- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Niets vreemd aan idd. Al snappen neuzen dat niet, die leven in een dreambubble, waar realiteitszin een mythisch verschijnsel is.
die paar dagen afwezig hebben je niet geholpen
Verschrikkelijk kortzichtig die voetbalclichés die je op deze pagina weer moet lezen. Ipv uit de kast komen kunnen een aantal beter onder hun steen vandaan komen 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jammer dat Nico zo weinig aan het woord komt. Toch wel een man die mij altijd aan het lachen maakt en net zo goed de vinger op de zere plek weet te leggen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Nou, de vinger op de zere plek. Hij zat er toch wel een paar x flink naast.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
die paar dagen afwezig hebben je niet geholpen
Verschrikkelijk kortzichtig die voetbalclichés die je op deze pagina weer moet lezen. Ipv uit de kast komen kunnen een aantal beter onder hun steen vandaan komen
Ik voel me eerder herboren
. Al ben ik de eerste toe te geven dat het wat kort door de bocht is
.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nou, de vinger op de zere plek. Hij zat er toch wel een paar x flink naast.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat United bakt d'r werkelijk niks van zeg.
Verliezen bijna alles in de voorbereiding.
Staan nu weer 0-2 achter tegen Sevilla.
Mooiste is nog dat die gister voor de EL speelde en met 1-6 uit wonnen en nu dus doodleuk voor staan. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hands, penalty, gemist, meteen weer hands, penalty, raak
Leuke wedstrijd van Bayern..
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
PS: PSV-directeur: Ajax dit seizoen maatje te groot voor PSV - BNR Nieuwsradio
Wat vinden de PSV supporters nou van dit hele opzichtige indekken van de grote baas? Beetje rare quotes. Ongetwijfeld om de druk bij Ajax te leggen, maar zo opzichtig de kont van Ajax kussen hoeft nu ook weer niet
Heeft niks met kontkussen te maken maar met het feit dat onze beste spelers verkocht zijn en dat de titelhouder (tot nog toe) zijn selectie compleet heeft gehouden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik blijf het herhalen: de 'beste' spelers zorgen niet automatisch voor het beste team, en deze zomer is dan ook een zegen voor PSV (ik zal het rotte appel- en egoïsten-verhaal niet nogmaals afsteken). Maar ik snap ook wel waarom Tiny dit zegt.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Rotte appels of niet wat er nu voor in de plaats komt is ontzettend jong en grillig en niet constant genoeg om over 34 wedstrijden een bepaald niveau vast te houden.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Weer een mooi voorbeeldje van paniekzaaiende gemeenten en verspilling van de belastingcenten. En maar de schuld op de supporters afschuiven... Waar gaat het heen met het voetbal 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Utrecht gaat echt voor degradatie.
De volgende is alweer vertrokken: Mulenga.
Wuytens, van der Hoorn, Asare, Mulenga weg.
Van der Gun en Duplan langdurig in de lappenmand.
Mulenga? Hoe kom jij daar in godsnaam bij? Als wij alle geruchten over Mulenga moeten geloven, dan heeft hij nu bij 4 clubs in Engeland, 3 clubs in Spanje en 2 clubs in Frankrijk getekend. Allemaal onzin. Daarnaast kan Mulenga er vrij weinig van en is hij alleen sterk en kan hij een bal bij zich houden. Op zich is het niet zo raar dat Utrecht slecht draait. De Kogel is kan gewoon echt he-le-maal niks, Mulenga is te wisselvallig, Sjakie kan ook he-le-maal niks, Schepers kan he-le-maal niks, Toornstra is net als Oar niet op niveau. En de as van de verdediging is weg, met daarvoor in de plaats onze middenmoter Derijck en met misschien nog wel de slechtste speler van Utrecht (met de Kogel samen) Heerings. Wat een vreselijke voetballer is dat.
Degradatie? Echt niet. Moeilijk seizoen? Zeker. Met wat gelijk wordt Utrecht 8ste en met wat pech wordt het 13e.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Waar men op baseerde dat er rellen zouden komen, is niet duidelijk. 
Omdat dat tuig altijd aan het rellen is misschien? Better safe than sorry.
On a positive note: de eerste nulpunter voor Cambuur is binnen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Staan nog geen 10 man ME..... Jullie zijn wel erg snel onder de indruk zeg.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Dit zijn natuurlijk niet alle foto's
Maar hoorde wel dat er ook allemaal ME voor het uitvak stond.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Rotte appels of niet wat er nu voor in de plaats komt is ontzettend jong en grillig en niet constant genoeg om over 34 wedstrijden een bepaald niveau vast te houden.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Waar men op baseerde dat er rellen zouden komen, is niet duidelijk. 
Omdat dat tuig altijd aan het rellen is misschien? Better safe than sorry.
Jong Ajax zal geen HK trekken dit seizoen, dus daar hoeven mensen zich echt geen zorgen om te maken hoor. Ik lees alleen maar over combi's, verboden en allerlei boycots van supporters tot nu toe in de Jupiler League. Het wordt er niet leuker op...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat denk ik ook. Maar goed, het is ook geen zekerheid dat Ajax een constant seizoen zal draaien. Vorig jaar misschien maar 2x verloren, maar wel een keer of 10 (in die buurt toch?) gelijk gespeeld. Uiteindelijk was het gat tussen Ajax en PSV ook maar een punt of 8 geloof ik.
Ik vind het prima dat iedereen Ajax in de favorietenrol drukt, zal ook wel waar zijn, maar om nou te doen alsof je de titel nu al aan Ajax hebt afgestaan is wel wat overdreven. En ik weet dat Sanders dit zegt om de druk bij PSV weg te nemen, maar toch. Ik zou best balen als Overmars dit over Ajax had gezegd. Past niet bij een topclub om je zo in te dekken. Zelfs bij Feyenoord roepen ze dat de titel best haalbaar is.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Als Overmars dat zou roepen praat die gewoon onzin, Sanders heeft gewoon gelijk.
Of die 't openlijk uit moet spreken is weer iets anders.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoef het toch niet uit te tekenen? Als Overmars het in de PSV situatie zou roepen bedoel ik. Kan me niet heugen dat ik ooit iemand van Ajax heb horen roepen aan het begin van het seizoen dat plek 2 het maximale is en dat ploeg X veel beter en verder is. Zoiets kan je misschien in de winterstop eens zeggen, mocht je 12 punten achterstaan en zien dat je er echt niet meer in de buurt gaat komen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jong Ajax zal geen HK trekken dit seizoen
Tja, op die 'belofte' kun je als overheid niet afgaan natuurlijk.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dat denk ik ook. Maar goed, het is ook geen zekerheid dat Ajax een constant seizoen zal draaien. Vorig jaar misschien maar 2x verloren, maar wel een keer of 10 (in die buurt toch?) gelijk gespeeld. Uiteindelijk was het gat tussen Ajax en PSV ook maar een punt of 8 geloof ik.
Ik vind het prima dat iedereen Ajax in de favorietenrol drukt, zal ook wel waar zijn, maar om nou te doen alsof je de titel nu al aan Ajax hebt afgestaan is wel wat overdreven. En ik weet dat Sanders dit zegt om de druk bij PSV weg te nemen, maar toch. Ik zou best balen als Overmars dit over Ajax had gezegd. Past niet bij een topclub om je zo in te dekken. Zelfs bij Feyenoord roepen ze dat de titel best haalbaar is.
Feyenoord hoeft ook niet een totaal nieuw team te bouwen, daarnaast is het commentaar van Koeman op z'n spelers ook niet echt kampioensretoriek.
Vorig jaar kreeg PSV de kritiek dat het teveel uitsprak alleen voor de titel te gaan, toen was het niet goed. Nu lijkt me een beetje meer gematigdheid wel juist.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Toch niet geheel onverwacht is Maurice Steyn de eerste koploper in de strijd om de Gouden Calimero:
Steijn haalt uit: 'Wat mij betreft fluit Vink geen wedstrijd van ADO meer' - voetbalzone.nl 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord hoeft ook niet een totaal nieuw team te bouwen, daarnaast is het commentaar van Koeman op z'n spelers ook niet echt kampioensretoriek.
Vorig jaar kreeg PSV de kritiek dat het teveel uitsprak alleen voor de titel te gaan, toen was het niet goed. Nu lijkt me een beetje meer gematigdheid wel juist.
Gvd, lap tekst getikt, delete ik het per ongeluk. Hier een kortere dan.
Als Sanders iets gezegd had in de zin van ''Ajax bleef intact en stabiel, ze zijn de favoriet maar PSV heeft zeker het niveau om mee te spelen in de race'' dan had ik het wel gesnapt. Maar nu vind ik hem wel erg onderdanig. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat Ajax een makkelijk seizoen krijgt. Alle druk ligt in Amsterdam en dan heb je ook nog eens de druk dat er nu CL prestaties worden verwacht. Als ik een prognose maak zet ik Ajax ook op 1, maar ik verwacht zeker dat de concurrentie lang mee gaat doen. Dit Ajax zal vast weer regelmatig ieder geval gelijk gaan spelen. Voorin worden zoveel kansen gemist en hebben we 3 grillige spelers, dat is best lastig. Het zal bij Ajax weer een teamprestatie moeten worden. Bij PSV ook, terwijl ze vorig jaar teerden op individuele klasse.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ben je je nou half aan het indekken á la Quido A&L? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als Eriksen blijft.... heeft er dan nog iemand twijfel
Zonder hem kan Ajax nog wel eens potjes hebben waar het vastloopt en is het weer een strijd richting het einde.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ben je je nou half aan het indekken á la Quido A&L?
Nee hoor. Het zou me verbazen als Ajax die 4e titel op rij laat liggen, maar het zou me ook verbazen als het een makkelijk seizoen zou worden.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Ik hoef het toch niet uit te tekenen? Als Overmars het in de PSV situatie zou roepen bedoel ik. Kan me niet heugen dat ik ooit iemand van Ajax heb horen roepen aan het begin van het seizoen dat plek 2 het maximale is en dat ploeg X veel beter en verder is. Zoiets kan je misschien in de winterstop eens zeggen, mocht je 12 punten achterstaan en zien dat je er echt niet meer in de buurt gaat komen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Haha, Maurice Steijn. Mooi figuur. ADO won twee seizoen terug per ongeluk met 1-3 in De Kuip, waarna hij na afloop zei dat 'wij op belangrijke posities ook betere spelers hebben dan Feyenoord.' Feyenoord werd uiteindelijk tweede. ADO vijftiende.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.