• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.236 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Co Adriaans zei iets in die trant ooit.

Vertel. Dat ben ik dan kwijt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

In zijn eerste seizoen ging ie voor de top 5.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Tja, op die 'belofte' kun je als overheid niet afgaan natuurlijk.

Inderdaad, zij gaan uit op niets. Op 0,0... Dat is veel logischer Ze geven liever geld uit aan ME dan dat ze geld aan nuttige dingen uitgeven. Overigens staat het natuurlijk vast dat er geen uitfans mee komen, dat kan je aan de kaartverkoop zien namelijk. Daarbij gaat het om een jeugdelftal, dus heel veel supporters in de thuisvakken hoef je ook niet te verwachten. Het gaat er om dat iedereen loopt te zeiken op voetbalsupporters en dat het de overheid veel geld kost. Terwijl de enige die je dit kwalijk kan nemen de (lokale)overheid zelf is... Het wordt keer op keer weer bewezen met dit soort vreemde acties.

Mooiste was ook een paar seizoenen geleden. Een stuk of 10 ME busjes om welgeteld 1 busje met 45 Vitesse supporters te begeleiden, terwijl die zonder amok tussen het Ajax publiek zouden kunnen lopen.

Ajax en AZ supporters liepen ook zonder problemen door elkaar heen voor de Johan Cruijff Schaal. Wel vreemd, want deze wedstrijd bewijst elk jaar weer dat het prima kan tussen veel (rivaliserende) supportersgroepen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Quido schreef:

In zijn eerste seizoen ging ie voor de top 5.

Losermentaliteit dus. Geen wonder dat ie voortijdig weg moest

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Aubameyang.

In z'n eerste competitieduel gewoon even beginnen met een hattrick bij Dortmund.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Concrete interesse voor Jantje vanuit Barcelona. Zoals verwacht.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Aubameyang.

In z'n eerste competitieduel gewoon even beginnen met een hattrick bij Dortmund.

En het waren mooie goals, ik heb de hele wedstrijd gekeken (bijna voorbij).

Zelfs 0-4 nu vanaf 11 meter via Lewandowski. Dortmund blijft in het spoor van Bayern.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Jammer dat Fox Sports International Italiaans voetbal heeft ipv Duits. Geen mens die klote Italianen willen zien voetballen, behalve Italiaanse Nederlanders zelf Ben nu voor de achtergrondtelevisie veroordeeld tot MVV-Jong Twente

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Duits voetbal is gratis te kijken op Eurosport 2. Elk weekend 5 live wedstrijden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Die hebben we hier weer niet.

Maar Sport 1 gaat hier waarschijnlijk toch worden opgezegd, nu alleen nog maar van de normale competities Spaans en Duits voetbal.

Duits voetbal kijk ik nooit.

En in Spanje alleen wat toppers, maar die volg ik dan wel ergens op een stream.

Want om naast die 25 euro van FOX (combipakket) ook nog 15 euro te betalen is wat te veel van 't goede.

Edit:

Nu zie ik dat je ook een combipakket hebt met Sport 1 en alleen FOX Eredivisie, ook voor 25 euro.

Maar dan is dat FOX Internationaal weer 12 euro los.

Kunnen ze dan niet een alles in één pakket maken?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zeg gewoon alles af jongens. Jullie kijken veel te veel voetbal.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

@PSV 2m

Marcelo zet zijn loopbaan voort in de Bundesliga bij Hannover 96. Dat meldt technisch manager Marcel Brands zaterdagmiddag. #psv #marcelo

Uit het niets! WTF!

Nu een standbeeld voor Brands!

Die hebben Marcelo nog aan 't werk gezien tijdens die pot daar bij Hannover natuurlijk.

Edit:

Volgens Voetbalzone gaat 't om een bedrag tussen de 3.5 en 4 miljoen.

Veeg mij maar op hoor. Als dit echt zou zijn zou 't werkelijk geweldig zijn.

Edit: Rikkert meldt 2.5 miljoen met een doorverkooppercentage. Alsnog een goed bedrag.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Duits voetbal is gratis te kijken op Eurosport 2. Elk weekend 5 live wedstrijden.

Heb een basis pakket bij Ziggo, heb volgens mij geen Eurosport 2

j0enne schreef:

Want om naast die 25 euro van FOX (combipakket) ook nog 15 euro te betalen is wat te veel van 't goede

Welke provider dan? Geen gratis International erbij tot december en daarna voor 2 eu extra International?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

UPC.

FOX Eredivisie en Internationaal is 25 euro. En Sport 1 is los 15 euro.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

j0enne schreef:

UPC.

FOX Eredivisie en Internationaal is 25 euro. En Sport 1 is los 15 euro.

En drie maand gratis internationaal. Ik vraag me af of ik dan gewoon op tijd moet opzeggen, want verder hoef ik geen internationaal te hebben. Maar drie maand gratis kan Murdoch wel missen.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Luhukay gelijk koploper met Hertha

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Die Brands is deze zomer wel goed bezig. Werkelijk al het brandhout verkocht. Alleen Toivonen nog en hij heeft 100% succes gehad. Doet hij toch knap. Zo'n Marcelo in de Bundesliga, ik ga er speciaal elke week voor zitten denk ik.

Wel raakt PSV steeds meer verdedigers kwijt. Hutchinson, Bouma, Derijck, Marcelo en Pieters weg, Rekik en Bruma erbij, samen met die Arias. Alleen Zanka is nu centraal toch nog een alternatief? Dan denk ik dat PSV wel een nieuwe verdediger gaat halen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Schär van Basel staat op 't lijstje om Marcelo te vervangen.

Je vergeet nog Manolev en Zanka, mogen ook nog vertrekken.

Op de site van Hannover:

Marcelo war unumstrittener Stammspieler beim PSV Eindhoven und hat die Qualitäten, die ein moderner Innenverteidiger haben sollte: Konsequente Zweikampfführung, körperliche Präsenz, gute Spieleröffnung. Auch wie er sich in unserem Freundschaftsspiel vor wenigen Wochen gegen Eindhoven in der HDI Arena präsentiert hat, war eindrucksvoll. Ich freue mich, dass er sich für 96 entschieden hat", so 96-Cheftrainer Mirko Slomka. "

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

j0enne schreef:

@PSV 2m

Marcelo zet zijn loopbaan voort in de Bundesliga bij Hannover 96. Dat meldt technisch manager Marcel Brands zaterdagmiddag. #psv #marcelo

Uit het niets! WTF!

Nu een standbeeld voor Brands!

Die hebben Marcelo nog aan 't werk gezien tijdens die pot daar bij Hannover natuurlijk.

Edit:

Volgens Voetbalzone gaat 't om een bedrag tussen de 3.5 en 4 miljoen.

Veeg mij maar op hoor. Als dit echt zou zijn zou 't werkelijk geweldig zijn.

Edit: Rikkert meldt 2.5 miljoen met een doorverkooppercentage. Alsnog een goed bedrag.

Standbeelden om het hele stadion heen!

Deze man heeft magische handjes!

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

12 sec PEC! 1-0.

Het verdedigen van die Schenkeveld.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hoera! 12 seconden is genoeg om Kenneth de mond te snoeren.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

11 seconden!

Dat Heracles gaat het moeilijk krijgen dit jaar denk ik.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Dat was te verwachten met alleen Duarte als fatsoenlijke speler.

Everton, Armenteros, Gouriye, Vejinovic, Overtoom, is toch een heleboel kwaliteit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik baal trouwens wel dat Marcelo weg is. Iedere PSVer waar we vorig jaar om konden lachen is gewoon weg. Nouja, Toivonen nog dan maar die nokt hem ook vast nog wel. Er staat nu gewoon een vrij sympathieke ploeg en dat zeg ik niet graag

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Dat verdedigen, dit is toch niet meer normaal man.

Mokotjo met 0-2.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Toch wel vreemd dat elke miskoop, spelers die stuk voor stuk keihard hebben gefaald de afgelopen jaren toch voor miljoenen verkocht worden. Ik denk dat dit nog nooit eerder vertoond is, dus wat dat betreft doet Brands het toch goed. Ik vraag me alleen af hoe die kopende clubs te werk gaan en ze werkelijk waar niets hebben gezien van de desbetreffende spelers?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik baal trouwens wel dat Marcelo weg is. Iedere PSVer waar we vorig jaar om konden lachen is gewoon weg. Nouja, Toivonen nog dan maar die nokt hem ook vast nog wel. Er staat nu gewoon een vrij sympathieke ploeg en dat zeg ik niet graag

Manolev nog.

Al zal die er nooit meer in staan met Brenet en Arias.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

En dan wilde De Jonge iets behoudender gaan voetballen vanwege het grote aantal tegendoelpunten vorig jaar...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Manolev nog.

Al zal die er nooit meer in staan met Brenet en Arias.

Manolev was wel lachen, maar geen onaardige gozer ofzo.

Ik vraag me af, als ik Brands deze zomer bezig zie, waarom heeft hij 3 jaar zoveel beroerd werk geleverd zeg. Schijnbaar kan hij het wel.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Verdorie zeg, krijg je vlak voor rust nog een naar eigen doelpunt tegen ook nog. Hij zou toch wel vallen, maar dan liever 20 minuten later ipv vlak voor de rust. Jans lijkt mij ook niet al te blij (logisch als je het spel zo bekijkt) dus hij zal hopelijk zijn stembanden laten trillen in de rust.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.