- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Welkom terug NW, lekker pasta gegeten?
Dank. Perfect gegeten, word wel weer een hele overgang. Vooral nu ik weer met de realiteit geconfronteerd wordt
.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Het is een hype inderdaad. Die gast blijft maar zo te koop lopen met zijn eigen domheid en mensen blijven het blijkbaar leuk vinden.
Best gevaarlijk dat zo'n figuur financiële macht heeft. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hahaha die Kezman opent weer een discussie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huh? Lucas Piazon naar Vitesse? damn.
Geweldig (als NEC supporter minder). Hadden ze een week eerder moeten doen, hadden ze nog Europees gespeeld.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ik zou ook veel liever bij PSV werken. Zo vreemd is dat niet lijkt me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets vreemd aan idd. Al snappen neuzen dat niet, die leven in een dreambubble, waar realiteitszin een mythisch verschijnsel is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het is vooral grappig dat hij dit even moet benoemen in het kader van zieltjes winnen, want het boeit niemand een fuck waar die man wel en niet zou willen werken.
En laten we eerlijk zijn, als Ajax zich had gemeld en PSV niet, dan werkte hij nu in Amsterdam.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Niet overal zit een complot achter.. Het lijkt me een grotere uitdaging de jeugdopleiding van PSV (verder) vorm te geven, dan bij Ajax waar al dat al overeind staat. Bovendien wordt Ajax als vereniging over het algemeen niet zo sympathiek beschouwd, PSV is veel meer een regioclub en heeft een veel gemoedelijker imago. Dat kan iemand ook meer aanspreken dan het kille en zakelijke van Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha Ajax kil en zakelijk. PSV de gemoedelijke en vriendelijke club. Je loopt heel wat jaren achter.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En sinds de komst van Seniele Jopie nog racistisch ook.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
want het boeit niemand een fuck waar die man wel en niet zou willen werken.
Nou, die site die je aanhaalt boeit het blijkbaar wel 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nogal logisch, aangezien zij elke scheet verzamelen.
Verder niet erg relevant allemaal, maar wel weer typisch welke voorbeeldclub Art moet noemen. En dat terwijl hij best een prima kerel is, daar niet van.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Hoezo nou weer typisch, kom ook vaak genoeg verhalen tegen van bijv. spelers die aangeven niet bij Feyenoord te zouden willen spelen.
Zal bij andere clubs ook zo zijn, zijn jullie echt niet uniek in hoor.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Haha Ajax kil en zakelijk. PSV de gemoedelijke en vriendelijke club. Je loopt heel wat jaren achter.
Niet dan? Zo'n imago verander je niet effetjes.. Ajax=branie, arrogantie. Als club wordt Ajax doorgaans niet bepaald sympathiek gevonden, dat weet iedereen wel lijkt me.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat de algehele werksfeer bij PSV niet al te best was de laatste jaren, is toch lang en breed uitgemeten in de pers. De Gemoedelijke Herdgang is net zoiets als Het Legioen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat de algehele werksfeer bij PSV niet al te best was de laatste jaren, is toch lang en breed uitgemeten in de pers. De Gemoedelijke Herdgang is net zoiets als Het Legioen.
Ja, dit dus. Ajax is alweer een paar jaar een club ipv een bedrijf, waar clubmensen hun ding doen. Itt PSV, waar er nu al jaren gereld en gezeurd wordt.
Maar laten we Montorsi zijn fabel erin houden. Net als dat het Legioen uniek is enzo.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Net als dat het Legioen uniek is enzo.
Het zouden de woorden van Van Gaal kunnen zijn.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Die paar jaar verandert echt niet veel aan een clubimago dat al decennialang bestaat. Of het nu klopt of niet is een tweede, daar heb ik het niet over. Zoals jullie wellicht niet zullen weten gaat niet bij iedereen die werkzaam is bij een provincieclub de broek op de knieen als Ajax aanklopt.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Joling is scherp.
Ps van 8 tot schijndood 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.