- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
kappeuter (crew films)
-
- 74069 berichten
- 5900 stemmen
Wat is de GreenChoice onder de mobiele telefoons?
Goede batterij / levensduur en telefoon die na paar jaar nog steeds updates krijgt vind ik wel een pré.
Verder vind ik een simpele telefoon met basisfuncties wel genoeg. Dan kom je denk ik al gauw op Android uit.
Nokia schijnt na jaren ook weer een beetje terug te zijn met een degelijke smartphone, oud werknemers hebben dat bedrijf weer overgenomen, misschien kunnen ze weer voorzichtig een aandeel opbouwen...
Eigenlijk bizar hoe Microsoft dat merk in korte tijd gekilled heeft. Maar dat is een beetje gegaan zoals bij Kodak en digitale camera's, too little too late.
John Milton
-
- 22396 berichten
- 12108 stemmen
Ik had voor Miss Milton een Nokia 7 Plus gekocht, na een aantal jaren mijn oudere iPhones te hebben gebruikt. Die ging zoveel stuk dat Coolblue hem uiteindelijk 'niet te repareren' verklaarde, en ons uiteindelijk maar een waardebon voor de complete aankoopwaarde gaf. Daar heeft ze toen een iPhone 11 van gekocht met een paar honderd bijbetalen, maar die gebruikt ze nu nog in volle tevredenheid. Ik kan zowel met Android als iOS, maar Miss Milton gaat nu niet meer terug, denk ik. Nokia zal er na die ervaring niet snel meer inkomen denk ik. HMD Global begon veelbelovend met Nokia, maar het werd hem niet.
Fairphone is een erg sympathiek initiatief idd! Als je niet perse de allersnelste SoC en hightech in je foon hoeft, dan is dat een uitstekende optie.
kappeuter (crew films)
-
- 74069 berichten
- 5900 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74069 berichten
- 5900 stemmen
John Milton
-
- 22396 berichten
- 12108 stemmen
https://altehandys.de/images/paratouchmatrix7818139e750ebc21c1.jpg
Ik had deze, maar het was een jaartje later, in 1999. 6VWO, dus nog nèt mijn middelbare schooltijd meen ik. Althans, in mijn herinnering had ik hem voor het eindexamen.
kappeuter (crew films)
-
- 74069 berichten
- 5900 stemmen