- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Jong Ajax dat zeurt over competitievervalsing. Het moet niet gekker worden. 
Omdat er weer interlands zijn missen ze natuurlijk weer iedereen en moeten er overal spelers worden weggeplukt om een selectie te maken.
Maar vergeten ze dat er regelmatig spelers uit 't eerste meedoen?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Wat is de graadmeter voor dit soort cijfers?
Hoe goed ze kunnen rappen op een Youtube-filmpje, waarbij vooral het unieke aantal hits een grote doorslag geeft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mulder een 8? Was toch vooral een en al onzekerheid.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Het is ook je reinste vervalsing, daar zit geen woord Chinees bij. Wel geldt dat voor de tegenstander, maar ik geloof niet dat Fonsje het ook maar ergens over zijn eigen team heeft dat benadeeld wordt. Enkel dat hij nauwelijks spelers kan opstellen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat moet bijna wel. Een keeper als Mulder kan toch per definitie nooit een 8 krijgen? Tja, als je het afzet tegen Kennis Vermeer misschien. Vandaar mijn vraag. Het kan toch eigenlijk niet zo zijn dat de knuppels die nu rondhuppelen (gemiddeld) hoger scoren dan topspelers van een jaar of 20 geleden?
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Tja, kijk eens in V.I. De beste spelers hebben onder de 7 gemiddeld. Dat kan best kloppen. Zeker als je het NL-elftal ernaast legt, die punten gaan gemiddeld een punt hoger.
Al ligt het soms ook aan de club. Als Ajax 6-0 wint van NEC krijg je een enkele 8 en verder nog kans op onvoldoende's, als Zwolle daar zo hard uithaalt staan er 5 man in het elftal van de week, terwijl de één niet beter was dan de ander. Dus men lijkt er rekening mee te houden hoe iemand speelt naar zijn kunnen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat Zwolle voorbeeld maakt het inderdaad nog aparter, subjectiever en eigenlijk onzinniger.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Er is een heel groot verschil tussen iets bespreken wat al lang en breed beoordeeld is waardoor je weet dat iemand niet meer te straffen is of iets wat niet beoordeeld is en waardoor de kans groot is dat die wel een schorsing aan z'n broek krijgt.
Verder nog even Valentijntje citeren:
'PSV was dramatisch, het leek wel alsof die reis naar Odessa nog in de benen zat. Ze kwamen heel snel op 1-0, dan denk je, uit voetballen en af en toe een counter, of af en toe een toevalstreffer of een goaltje meepikken ergens. Maar dat zat er niet in. RKC scoorde heel brutaal de gelijkmaker, pas in de allerlaatste fase door een ENORME blunder van de keeper Seda maakte PSV de winnende, maar normaal gesproken had dit gewoon op 1-1 kunnen eindigen. Vrouw: 'En er moest ook nog een rode kaart aan te pas komen' Valentijntje: 'Ja, ja, een belachelijke rode kaart voor Sander Duits gegeven door Ed Janssen voor ZOGENAAMD tijdrekken. Ik denk ook, als je dan tijdrekt, trekt er dan gewoon een minuut extra bij. Nu gaf die z'n tweede gele kaart, er wordt zo ontzettend veel tijd getrokken, ook bij andere wedstrijden maar je ziet er NOOIT een gele kaart voor, altijd wordt er tijd bij getrokken en nu krijg je een gele kaart, z'n tweede en dus rood. En die eerste was al heel erg twijfelachtig. Echt een enorme blunder van Ed Janssen die zich TOTAAL NIET kon INLEVEN waar RKC mee bezig was'.

Hij zegt in feite dus gewoon dat Ed Janssen het maar moest respecteren dat ze bezig waren met tijdrekken omdat ze met een puntje naar huis wilde.
Valentijn? Dit is toch Paul Groot? Toch?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Of is 't een grap die ik niet begrijp? 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Eindelijk is 't dan officieel. Bakkali gaat spelen voor België.
Nu moet die eerst maar weer eens z'n vorm herpakken.
Nu kan de volgende soap weer gaan beginnen:
Felbegeerde Januzaj schuift uitnodiging van Belgen van tafel - voetbalzone.nl
Schaars en Locadia hebben zich trouwens geblesseerd afgemeld...
En dan is van der Wiel een keer opgeroepen, heeft ook hij zich afgemeld met een blessure.
%u200F@psvnetwerk 59s
Bakkali zegt op de persconferentie ook benaderd te zijn door de KNVB om voor Oranje uit te komen, maar dat was nooit een optie voor hem.
Dit is toch te belachelijk voor woorden. 
Die Diego Costa van Atletico wil nu ook ineens voor Spanje gaan spelen, en dan Pepe uitmaken voor een nep-Braziliaan. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Diego Costa van Atletico wil nu ook ineens voor Spanje gaan spelen, en dan Pepe uitmaken voor een nep-Braziliaan.
Spanje wil dat, en zal erg welkom zijn als hij dat ook wil.
Wat betreft Pepe gaat het niet om dat ie niet voor brazilië speelt maar dat ie voor Portugal is gaan spelen. Ik mag aannemen dat je wel snapt waarom dat gevoelig ligt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
“Het is aan de FIFA om een beslissing te nemen, maar ik heb al gekozen voor Spanje. Spanje heeft mij veel gegeven en als ik voor de nationale ploeg mag spelen, ga ik doen wat ik kan.”
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ik formuleerde het wat vaag maar ben ervan op de hoogte ja
.Hartstikke mooi natuurlijk, was nou net de achilleshiel. Een van de meest complete spitsen op dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Joene zal wel gelukzalig spinnen nu Johan Derksen scheidsrechter Higler met de grond gelijk maakt.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Heey Lefgozer, jullie verlaten het stadion allemaal te vroeg volgens de voorzitter haha
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Joene zal wel gelukzalig spinnen nu Johan Derksen scheidsrechter Higler met de grond gelijk maakt.

Desalniettemin blijft die Higler een lachertje.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen

Desalniettemin blijft die Higler een lachertje.
Wij hebben Higler een keer op een zaterdagochtend bij SDC Putten gehad, hij kwam daar een presentatie geven over het scheidsrechtersreglement en over het leven als scheidsrechter.
Hij kon prima z'n woordje doen maar ik vond het een zelfingenomen mannetje, arrogantie ten top.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Al die scheidsrechters in Nederland zijn van die suffe persoonlijkheden.
Vroeger had je Luinge en Dick Jol. Zulke mannen waren veel interessanter. Nu hebben we Higler, Vink en Braamhaar. De enige die het een beetje heeft is Kuipers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Al die scheidsrechters in Nederland zijn van die suffe persoonlijkheden.
Vroeger had je Luinge en Dick Jol. Zulke mannen waren veel interessanter. Nu hebben we Higler, Vink en Braamhaar. De enige die het een beetje heeft is Kuipers.
Roelof Luinge is toch het schoolvoorbeeld van een regeltjesfluiter, die de 'geest van de wedstrijd' ook nooit gevonden heeft.
Des te gênanter is het verschil in benadering van VI met Luinge een paar jaar geleden en de 'spelregelfluiter' nu.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond Luinge wel tof. Hoe hij bij VI Oranje eens zat en live aan de telefoon de scheidsrechtersbaas van de KNVB aan begon te pakken 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Wij hebben Higler een keer op een zaterdagochtend bij SDC Putten gehad, hij kwam daar een presentatie geven over het scheidsrechtersreglement en over het leven als scheidsrechter.
Hij kon prima z'n woordje doen maar ik vond het een zelfingenomen mannetje, arrogantie ten top.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Na een aantal weken geleden al een succesvolle poging tot het omlaag trekken van de broek van Helenius probeerde Jantje het gisteren weer bij West Ham speler Morrisson.
Benieuwd wanneer Vertonghen uit de kast komt.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Heey Lefgozer, jullie verlaten het stadion allemaal te vroeg volgens de voorzitter haha
Het te vroeg vertrekken is inderdaad vervelend. Maar in ieder stadion zie je tegen het einde van de wedstrijd dat het stadion al behoorlijk leeg is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het te vroeg vertrekken is inderdaad vervelend. Maar in ieder stadion zie je tegen het einde van de wedstrijd dat het stadion al behoorlijk leeg is.
Maar niet in een topwedstrijd tegen PSV waar je nota bene vlak voor tijd op 2-1 staat....
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Na een aantal weken geleden al een succesvolle poging tot het omlaag trekken van de broek van Helenius probeerde Jantje het gisteren weer bij West Ham speler Morrisson.
Zo onnodig vooral. Van 1 aanblik op het huilhoofd van dat kwalletje zakt je broek toch automatisch af?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Haha, iedereen in NL wist het allang, nu ook in Engeland.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van 1 aanblik op het huilhoofd van dat kwalletje zakt je broek toch automatisch af?
Dan kun je hem de hand schudden 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.