- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop het echt. Kon het afgelopen jaar niet betalen, volgens mij moest ik zo'n 120 euro betalen voor een blinde verkoop passe partout. Ik hoop dat het nu (dik) onder de 100 euro zal liggen voor mijn vak.
Jaar of drie terug was ik zo idioot om er 200 euro voor af te tikken
Dat doe ik nooit meer. Deed ik daarna ook niet meer trouwens. Vorig jaar konden vrienden ze al een stuk goedkoper krijgen en sinds ik Ajax Life lid ben sinds 2 jaar gaat mij dit nu ook wel lukken. Ben vorig seizoen niet geweest naar de CL.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
200E...? Ietsje meer en je hebt er een seizoenskaart voor..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
200E...? Ietsje meer en je hebt er een seizoenskaart voor..
Dat bedacht ik me later ook 
Maar ik wilde zooo graag haha.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vliegticket naar Athene is helaas te duur. Zit natuurlijk nog midden in de vakantieperiode, jammer. Dan maar hopen dat AZ de groupsfase haalt. Dan zit er ongetwijfeld een betaalbaar tripje tussen.
Eerste keer toen ik naar de Hout ging was ik ook heel zenuwachtig. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha lulletje
Nee, het was dat ik toen al jaren geen CL voetbal meer in Amsterdam had gezien, dus de wil om er weer heen te gaan was wel groot 
Maar later dacht ik dat het best wel bezopen was. Ik hoop dit seizoen voor een euro of 90 de 3 duels te krijgen. Dat zou meevallen. Vorig jaar had je ze al voor 120 euro.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Da's helaas, oftewel jammer.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AZ geef ik een goede kans. Die Grieken zijn nog niet begonnen met de competitie geloof ik dus dat scheelt. Feyenoord zie ik er wel uitvliegen. Ook al weet ik niks van de club waar ze tegen spelen, die verdomde Russen zijn ons nou eenmaal voorbijgestreefd.
Haha lulletje
Nee, het was dat ik toen al jaren geen CL voetbal meer in Amsterdam had gezien, dus de wil om er weer heen te gaan was wel groot 
Maar later dacht ik dat het best wel bezopen was. Ik hoop dit seizoen voor een euro of 90 de 3 duels te krijgen. Dat zou meevallen. Vorig jaar had je ze al voor 120 euro.
Ik geloof dat ze voor AZ destijds 100 euro waren. Kan ook 120 zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
PS: PSV-directeur: Ajax dit seizoen maatje te groot voor PSV - BNR Nieuwsradio
Wat vinden de PSV supporters nou van dit hele opzichtige indekken van de grote baas? Beetje rare quotes. Ongetwijfeld om de druk bij Ajax te leggen, maar zo opzichtig de kont van Ajax kussen hoeft nu ook weer niet 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Je kan niet zeggen dat die geen gelijk heeft.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
no shit sherlock 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het alleen nooit uitspreken.
Ajax is vast favoriet, maar ik sla PSV hoog genoeg aan dat ze lang mee doen en ook een reële kans maken.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Toch wel verrassend. El Hamdaoui heeft al getekend in de Kuip.

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik hoop dat die man alleen oversteekt naar een ander gebouw?
Een straat schoonmaken met een schrob-zuig machine voor binnen is niet het slimste wat je kan doen haha.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Je hebt er verstand van, Rep? 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Piazon dus naar Vitesse voor één jaar.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Je hebt er verstand van, Rep?
Facilitair diploma he 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen

Het blijft een koning 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
@FinallyMario 3h
Actually can t find the willy so i think is a she ahahaha but maybe a he! Ahahah

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik heb eerlijk gezegd alweer helemaal genoeg van die Mario. Vond het eerst wel een leuk figuur, maar tegenwoordig wordt elke scheet breeduit uitgemeten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Het is een hype inderdaad. Die gast blijft maar zo te koop lopen met zijn eigen domheid en mensen blijven het blijkbaar leuk vinden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
best zorgwekkend dat hij wil weten of het een mannetje of vrouwtje is, wat is-ie allemaal van plan met die cavia 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan hier ook nooit een paar dagen weg he. Feyenoord in optima forma, met het doemscenario dat uitkwam, die Hendriks van Fox schijnt opeens een voorgevel te hebben (WTF), het archief was weer eens meedogenloos, homofobische teksten uitkramen en je bent niet politiek incorrect. Ja hoor, het voetbalseizoen is weer begonnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Welkom terug NW, lekker pasta gegeten?
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Haha, verrassend. Zal ongetwijfeld niks met het clubverleden van die jongen te maken hebben dat jij hem niks vind.
Dat is correct. Verhaegh speelde nota bene voor Vitesse.
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Het is een varken he.
ohja
het plaatje stond niet volledig in m'n scherm.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.