- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Daar hebben we inderdaad nog een appeltje mee te schillen. 
Wat een wanvertoning was dat zeg.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Maar Pec is dan ook al ongeveer een jaar geen degradatie kandidaat meer. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
gratis op te halen; Alex Pastoor - Antiek | Speelgoed - Marktplaats.nl
Was huilen weer vandaag 
(En nee, die ad heb ik niet geplaatst
)
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Maar het is wel de eerste Marktplaatsgrap van dit seizoen! Ik voorspel er nog een stuk of honderd.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Pastoor kan binnenkort op zondag weer gewoon naar de kerk in elk geval.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Een trainer op Marktplaats zetten.. Hi-la-risch! Hoe vaker het gebeurt, hoe leuker het wordt zelfs... briljant bedacht werkelijk!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Supportersvereniging NEC Forum • Toon onderwerp - PSV - N.E.C. - svnec.nl
Ik ga echt stuk! 
Die werd al gepost in 't topic van de voorbeschouwing toen er al heerlijke opmerkingen op stonden maar nu is 't helemaal lachen.

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik wil bij dezen wel een compliment geven aan Marcel. Als je Marcelo nog voor een paar miljoen weet te slijten, ben je buitenaards. Waarschijnlijk heeft ie bij het aanbieden van Marcelo Antônio Guedes Filho aan diverse clubs het PR-praatje dat nu te lezen is op de site van Hannover gebruikt, en bovenstaande poster meegestuurd ter ondersteunende metafoor. Ik vind het knap.
Verder PSV vanavond niet kunnen zien, maar 5-0 is prima en aan de samenvatting gezien had de uitslag nog veel hoger kunnen/moeten zijn.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
NEC kan beter in de G-competitie mee gaan spelen
Dat doen ze toch al?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nu nog even wat pilsjes erin gooien en op naar het stadion. Jammer dat AZ-Ajax al zo vroeg is dit seizoen.

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik wil bij dezen wel een compliment geven aan Marcel. Als je Marcelo nog voor een paar miljoen weet te slijten, ben je buitenaards. Waarschijnlijk heeft ie bij het aanbieden van Marcelo Antônio Guedes Filho aan diverse clubs het PR-praatje dat nu te lezen is op de site van Hannover gebruikt, en bovenstaande poster meegestuurd ter ondersteunende metafoor. Ik vind het knap.
Ik vind het net zo'n knappe prestatie als die van Stewart vorige zomer: het verkopen van Benschop.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen

Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
1-0, Feyenoord ging wat beter draaien en gelijk binnen. Wel erg slecht verdedigd bij die corner zeg.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Het geijkte middel. Immers die een blok zet op de mandekker van Pele.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De humor ligt op straat in Rotterdam. Nog steeds vuurwerkgeluiden bij Feyenoord Twente 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Haha, weer een ex-Feyenoorder die scoort!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zag het niet goed vanaf hier, maar die klote Mulder gaat weer eens de fout in!?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ik zag het niet goed vanaf hier, maar die klote Mulder gaat weer eens de fout in!?
Nee kon hij niet veel aan doen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Castaignos speelt goed overigens.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Wat is die Mathijsen ook een idioot trouwens. Wat probeerde hij nou bij Castaignos net. Beetje gefrustreerd?
Twente valt best lekker aan, dat had ik niet verwacht. De goal was een beauty en daarvoor die kegel op de paal na een mooie aanval.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Mathijsen. Wat een debiel blijft dat toch ook. 
Lekker balletje van Cadtaignos bij die 1-1.
Ook lekker gekeept van Mulder... Hoeft 'm maar over te tikken.
Tikt die 'm half tegen de paal.
Die 1-0 was echt belachelijk verdedigd trouwens. Tjongejonge.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Alleen Bengtsson bij die 1-0 ook. Wat ben je voor waardeloze verdediger.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Mensen kunnen zo lekker overdrijven ook haha.. Had niet aan Castaignos hoeven trekken, maar er was echt helemaal niks ergs aan verder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Even terug gezien op mijn telefoon, dat kan echt niet hoor. Als ie hier al niks meer aan kan doen. Als je zo'n bal al niet corner kan tikken
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is die Mathijsen ook een idioot trouwens. Wat probeerde hij nou bij Castaignos net. Beetje gefrustreerd?
Twente valt best lekker aan, dat had ik niet verwacht. De goal was een beauty en daarvoor die kegel op de paal na een mooie aanval.
Zo'n toneelstukje voert ie wel vaker op, gaat echt nergens over. Pauper die Mathijsen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Haha, weer een ex-Feyenoorder die scoort!
Dus met Castaignos wordt dat minstens twee goals voor Twente vandaag 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Even terug gezien op mijn telefoon, dat kan echt niet hoor. Als ie hier al niks meer aan kan doen. Als je zo'n bal al niet corner kan tikken
.
Misschien moet ik het even goed terugzien, maar naar mijn idee mocht je blij zijn dat ie er uberhaupt net bij kon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.