- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die slotfase van Heracles-Zwolle, priceless 
Goedkope penalty voor Zwolle bij 1-2 stand, maar ze missen. Daarna de clubarts van Heracles naar de tribune gestuurd en daarna mist Heracles forse kansen om nog gelijk te maken. Waarna Zwolle 1-3 eruit countert..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bakkali
. Je verwacht het niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
NEC kan beter in de G-competitie mee gaan spelen 
PSV wel weer sterk bezig.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Geweldige wedstrijd idd wat wel een paar jaar van mijn leven heeft gekost. Allereerst vraag ik mij af: je speelt professioneel voetbal, je bent de beste van je team en je bent niet eens in staat om met zijn vieren twee man van Heracles uit te spelen tot twee maal toe. Die penalty was natuurlijk belachelijk en er bestond voor die lui dus wel een god, want die Pasveer had oprecht alle geluk van de wereld dat hij die bal er uit hield. De goal van Fernandez getuigde van grote klasse en het moment was fantastisch. zeker als je je bedenkt dat je daarvoor zeker 5 minuten onder behoorlijk druk hebt gestaan.
Het spel was niet best, van beide kanten niet. Maar vandaag heeft dan ook niet de beste gewonnen maar de minste slechte. Voorlopig staan ff bovenaan. Houden zo.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Oppermachtig maar slordig PSV. Nec is niet veel maar PSV jaagt de boel uitstekend af. Uitblinker Bakkali, dissonanten Locadia en Arias.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ha, de Eagles winnen nog vlak voor tijd en Heerenveen klaart de klus in Breda.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een beest... Als we Blind op Bakalli zetten gaan we huilen; Boilesen is de enige optie.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Nu zou die keeper van NEC ook wel zijn handen uit mogen steken in principe.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een beest... Als we Blind op Bakalli zetten gaan we huilen; Boilesen is de enige optie.
Niet zo huilen. Dat heb ik wel vaker gehoord, maar Blind heeft het tegen de meeste snelle tegenstanders gewoon prima gedaan.
Bakkali geeft PSV wel een smoel, speelt leuk. Depay valt aan de andere kant wel tegen, dus alle dreiging komt ook van de Belg.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Ongelooflijk die balcontrole van Bakkali.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
3-0
Ik zou als ik NEC was vragen of er in de Topklasse mag worden gevoetbald. Hun niveau. Ze proberen het niet eens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Breuer zien sprinten. Denk je alles gehad te hebben.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kleine aardbeving in Eindhoven. Breuer trok een sprint.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet zo huilen. Dat heb ik wel vaker gehoord, maar Blind heeft het tegen de meeste snelle tegenstanders gewoon prima gedaan.
Vaker niet dan wel wanneer hij een echte snelle vleugelspeler uit 4-3-3 op zich heeft. Tegen Beerens zag het er niet al te goed uit, en dan hebben we het nog over Beerens....
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wel een prestatie dat hij elk seizoen de slechtste speler van de hele competitie weet te zijn. Toch al zeker een jaar of 3. Dat is ook een bokaal waard vind ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nou, ik tik het ook maar een keer:
Bakkali 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel een prestatie dat hij elk seizoen de slechtste speler van de hele competitie weet te zijn. Toch al zeker een jaar of 3. Dat is ook een bokaal waard vind ik.
Dat ie nog in de eredivisie speelt mag wel een klein wonder heten. Manmanman.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Leuke thuiswedstrijd zoals zo velen de afgelopen jaren. Swingend aanvalsspel en weinig tot niks weggegeven.
Nog weinig duidelijk over hoe dit PSV onder druk gaat presteren.
Pastoor moet zich zorgen gaan maken.
Jetro

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toch blijft Johnny Burgerking ferm op zijn troon zitten, ondanks deze dappere poging.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Bakkali jongste maker van een hattrick in de eredivisie ooit.
Edit: 3 goals uiteraard.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
We zullen zien hoe dit jonge PSV onder druk presteert. Wanneer het een keer niet lekker loopt, wanneer ze eventueel slaag krijgen in Milaan, wanneer ze punten laten liggen etc.. Maar voor nu ziet het er allemaal flitsend uit. Maar goed, dat was het vorig seizoen ook in alle thuiswedstrijden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Inderdaad, hoe vaak is een degradatie kandidaat de laatste jaren niet met een grote uitslag naar huis gestuurd in het Philips Stadion.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Waar is Kos?
Ik moet één dingen zeggen, jullie hebben nu al de allerslechtste spits van de Eredivisie: Higdon.
Die man lijkt wel weggelopen van FC Bal op 't Dak 5. Wat een enorme prutser is dat zeg, niet te zuinig.
Die heeft er vorig seizoen dus gewoon 26 gemaakt...
Van Bovenberg is ook nauwelijks wat over, altijd een uitstekende verdediger bij Excelsior maar bij Utrecht was 't huilen met de pet op en bij NEC is 't nog erger.
En dan ook nog zo'n Breuer in een team...
Ook NEC gaat voor degradatie.
Bakkali.
Die eerste en die derde. 
Nauwelijks wat weggeven, op dat schot na wat van richting veranderde dat net over ging vlak voor rust wat nog de gevaarlijkste poging was.
Leuke zin trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefeliciteerd J0enne. Met PSV en natuurlijk de drie punten van Monaco en de eerste goal van El Tigre
.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Oh, 'wij zijn niet bang want Marcelo die is weg, Marcelo die is weg, Marcelo die is weg' 
Wijnaldum was bij aanvang gewoon de oudste met 22.
Nog jonger dan tegen ADO. 20.6 jaar oud.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Haha, ik verstond het al niet goed maar dat zongen ze dus. Schitterend.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Inderdaad, hoe vaak is een degradatie kandidaat de laatste jaren niet met een grote uitslag naar huis gestuurd in het Philips Stadion.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.