- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Okee top! 
Dit jaar zijn we met 11 deelnemers dacht ik he?
Ik kan niet wachten om een team samen te stellen om de nare laatste plaats van vorig seizoen weg te spoelen:)
Weekenden zijn voor mij over het algemeen ook iets lastiger maar ik hou de telefoon bij de hand:)
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Gaan we weer loten? En wie heeft de sheet van vorig jaar nog bij de hand? Kan hem even niet meer zo snel vinden..
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Sventastic... zucht. Wat een atleet, er zijn geen woorden meer voor...

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van Barneveld weer met beide beentjes op de grond gezet.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Wel een behoorlijke pot van MvG zeg.
Anderson gooide ook niet bepaald slecht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Barneveld weer met beide beentjes op de grond gezet.
Waarom zo negatief in je houding over hem? Wright is een uitstekende darter, kan je van verliezen. Maakt de dikke winst op Taylor vorige week niet minder indrukwekkend.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik ben zo negatief over hem omdat de lusteloosheid ervan afstraalt. Geen greintje vechtlust als het niet loopt. Behalve op het WK. Verder niet. Zo goed was Wright nou ook weer niet vanavond. Net Taylor gezien. Die komt even sterk terug na vorige week. Heerlijk.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Wright speelde inderdaad ook geen beste pot. Mensen ergeren zich bij van Barneveld over zijn negatieve houding, als hij al drie dubbels mist. Hij heeft periodes gehad, dat hij een bepaalde arrogantie had waardoor hij weinig sympathie opwekte.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik heb hem tijdens een dartcursus een keer ontmoet en hij had het de hele dag alleen maar over zn wereldtitels?. Het is gewoon zonde om iemand die zo veel talent heeft, want ik mocht willen dat ik zo goed kon darten als hij het vaak weggooit terwijl dat niet nodig is.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Klinkt een beetje als Clarence Seedorf, die bij oranje komt en het alleen maar over zijn CL's heeft.
Hij heeft dat negatieve ook niet nodig vind ik, als het niet loopt. Hij is een soort ambassadeur van het darten in Nederland. Jongens als Klaassen, van Gerwen en van der Pas zijn waarschijnlijk pas gaan darten, toen hij het op de kaart heeft gezet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
https://pbs.twimg.com/media/CbA9uRFXIAIEuXc.jpg
Hopelijk kunnen ze die idioten opsporen en vervolgen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Beste Jorien, gooi die shortrackschaatsen nou gewoon bij het grof vuil en ga lekker langebanen. Er is niemand die gracieuzer over het ijs zwiert, wat een klasbak 
Schitterend Herbert-momentje ook weer. Richardson mist de toptijd op 2 tienden, haar coach Anema komt in beeld maar Herbert weet uit te brengen: 'Kijk eens naar de opluchting bij Anema!' Want dat is een Nederlander dus die zal wel hopen dat Ter Mors wint zeker. Wat is het toch ook een oen 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Joeskov net als vorig jaar met hét kippenvelmoment van de WK...
Die man een 1500 zien rijden is iets van een andere planeet.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
'Oh oh oh, hier gaat Sablikova nooit aankomen Martin, aan deze tijd van Kleibeuker!'
Sporza, ga alsjeblieft ook het schaatsen uitzenden, het is echt niet meer vol te houden.
alexander038
-
- 958 berichten
- 1295 stemmen
Beste Jorien, gooi die shortrackschaatsen nou gewoon bij het grof vuil en ga lekker langebanen. Er is niemand die gracieuzer over het ijs zwiert, wat een klasbak 
Ik grapte laatst nog Jorien Ter Mors de Dafne Schippers van het schaatsen

Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Vermeer zelf heeft natuurlijk alweer aangifte gedaan.
http://i.fokzine.net/s/emo.gif
Alsof 'ie niet al de grootste droeftoeter in de voetballerij was na dit:
http://www.voetbalblog.nl/files/vermeer-tekent-fuck-020-shirt.jpg
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik grapte laatst nog Jorien Ter Mors de Dafne Schippers van het schaatsen
Goeie vergelijking wel, inderdaad. Al vrees ik dat bij Ter Mors achter de schermen die vreselijke Jeroen Otter met z'n shorttrackgeldingsdrang Jorien van een glorieuze carrière gaat houden.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Oioioi wat een finish van Leenstra 
Het blijft behelpen met dat teamgedoe maar ze maakte het wel mooi spannend zo 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Je hebt recht, wéér een buitenaardse prestatie van de Sportman van de Eeuw.
Heb het vanmiddag alleen niet kunnen zien, gelukkig maar voor m'n nageltjes...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Robert Thornton Schotland 0–6 Engeland Ritchie Edhouse
Oef, die Thornton zit in een vormcrisis. Eerst ziek en nu dit. Oef.
SergioMalick
-
- 1232 berichten
- 1833 stemmen
Vermeer zelf heeft natuurlijk alweer aangifte gedaan.
(afbeelding)
Alsof 'ie niet al de grootste droeftoeter in de voetballerij was na dit:
(afbeelding)
Wat heerlijk dat we hier geen voetbaltopic hebben. Ik kan dan ook niet wachten op het wielerseizoen en de Olympische spelen. Overigens hebben die sporten ook genoeg nare discussies, zoals doping en de barre arbeidsomstandigheden in Rio naar aanloop van de Spelen. Hier valt gelukkig inhoudelijk meer over te discussiëren dan over allerlei randzaken in het voetbal.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Die dunk van Gordon over de mascotte met de bal onder beide benen door
O_O
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tijd dat de regering in actie komt: Jorien ter Mors gewoon per decreet de toegang tot de shorttrack-hallen weigeren en Jeroen Otter het land uitzetten. Ter Mors is verreweg de beste schaatster ter wereld, kan wereldrecords rijden waar nooit meer iemand aan komt. De vrouwelijke Eric Heiden kan ze in Pyongyang worden, de onvergankelijkheid ligt op haar te wachten. Ik eis actie!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Pyongyang
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Oei. Je hebt recht, zal niet weer gebeuren.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Die dunk van Gordon over de mascotte met de bal onder beide benen door
O_O
Holy moly.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Ja die was nice.
Fantastisch eerbetoon voor Kobe met de all star game. Zijn laatste.
Die eerste score van east ook. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Inge Dekker heeft baarmoederhalskanker.
Kloteziekte...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.