• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.350 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.489 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is Manning gegund. Hopen dat ze winnen. Wat een heerlijke defense hebben ze toch. Heerlijke match up.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Gronkowski man, wat een beest is dat toch, die heeft me in de laatste minuten van het vierde kwart nog een partij peentjes laten zweten zeg. Ik hoop ook zo dat Manning wint. Helemaal als 'ie dan met pensioen gaat.

Maar als de Panthers zo spelen als gisteren of tijdens de eerste helft tegen de Seahawks, vrees ik met grote vreze.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Same here, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat ook gisteren dacht. Defence was echt fenomenaal zoals Naomi tercht opmerkt. Brady zal nog weleens gillend wakker worden, hoewel die twee 4th downs zijn kasse er toch weer heel even vanaf droop. Ik heb de deceptie tegen de Seahawks nog iets te scherp op mijn netvlies. Fingers crossed voor een week of twee.....

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Heeft dat GSW die Spurs toch even flink op hun plek gezet.

Curry maakt ze kaput.

Daarnaast zijn ze in Australië in de laatste fase beland. Interessante match-up tussen Federer en Djokovic. Alweer duel nummero 45 (!!) tussen de twee, tot nu toe perfect in balans: beide spelers wisten 22x te winnen. Hoop erg op Federer, het zou goed zijn als de top qua ranking points wat dichter bij elkaar komt. Vrees alleen dat het er vanaf hangt of Djokovic een goede of minder goede dag heeft, en helaas heeft hij van die laatste zelden last.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Djokovic gaat natuurlijk winnen. Die heeft in de laatste fasen van het toernooi altijd nog een extra versnelling, terwijl Federer tegenwoordig meer in het begin lijkt te pieken. Dan verwacht iedereen een klassieker en is het meestal toch weer Djokovic. Maar ik hoop ook op Federer. Ik denk dat een van die twee het toernooi gaat winnen.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Ik gok ook wel op Djokovic. Hij won betrekkelijk eenvoudig van Nishikori, terwijl Federer toch, ondanks de win in straight sets, het tamelijk moeilijk had met Berdych. Berdych die wat breaks voor kwam en een aantal momenten, die meezaten voor Federer. Daarbij heeft Djokovic zijn mindere wedstrijd wel gehad met Simon.

Ik denk dat de finale Djokovic-Raonic gaat worden. Raonic steekt in goede vorm en lijkt wat completer te zijn geworden in dit jaar.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

wavanbuuren schreef:

In elk geval bemoedigend dat hij er weer bij zit. Op de Europese tour hoort hij toch wel tot de betere subtoppers. Het gat tussen de echte wereldtop en de rest blijft groot. Geen toeval dat Fowler, Stenson en Mcilroy (de twee laatste op hun B game) boven komen drijven. Met Day, Rose, misschien Kaymer en de Amerikanen wordt het wel weer een mooi seizoen voor de liefhebber. OS als grappig tussendoortje en natuurlijk De ryder cup! Een van de mooiste sportevenementen in de twee jaar!

Qua golf wordt het dit jaar smullen inderdaad, met de epische driestrijd Day - Spieth - McIlroy voor de nummer 1 spot en dan inderdaad als apotheose de Ryder Cup. De Amerikaantjes zullen erop gebrand zijn zich op de The Miracle of Medinah te revancheren. Ben benieuwd wat de OS gaat geven, heb toch wel het idee dat veel spelers daar erg gemotiveerd voor zijn.

Joost moet het hele Amerika avontuur maar efkes van zich afschudden, laten we hopen dat dit een mooie aanzet is. Toch jammer van die krakkemikkige slotronde.

(nee, de kroonprins is nog niet dood )

Nieuw takenpakketje tegenwoordig zeker

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mooie joker die Raonic.

Volg het golf ook een beetje nu ik wekelijks een golfprogramma vertaal. Ga de majors dit jaar zeker volgen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als de majors je bevallen mag je nu alvast 30-9 tot en met 2-10 in je agenda zetten AHWA. De Ryder Cup kent een intensiteit die zijn weerga in golf niet kent, maar waar veel andere sporten ook nog een puntje aan kunnen zuigen.

Tja, Medinah otherfool, memorabel! Met als hoogtepunt de drie lange puts van Rose om Mickelson te verslaan. Legendarisch.

Mijn huidige takenpakket heeft me er toe genoopt wat minder actief te zijn hier op het forum. Maar het koningschap begint nu wat te vervelen, dus misschien ben ik weer wat vaker te bewonderen alhier. Ik hoop zelfs maar weer eens aan de wielerspelletjes deel te nemen dit seizoen

Waar ik natuurlijk nog wel altijd de moeite heb genomen om de weergaloze stukjes van otherfool tot me te nemen tijdens de tour!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Kroonprinz, je doet me blozen. En ik verwacht nu een kloek team van je! Vergeet ook de Giro niet!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Die ga ik letterlijk niet vergeten. Apeldoorn en Nijmegen luiden mijn bestemmingen begin mei. Dat gaat helemaal goed komen met prins pils

Ik moet me nog wel even verdiepen in de regels van de MM pool.....

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Vrij kansloze pot voor Federer. Behoudens die derde set nergens aanspraak op kunnen maken.

Weer een overwinning voor Golden State. Laatste 5 games winstgames:

Cleveland 132-98

Chicago 125-94

Pacers 122-110

San Antonio 120-90

Dallas 127-107

Impressive! Bijna alleen maar boven de 100 punten iedere game. Behalve 3 verloren en 1 gewonnen game.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Kerber wint van Williams! Die had ik niet zien aankomen. Kerber speelde erg degelijk en Williams maakte te veel fouten om het de Duitse lastig te kunnen maken. Wel een groot/sportief verliezer bij de prijsuitreiking. Hed meestal niet veel op met de Amerikaanse, maar dit riep toch wel wat sympathie op.

Morgen ochtend zien hoe snel Murray van de baan getikt gaat worden door Djokovic. Zou alweer zijn vijfde nederlaag betekenen in een Aussie Open finale. Voor Novak z'n zesde overwinning in evenzoveel finales. Interessant artikel over Djokovic en de manier waarop hij z'n tegenstander bijzonder weinig tijd gunt om een bal te kunnen slaan.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Best goed niveau van Phil tegen Jelle. 10-6 door. Triples liepen en ook de T19 zag er weer goed uit.

Tegen Wright zal hij meer getest worden.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Nog niets over Femke van den Driessche ? Precies wat de wielersport nodig had. Alsof er nog niet genoeg is gezegd over "normale" doping krijgen we nu ook 19-jarige Belgische veldrijdsters met motortjes verstopt in de fiets. Mechanische doping, het bestaat dus echt en het is nu eindelijk bewezen. Natuurlijk wist niemand het en heeft Femke als 19-jarige helemaal op eigen houtje een motortje ontworpen en netjes in haar fiets verstopt zodat niemand het kon zien. De mecaniciens hebben haar fiets natuurlijk niet gecontroleerd en haar coach was het nog nooit opgevallen.

Gelukkig... het wielerseizoen gaat weer echt beginnen

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

"Iemand uit haar entourage, die soms met haar traint, heeft de fiets tot in de materiaalpost gebracht. Maar het was nooit de bedoeling dat zij daarop zou rijden."

Vader Van den Driessche ontkent bedrog|Wielersport| Telegraaf.nl

Goed he?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zeer geloofwaardig allemaal... En de Sint komt ook nog langs, net als de Paashaas en de Kerstman.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Tennis is dood echt geen fuck aan!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

otherfool schreef:

"Iemand uit haar entourage, die soms met haar traint, heeft de fiets tot in de materiaalpost gebracht. Maar het was nooit de bedoeling dat zij daarop zou rijden."

Ook weer zoiets ja. Ze schijnt dan te trainen met een motortje maar in wedstrijden gebruikt ze een fiets waar ze normaal nooit op zou rijden. In de tussentijd lijkt die Koppenbergcross dus ook geen zuivere koffie te zijn, ze werd daar tweede door 10 seconden sneller dan de rest de Koppenberg op te crossen. Waarschijnlijk was het toen ook niet de bedoeling dat ze op de motor was.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Frauderen bij een sport als veldrijden. Dan heb je als sporter wel je dieptepunt bereikt denk ik

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Waarschijnlijk was het toen ook niet de bedoeling dat ze op de motor was.

Vroemmm vroemmm

Heel curieus allemaal.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Taylor, wat gooi je een briljante wedstrijd en een uitstekende twee laatste legs. Die laatste leg met twee keer 180 tegenover 180-174 van Wright, en dan toch koel 41 in twee darts uitgooien. Chapeau. Hopelijk heeft ie nu eindelijk de juiste setup gevonden.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Wat een zeldzame choke van Taylor. Ik gaf MvG geen kansen meer in die 20ste leg.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Onverdiende zege van MVG inderdaad. Maar Taylor heeft het zelf weggegeven. Onbegrijpelijk. Sta je het hele toernooi zo goed te spelen. Dit had eigenlijk de finale moeten zijn. Ik gun Chisnall niet veel kans zo. Zou al helemaal geen terechte winnaar zijn na z'n enorme mazzel in ronde 1.

En je mag MVG nooit een kans geven op een finish waarbij hij twee keer T20 moet gooien.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

AHWA schreef:

Onverdiende zege van MVG inderdaad. Maar Taylor heeft het zelf weggegeven. Onbegrijpelijk. Sta je het hele toernooi zo goed te spelen. Dit had eigenlijk de finale moeten zijn. Ik gun Chisnall niet veel kans zo. Zou al helemaal geen terechte winnaar zijn na z'n enorme mazzel in ronde 1.

En je mag MVG nooit een kans geven op een finish waarbij hij twee keer T20 moet gooien.

Dat gepruts van Taylor, toen MvG op 144 stond, snapte ik sowieso niet. Overigens was het overall een mooie close game. Taylor kwam in een situatie terecht waarin hij het nooit had mogen weggeven, want in zo'n partij is dat moment in leg 18 en die gemiste matchdarts in leg 20 erg dodelijk.

Taylor en MvG hebben wel het meeste indruk achtergelaten in dit toernooi. Zoals je zei was dit inderdaad al de finale, want toen MvG op 5-0 kwam tegen Chisnall werd het gewoon een beetje uitgooien voor MvG.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Taylor rekent sowieso slecht, maar hij doet dat wel vaker. Ervoor kiezen om een finish weg te zetten in plaats van voor de bull gaan. Maar tegen MVG moet je dat niet doen als hij op een finish a la 144 staat.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

Dat is zo, maar juist tegen MvG begreep ik het niet. Hij weet ook dat MvG niet opgeeft, totdat de laatste dart gegooid is. Hij weet natuurlijk, dat hij tegen andere tegenstanders er altijd mee weg komt. Hij moet gewoon juist in deze periode iedere finish kans aangrijpen, ongeacht of het een finish op de bull is (en zijn tegenstander staat op 144), want hij kan wel een toernooi winst weer gebruiken inmiddels.

Donderdag ook weer de PL. Het is totaal niet te voorspellen hoe dit zal gaan lopen. Ben wel benieuwd naar het debuut van Smith.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

happie schreef:

Dat is zo, maar juist tegen MvG begreep ik het niet. Hij weet ook dat MvG niet opgeeft, totdat de laatste dart gegooid is. Hij weet natuurlijk, dat hij tegen andere tegenstanders er altijd mee weg komt. Hij moet gewoon juist in deze periode iedere finish kans aangrijpen, ongeacht of het een finish op de bull is (en zijn tegenstander staat op 144), want hij kan wel een toernooi winst weer gebruiken inmiddels.

Donderdag ook weer de PL. Het is totaal niet te voorspellen hoe dit zal gaan lopen. Ben wel benieuwd naar het debuut van Smith.

Hij moet het niet doen, maar ik zie bijna alle partijen op tv van Taylor en hij doet het echt heel vaak. Ik kan me alleen de 144 van Barney en van MVG herinneren dat het echt misging. Hij komt er denk ik wel 95 van de 100 keer mee weg. Het is een psychologisch spelletje dat hij speelt. Maar dat moet hij nu niet meer doen, aangezien hij niet meer op eenzame hoogte staat. De rest is te goed geworden, vooral MVG op dit moment.

Maar ik vond Taylor erg constant spelen op dit toernooi en dat is een goed teken voor de Premier League. Ook al noemen ze het een van de belangrijkste toernooien van het jaar, dat vind ik niet zo. Het krijgt veel aandacht, maar het is een demonstratietoernooitje met die korte wedstrijdjes elke week. World Matchplay blijft mijn favoriete toernooi.

happie

• 6235 berichten
  • 426 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

Hij moet het niet doen, maar ik zie bijna alle partijen op tv van Taylor en hij doet het echt heel vaak. Ik kan me alleen de 144 van Barney en van MVG herinneren dat het echt misging. Hij komt er denk ik wel 95 van de 100 keer mee weg. Het is een psychologisch spelletje dat hij speelt. Maar dat moet hij nu niet meer doen, aangezien hij niet meer op eenzame hoogte staat. De rest is te goed geworden, vooral MVG op dit moment.

Maar ik vond Taylor erg constant spelen op dit toernooi en dat is een goed teken voor de Premier League. Ook al noemen ze het een van de belangrijkste toernooien van het jaar, dat vind ik niet zo. Het krijgt veel aandacht, maar het is een demonstratietoernooitje met die korte wedstrijdjes elke week. World Matchplay blijft mijn favoriete toernooi.

Dit toernooi is inderdaad weer bemoedigend voor Phil Taylor.

Ik vind de PL wel een prima toernooi om naar te kijken. Dat korte format zorgt ervoor, dat je toch een aantal topwedstrijden in een paar uur te zien krijgt. Overigens vind ik de meeste toernooien wel prima om te volgen. De meeste hebben zijn voors en tegens. De Grand Slam of Darts vind ik prima om de combinatie PDC/BDO, maar dan vind ik dat poulesysteem weer niks.

De World Grand Prix vind ik weer niks, omdat ze met die dubbel moeten beginnen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker potje zeg, Wade v Van Gerwen. Eerst 3-0 voor Michael, daarna maakte Wade hem hard in. 7-4. Knap. Winnende punt via de bull ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.