- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Zonde ja. Zou zomaar helemaal kunnen gaan stoppen nu, volgens mij had ie er eind vorig seizoen al niet heel veel zin meer in.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Mag ook wel eens gezegd worden!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Die tweet van die Vande Walle over Bakkali: "Bakkali Rode Duivel... Ik weet het zo nog niet!!! Dat begint me te storen!!!! Zuivere Belgen (Meunier, Vossen) komen al kruipend. Conclusie... Geen beslissing = geen selectie. Beslissing genomen = eventuele selectie."
man man
Hij doet er nog een schepje bovenop :'-)
"Mijn haar komt al recht als ik racistische daden in voetbalstadions zie gebeuren. Mij zo noemen doet me echt pijn. Mijn dochter heeft een Turkse vriend en vorig weekend ben ik nog couscous gaan eten."
Een klassieker. Ik ben geen racist, mijn buurman is een neger.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Zeker geschreven door Valentijn Driessen?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die reacties 
wow.
Moeten we trouwens bij elke daad gaan vermelden welke club de mensen supporten? Of denken we daadwerkelijk dat er een causaal verband zit tussen Ajacied zijn en heldhaftigheid in het OV?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
de reacties van lezers op telegraaf.nl zijn sowieso geweldig.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Geen woorden maar daden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik las gister wel 2 aparte Ajax verhalen. Ajax-Utrecht is bezocht door een opa en zijn kleinzoon, wetende dat de opa morgen euthanasie zal plegen. Wilde nog 1x met zijn kleinzoon naar Ajax.
En diezelfde wedstrijd is ook bezocht door een 106 jarige vrouwelijke supporter die er nog nooit was geweest en nu meegenomen was.
Ik vond het wel 2 ''mooie'' verhalen, al is het gevolg van verhaal 1 natuurlijk wel een treurige.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Onderste verhaal is ook treurig, zoveel leed en dat op die leeftijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik gokte al wel dat iemand wel een beroerde grap zou maken 
Je stelt me niet teleur NR!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Het is geen grap, natuurlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Die 114-jarige Drentse een paar jaar terug was ook al lang Ajax-supporter. Maar als je het even beseft, zij was ouder dan de club en was al hoogbejaard toen Ajax pas driemaal de EC I won. En voor ons lijkt dat eeuwen terug. Mooi hoor, als je zo oud kan worden in redelijke gezondheid.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hendrikje van Andel Schipper ofzo bedoel je denk ik? Ja, die was ook wel bekend als Ajax supporter, door haar leeftijd.
Moviemeter heeft weer met stinissen ook zo'n stokoude Ajacied 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Henny van Andel-Schipper - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Daar is ze. Bij de trivia staat keurig welke club ze steunde
De enige Nederlands toentertijd die nog onder een Koning had geleefd.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Dementie en Alzheimer he.. Het doet wat met je..

mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
"Op 15 oktober 2011 werd bekendgemaakt dat uit DNA-onderzoek was gebleken dat Van Andel-Schipper zeldzame veranderingen in haar DNA had die haar mogelijk hebben beschermd tegen onder andere dementie en andere ouderdomsziekten"

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
En diezelfde wedstrijd is ook bezocht door een 106 jarige vrouwelijke supporter die er nog nooit was geweest en nu meegenomen was.
Wat een teletekst supporter zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Henny van Andel-Schipper - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Daar is ze. Bij de trivia staat keurig welke club ze steunde
De enige Nederlands toentertijd die nog onder een Koning had geleefd.
Hendrikje Hooligan, lalalalalaaaa 
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Hendrikje van Andel Schipper ofzo bedoel je denk ik? Ja, die was ook wel bekend als Ajax supporter, door haar leeftijd.
Moviemeter heeft weer met stinissen ook zo'n stokoude Ajacied
Ja al 44 jaar Ajax supporter en daar ben ik trots op
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja al 44 jaar Ajax supporter en daar ben ik trots op
Daar mag je zeker trots op zijn! 
Dan heb je net nog de gouden jaren 69-73 meegemaakt. Had ik ook wel gewild.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Ja alleen niet live gezien mijn vader wel alle finales ik alleen tegen Milan
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Cillessen gokt op basisplaats bij Oranje: ‘Twee mooie duels spelen’

Ik mag toch hopen dat van Gaal niet met hem gaat beginnen, dat zou toch te belachelijk voor woorden zijn met Vorm en Krul...
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Alsof dat zulke geweldenaren zijn die zoveel beter zijn. Laten op dit moment in de PL ook allebei meer door dan ze tegenhouden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Tja, Krul is niet echt in vorm, en Vorm was niet bepaald de beste in zijn laatste Oranje-duels. Maakt niet dat C. gelijk keepen mag (dan kan Denswill net zo goed direct de plek van De Vrij innemen) overigens, maar het is ook niet dat die andere twee op dit moment zo geweldig zijn. En Steek nog steeds blessure gok ik?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tijd dat Stekelenburg weer fit raakt en zijn basisplaats in Oranje weer kan claimen.
Verder kiezen uit Vermeer, Cillessen, Krul en Vorm wie de 2 andere WK keepers zijn. Vorm zal er sowieso wel bijzitten en Vermeer nu hij wissel staat denk ik niet. Krul ben ik zelf nooit zo van overtuigd.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heey Lefgozer, jullie verlaten het stadion allemaal te vroeg volgens de voorzitter haha
Hadden ze het daar over in VI ofzo? Moet het nog terugkijken. Maar is inderdaad schandalig en niet goed te praten. Probleem is niet alleen in Alkmaar aanwezig volgens mij.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
PSV maakt kleine winst. Erg leuk voor ze en een eye opener voor diegenen die denken dat wat Ajax doet zo knap is. Het verschil in omzet tussen de twee clubs is inmiddels opgelopen tot zo'n 40 miljoen euro! En dan te bedenken dat Feyenoord weer ongeveer de helft heeft van wat PSV kan besteden. Hoezo speelt geld hier geen rol? 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
PSV maakt kleine winst. Erg leuk voor ze en een eye opener voor diegenen die denken dat wat Ajax doet zo knap is. Het verschil in omzet tussen de twee clubs is inmiddels opgelopen tot zo'n 40 miljoen euro! En dan te bedenken dat Feyenoord weer ongeveer de helft heeft van wat PSV kan besteden. Hoezo speelt geld hier geen rol?
Voor die minieme winst moesten ze wel Pieters, Lens en Mertens verkopen, terwijl in dat boekjaar alleen Hiljemark is gekocht. Lijkt me allemaal niet bepaald rooskleurig op het eerste oog, maar jammer genoeg kan ik het pdf-je van het jaarverslag hier niet openen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Hiljemark kost nog weinig natuurlijk, en een Lens en Mertens stonden nog voor grote bedragen op de begroting. Dus dat waren niet heel grote winsten. Lonen gingen 2 miljoen omhoog, zal voor komend jaar wel weer flink minder zijn, want meer eigen jeugd en die is nu eenmaal goedkoper. Het is allemaal niet zo heel spannend, je moet dan thuis zelf maar kijken in het pdf'je. Winst zonder CL, is niet heel slecht, en dit jaar Strootman verkocht en ik gok op lagere salarissen. Het kan altijd beter, maar heel slecht is het niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.