• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.799 films
  • 12.723 series
  • 35.143 seizoenen
  • 658.817 acteurs
  • 200.870 gebruikers
  • 9.504.446 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Dan nog even het meest geruchtmakende wielermoment van vandaag. Onzer eigen Theo Bos die hele vreemde dingen doet.

3 minuut 42. Het commentaar maakt het nog erger.

YouTube - Presidential Cycling Tour of Turkey 2009 Stage 8 Final Kilometers

gotti

• 14094 berichten
  • 5968 stemmen

Raar, maar daar zal vast meer achter zitten dan zo op het oog lijkt.

eRCee

• 13461 berichten
  • 1985 stemmen

Schorsen! Schandalig!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Hier staan nog wel wat reacties naar aanleiding van deze actie

http://www.rabosport.nl/

Opvallend eraan vond ik wel dat hij niet eens is gedeklasseerd ofzo.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Zou ik ook doen want anders wordt je denk ik echt geschorst. Kan me trouwens niet herinerren dat er ooit iemand geschorst is in het wielrennen buiten dan voor dopinggebruik.

eRCee

• 13461 berichten
  • 1985 stemmen

"Omdat ook Impey zich zou hebben misdragen, besloot de jury af te zien van een straf voor Bos."

Hmpff, wat is dat nou voor beleid. Levensgevaarlijk dit, mag je niet tolereren.

De ploeg zelf kan natuurlijk een schorsing op leggen en dat lijkt me hier wel op z'n plaats.

gotti

• 14094 berichten
  • 5968 stemmen

Het is lastig te zien wat er nou precies gebeurd hoor. Het gaat allemaal zo snel (zowel de beelden, als de fietsende mannen zelf). Het is ook best aannemelijk dat Bos deze man wilde afweren en hij hem hierin per ongeluk meenam.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

De beste middenvelder van de eredivisie was weer lekker op dreef zag ik. Gelukkig is Ajax momenteel veel sterker dan Twente dus het komt wel goed met de Godenzonen.

Hoe dan ook; proficiat AZ!

Verder de Amstel, tja... ik vind het toch een net niet koers. Wel gekeken, maar volgende week LBL is toch van een andere orde.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4808 stemmen

Geschorst niet misschien. Uit de wedstrijd gezet wel. Ik kan me herrineren dat Tom Steels ooit een drinkbus naar Moncassin gooide in volle sprint. Die kon de Tour toen wel verlaten. Wlademir Belli is ooit ook eens uit de wedstrijd gezet in de Giro of Tour omdat hij sloeg naar een andere renner.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

otherfool schreef:

Verder de Amstel, tja... ik vind het toch een net niet koers.

Want? Het is toch elk jaar weer één van de leukste wedstrijden met bijna altijd een spannende ontknoping en de toprenners zijn massaal aanwezig (i.t.t. in de Ronde van Vlaanderen).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

De Amstel heeft als grote nadeel dat hij altijd pas de laatste twintig kilometer leuk is. Je kunt de tv aanzetten bij de Eyserebosweg en je hebt niets gemist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Na de Bulls zaterdag wisten ook de Sixers gister te verrassen in Orlando. Wat een East series is dit . Wel jammer van de Heat trouwens.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AZ moet Suarez halen.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Wordt een interessante transferzomer vermoed ik. Teveel clubs die ontevreden zijn over hun selectie, ook internationaal.

Daarentegen heeft de kredietcrisis ook wel wat sporen achter gelaten. Financieel gezonde subtoppers kunnen nu stappen gaan maken. Waaronder AZ.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

AZ moet echt zorgen dat ze deze groep bij elkaar houden. En als De Zeeuw dan toch weg gaat, El Ahmadi halen en als El Hamdaouoiouo weggaat, Suarez halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AZ sprak vorig jaar ook al met El Ahmadi, toen koos hij voor Feyenoord dus dat lijkt me moeilijk. En als je eenmaal in de Kuip gespeeld hebt ga je echt niet opeens in het DSB stadion spelen, dat AZ een betere ploeg heeft doet daar niets aan af. Allure is niet te koop.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Champions League spelen zal hem vast wel aanspreken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

allereerst gefeliciteerd AZ. dik verdiende kampioen.

en psv'rs ook gefeliciteerd met de pak slaag op mn cluppie, en het was nog wel mooi weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als ie een dik jaar wacht speelt ie ook CL, wat is een jaar nou? .

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Don Dijk schreef:

En als De Zeeuw dan toch weg gaat, El Ahmadi halen.

El Ahmadi . Dat is een totaal ander soort speler, daar hebben ze er genoeg van. Als ie überhaupt al zou willen komen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als ie een dik jaar wacht speelt ie ook CL, wat is een jaar nou? .

Feyenoord kan wel een middenveldertje missen joh. Beetje geld vangen ook nog, nooit verkeerd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze kunnen Denny terughalen .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

El Ahmadi . Dat is een totaal ander soort speler, daar hebben ze er genoeg van.

Hebben we het over dezelfde? Die gosert die eerst bij Twente speelde? Dat is toch een vrijwel identieke speler, hij speelt controlerend met ietwat diepgang. (hoewel De Zeeuw op dit moment meer diepgang heeft, maar dat heeft ie ook moeten aanleren van Van Gaal)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Don Dijk schreef:

AZ moet echt zorgen dat ze deze groep bij elkaar houden. En als De Zeeuw dan toch weg gaat, El Ahmadi halen

Honda is veel beter. Vraag me af welke ploeg die speler gaat kopen want wordt beste aankoop van de hele zomer.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tsja, de hele eredivisie zit achter Honda aan.

Ben wel benieuwd wie AZ allemaal gaat halen en of het echt zo veel makkelijker gaat. Misschien is Engelaar wat, al zal die liever naar PSV gaan. En het gaat nog leuk worden als weer heel de aanval van AZ (El Hamdaoui en Dembele) wordt weggekocht, gelukkig hebben Ari en Pelle 2 seizoenen kunnen rijpen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom die Honda plots zo wordt opgehemeld. Ja, om zn prijs op te voeren maar hij speelde vorig seizoen ook in de Eredivisie en daar viel ie nou niet echt op ofzo.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Misschien moest ie nog een beetje wennen aan Nederland.

Eerlijk gezegd kijk ik nauwelijks eerstedivisievoetbal, dus ik heb geen idee hoe goed of slecht ie is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

AZ gaat niets wegkopen bij de traditionele top 3. Daar is simpelweg het geld niet voor en in prijs/kwaliteit verhouding ook niet verstandig. Sowieso mist el-ahmadi het niveau voor het huidige AZ en dat van Suarez kun je niet serieus menen. Van Gaal en co. zullen waarschijnlijk jong en nog niet defintitief door gebroken talent van kleinere clubs halen (Strootman, Wolfswinkel, Kuijper). Daarnaast gaan ze de grens over voor de directe versterkingen.

Ik heb hier al vaker gezegd dat ik in Bakkal, een "voor Nederlandse begrippen", goede speler zie. Daar zou je nog iets kunnen proberen, buiten hem lopen er geen goede vervangers voor De Zeeuw in Nederland rond. Bakkal zal nu overigens wel bij PSV blijven, omdat Rutte komt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Misschien moest ie nog een beetje wennen aan Nederland.

Eerlijk gezegd kijk ik nauwelijks eerstedivisievoetbal, dus ik heb geen idee hoe goed of slecht ie is.

Hij is de beste van de Eerste Divisie maar ja..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.