• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.451 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.790 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

j0enne schreef:

De andere Moffen ook weer 2-1 in de laatste minuut.

Dat waren dan weer mijn 10 punten (net als Juve met die 2-2). Shaktar-United en RMA wel correct, maar toch jammer zo.

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Anderlecht zware cijfers, maar wie 5 minuten van de wedstrijd gezien heeft weet dat het tegen de gang van het spel in was. Maar Olympiakos dodelijk efficient en Anderlecht gemorst met kansen (inclusief weer een penalty).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Van Bommel Walgelijke instelling heeft die kerel. Echte Duitser.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Fout van Buffon?!? Leek me eerder een enorme kutterugspeelbal

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Goedkope pingel zeg bij Juventus.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

martijn011 schreef:

Fout van Buffon?!? Leek me eerder een enorme kutterugspeelbal

Buffon twijfelde daarna te lang of die nu moest komen of niet en was nu net te laat om die bal weg te peren. Al vind ik die terugspeelbal de hoofdschuldige.

Die assist van Di Maria achter standbeen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Nuytinck helemaal kaal.

Hoe geflatteerd wil je 't hebben bij Olympiakos?

Wat een kansenfestijn voor Anderlecht.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

En Sneijder met pet..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zie die beelden van Anderlecht nu. Bizar zeg, wat een vracht kansen en dan 0-3 verliezen

Wereldgoaltje die 0-3 trouwens...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

martijn011 schreef:

En Sneijder met pet..

Nee. Wes met pet! Aldus Tom.

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Belangrijkste verklaring voor het gekke verloop in Anderlecht denk ik: gemiddelde leeftijd van de ploeg van Anderlecht: 22,8 jaar.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Die winnende van Leverkusen. Wat een vrije trap. Wow.

Die keeper echter van Leverkusen met z'n debiele actie.

LostCauze

• 179 berichten
  • 1371 stemmen

Reclame tijdens de samenvattingen iedere keer... En toch vragen om de demonstratie tegen het verlies van de publieke omroep bij te wonen. Beetje jammer.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)
Dat het een bijeengeraapt zooitje is en dat het speltechnisch niet goed is klopt maar wel bespottelijk om Pellegrini een slechte coach te noemen. Hoort met gemak bij de elite van coaches.

Ik zie geen verschil tussen het City van nu en de voorgaande jaren. Dus leg jij maar uit waar het aan ligt we zijn inmiddels ver genoeg om minstens de hand vd trainer te moeten zien in het voetbal.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Asaharo schreef:

Bwa, geef mij toch maar het vechtersvoetbal van Engeland hoor. Misschien oubollig, maar ik vind het wel een pak aangenamer om naar te kijken. Je hebt dan van die ploegen die proberen te spelen op een moderne manier, tiki taka enal, maar het ziet er toch niet uit hoor. Zijn zo van die mensen met beperkte middelen die rijden met een Citroën C3 en dan doodleuk verkondigen dat ze binnen een paar jaar wel met een Ferrari 458 zullen rijden. Amusant maar niet echt realistisch.

Heel oubollig, want dan wordt je Europees gewoon scheel getikt tegen de iets betere ploegen uit Europa. Of zelfs tegen Ajax vorig jaar die ook het positiespel beter hanteert. En je hebt gisteren denk ik niet gekeken? Want dan zou je dit soort dingen namelijk niet zeggen. Bayern tikte City helemaal scheel en kregen meer dan genoeg kansen. Leuke pot op naar te kijken.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

LostCauze schreef:

Reclame tijdens de samenvattingen iedere keer... En toch vragen om de demonstratie tegen het verlies van de publieke omroep bij te wonen. Beetje jammer.

Zouden er echt mensen die petitie tekenen? Het wordt nu toch wel tijd om die publieke onzin te sluiten zou je zeggen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Pellegrini is wel een hele goede coach. Kost natuurlijk tijd om al die jaren toevalsvoetbal van Mancini te vergeten.

Buiten dat is het wel lachen hoe slecht die Engelsen zijn op tactisch vlak ja. Alleen Wenger en ik verwacht Villas Boas, niet toevallig mensen van buiten Engeland, zijn tactisch goed onderlegd. Ajax was tactisch ook de betere van City en Man Utd. Alleen hebben zij weer veel betere spelers.

Tsjah wanneer een coach echt goed is kan je natuurlijk zijn hand wel in het elftal zien. Het Ajax van Frank de Boer was na 3 dagen al een compleet ander Ajax dan het Ajsx van Martin Jol ervoor. Bij Bayern zie je na een paar maanden ook al een heel ander Bayern.... van Pelligrini verwacht ik niets bij City. Bij een echt goede coach had je al wel op zn minst enige invloeden gezien. Dit is echt niets en ik heb niet het idee dat Pelligrini daar zn best doet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hoeveel wedstrijden heb je gezien van City? Gisteren was het heel slecht ja, maar volgens mij speelt City al heel ander voetbal dan vorig jaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah wanneer een coach echt goed is kan je natuurlijk zijn hand wel in het elftal zien. Het Ajax van Frank de Boer was na 3 dagen al een compleet ander Ajax dan het Ajsx van Martin Jol ervoor.

Al die oplevinkjes als er een nieuwe trainer komt lijken me nu juist geen argument die voor de nieuwe trainer pleiten. Een trainerswissel zorgt altijd voor hernieuwde frisheid en plezier. Dat heeft verder weinig met de kwaliteiten van de betreffende coach te maken, zeker als het binnen een paar dagen gebeurt, en na slechts een training of twee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik zie geen verschil tussen het City van nu en de voorgaande jaren. Dus leg jij maar uit waar het aan ligt we zijn inmiddels ver genoeg om minstens de hand vd trainer te moeten zien in het voetbal.

En hoeveelste wedstrijd was dit die jij van City gezien hebt? Eerste?

Pellegrini's proces gaat nooit van de ene op de andere dag. Heeft toch wel een half jaar nodig. Al zie je de hand van Pellegrini al, vooral in de competitie. Zo'n wedstrijd waar je totaal overklast wordt zegt dan ook niet zo veel.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

@ Naomi Watts

Naprater

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Great minds.. zullen we maar zeggen.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Indek-alert! .

'Denk dat fans het kunnen accepteren als je een keer geen kampioen wordt' - voetbalzone.nl

en zo vroeg in het seizoen al. Daarbij vergeleken is PSV er zelfs niks bij.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Overmars zegt daar louter zinnige dingen, maar dat zal jij wel niet snappen dan. Lange termijn beleid voor het korte. Altijd spelen om de titel, maar je kan niet eisen dat je het elk jaar wordt. Ik ben ieder geval tevreden dat ze consequent en verantwoord beleid voeren. Zonder talentpools, zonder investeringsgroepen, zonder schulden en met een goede toekomst. Ook in zeer goede tijden werd Ajax nooit ieder jaar kampioen.

Overigens verwacht ik nog steeds dat Ajax dit jaar de titel pakt. De enige ploeg bovenin die met een visie speelt.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens verwacht ik nog steeds dat Ajax dit jaar de titel pakt. De enige ploeg bovenin die met een visie speelt.

Ik denk dat Twente nog wel eens de grootste concurrent kan worden. Hebben een prima voorhoede met als uitblinker Tadic, een creatief middenveld en een degelijke defensie. Alleen de keeper is de zwakke schakel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik sluit momenteel niemand uit, aangezien ze elke week massaal allemaal de punten inleveren. Toch ga ik nog steeds van Ajax of PSV uit. Daar lopen gewoon de beste spelers.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Klopt, PSV heeft de betere spelers, Twente het betere collectief.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik moet wel bekennen dat Twente me heeft verrast met hun spel ja. Zeker thuis boeken ze ruime zeges. En het scheelt natuurlijk voor de Tukkers dat ze geen EL verplichtingen hebben. Dat heb ik ook al een paar jaar met Vitesse en Feyenoord. Doen het leuk nationaal, maar ze hebben dan ook itt Ajax en PSV nooit Europese verplichtingen. Scheelt natuurlijk wel dat je de hele week kan voorbereiden op je weekendwedstrijd zonder extra belasting. Twente heeft die ''mazzel'' nu ook, al zou ik niet willen ruilen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

PSV heeft de beste spelers, daarna volgen zo'n 3 a 4 clubs met dezelfde kwaliteiten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.