- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maak me wel zorgen om Maher. Weer extreem weinig van gezien..toch goed gezien door Ajax?
Die komt er nog wel, don't worry. En zo niet, dan lach ik in mijn vuistje, hihi.
Fortune
-
- 4319 berichten
- 2777 stemmen
Met deze instelling zal het Nederlandse voetbal je ook niet missen denk ik. Je kijkt het, omdat je het vermakelijk vind, er supporter van bent of gewoon het beste ermee voor hebt. Dat er in andere landen beter wordt gespeeld, het zal wel. Lekker genieten van het schwalbe gezeur van Barca en het countervoetbal van Zenit...
Denk dat we allebei een andere mening hebben van vermakelijk. Ik wil vooral mooi voetbal zien! Niet 20 keer hengsten op een goal, shirtjes trekken en andere zooi. Je kan slappe Albert Hein koffie drinken maar ik drink liever een Nespresso. Ik houd van countervoetbal, vind ik het mooiste wat er is. Blijf PSV nog wel supporten, denk ik, blijft wel een mooi team maar je ziet vanavond toch dat het gewoon van een heel andere klasse is t.o.v Milaan. Wat dacht je dan van Bayern, Barca en Real. Maken toch geen kans man.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik klik gewoon op die link met de verwachting een lekker wijf te zien. Wat een teleurstelling. Ben ik niet van je gewend, NW.
Sorry voor de teleurstelling
. Zal niet meer gebeuren lefgozer.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Schaars die vloog vol tegen en over Montolivo heen en wreef nog zijn ballen in zijn gezicht. Dat duwtje was helemaal niet stiekem, hij gaf hem gewoon een duwtje van doe eens normaal joh!
Dan hoef je echt niet heel de wedstrijd met zo'n zure kop te gaan lopen. Had hem gewoon een hand gegeven, als iemand zo reageert op een klein duwtje, dan weet je ook wel dat hij het expres deed. Dat Balotelli er alleen maar om kan lachen bewijst dat hij zelfs met zijn ego ter grote een superbungalow een veel sportievere speler is. Een zwaar onsportief team is het gewoon! Vooral Willems misschien maar Rekik net zo goed. Matavz vind ik nog steeds waardeloos, ziet er altijd uit alsof hij net een nachtdienst bij de MCB heeft gedraaid maar daarnaast speelt hij gewoon niks klaar en anderzijds moet je dat wel verwachten gewoon.
Depay zijn we het helemaal eens, wat een vaginale infectie is dat zeg. Park deed het wat mij betreft nog steeds gewoon goed en snap niet wat Jozefzoon nou beter deed in het laatste half uur. Staat vaak onhandig, is zwaar weinig aan de bal gekomen verder. Voor de rest, wat is het, 20 schoten op doel en niks erin, net als de vorige keer, toen kopte Matavs er een bal in. Nou, prachtig hoor.
Maar goed, daarom heb ik eigenlijk Nederlands voetbal opgegeven, dacht geef het nog een kans maar het is gewoon dramatisch. Ik ga het weer bij Barca houden en Zenith ga ik volgen.

Jij hebt alleen dit potje gezien van 'm?
Schwalbes.
Zeiken tegen de scheidsrechter.
Kaarten aannaaien voor tegenstanders.
Zo nu en dan krankzinnige overtredingen die paars zijn.
Zeiken op medespelers.
Ja, heel erg sportief deze jongen! 
Barton is zeker ook erg sportief?
En countervoetbal het mooiste vinden maar dan kijken naar dat eindeloze gebrei bij Barca. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik zat ook iets jonger te denken. Cerney en Nouri zijn bijvoorbeeld geweldige aanvallende talenten. En inderdaad, Ajax zou hier niet akkoord mee moeten gaan.
Ik kan ook echt niet begrijpen dat je bijv. voor spelers als Narsingh (geen toptalent, maar wel een fatsoenlijke buitenspeler waar we al jááren naar zoeken en tien keer beter dan wat er rondliep) en Assaidi (rasvoetballer) geen 4 miljoen wil betalen, maar voor Van der Hoorn zomaar even de portemonnee trekt en het gewenste bedrag neerlegt (terwijl je voor die positie tig alternatieven hebt en enkele talentvolle jeugdspelers die staan te trappelen aan het eerste te ruiken). Ajax stelt me momenteel - maar eigenlijk al een jaar of twee, al is het met name het laatste jaar wel erg - zowel voetballend, als beleidsmatig erg teleur. Zeker als ik dan ook nog zie dat de speelwijze van het eerste klakkeloos gekopieerd wordt door het tweede elftal, met dezelfde loomheid, stroperigheid en gebrek aan creativiteit/fantasie als die van Ajax 1.
Fortune
-
- 4319 berichten
- 2777 stemmen

Jij hebt alleen dit potje gezien van 'm?
Schwalbes.
Zeiken tegen de scheidsrechter.
Kaarten aannaaien voor tegenstanders.
Zo nu en dan krankzinnige overtredingen die paars zijn.
Zeiken op medespelers.
Ja, heel erg sportief deze jongen! 
Barton is zeker ook erg sportief?
En countervoetbal het mooiste vinden maar dan kijken naar dat eindeloze gebrei bij Barca.
Helemaal geen fan van Balotelli verder hoor en die swalbes zijn dramatisch. Hij heeft toch flink wat te verduren gehad en wat mij betreft is dat helemaal geen reden om voetbal te kijken. Als ze het zonder al dat gekloot hadden gedaan en verliezen dan had ik daar veel meer respect voor gehad. Dat zou helemaal geen onderdeel moeten zijn van hun tactiek. In deze wedstrijd, ja, zou ik zeggen dat hij het sportief opnam en PSV gewoon uitlacht zelfs.
Barca heeft echt wel counteraanvallen in zich en dat breiwerk dat ze maken vind ik prachtig. Al was het afgelopen week tegen Malaga ontzettend irritant. Ik kijk Real eerder voor het countervoetbal of Zenith.
Het is niet dat ik Barcalona nou helemaal de hemel in prijs verder maar vind dat mooi voetbal vaak.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Stein Huysegems heeft vorig seizoen de pannen van het dak gespeeld bij Wellington Phoenix. Ajax zoekt toch nog een buitenspeler?
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Wat zal Joy4ever lachen dat Milan nu twee miljoen wil betalen voor Matri, plus nog eens tien miljoen verspreid over vier jaar (Mediaset). Vanavond hing dit spandoek al in het stadion:

EDIT: Nu wordt er bericht dat Milan 9,5 miljoen geboden heeft maar dat Juve 11 miljoen wil zien. Laat het alsjeblieft afketsen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat lekker dit. Simeone is trots.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
#Eriksen was wereldwijd trending 
Zeer belachelijke transfer trouwens. Een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt je beste speler en steunpilaar zonder enige moeite voor een habbekrats de deur uit doen. En dalijk wel weer drie keer de hoofdprijs betalen aan Heracles voor Duarte. Dit scenario valt bij Ajax vrijwel jaarlijks uit te tekenen, en ze weten er nog steeds niet mee om te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Arda
. Dit is Spaans. Prachtig.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Eerste helft gemist, tweede helft ondanks de 0-0 erg vermakelijk. Pingel gemist, ruzietjes, rode kaarten (incl bankzitter Arda) en een supporter die het veld op rent om Pique te knuffelen. Toch lijp, hij hoeft maar een mes bij te hebben en het kan zo gedaan zijn...
Neymar speelde best sterk, paar keer bal verlies maar werkte hard en had de ballen binnen een paar seconde weer veroverd 
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Doe maar Anderlecht en Ajax.
Die wil ik graag

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Alsjeblieft laat Ajax Atletico loten. Lekker naar de ArenA dan
Naar de ArenA gaan, een droom die eindelijk uit komt 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
#Eriksen was wereldwijd trending 
Zeer belachelijke transfer trouwens. Een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt je beste speler en steunpilaar zonder enige moeite voor een habbekrats de deur uit doen. En dalijk wel weer drie keer de hoofdprijs betalen aan Heracles voor Duarte. Dit scenario valt bij Ajax vrijwel jaarlijks uit te tekenen, en ze weten er nog steeds niet mee om te gaan.
Denk dat weinig mensen dit snappen. Vooral omdat onze dode spelmomenten nu echt gevaarlijk waren. Helemaal verdwenen nu... En dat voor 12 miljoen.. Kunnen ze hem net zo goed gratis de deur uitlopen. Gelukkig hebben we binnenkort Duarte voor 5 miljoen of zo 
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Wat zal Joy4ever lachen dat Milan nu twee miljoen wil betalen voor Matri, plus nog eens tien miljoen verspreid over vier jaar (Mediaset). Vanavond hing dit spandoek al in het stadion:
(afbeelding)
EDIT: Nu wordt er bericht dat Milan 9,5 miljoen geboden heeft maar dat Juve 11 miljoen wil zien. Laat het alsjeblieft afketsen.
11 miljoen vragen voor Matri
. Ik moet zeggen dat ik het wel een mooie speler vind, heeft veel weg van Inzaghi. Mogelijk dat dit meespeelt aan kant van Milan. Enkel legde Inzaghi iets meer ballen in het netje. Wel blij dat mogelijk Matri vertrekt en niet Quagliarella.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij Ajax, neem ik Anderlecht. Voor ons beiden het beste aan te rijden
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Moet helaas bekennen dat ik er wel een aantal keer geweest ben, wat concerten en de Amsterdam Tournament's waar Atletico er bij was.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Jij Ajax, neem ik Anderlecht. Voor ons beiden het beste aan te rijden
.

Toch wel iets vervelender om in Pot 2 te zitten. Pot 3 stuk sterker dan 2. Straks loot je zowel Man United als Dortmund. Kan je gelijk aan de bak.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Die 11 mil voor Eriksen komt blijkbaar ook nog in termijnen.
Is Overmars al met pek en veren de Arena uitgejaagd?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
11 miljoen lijkt me een heel aardig bedrag. We hebben het over een speler die pas sinds vorig seizoen zijn status als talent echt waar begon te maken. Eigenlijk vind ik hem pas dit seizoen echt de spelmaker. Een eenjarig contractje levert dan geen gigantisch bedrag op natuurlijk. Al had het wat slimmer gespeeld kunnen worden na de transfer van Bale.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
11 miljoen? 13,5 miljoen waarvan de 12 miljoen i.i.g. vaststaat en indien de CL wordt behaald kan het oplopen tot 13,5 miljoen.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Tsja, elke bron zegt wat anders.. die CL-bonus zou ook weer 0,5 miljoen zijn. Zal in ieder geval vast wel rond de 12 liggen. Mooi en logisch bedrag.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Bale is nog niet rond hoor.
Dat schiet ook lekker op.
Maar Tottenham lijkt het geld al uit te geven, dus gaat vast nog gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Fuck you Ajax. Wat een schandalig beleid. Je beste speler enkele dagen voor een lelijke fooi verkopen. Die lui vangen 100 miljoen en dan mogen ze het ook nog eens in 3 termijnen afbetalen. Wat een gigantische bullshit. Ben wel weer klaar met dit klote seizoen op deze manier. En dan komt zo'n speler als Duarte Eriksen vast vervangen. Althans, als Overmars daar wat centen voor uit wil geven. Wat heb je eraan om straks 50 miljoen op je lopende rekening te hebben en sportief steeds zwakker te worden. Eriksen was de enige echt speciale speler die Ajax had. Het bedrag van 12m is nog niet eens zo verkeerd, maar je had er vast nog wel 5 miljoen bij kunnen krijgen aangezien Spurs stikt in het geld. Maar het is vooral de timing.
Bah bah bah,
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Fooi? 12 miljoen, voor een speler met een jaarcontract. Wat had je dan verwacht? 17 miljoen krijg je niet voor een speler met een aflopend contract in de Eredivisie. Moet ie zeker nog 2 jaar voor onder contract staan, en dat zou ook al redelijk bijzonder zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Fooi? 12 miljoen, voor een speler met een jaarcontract. Wat had je dan verwacht? 17 miljoen krijg je niet voor een speler met een aflopend contract in de Eredivisie. Moet ie zeker nog 2 jaar voor onder contract staan, en dat zou ook al redelijk bijzonder zijn.
Je zit een paar dagen voor het sluiten van de markt. Elke club verhoogt dan zijn prijzen. Zelfs een clubje als Heracles verhoogt meteen het transferbedrag van Duarte. En Ajax? Die laten hem voor een lullige fooi lopen. Volgens de NOS is het trouwens 13,5 miljoen, dat terzijde. Spurs heeft 100 miljoen te besteden, dan had je gewoon 20 miljoen voor Eriksen moeten vragen. Dan had Spurs kunnen bedenken of ze hem echt wilden.
Lees de reacties uit Engeland: Opwinding om Eriksen - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Ajax] - telegraaf.nl
Die vinden het allemaal het koopje van de zomer. En zo is het maar net.
Die 12 miljoen had Ajax ook verdiend als ze met Eriksen eens de 2e ronde CL bereikten of als ze volgend seizoen als kampioen weer CL mogen spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.