• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.545 stemmen

Mozilla Firefox

zoeken in:

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

bij mij werkt hij gewoon, gewoon een kwestie van doorenteren.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

jassonn schreef:

Niks nieuws (tot nu toe),alleen de balk bovenin is wat anders.

Thema's en extensie downen zijn sterk verbeterd en verder bevat ie een aantal opties die vroeger via een extensie moesten worden ingeladen. En. nog sneller....

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nu het "theme" Noia 2.0 (eXtreme) gedownd en geselecteerd. Prachtig, alsof je in de toekomst kunt kijken...

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

nu ja zal wel domme vraag zijn maar toch : ik heb firefox gedownload en is idd een snelle , gebruiksvriendelijke browser maar ik geraak er niet mee op moviemeter ????

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat bedoel je precies?

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Moviemeter laadt niet bij me op firefox , soms verschijnt het dan toch maar duurt het ellendig lang ...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

FisherKing schreef:

Ik heb nu het "theme" Noia 2.0 (eXtreme) gedownd en geselecteerd. Prachtig, alsof je in de toekomst kunt kijken...

Ben het helemaal met je eens Fisherking,erg mooi.^o^

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vind de Lite versie van Noia mooier.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

FisherKing schreef:

Die toekomst bestaat al: Mac OSX. Ik vind dat Noia-thema er nogal een goedkope ripoff van.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Best grappig qua uiterlijk, dat OSX inderdaad... maar Linux kun je er een stuk mooier uit laten zien

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Heb je voorbeeldplaatjes, Jordy? Ik ken dat Linux eigenlijk niet.

OSX moest ik erg aan wennen, maar ik kan het nu toch wel erg waarderen, en het blijft vele malen mooier dan de saaie Windows systemen die ik ken (98,2K,XP).

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Yak schreef:

Die toekomst bestaat al: Mac OSX. Ik vind dat Noia-thema er nogal een goedkope ripoff van.

Leuk, maar waar is dat FireFox logo ? Beetje goedkoop van ze...

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Ehm, Yak, dat ziet er wel uit als een OSX versie van vóór 10.3... (vinnik minder mooi).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dit topic ging allang niet meer over de plugin, even verplaatst

Tja screenshots, er is niet echt "een" look voor Linux, het leuke is dat je het helemaal naar wens kunt instellen. De standaard look is vrij basic... maar je hebt gewoon zoveel vrijheid als je maar kunt bedenken, er zijn dus screenshots te vinden waar Linux precies op XP lijkt, waar het precies op Mac OS lijkt, enz...

T.O.

• 2414 berichten
  • 2791 stemmen

Heb laatst ook nog even van Mac OSX gebruik mogen maken.

Mooi en fijn spul Ze hebben duidelijk hun best gedaan om het er supergelikt uit te laten zien.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Kan iemand mij verklaren waarom Firefox niet meer opent en IE de enige browser is die ik kan starten (Ook Netscape wil het niet doen)

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Had je de 0.9 van FireFox al gedownload ? Die is nl stabieler, anders gewoon herinstalleren.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ja, en dat heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat.

Iemand in een vrijgevige bui die mij een nieuwe computer wil schenken?????

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik heb een soortgelijk probleem gehad. Vreemd genoeg wilde Firefox pas starten als IE6 was geïnstalleerd.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb toen op het forum iets gevonden.

Delete alles van Program/Files/Firefox, ga dan naar

C:/Documents and Settings/ (own user)/ Application Data/ Phoenix.

En delete de data die in Phoenix staat. Had te maken met een profile dat werd aangemaakt en gedelete diende te worden. Daarna FireFox opnieuw installeren en toen werkte alles weer.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Everyday there seems to be a new windows Internet Explorer bug or exploit that introduces a new virus into potentially millions of computers, but this new one takes the cake. Thanks to IE's security holes, someone can install a bug on your system that furishes them with your banking passwords. And IE is still the most popular web browser on earth. This is totally and completely insane.

If you don't already use Firefox as your default browser in Windows, download it right now and make it your default -- for your own personal safety and the safety of your investments.

[http://a.wholelottanothing.org/]

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het gaat de goede kant op

http://www.pcworld.com/news/ar...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Braveau!

KillaJah

• 356 berichten
  • 856 stemmen

Ik heb een tijdje geleden ook maar eens gewaagd om mozilla te downloaden en ik ben er erg content van.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Firefox rulessss big time

deleric

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben een vette fan van Linux, ik draai momenteel de Firefox webbrowser op DamnSmall Linux op mijn Laptop 200mhz met 32 mbram. Hier staan heel wat Linux screenshots.

http://www.lynucs.org/

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ben nog flink aan het tweaken maar dit is momenteel mijn desktop (terugkomen op de vraag van cornelis)

(afbeelding)

deleric

• 6 berichten
  • 0 stemmen

vette desk hoor!!

vooral die transparante applets zijn mooi.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Jordy schreef:

Ben nog flink aan het tweaken maar dit is momenteel mijn desktop (terugkomen op de vraag van cornelis)

Inderdaad, best chique. Heel veel mooier dan een nette OSX vind ik het nog niet per se, maar wel heel veel beter dan XP.

Mijn punt is nog een beetje dat ik denk dat ik niets heb dat onder Linux draait. Of ben ik abuis?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.