- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat laatste wat je zegt is ook de reden dat ik wel kan leven met de bedragen voor oa Overmars en Slop, maar ergens vind ik het maar krom dat je nog eens extra geld krijgt terwijl je gewoon hard hebt gewerkt voor een bedrijf waar je al een prima basisloon voor krijgt. Al snap ik ook best wel dat een bonus zorgt voor meer motivatie. Al denk ik niet dat bv Overmars harder zal werken voor een bonus van 1,5 ton aangezien hij in de Quote 500 staat of stond. De man had geloof ik ruim 50 miljoen op de bank.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een zielige instantie is die KNVB toch. Als je er over nadenkt geen haar beter dan de Uefa en de Fifa. We leven in een land van democratie en vrijheid van meningsuiting, behalve in Zeist.
@A&L dat laatste ben ik natuurlijk met je eens......
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Ligt het aan mij, of is de KNVB wat meer Gestapo-trekjes gaan krijgen sinds die glibber van een Van Oostveen daar als directeur BV zit?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
FourFourTwo roept gouden Ajax uit tot grootste ploeg ooit | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
Dit is natuurlijk wel een gigantische eer 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
En Milan nummer 2, door 3 Nederlanders 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
?Pérez ziet de waarheid niet onder ogen, we hebben 541 miljoen euro schuld? - voetbalzone.nl
En na het nieuws van gister wederom financiële kritiek op Real Madrid:
Spaanse topeconoom somber: ?Real Madrid heeft veel huiswerk te doen? - voetbalzone.nl
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
En na het nieuws van gister wederom financiële kritiek op Real Madrid:
Spaanse topeconoom somber: ?Real Madrid heeft veel huiswerk te doen? - voetbalzone.nl
Vooral de reacties daaronder zijn soms verhelderend. Het schijnt dat voetbalzone dit van AS overneemt, en die schijnt een oorlog te zijn gestart tegen Perez omdat die laatste niet meer met AS schijnt te willen samenwerken. Of zoiets. Dat geeft het wel een kleine nuancering. De professor die zo somber is komt trouwens uit Barcelona.
Buiten dat, Barcelona heeft een even grote schuld dan (met minder omzet), en Arsenal en United hebben een nog grotere schuld (met nog minder omzet). Daar hoor je ze niet over.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Het artikel in VI over Memphis Depay is wel heel interessant. Een godswonder dat die jongen het betaalde voetbal gehaald heeft met zo'n achtergrond.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
dumpert.nl - FC Groningen interviewt FC Groningen
Sta je dan, gehandicapten belachelijk te maken op camera na een G-toernooi...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Zo hé. Jong Oranje gaat lekker in de kwalificatiewedstrijd uit tegen Georgië!
0-6 inmiddels, hattrick Castaignos.
En dan tegen de slechtste tegenstander wonnen ze maar met 0-1, Luxemburg.
Zometeen een doelsaldo van 11-0.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Zo'n kolere Georgiër schopt Boëtius uit de wedstrijd.
Liever zit hij niet bij welk Oranje dan ook, voorlopig.
Edit: valt mee, gelukkig.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Iedereen die heeft gevoetbald heeft er wel eens perongeluk een voorzet ingedraaid....
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Haha, wat een slechte voorzet!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Programma WK-kwalificatiereeks vrijdag 11 oktober - voetbalzone.nl
Een stel interessante affiches vanavond. Altijd leuk als de beslissingen gaan vallen. Of anders dinsdag.
Hopelijk verliest België van Kroatië, goed voor de puntenlijst van Oranje en het is wel leuk om de Belgen een paar dagen gespannen te zien. Beter haalt Zlatan het WK door nog 2e te worden en blijft Rusland Portugal voor. Portugal zal het via de play offs wel redden, maar tot die tijd blijf ik hopen dat er eruit vliegen. En ik support ook voor Denemarken en IJsland vanavond, gezien de Ajacieden. Engeland-Montenegro is lastig. Ik vind het altijd leuk als een topland faalt, zeker als het die overschatte Engelsen zijn, maar anderzijds horen Gerrard, Lampard en Rooney op het WK thuis.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Engeland hoort er gewoon bij, al was het maar om minimaal 3x het God Save the Queen te horen
.
En dan uiteraard heel erg duimen voor een loting waarbij Argentinië en Engeland elkaar treffen
.
Net als dat ik hoop dat Kroatië het gaat redden. Zal je zien dat zij in de play-offs Portugal loten. Verder uiteraard hopen op groepswinst voor Bosnië.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, het volkslied van Engeland is schitterend. 1 van de mooiste volksliederen zelfs. Maar voetballend is Engeland wel erg armoedig.
Overigens, in de play offs loten ze geloof ik de 4 hoogst geklasseerde nr 2's aan de 4 laagst geklasseerde nr 2's, dus ik denk niet dat er een Portugal-Kroatië in zal zitten. Eerder Portugal-IJsland ofzo. Kroatië hoort er ook bij, zie ze het graag redden.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Das waar ja. I forgot... Baalde paar jaar terug erg toen Bosnië en Portugal aan elkaar werden gekoppeld. Bosnië had toen een geweldige kwalificatie gespeeld maar redde het net niet tegen Frankrijk. Anyway, nu moet het wel lukken. Gaan die boring Grieken maar lekker in de play-offs.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik gun het sowieso altijd wel dat kleinere landen eens succes hebben. In 2003 schakelde Letland nog Turkije uit in de play offs voor Euro 2004, waarna we een Nederland-Letland op het EK kregen. Toch lachen als zulke landen een eindronde redden. Ik vind het ook altijd mooi als een topland het niet haalt. Zo voelden wij ons ook in 2001 na Ierland uit.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Daarom zouden ze eigenlijk gewoon één poule moeten maken met al die slechte landen, zo kunnen zij ook nog eens wat winnen en niet elke wedstrijd kansloos verliezen met 7-0 en hebben ze een keer kans op een toernooi.
Alleen daar zit weer niemand op te wachten. Krijg je waarschijnlijk uitslagen net als Tahiti op de Confederations Cup. Al is dat natuurlijk wel 't allerlaagste niveau.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Hopelijk verliest België van Kroatië, goed voor de puntenlijst van Oranje en het is wel leuk om de Belgen een paar dagen gespannen te zien.
Dat eerste maakt geen donder uit, want dan gaat Kroatië boven NL eindigen. Het is hopen op puntverlies van Zwitserland of B of K in een volgende wedstrijd. Dat tweede is wel grappig natuurlijk 
Kroatië-België is al wel lekker vroeg, kan je zowel die zien als daarna wellicht NL-elftal of een beter affiche.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij moesten wij toch alleen België en Colombia in de gaten houden? Als 1 van hen een keer verliest en Oranje wint beide duels, dan wippen we nog de beschermde reekshoofdstatus binnen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat eerste maakt geen donder uit, want dan gaat Kroatië boven NL eindigen. Het is hopen op puntverlies van Zwitserland of B of K in een volgende wedstrijd. Dat tweede is wel grappig natuurlijk 
Kroatië-België is al wel lekker vroeg, kan je zowel die zien als daarna wellicht NL-elftal of een beter affiche.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
@ A&L
Football rankings: FIFA Ranking: October 2013 probable ranking - football-rankings.info
Sommigen zijn zo lief dit uit te rekenen. Dit houdt in dat NL beide wint, Zwitserland beide wint, Kroatië beide wint en België haar laatste duel (en verliest van K), Uruguay tweemaal gelijkspeelt (ook gevaarlijk dus) en Colombia beide wint (maar die lijkt te ver weg). Zwitserland moet dus punten verspelen, alsmede België of Kroatië tweemaal (bij gelijkspel tussen die twee wellicht beide maar eenmaal)
Resultaten waarop het is gebaseerd: Football rankings: FIFA Ranking: October 2013 probable results - football-rankings.info
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
en blijft Rusland Portugal voor. Portugal zal het via de play offs wel redden, maar tot die tijd blijf ik hopen dat er eruit vliegen.
Ik hoop dat Portugal het haalt, zodat we eindelijk eens revanche kunnen nemen. Dat is toch wat we willen - ook al wordt het lastig met ons huidige elftal.
Verder hoop ik op een zo sterk mogelijk deelnemersveld. Met alle toplanden dus. Dan blijven er nog genoeg sympathieke, mindere ploegen over. Laat de toplanden maar falen in Brazilië.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, Oranje revanche nemen op Portugal
. Zal die plannen maar in de ijskast stoppen en over een jaar of tien er weer eruit halen. Minimaal. Wachten tot de talenten weer van de buitencategorie zijn is nog wenselijker.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
"ook al wordt het lastig met ons huidige elftal."
Verder moet het natuurlijk mogelijk zijn. Gewoon weer een aantal noppen in het bovenbeen van Ronaldo prenten. 
ook al wonnen we toen ook niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.