- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
AZ
Goaaaal!
Oef! Tegen grootmacht POAK nog wel ...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dit gaat zometeen weer 90 minuten ergeren worden. 
Zanka, om te huilen...
En dan Tyton weer met z'n belabberde uittrappen en het meevoetballen wat die absoluut niet beheerst.
Schiet die lul gewoon Hendrix eruit.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Verschil is dat jij het voor doet komen of het een knappe Belgische zege zou zijn, terwijl je mij dat niet hoort zeggen bij AZ-PAOK. Overigens sla ik PAOK wel heel wat hoger aan dat Thun, maar dan nog had AZ dit niet weg mogen geven.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Verschil is dat jij het voor doet komen of het een knappe Belgische zege zou zijn,
Nee hoor, maar wel een broodnodige. Daar mag je ook blij mee zijn, zeker na twee matchen waar 2 Belgische ploegen compleet afgestraft werden (terwijl er toch meer inzat).
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hendrix nou ineens wel weer erin volgens RTL 7.
Maar Zanka staat er toch echt in...
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Nee hoor, zanka speelt.
Kijken wanneer Leo het door heeft.
Edit: 2m37s.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Rep ik was een heel betoog aan het neerschrijven maar kunt u geloven dat de kracht van het schrijven, om mijn mening te delen per zin verdween omdat een gevoel van droefheid en teleurstelling mij overviel? Terwijl ik het neerschreef dacht ik, waarom doe ik dit, waarom probeer ik hem te overtuigen, wat betekent dit voor mij, ik heb het allemaal gedelete. Omdat je nu eenmaal jouw mening hebt, die ik probeer te appreciëren, maar nogmaals, ik vind het ongelooflijk hypocriet, alles wat je zegt, is een grote leugen om jezelf ervan te overtuigen dat de ene slecht en de andere dat niet is. Had er nog een goeie discussie ingezeten dan had je wel andere stukken tekst gebruikt om de discussie verder te voeren. Niet erg trouwens, het zij zo.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
"Ik heb altijd gelijk gehad, vooral toen ik zei dat Van der Wiel een van de beste backs ter wereld is."
"Maxwell is een speler met een verfijnde smaak. Hij is als een foie gras begeleid met Pétrus. Dit is de beste linksback van de wereld, absoluut. Hij verdient de Gouden Bal."
"Dit seizoen moeten er eigenlijk twee Gouden Ballen worden uitgereikt, een aan Maxwell en een aan Ibrahimovic. Maxwell hoeft niet agressief, gewelddadig of vulgair te spelen. Hij is een perfecte Parijzenaar. Elegant, mooi, geraffineerd, hoogopgeleid, stijlvol."
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Had er nog een goeie discussie ingezeten dan had je wel andere stukken tekst gebruikt om de discussie verder te voeren. Niet erg trouwens, het zij zo.
Helaas
Maar voor mij zijn er daadwerkelijke verschillen. De clubleiding is niet Engels, de spelers zijn niet Engels. Enkel de supporters zijn nog Engels bij City en zij steunen een club die hun club niet meer is.
Anyway, die club heeft gewoon een gedaantewisseling ondergaan en zoiets spreekt mij gewoon niet aan. Van een sympathieke arbeidersclub(de status dan he)naar een geldverslindende Arabische club.
Dan heb ik inderdaad meer respect voor clubs als Bayern die op eigen kracht zo ver zijn gekomen als dat ze nu zijn. Dan maakt het mij ook niet uit of het koopclubs zijn of niet, dat is het punt van de discussie ook niet. Een bijeengeraapt zooitje is wat anders dan spelers kopen en ze in te laten passen in het elftal.
Mijn eigen clubbie probeert fouten uit het verleden te wissen, nu maar hopen dat ze dat bij City ook z..s.m. doen. Ik geloof er alleen niet in, een hele hoop praatjes hoor ik over voornemens en nieuw wegen die ze inslaan. Maar ik zie er niks van terug op het veld en blijft het één en al treurigheid daar in Manchester.
Jij hoeft trouwens mijn tegendeel niet te bewijzen hoor, dat moeten die luie vedetten op het veld doen en dat doen ze wederom niet. Ze kunnen zelfs niet eens van mijn clubbie Ajax winnen 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Hij is wel grappig hè die Leo: "Antonov, tot nog toe bepaald geen hoogvlieger".
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Als we hier punten verspelen hebben we dat totaal aan onszelf te danken.
Tyton..
Wat een enorme ramp blijft dat toch ook.
Heeft af en toe een leuke redding maar daar is alles mee gezegd.
De hele tijd die halve uittrappen, dat enorme getreuzel en het niet fatsoenlijk aan kunnen van een speler die zich ergens aan het aanbieden is bij de zijlijn.
Bij Zoet komen al die ballen aan, nu is het de hele tijd balverlies.
Nog minstens een maand met die prutser op goal.
Verder Bakkali heel snel wisselen aangezien die geen knikker raakt en alleen maar zorgt voor balverlies.
Hopen dat Depay nu een beetje los is en dit vasthoudt.
Tegen AZ was die al zeer gevaarlijk en ook nu weer.
Hij durft eindelijk weer z'n acties te maken daar waar het eerst altijd weer een balletje terug was.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Manchester City vind ik een prachtige club met een mooie historie, een arbeidersclub met bovendien een schitterend tenue. Het hondstrouwe publiek dat ook achter het elftal stond toen ze in de First Division voetbalden zingt de fraaiste liederen et cetera et cetera.
Voor mij is het nog steeds de mooiste club van Engeland.
Ik ben het dan ook op alle punten oneens met rep_robert. Onderstaande waardeoordelen stuiten mij zelfs wat tegen de borst.
zij steunen een club die hun club niet meer is.
Een bijeengeraapt zooitje
een hele hoop praatjes hoor ik over voornemens en nieuw wegen die ze inslaan. Maar ik zie er niks van terug op het veld en blijft het één en al treurigheid daar in Manchester.
luie vedetten
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat Ludogorets weer 2-0 voor tegen Zagreb met weer een goal van Misidjan.
Is dat Zagreb tegenwoordig zo slecht? Vorige week ook al thuis verloren van die Oekraïners.
Ik dacht dat dat de beste club was van de drie. Niet dus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi is dat hè. Wanneer Cruijff bij Ajax vooralsnog geen resultaat boekt heeft ie tijd nodig, maar wanneer City en PSG niet direct de Champions League winnen zijn het vieze koopclubs zonder visie die geen prijzen pakken..
Tja....
Ja, het meten met twee maten is wel weer typisch.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Manchester City vind ik een prachtige club met een mooie historie, een arbeidersclub met bovendien een schitterend tenue. Het hondstrouwe publiek dat ook achter het elftal stond toen ze in de First Division voetbalden zingt de fraaiste liederen et cetera et cetera.
Voor mij is het nog steeds de mooiste club van Engeland.
Ik ben het dan ook op alle punten oneens met rep_robert. Onderstaande waardeoordelen stuiten mij zelfs wat tegen de borst.
Het WAS een mooie club. Nu zijn ze zo'n sneue olieclub geworden die past in de categorie Chelsea, PSG, Monaco etc. Jammer.
De slotminuten bij PSV breken trouwens zo aan. Ik reken maar weer op de tegengoal. Past wel bij deze week.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is een mening, geen feit.
Elke uitspraak in dit topic is een mening en geen feit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Dat is een mening, geen feit.
Het is wel een feit, alleen niet iedereen is nog zover dat te begrijpen 
Zou otherfool vandaag nog komen met de UEFA-update?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tuurlijk komt ie, zolang Nederland onder de top 10 notering zit. We hebben iig. een stijgende lijn; al 2x zoveel punten gehaald deze Europese ronde als de vorige keer 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Toch wel erg jammer zeg. Als Ajax en AZ het beiden 1 minuutje langer vol hadden gehouden, hadden we 3x een Nederlandse winst gehad. Nu voelt het toch nog wat karig. Maar netjes van PSV, er is weer perspectief. Zagreb nu al 2x zwaar verloren, die kunnen dan ook nog eens door PSV gekraakt worden.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pfff. Deze is lekker.
Nauwelijks kansen en dan gaan ze na die 0-1 natuurlijk weer terugzakken en laten hun 't spel maken.
Als je druk zette op die gasten zag je direct dat ze 't niet meer wisten.
Ik vraag me wel af hoe deze ploeg ooit heeft kunnen winnen bij Zagreb.
Volgens mij hadden ze vandaag een hele slechte dag.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Toch wel erg jammer zeg. Als Ajax en AZ het beiden 1 minuutje langer vol hadden gehouden, hadden we 3x een Nederlandse winst gehad. Nu voelt het toch nog wat karig. Maar netjes van PSV, er is weer perspectief. Zagreb nu al 2x zwaar verloren, die kunnen dan ook nog eens door PSV gekraakt worden.
Die vechten nu voor hun laatste kans.
Anders kon je eerst thuis winnen en dan was 't al gedaan voor Zagreb.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zagreb speelt toch thuis zonder publiek dacht ik?
Gewoon pakken die lui. En als je er 4 punten uit 2 tegen pakt, dan haal je het ook wel. Deze ploeg van vanavond komt ook nog naar Eindhoven toe.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ah. Klopt inderdaad. Helemaal vergeten dat ze een straf hadden.
Voordeel dus.
En tegen die Bulgaren spelen we de laatste wedstrijd, die zijn dan al lang en breed door naar de volgende ronde, ook een meevaller.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Daarbij, als ze echt zo matig zijn als de pouleranglijst aangeeft dan moet PSV wel een halve zenuwinzinking krijgen wanneer ze op het veld staan wanneer ze zullen verliezen van die lui. Zo negatief zie ik het ook weer niet in.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Denk je?
2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Ze zijn al 8 jaar op rij kampioen daar en staan nu ook weer bovenaan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.