dan ook echt Europa in gaat??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.