- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
En dan speelt Phil weer een waardeloze wedstrijd. Snap er niets meer van. Barney piekt ook ineens weer. Ik kap ermee. Ik heb er vanaf nu geen verstand meer van.
Er valt geen peil op te trekken.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Barneveld was magistraal en heeft die nare Taylor effe alle hoeken van de arena laten zien: 7-2.
Genoten.
Edit: AHWA, Taylor is gedaan. Zal vast nog wel eens pieken en ver in een toernooi komen, maar hij is gewoon weinig constant nog en laat op de beslissende momenten weinig zien. Oogt ook absoluut niet meer als de oude koele kikker. Zie het best gebeuren dat hij onderaan bij de minste 3 van de PL eindigt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan heb ik nog liever dat hij er vandaag mee kapt. Maar als Nieuwlaat gelijk heeft, en hij inderdaad weer andere flights heeft genomen, is het echt z'n eigen schuld. Veel te onzeker over z'n materiaal. Prima partij van van Barneveld, maar om hier nou van te genieten vind ik wat ver gaan. Het plezier straalt er niet bepaald van af.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Overigens wel veel respect voor het CV van Phil hoor. Weergaloos. En alleen al zijn naam is nog boeiend genoeg om erbij te hebben. Ik zie zulke jarenlang dienende spelers graag nog, net als van Barneveld waar ik altijd nog veel sympathie voor voel.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik ben ook fan van darts geworden door van Barneveld, maar heb hem te veel wedstrijden weg zien gooien als het niet lukte dat ik erop ben afgeknapt. Vooral tijdens de World Grand Prix vorig jaar of zo dat hij geen openingsdubbel kon raken en dus maar een beetje achteloos op de bull ging gooien. Maar op het WK kan hij dan wel weer knokken en dan verdient hij het respect weer een beetje terug.
Thornton ook niet lekker begonnen. Wat een raar toernooi is het toch.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Van Barneveld is natuurlijk nog altijd elk toernooi een dark horse. Favoriet zal hij voor grote toernooien niet meer worden, maar iedereen, ook de grootsten, kunnen door hem naar huis gestuurd worden. Fijne speler.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Ik ben ook fan van darts geworden door van Barneveld, maar heb hem te veel wedstrijden weg zien gooien als het niet lukte dat ik erop ben afgeknapt. Vooral tijdens de World Grand Prix vorig jaar of zo dat hij geen openingsdubbel kon raken en dus maar een beetje achteloos op de bull ging gooien. Maar op het WK kan hij dan wel weer knokken en dan verdient hij het respect weer een beetje terug.
Barney weet dat Taylor te kloppen is, dus voor dat soort partijen kan hij zich nog wel opladen. Op de masters was Smith een klasse beter dan hem. Barney en Taylor kunnen nog makkelijk blijven gooien op dit niveau. Taylor was een haartje verwijderd van een finaleplek op de masters. Dat was een unieke choke van hem.
Thornton ook niet lekker begonnen. Wat een raar toernooi is het toch.
Bij Thornton is het nu geen uitzondering meer. WK eerste ronde uitgeschakeld door Norris, op de masters een 0-8 weggegeven en nu deze whitewash weer.
Wel een interessante eerste ronde van de PL. Vond het debuut van Smith ook opvallend matig.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik hoop maar dat het een unieke choke is van Taylor. Ik meen alleen dat Nieuwlaat iets zei over andere flights, waardoor je zag dat de eerste pijl steeds te laag zat. Steeds een halve cm onder de t20, waardoor ie niet kon stapelen. Veel enen en vijven gelukkig niet meer, maar toch was dit veel minder dan verleden week op de Masters. Daar zaten de pijlen steeds wel goed. Maar goed, vorm van de avond zal ook meespelen.
Ja, Thornton gaat dezelfde kant op als Andy Hamilton als ie niet uitkijkt. Ik denk dat Van Gerwen zich volgende week wel zal herpakken, al weet ik nog niet tegen wie hij moet. Ik verwacht deze PL ook veel van Chisnall. Ik denk dat hij de halve finales gaat halen. Speelt steeds constanter tegenwoordig.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Ja dat klopt, dat zei Nieuwlaat inderdaad. Normaal gesproken weet hij wel te stapelen, als zijn eerste eronder zit, maar volgens mij zaten ze nou er ook minder recht in. Dat gedoe met het wisselen van zijn materiaal komt zijn spel ook niet ten goed wat jij al zei. Tijdens de masters zag het er inderdaad goed uit. Nu gooide Barney gisteren ook wel ijzersterk. Taylor moest echt twee niveaus hoger, dan hij gisteren gooide om Barney te verslaan.
Thornton gooide gisteren 75 gemiddeld ofzo en Smith 80 en 85, die moeten volgende week tegen elkaar. Smith is wel een alles of niets speler. Hoop dat hij de schroom van zich af kan gooien, want in zijn normale doen is hij een geweldige speler.
Van Gerwen speelt volgende week tegen Anderson. Daar hadden ze het gisteren namelijk over, want het was nog afwachten of hij dan weer beter zou zijn. Van Gerwen zal met deze nederlaag en omdat Anderson wereldkampioen is tot op het bot gemotiveerd zijn.
Chisnall verwacht ik inderdaad ook wel in de halve finale. Ik gok kijkend naar de masters en deze eerste week op een halve finale met Wright, van Gerwen, Anderson en Chisnall.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heb het Wayne Mardle even gevraagd op Twitter en die was zo lief om even te antwoorden. Volgens hem had Phil geen andere maat flights, hooguit een andere kleur. Tja, we zijn zo gewend de laatste twee decennia dat hij altijd top is, maar dat is niet meer. Het is ook maar een mens, en geen machine. Zo ook Mike niet.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad en de top is ook breder geworden, dus meer wedstrijden op hoger niveau.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vloertoernooi vandaag voor de UK Open. MVG verliest met 6-4 van Chisnall. Phil Taylor wint onder meer van Shepherd, Bunting en Thornton, en staat in de kwartfinale. Later meer 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Lewis wint vloertoernooi in finale van Taylor. Goed teken hopelijk.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2933 stemmen
Bleh, gaat lekker met de Panters...
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik ben zojuist getuige geweest van één van de mooiste momenten uit de sportgeschiedenis ooit. Wat zal ik lekker slapen zo.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Defence heeft zojuist een andere dimensie gekregen. Ward en Miller hebben de wedstrijd gewonnen en Peyton........ de man die er voor zorgde dat ik de NFL ben gaan volgen. Bij toeval en uit verveling keek ik een wedstrijd van Idianapolis en Manning greep me. De bevlogenheid en wat ik al snel door kreeg zijn play selection zijn toch zelden geevenaard. NFL is dan ook een sport geworden waar ik voor een speler ben in plaats van voor een specifiek team. Ik zal altijd een zwak houden voor Indiana, maar de laatste jaren was ik simpelweg voor Manning, dus voor Denver. Wat een moment voor hem om nu eindelijk tot de allergrootsten van the game te behoren. Stiekem hoop ik tegen alle berichten in dat ie doorgaat. Want voor welk team moet ik anders volgens jaar gaan zijn. Of toch maar op zoek naar een nieuwe QB favoriet? Whatever. Voor nu: thanks Peyton!
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Stiekem hoop ik tegen alle berichten in dat ie doorgaat.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooi, footballseizoen weer voorbij. Kunnen we ons weer op de belangrijke zaken gaan richten. Phil Taylor verslaat MVG in de finale van de derde UK Open Qualifier dit weekend. 
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Mooie toernooitjes ook die UK Open Qualifiers. Zie je nog eens wat uitslagen van spelers voorbij komen, waarvan je ineens denkt: Oh ja die is er ook nog.
Zo zag ik, dat Dubridge (voormalig WK finalist PDC) een 9-darter heeft gegooid op de tweede UK open Qualifier. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Voorgaande jaren liep dit topic over met Superbowl kijkers. Niemand die deze 5 uur reclameblokken nog heeft gekeken?
Kan me nooit voorstellen dat mensen zoiets voor hun lol kijken, met elke paar seconden weer een onderbreking.
Wel een mooi gezonden volkslied, dat wel.
Lady Gaga - National Anthem - Super Bowl 2016 (HD 1080p) Full Video - YouTube
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2862 stemmen
Er komt weer een heerlijk gevecht aan.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Eind september een PDC-toernooi live op de BBC.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Nog meer geld om te verdienen.
Lijkt een leuk toernooi met een top niveau door de aanwezigheid van de top 8. Lijkt een beetje op de tennis masters qua opzet. Alleen zie ik nog niet staan of het over gewonnen sets gaat of legs.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Overigens een nieuwe fikse tegenvaller voor Krajicek. Na het opzeggen van Federer en Kyrgios haakt nu ook de als eerste geplaatste Gasquet af.
Gisteren nog onze gevallen tennistalent Thiemo de Bakker zien spelen tegen Coric. Hij had zeker kansen om de eerste set al binnen te halen. Kreeg maar liefst 10 setpunten. Hij loopt wel vaak zeer veel misbaren te maken. Jammer dat hij zo grillig is, want hij wisselde ijzersterke momenten af met zeer zwakke momenten.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het zal misschien komen omdat het in Nederland is en sneller in het nieuws komt, maar wat zijn er toch door de jaren heen al veel afzeggingen geweest in Rotterdam.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
Dat wel, maar is niet jaar in jaar uit zo. Ze hebben dit jaar (ook vanuit ABN AMRO) gekozen voor een grote klapper met Federer, dan neem je bewust risico, en dat pakt in dit geval door pech slecht uit. Door het startgeld dat Federer vraagt (een miljoen) blijft er niet veel over voor de overige toppers.
Vorig jaar had je gewoon acht man uit de top 20, waarvan de helft uit de top 10. Denk niet dat er vorig jaar een sterker bezet ATP 500 toernooi was.
Neemt niet weg dat het dit jaar inderdaad ontzettend mager is.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Vanaf wanneer gaan we renners kiezen voor het nieuwe seizoen Finisterra? Misschien dat het al is gezegd maar kon het niet terugvinden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Vanaf wanneer gaan we renners kiezen voor het nieuwe seizoen Finisterra? Misschien dat het al is gezegd maar kon het niet terugvinden.
Zaterdag tussen 9-10u beginnen we. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Zondag 6 maart start Parijs-Nice. Ik stel voor dat we beginnen kiezen op zaterdag 13 februari. Dan hebben we 3 weken.
Iedere deelnemer zal wel minstens 1 rondje ofzo moeten verwerken. Heb niet meer de tijd/zin om 145 ritten meteen te verwerken. Duurt ongeveer 10-15min per rit. Als we met 10 zijn valt dat goed te verdelen.
Al komt het weekend minder goed uit voor mij, maar als je me tagt, zal ik op de telefoon kijken. Zit dan midden in een verhuizing, maar komt goed 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.