- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Tuurlijk is het misschien wat vergezocht, maar je kunt niet ontkennen dat ze gisteravond wel heel erg negatief over Ajax waren, eensgezind nog wel. Zowel Grueter, van Gelder, Egberts, Mulder en Advocaat hadden weinig positiefs te melden en waren er wel heel erg stellig van overtuigd dat het een 100 procent strafschop was.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Mwa, v/d Hoorn geeft aanleiding tot het geven van een penalty, dat ben ik met je eens. Maar 100 procent penalty, daar ben ik niet mee eens.
Daar komt nog bij dat alle 5 de heren die ik noemde wel heel stellig waren. Bij zo'n discutabel moment heb je altijd voor- en tegenstanders.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kom zeg. Je kan moeilijk erkennen dat het een penalty was. Lachwekkend. Ik wil je wel eens horen als PSV die pingel tegen had gekregen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Beter wint Bayern van die vreselijk nietszeggende club.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blue moon,
You saw me standing alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own.
Blue moon
You knew just what I was there for
You heard me saying a prayer for
Someone I really could care for.
And then there suddenly appeared before me
The only one my arms will hold
I heard somebody whisper please adore me
And when I looked, the moon had turned to gold.
Blue moon
Now I’m no longer alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mooie goal, al had Hart er meer mee kunnen doen om hem te stoppen.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Zlatan heeft em er ook al weer in liggen, assist v/d Wiel
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
Bij Anderlecht ondertussen 3 "Balotelli-fases" op rij ... penalty gemist 
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Dat doen ze wel vaker bij Anderlecht toch? 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
Iets teveel ... ondertussen meer worstelen dan voetballen daar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
En Ronaldo's 4e van het seizoen. Messi geblesseerd, dit is zijn kans.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Dat PSG is ook aan het vernederen zeg.
3-0 na een half uurtje al.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
En 2x Zlatan. Fenomeen ook hoor..
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Gewoon zielig hoe triest zo'n Engelse ploeg als City er positioneel en speltechnisch eigenlijk voor staat. In Engeland waar positiespel amper voorkomt wordt verrekte goed verdoezelt hoe slecht dit bijeengeraapt zooitje spelers eigenlijk wel niet is. Ze moeten echt eens een fatsoenlijke coach aanstellen, want Europees valt dit zooitje ongeregeld elk jaar weer door de mand. Ze worden echt scheel getikt door Bayern.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon zielig hoe triest zo'n Engelse ploeg als City er positioneel en speltechnisch eigenlijk voor staat. In Engeland waar positiespel amper voorkomt wordt verrekte goed verdoezelt hoe slecht dit bijeengeraapt zooitje spelers eigenlijk wel niet is. Ze moeten echt eens een fatsoenlijke coach aanstellen, want Europees valt dit zooitje ongeregeld elk jaar weer door de mand. Ze worden echt scheel getikt door Bayern.
Pellegrini is wel een hele goede coach. Kost natuurlijk tijd om al die jaren toevalsvoetbal van Mancini te vergeten.
Buiten dat is het wel lachen hoe slecht die Engelsen zijn op tactisch vlak ja. Alleen Wenger en ik verwacht Villas Boas, niet toevallig mensen van buiten Engeland, zijn tactisch goed onderlegd. Ajax was tactisch ook de betere van City en Man Utd. Alleen hebben zij weer veel betere spelers.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Drogba schiet Galatasaray op voorsprong in Turijn. Verrassend.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Frank Snoeks weer.
Ja inderdaad zeg, wat die man allemaal zegt. Ik dacht dat ze in België al redelijk wat onbekwame commentatoren hadden. Met dat ze hier sinds vorig jaar maar 1 wedstrijd meer mogen uitzenden kijk ik geregeld naar Nos. En dan heb je nog de malchance dat het in de beginperiode Anderlecht of Ajax is. Maar kom dat verandert halfweg gelukkig. 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Er speelt bijna geen Engelsman meer mee en ook de coach is geen Brit. Het zal toch niet alleen de naam zijn die ze slecht voetbal laat spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Bwa, geef mij toch maar het vechtersvoetbal van Engeland hoor. Misschien oubollig, maar ik vind het wel een pak aangenamer om naar te kijken. Je hebt dan van die ploegen die proberen te spelen op een moderne manier, tiki taka enal, maar het ziet er toch niet uit hoor. Zijn zo van die mensen met beperkte middelen die rijden met een Citroën C3 en dan doodleuk verkondigen dat ze binnen een paar jaar wel met een Ferrari 458 zullen rijden. Amusant maar niet echt realistisch.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
De toto is dramatisch deze week. 
Gister al en nu Gala voor bij Juventus, United voor bij Shakhtar, Bayern voor bij City, Leverkusen gelijk tegen Sociedad en Olympiakos voor bij Anderlecht.
En vervolgens 0-3 door Robben...
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Lol die linksback van City bij de 0-2, die verbazing dat die pass daadwerkelijk aankwam sprak zoiets uit van 'huh, dat lukt bij ons nooit' 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.