- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zoek jij het woord 'voorlopig' nou maar op dan zijn we een stuk verder.
Kom je nou weer dom met die ranglijst zwaaien? Ik heb het over de huidige vorm, dan zie ik Twente eerlijk gezegd niet winnen van Ajax nee.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat snap je nou niet aan 'Twente is voorlopig beter dan Ajax' (feit) want dáár reageer je op met 'Twente is momenteel echt niet beter dan Ajax' (mogelijkheid).
Je moet eens leren lezen voordat je hoog van de toren komt blazen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat is dus de bekende scorebordjournalistiek.. ik kijk liever naar hoe beide ploegen momenteel spelen, dan overtuigd ajax meer. Ik ben niet degene die traag van begrip is..
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik schreef dan ook niet 'momenteel', maar 'voorlopig'. Als jij zo nodig je wekelijkse 'Ajax is de beste' puntje wilde maken had je mijn perfect heldere en terechte opmerking dus niet moeten quoten. Dus óf je leest slecht, óf je quote slecht, kies maar.
kos
-
- 46837 berichten
- 8966 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je kind in zo'n 'zak' van je eigen favoriete club zetten, moet inprincipe al genoeg zijn om je uit de ouderlijke macht te zetten. 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Casillas: 'Real Madrid heeft meer topspelers nodig'
Las dit net op VI. Je kon er eigenlijk op wachten, maar geef 'm eens ongelijk.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap nie tdat iemand die er in de gouden generatie al was gaat zeuren om grote namen. Lijkt me toch duidelij kdat het fout is gegaan toen ze zich een Galacticos status wouden aanmeten.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Mijn god zeg, hoeveel hartverzakkingen zullen er nu wel niet plaatsvinden in Engeland XD
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Liverpool-Chelsea is voetbal zoals het ooit is bedacht. Wat een spanning, wat een klasse, wat een hoop goals en wat een amusement! Van 0-2 naar 3-2 naar 3-4. Nog 1 en Lpool is zelfs door.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jammer, had liever Liverpool door gezien. Als het scoreverloop iets anders was geweest (bijv 2-3 ipv 3-2) dan hadden ze het gehaald.
Benieuwd wat Hiddink tegen Barcelona uit de hoge hoed tovert.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah lijkt me moeilijk te zeggen in zo'n knotsgekke wedstrijd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Wat een fantastische pot voetbal. Er zijn van die maanden dat je zoveel waardeloos voetbal ziet dat je denkt waarom je het nog kijkt. Een wedstrijd als vanavond maakt dat weer eens duidelijk. Prachtig.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3468 stemmen
Denk ik één van de vetste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Alleen jammer van het resultaat. Liverpool had ik graag door gezien.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Tjonge jonge... zoiets kan de laatste jaren echt enkel bij Liverpool. Daar ben je nooit mee klaar. Als die-hard Liverpool fan teleurgesteld, maar dit is reclame voor het voetbal. Mooi goals, knullige goals, wisselende emoties, onverwachte wendingen. Als het nog 3-5 werd, was ik echt volledig gek geworden. Pfff, nog aan het natrillen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
De Caveliers de gehele play-offs het thuisvoordeel en ze verliezen thuis praktisch niks... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begint een beetje vervelend te worden inderdaad
.
Gelukkig ontlopen we James en zijn Cavs in de eerste ronde. Sixth of Seventh seed maakt me niet zoveel uit. Ik denk dat ik nog liever de Celtics heb dan.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
De Celtics en de Magic zijn op dit moment wel gelijkwaardig. Celtics zijn zwakker op dit moment omdat Garnett niet mee doet.
Maar als je tegen de Cavs gaat spelen dan mag je echt niet thuis verliezen, want dat maak je volgens mij nooit meer goed. Alleen de Lakers acht ik in staat om ze thuis te verslaan. Dat is immers de enige ploeg die van ze gewonnen heeft in eigen huis. Sowieso zijn de lakers de enige ploeg waar de Cavs niet van gewonnen heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naar die stats kijk ik meestal niet zo omdat de praktijk altijd uitwijst dat postseason echt weer iets totaal anders is dan regular season.
Belangrijke underdog is New Orleans denk ik. Die gaan nog verrassen. CP3
.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad kijk maar naar de Mavs, die waren enkele jaren terug ook de beste in het seizoen en werden de eerste ronde van de play-offs er ook uitgegooid door de Warriors.
New Orleans is een belangrijke underdog ja. Ik gok ook nog op de Heat en de Nuggets.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zegt het je nog wat toen de Bulls de Heat met 4-0 eruit sweepte? 
Ik kan er niks aan doen om toch in mijn Bulls te geloven. De West division is wel vele malen sterker. Als je die record ziet van de Suns en dan nog niet in de playoffs zitten
.
Ik zie de Heat ook wel hoge ogen gooien met D.Wade als MVP. Detroit maakt totaal geen indruk op me, en de sixers evenmin. Ik heb er zin in. Where will amazing happen this year. Ik hoop tegen beter weten in, in Chicago.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Yep dat zegt me wel wat. De Bulls en de Heat hadden ongeveer een gelijkwaardig seizoen gedraaid (Bulls iets beter), dus ik had eerder een 4-3 of misschien 4-2 verwacht. Maar 4-0 was wel pijnlijk. Maar ik vond het vorig seizoen erger gesteld met Miami. één grote ramp.
Als ik ook naar het Westen kijk zijn de Suns niet veel sterker dan de andere ploegen, maar ook niet minder.
De Heat heeft geen uitzonderlijke ploeg, alleen één uitzonderlijke speler. Als je Wade weghaalt en LeBron ook en je laat beide ploegen dan tegen elkaar spelen, dan vind ik de Cavs beter. Maar goed 1 uitzonderlijke speler kan je wel aan de titel helpen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Petacchi wint Scheldeprijs, zware val Boonen en McEwen.
Petacchi heeft de Scheldeprijs in Schoten gewonnen. De Italiaan haalde het in een massaspurt die werd ontsierd door een bijzonder zware valpartij. Ondermeer Tom Boonen, Robbie McEwen en Greg Van Avermaet smakten tegen het asfalt. Petacchi kreeg zo een vrijgeleide naar de zege. Tweede werd de Nederlander Kenny Van Hummel, derde de Canadees Dominique Rollin.
De 97ste Scheldeprijs werd gekleurd door een lange ontsnapping van vier renners. De Italiaan Lorenzo Bernucci, de Nederlander Matthé Pronk, de Rus Pavel Brutt en de Amerikaan Jeff Louder reden na goed 50 km weg uit een kopgroep van veertien. Hun maximale voorsprong zou bijna zeven minuten bedragen. In de eerste van drie plaatselijke ronden kwam het in het peloton tot een eerste massale valpartij. Leif Hoste, de Duitser Gerald Ciolek en de Italiaan Alberto Ongarato behoorden tot de voornaamste slachtoffers.
Vooraan hielden Bernucci en Brutt het het langst vol. Op 4 km van de finish moesten ook zij buigen voor het dolgedraaide peloton, zodat Schoten likkebaardend uitkeek naar een massaspurt. Die verliep echter in het grootste tumult. Van Avermaet zette als eerste aan en kreeg McEwen naast zich. De twee haakten in elkaar en sleurden tientallen anderen, waaronder Boonen, mee richting aardkorst. Petacchi kon zich aan de tuimelpartij onttrekken en spurtte moeiteloos naar de overwinning. (HLN.BE)
1.A.Petacchi (It)
2.K.van Hummel (Ned)
3.D.Rollin (Can)
4.A.Cruz (VS)
5.P.Wrolich (Oos)
6.H.Starzengruber (Oos)
7.B.Schröder (Dui)
8.J.A.Carrasco (Spa)
9.B.Eisel (Oos)
10.J.Vanlandschoot (B)

Het podium van de 97ste Scheldeprijs: Van Hummel, Petacchi, Rollin.

Greg Van Avermaet 'druipt' bloedend af.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kijk hier naar de aankomst met valpartij.
Kijk het filmpje uit en dan kan je de val ook zien vanuit de lucht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.