• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.264 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.478 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

Overigens werd hij er tijdens een andere Spelen op de 10 km ook een keer genadeloos afgereden...

Nu ja, hij werd tweede op nog geen 5 seconden...

Tussen 2007 en 2013 (toen Bergsma WK werd) beheerste hij 6 jaar die afstand. Dat is ruim genoeg om 1 keer Olympisch Kampioen te worden, wat hij buiten de wissel ook zou zijn geweest. Dat er uiteindelijk iemand opstaat die op een afstand (minimaal) zijn gelijke is, is uiteraard niet meer dan logisch.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

AHWA schreef:

Ja, verrassende kampioen Waites. Wist niet dat hij schouderissues heeft gehad. Dacht gewoon vormcrisis. Mooi dat hij kampioen is. Toch een van de betere bij de BDO.

Vormcrisis die veroorzaakt werd door zijn schouderblessure. Daarvoor was hij PDC materiaal. Die vorm benaderde hij wel weer op dit WK. Hij gooit 87 in de finale, maar hij hoefde ook niet hoger te gooien om met gemak te winnen.

Overigens moeten Winstanley, Newton, Hamilton en Painter wel vrezen voor hun top 32 plek op de Order of Merit, die kunnen dezelfde kant opgaan als Nicholson, Dubridge en Part. Daar achter zitten nog BDO spelers, als Norris, Dekker, Green en Wilson die ook nog wel gaan staan stijgen komend jaar. Boulton, de Zwaan, van den Bergh en Wattimena hebben ook flinke winst gepakt.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

AHWA schreef:

Finisterra Wanneer begint de selectie voor de wielerpool?

Zondag 6 maart start Parijs-Nice. Ik stel voor dat we beginnen kiezen op zaterdag 13 februari. Dan hebben we 3 weken.

Iedere deelnemer zal wel minstens 1 rondje ofzo moeten verwerken. Heb niet meer de tijd/zin om 145 ritten meteen te verwerken. Duurt ongeveer 10-15min per rit. Als we met 10 zijn valt dat goed te verdelen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Prima. Als je even uitlegt hoe het precies werkt, kan ik veel helpen.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Zin in! En ik vind het geen probleem om te helpen met verwerken.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Fijn dat het seizoen weer begint, doe graag weer mee.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Zin in! En ik vind het geen probleem om te helpen met verwerken.

Idem.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Doen Montorsi, Knisper, otherfool, LuukRamaker en tovenaar ook weer mee?

Dan zouden we deze keer met 11 zijn.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ik ben graag weer van de partij.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Uiteraard, wie dacht dat ik mijn titel zonder slag of stoot in zou leveren??

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ja zeker!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Als ik na mijn weinig impressionante rijden-in-de-marge toch nog een contractje voor volgend jaar heb verdiend doe ik uiteraard graag weer mee!

Qua verwerking werp ik mezelf graag op als vrijwilliger voor de Giro, de enige echte ronde van het jaar!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De liefhebbers van tennis kunnen zich ook weer inschrijven voor de Australian Open op Sportpools.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Finisterra schreef:

Doen Montorsi, Knisper, otherfool, LuukRamaker en tovenaar ook weer mee?

Dan zouden we deze keer met 11 zijn.

Ik ben ook weer van de partij ja!

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Blijft ook fijn om op zo'n zondag in alle rust een potje snooker te kijken op de BBC. Ronnie the Rocket laat het allemaal zo simpel lijken. Ergens jammer dat het een eenzijdige finale is, maar het is ook mooi om de beste speler aller tijden zo tekeer te zien gaan. Ja, daar word je blij van.

Op het basketbalfront lijkt GSW toch het echte vuur kwijt te zijn. Ben benieuwd of ze ook van Cleveland gaan verliezen morgen.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

De nederlagen van Golden State beginnen nou wel te komen ja. Cleveland uit verliezen ze ook wel. Ik denk dat Cleveland naar het eind van het seizoen sowieso beter gaat worden. Nu Irving fit is en hij het alweer snel heeft.

Mocht Golden State verliezen, dan staan ze heel dichtbij de Spurs, die ook gewoon een erg stabiel seizoen draaien zeg. Aldridge echt een goede toevoeging aan de ploeg, die er al stond.

Arnie

• 1082 berichten
  • 1881 stemmen

http://www.volkskrant.nl/sport/-grootschalige-matchfixing-op-topniveau-tennis~a4226286/

Krajicek: 'Er wordt heel erg streng gecontroleerd en ik geloof hier niks van. De tennissport is heel goed bezig.'

Iets zegt me dat dit niet een heel verstandige uitspraak zal blijken...

Tussendoor lezen we ook alvast over de obligate uitschakeling der Nederlanders in de eerste ronde:

"Ook Robin Haase is niet onder de indruk van de beschuldigingen over matchfixing in zijn sport. De Haagse tennisser, die maandag in de eerste ronde van de Australian Open werd uitgeschakeld, reageerde tegenover ANP onbewogen"

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Zoals verwacht mag Roompot niet naar de Giro dit jaar. De gelukkigen zijn Androni-CSF (Pelizzotti, Chicchi), Southeast-Venezuela (Pozzato), Nippo-Vini Fantini (Cunego) en logischerwijs ( ) Gazprom-Rusvelo (Rus). Gazprom heeft eigenlijk niet één renner die Protour waardig is. Niet dat Roompot zo geweldig is, naast Weening en Hoogerland hebben ze ook niets te zoeken in de Giro maar het is in elk geval beter dan Gazprom. Ook niet in de Giro: Bardiani - CSF (Boem, Colbrelli),

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Arnie schreef:

Krajicek: 'Er wordt heel erg streng gecontroleerd en ik geloof hier niks van. De tennissport is heel goed bezig.'

Iets met kop en zand en het ene in het andere steken.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Arnie schreef:

"Ook Robin Haase is niet onder de indruk van de beschuldigingen over matchfixing in zijn sport.

Van één sporter durf ik mijn hand wel in het vuur te steken dat hij zich niet heeft laten omkopen ja maar gewoon altijd verliest.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

Van één sporter durf ik mijn hand wel in het vuur te steken dat hij zich niet heeft laten omkopen ja maar gewoon altijd verliest.

Verdikke toch, zo'n baardje geeft magische krachten: Joost straks in de laatste flight in de slotronde in Abu Dhabi! Samen met Fowler en de Belg Pieters. Koekoek!

Golfer Luiten tweede na derde ronde | NOS

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Nu echt de allerlaatste wedstrijd van Hewitt. Wat had die altijd een wedstrijd mentaliteit zeg. Jammer van zijn blessures.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

De baard laat het afweten... Joost als een patatje aan het spelen. Zal nog knokken worden voor top 10.

happie schreef:

Nu echt de allerlaatste wedstrijd van Hewitt. Wat had die altijd een wedstrijd mentaliteit zeg.

Toch was het ook wel een beetje een kwalletje...

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Trouwens wel een saai toernooi qua upsets deze Australian Open. Van de top-16 halen maar drie spelers niet de 1/8-finales. In de plaats van Anderson (#11) hebben we Monfils (#23), Cilic (#12) verloor in de derde ronde van Bautista Agut (#24) en dan natuurlijk nog het geval Nadal...

In de kwartfinales kunnen we ook de hele top-8 verwachten met Monfils i.p.v. Nadal. Al ben ik wel benieuwd wat Raonic tegen Wawrinka kan doen.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

De baard laat het afweten... Joost als een patatje aan het spelen. Zal nog knokken worden voor top 10.

(quote)

Toch was het ook wel een beetje een kwalletje...

Het kon ook een kwalletje zijn, maar zijn fanatisme wint het daar toch wel van. Onze huidige Nederlandse generatie heeft nog niet eens de helft van zijn mentaliteit.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Daar heb je zonder meer gelijk aan.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Goede joker die Raonic

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

In elk geval bemoedigend dat hij er weer bij zit. Op de Europese tour hoort hij toch wel tot de betere subtoppers. Het gat tussen de echte wereldtop en de rest blijft groot. Geen toeval dat Fowler, Stenson en Mcilroy (de twee laatste op hun B game) boven komen drijven. Met Day, Rose, misschien Kaymer en de Amerikanen wordt het wel weer een mooi seizoen voor de liefhebber. OS als grappig tussendoortje en natuurlijk De ryder cup! Een van de mooiste sportevenementen in de twee jaar!

(nee, de kroonprins is nog niet dood )

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

En Payton nog eens naar de superbowl. Ik gaf geen cent voor ze zo tegen het einde van het reguliere seizoen. Hij moet wel winnen om definitief tot de echte, echte groten van de game te gaan behoren. Anders blijft het toch een beetje de koning van het reguliere seizoen. 1 beker is net te weinig voor iemand van zijn statuur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.