- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Je hoeft van mij niet overal rood voor te geven, integendeel zelfs. Maar wees wel consequent, ook naderhand.
Maar kom maar weer met je calimero zwaktebod.
Dus jij zegt dat Blom rood moet geven omdat ene Higler gisteren dramatisch floot? Dat slaat natuurlijk ook nergens op. Inconsequent fluiten is wat anders dan situaties slecht beoordelen of juist goed. Als Higler zijn werk zou doen hadden we gisteren een potje 11 tegen 11 gezien 90 minuten lang. Blom beoordeelt het goed en logischerwijs spelen we nu ook nog 11 tegen 11. Dat geroep om rode kaarten van jullie kant begint op te vallen elke week.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Denswil speelt al het hele seizoen erg goed. Een erg krachtige, sterke verdediger die ook nog eens goed kan voetballen. Toont ook weinig angst in grote wedstrijden. Het zal best met vallen en opstaan gebeuren, maar hij vervangt Alderweireld prima. Geeft maar weer eens aan dat vd Hoorn totaal overbodig is, omdat we ook nog Veltman hebben.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Leo benoemt alle (oud) ajacieden in beeld: "Allemaal aanwezig in de Arena, de één voor z'n plezier de ander om te kijken".

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Leo benoemt alle (oud) ajacieden in beeld: "Allemaal aanwezig in de Arena, de één voor z'n plezier de ander om te kijken".
Nogal logisch ja, aangezien Wouters er niet voor de fun zit....
Ajax na de rust trouwens veel beter. Ziet er weer een beetje leuk uit.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dus jij zegt dat Blom rood moet geven omdat ene Higler gisteren dramatisch floot? Dat slaat natuurlijk ook nergens op. Inconsequent fluiten is wat anders dan situaties slecht beoordelen of juist goed. Als Higler zijn werk zou doen hadden we gisteren een potje 11 tegen 11 gezien 90 minuten lang. Blom beoordeelt het goed en logischerwijs spelen we nu ook nog 11 tegen 11. Dat geroep om rode kaarten van jullie kant begint op te vallen elke week.
Ik heb gisteren al aangegeven dat de rode kaart van Demouge overdreven was en zeg ook niet dat De Sa er vanaf moet. Geef enkel de inconsequentie in het fluiten (en in de beoordeling van situaties achteraf) aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima winst weer voor Atletico. Het ging niet zonder slag of stoot, zaten er tegen het einde helemaal doorheen. Maar winnen is winnen, spijtig dat het wel nog spannend moet worden terwijl het overwicht overduidelijk was. Diego Costa pingel missen en er daarna gewoon nog even twee inrammen. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Geeft maar weer eens aan dat vd Hoorn totaal overbodig is, omdat we ook nog Veltman hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb vd Hoorn altijd een zinloze versterking genoemd. Omdat ik hem matig vind.
Verder heb je wel een sneue drang naar erkenning steeds zeg. Schouderklopje voor jou hoor!
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Allright. Minder slecht dan maar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Verder heb je wel een sneue drang naar erkenning steeds zeg. Schouderklopje voor jou hoor!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik heb vd Hoorn altijd een zinloze versterking genoemd. Omdat ik hem matig vind.
Enige waar alle Ajacieden vd Hoorn van kennen zijn de blunders bij AZ uit en tegen Jong Italie. Denk dat weinig mensen blij waren met hem toen hij gekocht werd. Ben benieuwd op wie Quido doelt eigenlijk.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik had nog nooit van hem gehoord toen Van Gaal hem ineens in de voorselectie van het Nederlands Elftal opnam. Ik had altijd de indruk dat Bulthuis de betere van de twee was. Misschien is dat nog steeds wel zo eigenlijk.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zijn allebei matig voetballende dommekrachten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jij probeert elke week hier naar zogenaamde complimenten te vissen, want de visionair Quido had allang gezien wie er goed is en wie niet. Hou op man. Geen Ajacied was blij met vd Hoorn.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Nogal logisch ja, aangezien Wouters er niet voor de fun zit....
Ajax na de rust trouwens veel beter. Ziet er weer een beetje leuk uit.
Maar echt voor zijn plezier komt niemand er meer, enorme matige thuiswedstrijden tegen Zwolle, Volendam en Utrecht die enkel door cadeautjes van de tegenstanders 3 punten opleverden.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Pelle schijnt grieperig te zijn. Benieuwd wat hij vandaag kan laten zien!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Danny.
Jij probeert elke week hier naar zogenaamde complimenten te vissen, want de visionair Quido had allang gezien wie er goed is en wie niet. Hou op man. Geen Ajacied was blij met vd Hoorn.
M.b.t. Van der Hoorn heb ik hier destijds discussies gevoerd over waarom zijn aankoop belachelijk was. In mijn herinnering waren er hier toen posters die het daar niet mee eens waren, die zijn komst verdedigbaar vonden.
Hopelijk ziet De Boer nu ook dat je iemand als Serero nodig hebt op het middenveld. Anders is er totaal geen beweging / opbouw mogelijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoesen 3-0.
Laatste 2 potjes zijn goed geweest voor ons doelsaldo. Mooie goal van Hoesen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Was te verwachten dat ze dit nog makkelijk gingen winnen.
Utrecht moest gewoon een goal maken in de eerste helft.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Maar echt voor zijn plezier komt niemand er meer, enorme matige thuiswedstrijden tegen Zwolle, Volendam en Utrecht die enkel door cadeautjes van de tegenstanders 3 punten opleverden.
Je komt er voor Ajax lijkt me. Ongeacht het niveau. Verder was het een helft tegen Feyenoord en een hele wedstrijd tegen GAE en Milan wel oké. Maar die noem je niet?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Weer zo'n gestolen overwinning. Uit lijkt het toch veel lastiger te worden voor Ajax dit seizoen.
(Net als voor de rest geldt, daarnietvan.)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
En weer de 0 gehouden. Zonder Vermeer is het toch een stuk leuker 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Waar wel in Nederland.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gestolen, haha! Waar iedereen vandaan haalt dat Utrecht zo goed is/was, is mij een raadsel. Niks aan de hand wedstrijd, zoiets lost zich altijd in de 2e helft op
Ajax weer compleet ruk, maar dat is (al seizoenen lang) voldoende.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Na GEA, Zwolle en nu Utrecht weer een blunder van de tegenstander nodig om de ban te breken in eigen huis. Toch echt niet lekker hoor; er moet nog veel gebeuren.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Daar heb jij weer gelijk in. Het is de laatste seizoenen, ook voor mij, steeds meer ergernis geworden tgv het matige voetbal
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Weer zo'n gestolen overwinning. Uit lijkt het toch veel lastiger te worden voor Ajax dit seizoen.
(Net als voor de rest geldt, daarnietvan.)
Haha gestolen. Moet niet gekker worden hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Na GEA, Zwolle en nu Utrecht weer een blunder van de tegenstander nodig om de ban te breken in eigen huis. Toch echt niet lekker hoor; er moet nog veel gebeuren.
Zoals de tegenstanders van Ajax in de meeste potjes geluk hadden dat Vermeer fouten maakte....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.