- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
"Als Barcelona geen kansen krijgt maakt het ook gewoon een doelpunt"
Klopt toch?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Wat praat die Snoeks weer poep zeg. Verschrikkelijke commentator.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
Klopt toch?
Een vrije trap is ook een kans toch? Hij kraamt sowieso een hoop onzin uit. Man, man..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ik vind het vrij netjes van Ajax dat ze nog maar 1-0 achter staan, in Camp Nou notabene. En de manier waarop ze achter kwamen had Ajax volledig in eigen hand.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Prima eerste helft hoor, en wat zonde dat van Rhijn en Duarte niet het vizier op scherp hadden. Met dit veldspel mogen ze verliezen van me, hier zit geen schande in.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe vaak heeft ie Duarte nu al Denswil genoemd?
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
Ik vind Barca wel erg matig hoor. Kijk je ook niet voor je plezier naar. Ajax speelt naar omstandigheden prima.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Barca speelt ook wel echt ruk hè, alsof ze er totaal geen zin in hebben en gewoon op 40% alsnog winnen.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Inderdaad een prima eerste helft. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik na een half uurtje wel weer aan GTA5 kon beginnen, maar nu blijf ik nog even hangen.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
"Als Ajax verliest, ligt het nooit aan de tegenstander, maar aan hoe zwak Ajax speelt", ik zie het nog op Ajax-bingo staan. Bij Barcelona geldt zeker hetzelfde?
Ajax prima. Barcelona het vizier niet op scherp (zo zie ik Messi één van die kansen erin stiften, maar goed..), maar hoe dan ook.. Ajax speelt gewoon prima en geeft ze weinig kans.
Hetzelfde kan je overigens zeggen van Duarte, zo'n bal móét er gewoon in...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jammer. Ajax speelt vrij goed, compact en slim. Maar tegen zo'n prachtige vrije trap doe je niks. En Ajax had uit die 2 kansen gewoon zeker 1 goal moeten maken. Onnodige achterstand. Al speelt Barcelona wel rommelig. Niet hun beste avond.
Maar het kan zo nog snel 2-0 en 3-0 worden, maar voorlopig doe je goed mee.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Snap trouwens de reden van Boilesen op linksbuiten wel. Fischer is niet degene die constant achter de back aangaat, en Alves komt er totaal niet aan te pas nu.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mijn toto is voorlopig waardeloos met de huidige tussenstanden.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Milan is ook waardeloos bezig. Na een prima eerste kwartier zakken ze met z'n allen naar achteren. Als Celtic capabelere mensen voorin had, had het zo 0-3 kunnen staan. Snap Allegri echt niet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
4 ploegen op 1-0. Die had ik ook allemaal laten winnen.
Nu de rest nog en wat meer dan die zielige 1-0.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Complimenten voor Ajax. Niet zo naïef als tegen Madrid vorig jaar (hoewel Barca van de mogelijk counters niet veel maakt en zelf nog kansen gecreëerd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Complimenten voor Ajax. Niet zo naïef als tegen Madrid vorig jaar (hoewel Barca van de mogelijk counters niet veel maakt en zelf nog kansen gecreëerd.
Real speelt veel directer, Barcelona speelt erg op balbezit. Daar kan Ajax beter tegen. Real countert je kapot, zag je gister wederom.
Ik vind het trouwens wel bizar, zo slecht als het tegen Zwolle was, zo goed is het vanavond. Het cliché dat de tegenstander wel wat uit maakt telt zeker mee. Ik heb ook best vertrouwen in PSV-Ajax. Al kan dat vertrouwen zo weg zijn als dit nog 5-0 wordt.
Jammer dat Eriksen weg is. Dan had je vanavond echt wat kunnen pakken. Maar dit geeft vertrouwen voor Milan en Celtic. Dan moet Barca alle potjes maar winnen verder. Op Ajax uit na, haha.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
"Als Ajax verliest, ligt het nooit aan de tegenstander, maar aan hoe zwak Ajax speelt", ik zie het nog op Ajax-bingo staan. Bij Barcelona geldt zeker hetzelfde?
Ajax prima. Barcelona het vizier niet op scherp (zo zie ik Messi één van die kansen erin stiften, maar goed..), maar hoe dan ook.. Ajax speelt gewoon prima en geeft ze weinig kans.
Hetzelfde kan je overigens zeggen van Duarte, zo'n bal móét er gewoon in...
Winst Ajax. Ajax was goed.
Verlies Ajax. Ajax was zwak.
Niet-supporters van Ajax:
Winst Ajax. De tegenstander was echt belabberd.
Verlies Ajax. De tegenstander was veel beter.
Zo gaat 't.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als je een resultaat uit bij Barcelona pakt, heb je het per definitie gewoon altijd zelf goed gedaan.
Nicolage Rico
-
- 20221 berichten
- 2365 stemmen
Busquets is echt een van de grootste flapdrollen op de velden. Wel na Pepe natuurlijk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Als je een resultaat uit bij Barcelona pakt, heb je het per definitie gewoon altijd zelf goed gedaan.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Zit toch echt met angst en beven naar elk balcontact van Van Rhijn te kijken.
Wat is ie weer matig en vooral ook onzeker.
Nicolage Rico
-
- 20221 berichten
- 2365 stemmen
Die Poulsen kan er ook geen drol van.
Slim, Messi vrij laten. Die is niet zo goed.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit was dan wel gewoon slecht. Poulsen die geen zin had de counter eruit te halen (of zijn ze nu alweer kapot?) en vervolgens sta je 3 tegen 4.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jammer volgende keer beter. complimenten voor Ajax
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.