- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In ieder geval fijn om te zien dat Sigthorsson zijn oude vorm weer aan het herpakken is. Speelde gisteren een hele behoorlijke wedstrijd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Zou inderdaad kunnen dat Ajax 5 nieuwe spelers koopt in de winterstop.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
1-1. Nu gaan ze nog winnen ook.
Nou...2-1 ADO! 
Wat een bizarre wereldgoal zeg. Wat een afstand. Nog mooier dan die van Propper.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
ADO zou strafpunten moeten krijgen voor dit veld. Reglementaire 0-3 zou de KNVB niet misstaan. schandalig dit.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dat Heerenveen gaat hier zaterdag ook nooit winnen, dat kan gewoon niet.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Nu wisten we al dat je altijd in herhaling viel, maar dit gaat te ver, Rep.
Geen idee wat dat moest voorstellen. Ben voor zover ik weet ook niet op MM geweest. Te druk voor 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
@RikElfrink 2m
Uitstekende vraag van een Oekraïense journalist aan #Tyton. "Vindt u niet dat u op Johan Cruijff lijkt?

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat Heerenveen gaat hier zaterdag ook nooit winnen, dat kan gewoon niet.
Feyenoord zou er met hun lange ballen naar voren poffen-spel wel een goede kans maken 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Die zullen er inderdaad nauwelijks last van hebben. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog even over gisteren; Sigi was echt sterk bezig
Speelde met power en had zowaar een paar individuele acties. Hoop dat hij de lijn doortrekt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Maar waarom stelt De Boer nog steeds Poulsen op? Vanwege z'n ervaring?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Door poulsen lijken de anderen beter. Lijkt me logisch 
Maar serieus, iemand als Enoh(4e keus) vind ik zelfs nog stukken beter. Poulsen levert elke,maar dan ook echt elke bal in bij de tegenstander. Ongekend
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Niet alleen gisteravond. Ook tegen GAE kreeg hij het, vooral in de 1e helft, voor elkaar om elke bal naar een verkeerde kleur te spelen.
Je merkte in het stadion dat iedereen hem volledig zat is..
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
ADO zou strafpunten moeten krijgen voor dit veld. Reglementaire 0-3 zou de KNVB niet misstaan. schandalig dit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gedeeltelijk eens. Wanneer Poulsen speelt is hij de laatste weken telkens voetballend de slechtste man bij Ajax. Toch speelt het elftal als geheel beter met Poulsen, dan bijvoorbeeld met Schone.
Komende zomer loopt het contract van Poulsen af en mag hij met opgeheven hoofd de Arena verlaten. Ik ben er namelijk zeker van dat Ajax zijn contract niet gaat verlengen. Als overbrugging van Anita naar Bazoer/Lobotka is het overall genomen toch een goede aanwinst gebleken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Paar weken terug AZ-PAOK om 11 uur 's ochtends
Hmm, dat heb ik gemist dan. Dacht dat we morgenavond tegen ze moesten. 
Maar serieus, iemand als Enoh(4e keus) vind ik zelfs nog stukken beter.
Wtf, speelt die gozer nog steeds bij Ajax? Helemaal uit het oog verloren.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Enoh is niet verkocht van de zomer, is nu speler van Jong Ajax. Maar onderhand pleit ik er voor om hem weer minuten in Ajax 1 tegeven. Poulsen en Schone zijn als controleur ook vaak erg matig. Poulsen is meestal 1 helft goed en 1 slecht. Kan je beter Enoh achter de hand houden of Bazoer eens een kansje geven, al is hij 16 of 17.
Ik vind wel dat Ajax weer beter is gaan spelen. De eerste helften uit bij Barcelona en PSV waren al behoorlijk, tegen GAE een hele wedstrijd prima en gister toch zeker 60 van de 90 minuten tegen Milan.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Arno Vermeulen droomt van afgang Ajax | Steekbal
Grappig artikel. Kan die Vermeulen al jaren niet uitstaan. Laat in ieder geval zeer duidelijk merken erg anti-Ajax te zijn.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Nieuw middel tegen voetbalhooligans.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Grappig artikel. Kan die Vermeulen al jaren niet uitstaan. Laat in ieder geval zeer duidelijk merken erg anti-Ajax te zijn.
Dit is wel een erg matig en van de hak op de tak gaand artikel, maar het idee erachter is natuurlijk wel goed. Die Vermeulen is inderdaad een zure gefrustreerde loser die door niemand serieus wordt genomen en die altijd bezig is om het beleid van Ajax onderuit te halen, want hij is geen vriendjes met Cruijff. Nouja, hij doet maar. Net als die kale zonnebank-aangekoekte presentator met zijn ''Ik ben niet voor Ajax, maar voor AFC en dus zal ik de komende jaren alles van Ajax aanpakken of gewoon in de uitzending afkappen'' zielige gedrag.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Vond ook Advocaat en Mulder al verdacht negatief gisteren. Vooral op de vraag of Ajax een speler heeft om Balotelli af te leiden. Zie je Mulder heel duidelijk naar zijn papieren kijken, slecht acterend, en daarna triomfantelijk arrogant 'nee' zeggen. Nu vind ik Mulder sowieso een kwal, maar gisteren werd weer eens duidelijk waarom. Advocaat was gewoon zielig daarnaast.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Van Gelder wordt echt met de week erger ja. Wat een kwal zeg, Studio Voetbal kijk ik niet meer vanaf nu. Ik erger me kapot
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Wat ik me ook afvraag is wat Advocaat er ineens te zoeken had. Totaal geen affiniteit met AC Milan of Ajax. Vraag dan Mark van Bommel of Marco van Basten.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Wat een complottheorieën.
Tuurlijk is het misschien wat vergezocht, maar je kunt niet ontkennen dat ze gisteravond wel heel erg negatief over Ajax waren, eensgezind nog wel. Zowel Grueter, van Gelder, Egberts, Mulder en Advocaat hadden weinig positiefs te melden en waren er wel heel erg stellig van overtuigd dat het een 100 procent strafschop was.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wat een heerlijke opstelling van City. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.