• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dit is natuurlijk onzin. Maar als jouw idee is dat Ajax van alle 31 andere teams zal verliezen, dan laten we er maar geen discussie over voeren.

Dat is weer het andere extreme.

Ze zullen best van een paar ploegen kunnen winnen, maar echt een rol van betekenis zal het natuurlijk niet worden..

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Maak me wel zorgen om Maher. Weer extreem weinig van gezien..toch goed gezien door Ajax?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Fortune schreef:

(quote)

Als bijna altijd vrij staan, goeie pasen maken en geen fouten maken slecht voetbal is dan heb je gelijk.

Park was (in tegenstelling tot de thuiswedstrijd) vandaag zeer zwak.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is weer het andere extreme.

Ze zullen best van een paar ploegen kunnen winnen, maar echt een rol van betekenis zal het natuurlijk niet worden..

Met een gunstige loting speel je om plek 2, met een hele gunstige loting (liefste Arsenal) zijn er zelfs mogelijkheden voor plek 1. Maar ik richt me vooral op plek 2, zal lastig genoeg zijn. En dan scheelt het echt wel of je pakweg Juventus / PSG uit pot 2 haalt of Marseille.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ik denk dat Ajax gigantisch blij mag zijn als het wint van Marseille maar goed. Laat maar verder.

-edit- Om over Arsenal maar te zwijgen, haha

Fortune

• 4319 berichten
  • 2777 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Park was (in tegenstelling tot de thuiswedstrijd) vandaag zeer zwak.

Uiteraard, al wil ik het nog steeds niet zwak noemen. Hij wordt wel 100% van de tijd omvergelopen. Alsof Jozefzoon het beter heeft gedaan??

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Park, Schaars, Brenet en Willems speelden matig vandaag. De eerste twee veel balverlies en de laatste twee lieten verdedigend veel ruimte open.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een sfeertje bij Celtic zeg. Ik zit met kippenvel te kijken als zij juichen bij die goals.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Jack die aan omkoping denkt bij de 3-0.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Zoet 5

Brenet 5

Willems 6

Rekik 6

Bruma 7

Schaars 7

Park 5

Wijnaldum 4

Maher 5

Depay 5

Matavz 4

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wat is dat Lyon ver afgezakt zeg.

Blijft jammer dat we die niet hadden geloot.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Krijg nou wat, de EL loting is pas volgende week vrijdag. Ik dacht aankomende vrijdag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Toivonen: Ik teken sowieso niet bij.

Van veertien miljoen kunnen vangen 1.5 jaar geleden tot bidden dat hij niet transfervrij de deur uitloopt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Fortune schreef:

PSV is gewoon ingemaakt, jammer dat ze dan ook nog zo onsportief moeten zijn. Waarom was Schaars nou de hele wedstrijd aan het schreeuwen? Beetje een boerenlul aan het uithangen.

Milaan speelt niet alleen beter maar zijn zelfs een sportiever team.

Wissel van Park was ook gewoon waardeloos. Dan hebben we Memphis en Matavs die wat mij betreft vrijwel niks klaar hebben gespeeld deze wedstrijd.

PSV is niet ingemaakt. Gewoon een keihard lesje in efficiëntie. En onsportief? Montolivo die stiekem een tikje geeft aan Schaars waardoor die verhaal gaat halen is logisch.

Alleen Willems was weer belachelijk bezig maar Balotelli kon er alleen maar om lachen. En ja, Park was vandaag waardeloos.

Werkelijk alleen maar balverlies. En ja, Jozefzoon deed 't in die minuten beter.

Depay is al sinds 't begin van de competitie een drama.

Van Matavz kun je niet verwachten dat hij al die lange ballen wint met Mexes en Zapata die werkelijk alles hadden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Materny schreef:

Van veertien miljoen kunnen vangen 1.5 jaar geleden tot bidden dat hij niet transfervrij de deur uitloopt.

Dat komt me bekend voor.

Het begint met een D en eindigt E guzman.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Materny schreef:

Dat die dan maar heel snel opflikkert.

Z'n motivatie is ook ver te zoeken telkens bij een invalbeurt.

Al blijft een goede Toivonen nog altijd beter dan Wijnaldum.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

UEFA-ranking-updeet! Nederland blijft na de Milanese billenkoek op de 34e plek staan, nog steeds net achter Bosnië en Luxemburg. Aan kop nog immer Roemenië, voor Tsjechië en de aanstormende grote landen Rusland, Spanje en Engeland. Morgen kijken we verder!

Fortune

• 4319 berichten
  • 2777 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
PSV is niet ingemaakt. Gewoon een keihard lesje in efficiëntie. En onsportief? Montolivo die stiekem een tikje geeft aan Schaars waardoor die verhaal gaat halen is logisch.

Alleen Willems was weer belachelijk bezig maar Balotelli kon er alleen maar om lachen. En ja, Park was vandaag waardeloos.

Werkelijk alleen maar balverlies. En ja, Jozefzoon deed 't in die minuten beter.

Depay is al sinds 't begin van de competitie een drama.

Van Matavz kun je niet verwachten dat hij al die lange ballen wint met Mexes en Zapata die werkelijk alles hadden.

Schaars die vloog vol tegen en over Montolivo heen en wreef nog zijn ballen in zijn gezicht. Dat duwtje was helemaal niet stiekem, hij gaf hem gewoon een duwtje van doe eens normaal joh!

Dan hoef je echt niet heel de wedstrijd met zo'n zure kop te gaan lopen. Had hem gewoon een hand gegeven, als iemand zo reageert op een klein duwtje, dan weet je ook wel dat hij het expres deed. Dat Balotelli er alleen maar om kan lachen bewijst dat hij zelfs met zijn ego ter grote een superbungalow een veel sportievere speler is. Een zwaar onsportief team is het gewoon! Vooral Willems misschien maar Rekik net zo goed. Matavz vind ik nog steeds waardeloos, ziet er altijd uit alsof hij net een nachtdienst bij de MCB heeft gedraaid maar daarnaast speelt hij gewoon niks klaar en anderzijds moet je dat wel verwachten gewoon.

Depay zijn we het helemaal eens, wat een vaginale infectie is dat zeg. Park deed het wat mij betreft nog steeds gewoon goed en snap niet wat Jozefzoon nou beter deed in het laatste half uur. Staat vaak onhandig, is zwaar weinig aan de bal gekomen verder. Voor de rest, wat is het, 20 schoten op doel en niks erin, net als de vorige keer, toen kopte Matavs er een bal in. Nou, prachtig hoor.

Maar goed, daarom heb ik eigenlijk Nederlands voetbal opgegeven, dacht geef het nog een kans maar het is gewoon dramatisch. Ik ga het weer bij Barca houden en Zenith ga ik volgen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Fortune schreef:

Maar goed, daarom heb ik eigenlijk Nederlands voetbal opgegeven, dacht geef het nog een kans maar het is gewoon dramatisch. Ik ga het weer bij Barca houden en Zenith ga ik volgen.

Met deze instelling zal het Nederlandse voetbal je ook niet missen denk ik. Je kijkt het, omdat je het vermakelijk vind, er supporter van bent of gewoon het beste ermee voor hebt. Dat er in andere landen beter wordt gespeeld, het zal wel. Lekker genieten van het schwalbe gezeur van Barca en het countervoetbal van Zenit...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

UEFA-ranking-updeet! Nederland blijft na de Milanese billenkoek op de 34e plek staan, nog steeds net achter Bosnië en Luxemburg. Aan kop nog immer Roemenië, voor Tsjechië en de aanstormende grote landen Rusland, Spanje en Engeland. Morgen kijken we verder!

En zevende op de enige lijst die er echt toe doet

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

@Fortune

En ik dacht dat ik een hekel had aan het Nederlandse voetbal... Wel leuk dat je Zenith gaat supporteren, zelf heb ik het nog wat meer voor Donetsk maar a la.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Momenteel gaan de geruchten in Engeland over een bedrag van 11 miljoen waarin Ajax en Spurs elkaar hebben gevonden; en dus een akkoord hebben. Vind ik toch wat magertjes hoor. Mocht hij verkocht worden wil ik toch echt nog wel een creatief aanvallend konijn uit de hoge hoed zien komen. Andersen is er nog niet klaar voor, en met Schone/Sana ga je op achteruit.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Momenteel gaan de geruchten in Engeland over een bedrag van 11 miljoen waarin Ajax en Spurs elkaar hebben gevonden; en dus een akkoord hebben. Vind ik toch wat magertjes hoor.

Zou je ook nooit akkoord mee moeten gaan.

Het ergste is nog dat dat geld weer linea recta in allerlei middelmaat wordt gepompt. Onze scouting is echt bijzonder slecht.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Materny schreef:

Momenteel gaan de geruchten in Engeland over een bedrag van 11 miljoen waarin Ajax en Spurs elkaar hebben gevonden; en dus een akkoord hebben. Vind ik toch wat magertjes hoor. Mocht hij verkocht worden wil ik toch echt nog wel een creatief aanvallend konijn uit de hoge hoed zien komen. Andersen is er nog niet klaar voor, en met Schone/Sana ga je op achteruit.

Ajax heeft weinig keus, lijkt me.

Duarte zal wel komen. Dat zou op dit moment een directe versterking zijn voor Ajax. Volgend seizoen zien we dan wel weer verder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Zou je ook nooit akkoord mee moeten gaan.

Onze scouting is echt bijzonder slecht.

Mwah, het kan beter met betrekking tot directe kwalitatieve injectie. In de jeugd hebben we genoeg scouted pareltjes lopen die over 2/3 jaar hun stempel gaan drukken op het eerste.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Niet gekeken omdat ik er niets van verwachtte en helaas gelijk gekregen. Sla die hele Champions League maar nog een jaar over. Alleen leuk als je GEEN Nederlands team supportert. Die Ajacieden zitten zich hier alweer rijk te rekenen, maar in december druipen ze met maximaal een derde plek weer kansloos af naar de Europa League.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

In de jeugd hebben we genoeg scouted pareltjes lopen die over 2/3 jaar hun stempel gaan drukken op het eerste.

Denk dat dat voorlopig vooral wishfull thinking is. Zo'n Meleg heeft tot nu toe wellicht één aardig potje gespeeld. Achterin zie ik het ook niet overlopen van kwaliteit (Denswil lijkt het eeuwige talent, Tete wellicht, Veltman vind ik dan nog het verst). Andersen heeft het in zich, maar moet het ook nog maar laten zien. Voor de rest kom ik zo 1 2 3 niet op iemand. Van spelers als Sporkslede, De Kamps, De Sa, Nieuwpoort en kornuiten moet je direct afscheid nemen als je jezelf serieus neemt.

Als je ziet wat Tottenham deze zomer al heeft neergelegd, wat Eriksen voor Ajax 'betekent', wat er voor andere spelers is betaald en het tijdstip waarop Spurs zich meldt, moet je 11 miljoen gewoon keihard weglachen. Dan maar het risico dat ie volgend jaar gratis de deur uitloopt, of met een vaste afkoopsom van - van mijn part slechts - een miljoen of 6-7. Dit is echt drie keer niks.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Die Ajacieden zitten zich hier alweer rijk te rekenen, maar in december druipen ze met maximaal een derde plek weer kansloos af naar de Europa League.

Ben benieuwd wie hier aan het roepen is dat we tweede gaan worden. Hopen en belovende scenario's doornemen valt daar toch echt niet onder.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik klik gewoon op die link met de verwachting een lekker wijf te zien. Wat een teleurstelling. Ben ik niet van je gewend, NW.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Denk dat dat voorlopig vooral wishfull thinking is. Zo'n Meleg heeft tot nu toe wellicht één aardig potje gespeeld. Achterin zie ik het ook niet overlopen van kwaliteit (Denswil lijkt het eeuwige talent, Tete wellicht, Veltman vind ik dan nog het verst). Andersen heeft het in zich, maar moet het ook nog maar laten zien. Voor de rest kom ik zo 1 2 3 niet op iemand. Van spelers als Sporkslede, De Kamps, De Sa, Nieuwpoort en kornuiten moet je direct afscheid nemen als je jezelf serieus neemt.

Als je ziet wat Tottenham deze zomer al heeft neergelegd, wat Eriksen voor Ajax 'betekent', wat er voor andere spelers is betaald en het tijdstip waarop Spurs zich meldt, moet je 11 miljoen gewoon keihard weglachen. Dan maar het risico dat ie volgend jaar gratis de deur uitloopt, of met een vaste afkoopsom van - van mijn part slechts - een miljoen of 6-7. Dit is echt drie keer niks.

Ik zat ook iets jonger te denken. Cerney en Nouri zijn bijvoorbeeld geweldige aanvallende talenten. En inderdaad, Ajax zou hier niet akkoord mee moeten gaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.