- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Art
-
- 13507 berichten
- 3679 stemmen
De West division is wel vele malen sterker. Als je die record ziet van de Suns en dan nog niet in de playoffs zitten
.
Erg jammer inderdaad! Heb altijd al een zwak gehad voor de Suns, de teams met spelers als Charles Barkley en Jason Kidd en ook nu weer hebben de Suns een dreamteam met spelers als Shaquille O'Neal en Steve Nash. Wat mij betreft een groot gemis in de komende playoffs! Nu maar genieten van teams als de Celtics of van de Magic. Die laatste hebben met Dwight Howard een heerlijke speler in huis! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg jammer inderdaad! Heb altijd al een zwak gehad voor de Suns, de teams met spelers als Charles Barkley en Jason Kidd en ook nu weer hebben de Suns een dreamteam met spelers als Shaquille O'Neal en Steve Nash. Wat mij betreft een groot gemis in de komende playoffs! Nu maar genieten van teams als de Celtics of van de Magic. Die laatste hebben met Dwight Howard een heerlijke speler in huis!
Ik was altijd weg van Majerle, geweldige speler vond ik dat. Ik hou het vooral bij mijn team en voor het genietbare ga ik voor CP3 en natuurlijk onze D.Rose (wat misschien wel mijn favoriete basketballer is), ben meer een guard type of guy. Erg leuk team inderdaad, al had ik misschien wat anders geklonken als hun de NBA finals van 1993 hadden gewonnen
.
Al zijn de dunks with authority van King James ook werkelijk een lust voor het oog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Yep dat zegt me wel wat. De Bulls en de Heat hadden ongeveer een gelijkwaardig seizoen gedraaid (Bulls iets beter), dus ik had eerder een 4-3 of misschien 4-2 verwacht. Maar 4-0 was wel pijnlijk. Maar ik vond het vorig seizoen erger gesteld met Miami. één grote ramp.
Inderdaad en jullie no 2 draft pick lijkt ook een verkeerde geweest te zijn. Misschien komt het er nog uit.
Nee dat niet maar als je kijkt wat in de East division zich plaatsen voor de playoffs is het verschil wel schrijnend imo.
Juist. Ik ben ook niet zo gek van de Cavs, Ilgauskas vindt ik wel een mooie voetballer maar voor derest niets bijzonders. Met James heb je inderdaad een speler in huis die een NBA titel kan winnen. Is vergeleken met vorig seizoen echt enorm gegroeid.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zo, net een erg saaie 2e helft gezien van Porto-Man u. 1e helft door werken gemist.
Gelukkig is Man U-Arsenal de halve finale. De mooist mogelijke loting moet ik zeggen.
Barca-Chelsea, Man U-Arsenal.
Voor de neutrale kijker erg prettig. Ik vreesde al voor Porto-Villarreal.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Porto speelde anders leuker voetbal in Manchester dan andersom. Villareal vind ik ook wel een toffe club, 2 clubs opgebouwd met goed beleid. Met name Arsenal vind ik ondanks hun prachtige spel geen sympathieke club, vandaag ook weer één Engelsman, schandalig gewoon.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Dat is bij Liverpool en Chelsea toch ook zo?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In mindere mate ook ja, echter spelen bij Liverpool en Chelsea nog wel iconen als Gerard, Carragher, Lampard, Terry en andere Engelsen als Ashley Cole, Joe Cole. Het is te hopen dat bij Arsenal ook weer een keer eigen talent gaat doorbreken, want bij Arsenal spelen al jaren structureel geen Engelsen.
Maar inderdaad bij heel veel andere clubs valt er ook iets over te zeggen ja.
Overigens zal het heel veel mensen geen bal interesseren hoevel Engels er bij een Engelseclub spelen, maar ik irriteer me eraan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Voor de neutrale kijker erg prettig. Ik vreesde al voor Porto-Villarreal.
Met alle respect, maar op basis waarvan?
Vorig jaar kwamen ook drie Engelse clubs moeiteloos in de halve finales (en alléén maar omdat de vierde werd uitgeschakeld door één van de overige drie).
Ik vind het zo langzamerhand erg saai en voorspelbaar worden. Maargoed, op basis van de enorme voorsprong die de Engelse clubs hebben op conditioneel gebied en instelling tov de rest van Europa is dit gewoon te verwachten. Ik had me geen enkele illusies gemaakt over porto of Villareal 
Art
-
- 13507 berichten
- 3679 stemmen
Al zijn de dunks with authority van King James ook werkelijk een lust voor het oog.
Dat zeker! 
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Charles Barkley is een heerlijke speler inderdaad. Ik heb een keer op de Haarlem Basketbal week op zijn voetafdruk gestaan, maar in die schoenen kan ik zwemmen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Met alle respect, maar op basis waarvan?
Vorig jaar kwamen ook drie Engelse clubs moeiteloos in de halve finales (en alléén maar omdat de vierde werd uitgeschakeld door één van de overige drie).
Ik vind het zo langzamerhand erg saai en voorspelbaar worden. Maargoed, op basis van de enorme voorsprong die de Engelse clubs hebben op conditioneel gebied en instelling tov de rest van Europa is dit gewoon te verwachten. Ik had me geen enkele illusies gemaakt over porto of Villareal
Op basis van de goede resultaten uit de 1e wedstrijd. Eerlijk gezegd dacht ik dat Porto na de 2-2 uit het thuis kon afmaken. Van Arsenal had ik kwalificatie wel verwacht.
En het is inderdaad saai aan het worden maar goed, de CL is al jarenlang voorspelbaar. Toch zie ik liever Engelse teams ver komen dan Italiaanse, Portugese of Duitse want die vermaken me nooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het worden inderdaad de Celtics. Je bent niet kansloos maar daar is alles mee gezegd.
Hoe schat je de kansen in van de Heat tegen de Hawks happie?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En het is inderdaad saai aan het worden maar goed, de CL is al jarenlang voorspelbaar.
4-4 Ik vond het helemaal niet saai.
Daarbij zijn de Premier League clubs een verzameling van diverse nationaliteiten dat iedereen wel een favoriet kan hebben (Hiddink vs. Van Persie vs. Van der Sar). Ook is het voetbal veel mooier dan in de tijd dat de Serie A de boventoon voerde in Europa.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens met A&L, is niet echt leuk meer. En als zelfs de betere spelers uit de Liga BBVA al in Engeland gaat spelen verlies je enorm veel terrein. Met Man U heb ik niet veel, alleen Ronaldo is het aanzien waard en die zal van de zomer wel vertrekken. Hopen dat Man U dan afvalt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het klopt gewoon niet als alle premierclubs gezamelijk een schuld van 1.000.000.000.00 hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook niet inderdaad. Feyenoord zit al diep in de shit met een schuld van 17 miljoen, die schulden van die PL clubs zijn echt niet meer normaal.
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
Hoe meer eigen vermogen je hebt of kunt genereren, hoe meer schulden je kunt hebben.
Niks bijzonders hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets bijzonders misschien maar jammer is het wel.
Nou als je die berichten hoort over de Bank of Scotland die door de recessie op korte termijn de schulden wil krijgen van Liverpool en Everton. In dit soort tijden kan je jezelf in de vingers snijden.
kos
-
- 46837 berichten
- 8965 stemmen
Wat dat betreft zijn voetbalclubs tegenwoordig gewone bedrijven.
Ik zeg al jaren dat het belachelijk is voetbal als een normale bedrijfstak te zien, maar dat zet zich allemaal gewoon door.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Overigens zal het heel veel mensen geen bal interesseren hoevel Engels er bij een Engelseclub spelen, maar ik irriteer me eraan.
Arsenal heeft wel wat jonge Britten rondlopen die met een paar jaar wel dragende spelers zullen zijn: Walcott, Ramsey, Wilshire, etc.
Maar goed, ik stoor me er zelf niet zo aan. Vind het internationale karakter van een team altijd wel iets hebben, net als bij topclubs als Internazionale, Roda, etc. Al is het wel leuk als er een paar regiona.ele sterkhouders (Gerrard is daar wel een uitstekend voorbeeld van) rondlopen.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
En het worden inderdaad de Celtics. Je bent niet kansloos maar daar is alles mee gezegd.
Hoe schat je de kansen in van de Heat tegen de Hawks happie?
Ze zijn niet kansloos. Ik denk aan fifty-fifty verhouding. Hawks hebben een net iets beter seizoen gedraaid, maar ja dat hadden Bulls ook twee jaar geleden ten opzichte van de Heat
. Ik heb een goeie vertrouwen erin. Ondanks de slechte stats van twee verloren wedstrijden.
Trouwens Oklahoma heeft zijn seizoen in stijl geeindigd, door met 126-85 te winnen van de Clippers. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oklahoma heeft het vierde slechtste record dat biedt uitkomst bij de Draft Lottery aangezien de Bulls hun first round draft pick hebben
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
4-4 Ik vond het helemaal niet saai.
Daarbij zijn de Premier League clubs een verzameling van diverse nationaliteiten dat iedereen wel een favoriet kan hebben (Hiddink vs. Van Persie vs. Van der Sar). Ook is het voetbal veel mooier dan in de tijd dat de Serie A de boventoon voerde in Europa.
De Primera Division is echter een ander verhaal.. dan vind ik eigenlijk alleen Arsenal even aantrekkelijk als een Barcelona bijvoorbeeld.
Maar zodra die Engelse clubs tegen elkaar opmarcheren is het vaak wel genieten geblazen inderdaad, dat komt dan ook omdat ze tegen elkaar met ongeveer dezelfde wapens strijden, namelijk conditioneel 300%, onverzettelijk, defensief dichtgetimmerd, etc.. dan heeft zo'n tactiek zoals ManU tegen Porto of vorig jaar Barca geen zin meer. Een andere Engelse club komt er namelijk toch wel doorheen, al is het maar vanwege pure snelheid van handelen en omschakelen. Die wapens hebben de meeste andere Europese clubs even niet 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Fysiek zijn die ploegen ook zoveel verder dan onze ploegen. Je moet er bijv. toch niet aan denken dat het middenveld van Chelsea, met Ballack, Lampard en Essien, tegen de lichtgewichtjes van bijv. Ajax moet, met Aisatti, Anita en Enoh...
Dat wordt een kwestie van omblazen ben ik bang.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mhow. Fiorentina, HSV en Marseille hadden ook een fysiek sterk middenveld. Maar dat weerhield Ajax niet van presteren. Kwestie van voetballend de betere te zijn zodat je duels kan ontwijken. Niet dat wij kans maken tegen Man U of Chelsea, maar je snapt me wel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
I know what you mean. Heb je ook gelijk in hoor, maar ik denk dat het tegen ploegen als Chelsea e.d. inderdaad niet voldoende zal zijn. Hetzelfde geldt overigens voor AZ hoor.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mhow. Fiorentina, HSV en Marseille hadden ook een fysiek sterk middenveld. Maar dat weerhield Ajax niet van presteren. Kwestie van voetballend de betere te zijn zodat je duels kan ontwijken. Niet dat wij kans maken tegen Man U of Chelsea, maar je snapt me wel.
Voetballend is de voorhoede van Barca veel beter dan die drie Engelsen die er nog inzitten, verliezen zullen ze echter omdat zowel ManU en Chelsea ook anti-voetbal kunnen spelen, de hele wedstrijd fit en scherp kunnen blijven en niet gelijk ontmoedigd raken als ze eens een goaltje tegen krijgen... Net als het jaar daarvoor en waarschijnlijk nog vele jaren te komen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Voetballend is elke voorhoede minder dan die van Barcelona. 3 snelle, technische en zeer doelgerichte spelers. Drie keer een Suarez maar dan nog 10x beter. Impressive 
Wat mij betreft wint Barcelona ook de CL. Dat zou verdiend zijn met dit mooie, aanvallende voetbal waarmee ze een voorbeeld zijn voor elke club,
Droomfinale is Barca-Man Utd. Ik zou hem Edwin ook nog wel 1x gunnen overigens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.