• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.405 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.301 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Feyenoord is afhankelijk van zijn spits, zoals dat in het voetbal heel vaak het geval is.

Vorig jaar en 2 seizoenen geleden werd er beter gevoetbald (met grotendeels dezelfde spelers). Het collectief van Ajax, het zogenaamde goede positiespel waar jij het over hebt, dat is in 1997 al verdwenen.

Wat een enorme onzin post je in je laatste regels zeg.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wij moeten nog tegen NEC.

En ADO Da's echt drama dit seizoen, had toch veel meer verwacht met die aanwinsten.

Al hebben jullie 't daar standaard lastig. Volgende week Utrecht, dat gaat nu toch echt wel een keer winnen worden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Laatste 3 jaar 0 competitieduels van Utrecht gewonnen. Ik ben verre van overtuigd. Meevaller is dat de thuisbalans dit seizoen nog top is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

We halen nu 2 dingen door elkaar heen. Eriksen was erg bepalend in ons spel, zijn gemis is enorm, maar hij besliste niet cijfermatig wekelijks onze wedstrijden. Dat deed niemand eigenlijk elke week in zijn eentje, iets wat Pelle toch wel heel vaak doet. Maar overtuig mij niet dat Eriksen niet enorm belangrijk was. Ik huil nog wekelijks om hem als ik Ajax zie spelen

Nee, wat betreft dekking van de goals neemt Pelle een groot deel voor zijn rekening, en mogen we idd erg blij mee wezen. Scheelt wel wat punten, dat zonder meer.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laatste 3 jaar 0 competitieduels van Utrecht gewonnen. Ik ben verre van overtuigd. Meevaller is dat de thuisbalans dit seizoen nog top is.

Wij RKC, zal ook wel weer billenknijpen worden ook al is RKC op dit moment pure bagger.

Al hebben we thuis nog geen goal geincasseerd. Uit daarentegen... 17 duels op rij al. Wat een drama.

Maar als je kijkt naar de topploegen heeft iedereen het lastig in uitwedstrijden.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5588 stemmen

otherfool schreef:

Nou dames en heren, daar gaan we dan!

Ja, daar gingen we dan. Met lede ogen moet ik toezien hoe het vermaledijde Magna Frisia andermaal blauw wit kleurt, terwijl de plattelandsswastika's driftig wapperen. Maar oh oh, wat gierde het zweet door de parmantig beschilderde klompjes. Ik vermoed een goddelijke interventie toen onze leeuwse rots in de branding poot werd gehaakt door Abe's verraderlijke akker. Branden zal hij, die verschrikkelijke IJslander.

Felicitaties uiteraard en geniet er van zolang het nog kan, want de suprematie van het boerse grootgeld is tanende. Deze slag is verloren, maar je weet wat volgt. Geduldig zullen wij hongerige hoofdstedelingen toeleven naar januari as., wanneer er op genadeloze wijze zal worden afgerekend met Maffe Marco's laffe counterpraktijken. Met kinkels als kanonnenvoer in, inderdaad, het Inferno van Cammingha. Tot dan!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

eRCee schreef:

Die Verbeek zeg, geeft even een interview af waar ik m'n petje voor afneem. De hand in eigen boezem, geen enkele rancune richting spelers of club. Klasse.

Dat mag inderdaad ook gezegd worden. De man mag dan een blokhut voor zijn kop hebben, maar dat was een zeer respectvol interview.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als ajacied zijnde zou ik daar maar niet al te lacherig over doen .

Nee dat is waar, maar het blijft leuk om die eredivisie-spelers te zien, die net iets meer denken te doen, dan ze ook daadwerkelijk kunnen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Laatst raakte hij 'm nog goed op die manier. Ik verwacht nog wel een omhaalgoal van Pellè dit seizoen.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Laatst raakte hij 'm nog goed op die manier. Ik verwacht nog wel een omhaalgoal van Pellè dit seizoen.

Die verwacht ik ook nog wel van Immers. Dan gok ik op de bekerfinale.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Het is nog vroeg maar Strootman lijkt toch de juiste keuze te hebben gemaakt. 3-0 voor tegen Bologna, straks 18 uit 6.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hij koos de Serie A, dus altijd een mindere keuze. Alleen Juventus en Napoli kunnen Europees iets betekenen. En op die schaal beoordeel ik wel de teams eerlijk gezegd. Roma is trouwens best een mooie club. Erg groot in de stad, met veel gepassioneerde supporters. Maar het hele Italiaanse voetbal spreekt me totaal niet aan.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Maar als (als hè) ze boven die twee kunnen eindigen dan zijn ze toch tot behoorlijk wat in staat.

En ze zijn uiteraard pas net begonnen onder Garcia.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik pik wel eens wat mee op Fox, maar een troosteloze bedoening is het daar wel (vrijwel geen publiek), en qua niveau is het ook vrij matig. Enkel Juve, Napoli en Roma heb ik tot nu toe (regelmatig) leuk zien spelen.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Vergeet Fiorentina niet.

Wordt nog een leuk seizoen. Blij dat Roma het zo goed doet.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Lijkt me bij Verbeek hetzelfde probleem als bij Feyenoord. Spelers die klagen over te hard trainen en vervolgens daarom (waarschijnlijk nu ook) de zwarte piet krijgen toegeschoven.

Verbeek moet gewoon meer rekening gaan houden met zijn spelers (en de rest van de medewerkers), je zult het toch met zijn allen moeten doen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Vergeet Inter ook niet, doen 't nu weer goed. Vandaag wel een uitglijder uit bij Cagliari. 1-1.

Roma ondertussen 5-0 gewonnen.

Vloet, Leemans, Heesakkers en Hermannsson trouwens definitief naar Jong PSV. Goed nieuws.

Zijn vele malen beter dan die prutsers die er nu rondlopen waar totaal geen toekomst in zit.

Bovendien starten ze morgen waarschijnlijk allemaal in de basis, dat zou helemaal mooi zijn.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Lijkt me idd een goede zaak, opleiden is waar jong-PSV voor bedoeld is, geen opvanghuis voor spelers die toch nooit het betaalde voetbal gaan halen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hermannsson.

Een Duitser had seks met een IJslander?

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord is gewoon vele malen meer afhankelijker van 1 speler om resultaten te boeken dan welke club in de Eredivisie dan ook, minus Heerenveen. Dat lijkt me niet zo lastig te constateren.

Mwa, Ajax is meer dan ooit afhankelijk van één speler: De Jong.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Eriksen besliste niet al onze potjes zoals Pelle dat wel doet. Je merkt ook vaak dat bij zulke teams het voetbal gewoon niet goed genoeg is en dat er wordt geteerd op een solide organisatie en de flitsen van de spits. Daar passen de door mij net gegeven voorbeelden wel goed bij denk ik. Het is ook geen schande of een slecht iets ofzo, maar wel een constatering.

Gisteren scoort Pelle er drie, maar die waren ook meteen alledrie niet te missen. Zijn invloed op het elftal zit nog meer dan zijn goals in het spelletje denk ik, hoe hij zo'n balletje klaar legt voor Bruno is voor het spel veel belangrjker dan dat hij doet wat elke spits zou moeten doen, kansen afmaken. Dan kun je best vergelijken met Eriksen denk ik, al valt het minder op. Bij Eriksen begon elke aanval, vroeg altijd om de bal en was altijd aanspeelbaar. Ik heb me de vorige seizoenen (met name vorig jaar) zitten verbazen hoe makkelijk hij altijd vrijgelaten werd. Er was eigenlijk geen club te vinden die geen mannetje 90 minuten lang bovenop Eriksen zette. Net zo verbazingwekkend als die 3-0 van Pelle gisteren, dat zo'n Hagenees het wel een veilig idee vind om Pelle voor zich te laten komen. Dan nog kun je ze niet volledig afstoppen, maar het scheelt wel zulke spelers compleet gek te maken door een irritant schoppertje die 90 minuten lang tegen je aan loopt te rijen.

kos

• 46697 berichten
  • 8853 stemmen

Dit was het beroerdste voetbalweekend ever.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Als je in de laatste seconde verliest tegen je aartsrivaal kan ik dat begrijpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben voor dit soort potjes niet echt te porren. Appeltje eitje.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Voor Hoek?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Als je in de laatste seconde verliest tegen je aartsrivaal kan ik dat begrijpen.

En ook nog op je kloten krijgen van Simeone en co .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard. Feyenoord kansloos.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die Pieters is net zo'n dwaas als Suarez, Materazzi en Ibra!

Fan behandeld door EHBO na woedeaanval Pieters: 'Het spijt me' - voetbalzone.nl

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gelukkig mochten we hem toen ie bij PSV speelde nooit scharen onder het rijtje spelers die ze niet helemaal op een rijtje had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.