• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.323 films
  • 12.224 series
  • 34.004 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.092 gebruikers
  • 9.377.091 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

martijn011 schreef:

(quote)

Tuurlijk is het misschien wat vergezocht, maar je kunt niet ontkennen dat ze gisteravond wel heel erg negatief over Ajax waren, eensgezind nog wel. Zowel Grueter, van Gelder, Egberts, Mulder en Advocaat hadden weinig positiefs te melden en waren er wel heel erg stellig van overtuigd dat het een 100 procent strafschop was.

Je kan moeilijk ontkennen dat 't geen penalty was.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Mwa, v/d Hoorn geeft aanleiding tot het geven van een penalty, dat ben ik met je eens. Maar 100 procent penalty, daar ben ik niet mee eens.

Daar komt nog bij dat alle 5 de heren die ik noemde wel heel stellig waren. Bij zo'n discutabel moment heb je altijd voor- en tegenstanders.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Je kan moeilijk ontkennen dat 't geen penalty was.

Kom zeg. Je kan moeilijk erkennen dat het een penalty was. Lachwekkend. Ik wil je wel eens horen als PSV die pingel tegen had gekregen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Frank Snoeks weer.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Op Sport 1 dan maar..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Beter wint Bayern van die vreselijk nietszeggende club.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blue moon,

You saw me standing alone

Without a dream in my heart

Without a love of my own.

Blue moon

You knew just what I was there for

You heard me saying a prayer for

Someone I really could care for.

And then there suddenly appeared before me

The only one my arms will hold

I heard somebody whisper please adore me

And when I looked, the moon had turned to gold.

Blue moon

Now I’m no longer alone

Without a dream in my heart

Without a love of my own.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Pffff. Ribery al 0-1.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joe Hart weer.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie goal, al had Hart er meer mee kunnen doen om hem te stoppen.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Zlatan heeft em er ook al weer in liggen, assist v/d Wiel

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Bij Anderlecht ondertussen 3 "Balotelli-fases" op rij ... penalty gemist

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Dat doen ze wel vaker bij Anderlecht toch?

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Iets teveel ... ondertussen meer worstelen dan voetballen daar.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

En Ronaldo's 4e van het seizoen. Messi geblesseerd, dit is zijn kans.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Wat een gallery-play...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Dat PSG is ook aan het vernederen zeg.

3-0 na een half uurtje al.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

En 2x Zlatan. Fenomeen ook hoor..

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Gewoon zielig hoe triest zo'n Engelse ploeg als City er positioneel en speltechnisch eigenlijk voor staat. In Engeland waar positiespel amper voorkomt wordt verrekte goed verdoezelt hoe slecht dit bijeengeraapt zooitje spelers eigenlijk wel niet is. Ze moeten echt eens een fatsoenlijke coach aanstellen, want Europees valt dit zooitje ongeregeld elk jaar weer door de mand. Ze worden echt scheel getikt door Bayern.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Gewoon zielig hoe triest zo'n Engelse ploeg als City er positioneel en speltechnisch eigenlijk voor staat. In Engeland waar positiespel amper voorkomt wordt verrekte goed verdoezelt hoe slecht dit bijeengeraapt zooitje spelers eigenlijk wel niet is. Ze moeten echt eens een fatsoenlijke coach aanstellen, want Europees valt dit zooitje ongeregeld elk jaar weer door de mand. Ze worden echt scheel getikt door Bayern.

Pellegrini is wel een hele goede coach. Kost natuurlijk tijd om al die jaren toevalsvoetbal van Mancini te vergeten.

Buiten dat is het wel lachen hoe slecht die Engelsen zijn op tactisch vlak ja. Alleen Wenger en ik verwacht Villas Boas, niet toevallig mensen van buiten Engeland, zijn tactisch goed onderlegd. Ajax was tactisch ook de betere van City en Man Utd. Alleen hebben zij weer veel betere spelers.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Drogba schiet Galatasaray op voorsprong in Turijn. Verrassend.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

j0enne schreef:

Frank Snoeks weer.

Ja inderdaad zeg, wat die man allemaal zegt. Ik dacht dat ze in België al redelijk wat onbekwame commentatoren hadden. Met dat ze hier sinds vorig jaar maar 1 wedstrijd meer mogen uitzenden kijk ik geregeld naar Nos. En dan heb je nog de malchance dat het in de beginperiode Anderlecht of Ajax is. Maar kom dat verandert halfweg gelukkig.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

Er speelt bijna geen Engelsman meer mee en ook de coach is geen Brit. Het zal toch niet alleen de naam zijn die ze slecht voetbal laat spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Dat het een bijeengeraapt zooitje is en dat het speltechnisch niet goed is klopt maar wel bespottelijk om Pellegrini een slechte coach te noemen. Hoort met gemak bij de elite van coaches.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Bwa, geef mij toch maar het vechtersvoetbal van Engeland hoor. Misschien oubollig, maar ik vind het wel een pak aangenamer om naar te kijken. Je hebt dan van die ploegen die proberen te spelen op een moderne manier, tiki taka enal, maar het ziet er toch niet uit hoor. Zijn zo van die mensen met beperkte middelen die rijden met een Citroën C3 en dan doodleuk verkondigen dat ze binnen een paar jaar wel met een Ferrari 458 zullen rijden. Amusant maar niet echt realistisch.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Over en uit. Wat een pass.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Mooi afgemaakt ook

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

De toto is dramatisch deze week.

Gister al en nu Gala voor bij Juventus, United voor bij Shakhtar, Bayern voor bij City, Leverkusen gelijk tegen Sociedad en Olympiakos voor bij Anderlecht.

En vervolgens 0-3 door Robben...

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Robben!!

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Lol die linksback van City bij de 0-2, die verbazing dat die pass daadwerkelijk aankwam sprak zoiets uit van 'huh, dat lukt bij ons nooit'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.