- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ecclestone: dit wordt het saaiste F1-seizoen ooit | NOS

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat slaat inderdaad nergens op. Op zich heeft hij wel een punt, want erg spannend was 2015 niet. Het liefst zou ik elk team met dezelfde wagen zien rijden, en dan zien we welke coureur de beste is. Maar ja, zo werkt het helaas niet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
123,4 is een mooi gemiddelde, maar het had hoger moeten zijn. Zonde want 130+ had erin gezeten als hij die D18 niet had gemist.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Phil met 115 over 11 legs. Ook verdomd fijn. Ik hoop dat hij op z'n minst de Matchplay kan pakken dit jaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
123,4 is een mooi gemiddelde, maar het had hoger moeten zijn. Zonde want 130+ had erin gezeten als hij die D18 niet had gemist.
Ga je nu serieus een wereldrecord nog in waarde proberen te verminderen? Fenomenaal wat hij weer heeft gepresteerd. En dat hij nog beter kan...mooie doelstelling voor in de toekomst.
Hij zegt het trouwens zelf ook:
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja waarom niet? Als hij dan toch het record van Phil gaat verbeteren en hij kan de 136 halen, is het jammer dat ie op 123 uitkomt. Als ie die D18 erin gooit, komt er nooit iemand meer aan.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het was een lange, donkere winter. Maar vandaag mogen ze dan toch eindelijk weer van stal gehaald worden, de stalen rossen. 
Het is Koers!
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Wauw! Ik had eerlijk gezegd gemist (
) dat het vandaag zou zijn, maar zeker na die heerlijke editie van vorig jaar (ik zie nog steeds dat beeld van Paolini die over ik dacht Vandenbergh heen denderde, schitterend was dat) ga ik ervoor zitten.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Rook je het dan niet in de lucht, hoorde je het niet aan de fluitende vogels, zag je het niet aan de glimlach van de kinderen...
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Prima koers gezien! Leuk dat de aanvallers beloond worden en dat Sagan zich al direct toont.
Zandkuiken
-
- 1745 berichten
- 1431 stemmen
zeker na die heerlijke editie van vorig jaar (ik zie nog steeds dat beeld van Paolini die over ik dacht Vandenbergh heen denderde, schitterend was dat)
Haha, dat was de editie van 2013... Daarna was het 2x Stannard, die vorig jaar 3 QS-mannen afdroogde.
Voor de rest inderdaad een erg leuke koers vandaag. Van Avermaet in de sprint veruit de sterkste, maar Sagan natuurlijk nog niet in topvorm. Wel al een pak sterker dan ik had verwacht.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Fijne koers ja. Gougeard geweldig en de jaar jongere Benoot blijft ook maar bevestigen. Greg leek weer even te gretig maar had nu gelukkig toch nog genoeg over. Hopelijk wint hij dit jaar ook een monument.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Kai Reus reed trouwens ook sterk, die leek niet de mindere te zijn van Gougeard.
Zandkuiken: pfff, kun je nagaan hoe magisch die koers was.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Haha, dat was de editie van 2013... Daarna was het 2x Stannard, die vorig jaar 3 QS-mannen afdroogde.
Voor de rest inderdaad een erg leuke koers vandaag. Van Avermaet in de sprint veruit de sterkste, maar Sagan natuurlijk nog niet in topvorm. Wel al een pak sterker dan ik had verwacht.
De klassiekers lijkt me gewoon Sagan vs. Van Avermaet te gaan worden. Ik denk dat het rijk van Boonen en Cancellara stilaan uit is.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Waarom Stoudemire nou weer bij de starting five zit. Joe Johnson is dan wel weer een fijne toevoeging. Johnson, Bosh, Whiteside, Wade en Dragic, dat is prima voor een starting five. 67,5% field goals laatste game voor Miami, dat is wel netjes.
Ondertussen blijft de home winning streak van Golden State ook wel impressive. Nummer 43 alweer. Nu staan ze op 5 losses. Ik heb het resterende programma bekeken van ze, maar thuis laten ze er misschien nog twee liggen en dan hebben ze nog 7 away games en daar zie ik ze alleen een lose game halen tegen de Spurs. Waar ze nog 2x tegen moeten. Ik denk niet dat ze de 10 lose games gaan halen dit seizoen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Prima partij van Phil. Goed gescoord en gefinisht en 7-1 altijd lekker voor het legsaldo. Goed teken voor de UK Open hopelijk.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
En Van Gerwen gaat er weer als een bulldozer overheen. 116,67 dit keer en 7/8 op de dubbels. Niet normaal.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een fenomenale finish van Barney. Van 4-2 achter naar 4-5 voor.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat een fenomenale finish van Barney. Van 4-2 achter naar 4-5 voor.
En toen?
Geen nood. Hij zal in december wel weer in vorm zijn voor het WK.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Wel lekker voor Smith deze pot. Geeft hem wel weer een boost voor het restant. Heeft wel een lastig programma nog, maar hij krijgt Thornton nog. Zie Barney zijn resterende partijen tegen Chisnall, Wade, MvG en Lewis weinig punten meer halen. Tenzij MvG ruim geplaatst de laatste ronde en hij hem een handje helpt.
Volgende week kan het wel eens een mooie pot worden tussen Taylor en MvG. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Eerst maar eens kijken wie dit weekend de finale van de UK Open verliest van MVG 
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Klopt. 
Eerste ronde is al bezig. Zijn ook al twee spelers gediskwalificeerd, omdat ze te laat waren.
. In de eerste ronde zitten al wel wat "grote" namen: Jan Dekker, Ronnie Huybrechts, Winstanley, Wes Newton en nog een aantal. De topper in die ronde is Wattimena tegen the Pie Man.
Valt ook niks te zeggen wie er de finale haalt, dat is wel het mooie. Dan krijg je misschien al heel vroeg Taylor - MvG.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hij liet het op het einde wel afweten ja. Maar ik verwacht nog wel een comeback van hem in de slotfase van dit seizoen. En belangrijker, een piek op het WK inderdaad, al breng jij het sarcastisch.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hij liet het op het einde wel afweten ja. Maar ik verwacht nog wel een comeback van hem in de slotfase van dit seizoen. En belangrijker, een piek op het WK inderdaad, al breng jij het sarcastisch.
Zeg nou zelf, ziet het eruit alsof hij z'n best doet? Het uiterste uit zichzelf probeert te halen? Zichzelf oppept? Zo veel talent en hij verkwanselt het door die lamme houding. Hij wint in de eerste ronde met 7-2 van Taylor. Dat moet hem een enorme boost hebben gegeven, maar een paar weken later is er niets meer van te zien. Mentaal zo zwak, en dat is jammer.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Al staat Taylor nu ook te prutsen tegen Monk.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Vandaag de Strade Bianche, en er is regen voorspeld. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat een schitterende zege van Spartacus, haha even de fiets in de lucht 
Inmiddels heeft Joeskov maar opgegeven en ging Swings er bij liggen. Sventastic is onaantastbaar 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Geweldig, Der Fabian pakt nog even ouderwets uit in z'n laatste jaar. Schitterend.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooi. Taylor verslaat Barneveld. MVG met 170-negendarter-170. Damn son.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.