- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Wat dat betreft heeft Atletico z'n voordelen. Geen Sociedad uit pot 4 en geen Barça of Real. (En geen Juventus)
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Pot 2: Atlético, Shakhtar Donetsk, AC Milan, Schalke, Marseille, CSKA, PSG en Juventus
Pot 3: Zenit, Man City, Ajax, Dortmund, Basel, Olympiakos, Galatasaray en Leverkusen
Pot 4: Kopenhagen, Napoli, Anderlecht, Celtic, Steaua Boekarest, Viktoria Plzen, Sociedad en Austria Wien
Absoluut niet: Real, PSG, Ajax, Napoli
Doe maar wel: Arsenal, Marseille, Ajax, Celtic/Austria Wien/Anderlecht (die laatste voor leuke rivaliteit)
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Doe voor Chelsea uit pot 2 Schalke maar. Pot 3 zitten de grootste krachtsverschillen in. Vijf sterke teams (al ontlopen we sowieso ManCity natuurlijk) en dan het mindere trio Ajax / Basel / Olympiakos. Ik kies Basel. Uit pot 4 moet je Sociedad en Napoli zien te vermijden, de rest stelt niks voor. Doe Pilsjes maar.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die onzin van Van Marwijk over 'de wil om te winnen', bull! PSV wilde 100%, het is gewoon een kwaliteitsverschil. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Doe voor Chelsea uit pot 2 Schalke maar. Pot 3 zitten de grootste krachtsverschillen in. Vijf sterke teams (al ontlopen we sowieso ManCity natuurlijk) en dan het mindere trio Ajax / Basel / Olympiakos. Ik kies Basel. Uit pot 4 moet je Sociedad en Napoli zien te vermijden, de rest stelt niks voor. Doe Pilsjes maar.
Ik zou Gala ook naar de mindere verplaatsen. Van wat ik ervan gezien heb lijkt het helemaal nergens op. Zijn minder dan pakweg PSV of Ajax.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Haha, wel 90 minuten lang gelachen om Balotelli. Echt alles wat hij doet is grappig.
.
Nog nooit zo'n die domme voetballer meegemaakt die er gewoon telkens mee wegkomt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Uit pot 1 mag best een heel sterk team komen dat echt alles wint. Erger is een sterke ploeg die wel tweemaal wint van Ajax, maar dan net niet weet te winnen van de ploeg uit pot 2 (waardoor die sowieso al punten uitloopt op Ajax). Een heel sterke broeder en een heel zwak team, dan strijd je met 1 andere ploeg om de tweede plaats. Zoals twee jaar terug met RMA, Lyon en Zagreb.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Arsenal, Marseille, Celtic. Graag!
Slecht potje. Milan kan verdedigen dat wisten we al. Maar dan werkt tikken toch beter. Die ballen van de zijkant waren zo ongeïnspireerd en makkelijk verdedigbaar. Depay begint een soort Fischer te worden, vliegende start maar overschat zichzelf nu al. Mwa of ik zie steeds de verkeerde wedstrijden of men is gewoon wat overdreven positief over PSV.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Eén ding is trouwens wel zeker na deze 2 wedstrijden.
Nigel de Jong in Oranje. Naast Strootman. Sneijder op 10.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik zou Gala ook naar de mindere verplaatsen. Van wat ik ervan gezien heb lijkt het helemaal nergens op. Zijn minder dan pakweg PSV of Ajax.
Haalden vorig jaar nog wel de kwartfinales?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Helemaal eens. Basisplaats zelfs.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Die onzin van Van Marwijk over 'de wil om te winnen', bull! PSV wilde 100%, het is gewoon een kwaliteitsverschil.
Wil om te winnen betekent niet gewoon willen maar dat je alles geeft. Spelers als Wijnaldum, Matavz en Maher kun je wat dat betreft gewoon niet vergelijken met El Sharaawy, Boateng en Montolivo. Veel te laconiek, afwachtend en geen durf.
Tuurlijk is da ook een kwaliteit, dat wel.
Enige die dat wel heeft is Schaars (En Bruma). Maakte een prima indruk. Fitter dan ooit ook.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
En de loting morgen maakt niet veel uit voor Ajax lijkt me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, wel 90 minuten lang gelachen om Balotelli. Echt alles wat hij doet is grappig.
.
Nog nooit zo'n die domme voetballer meegemaakt die er gewoon telkens mee wegkomt.
Haha idd. Al moet je Diego Costa ook niet onderschatten
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En de loting morgen maakt niet veel uit voor Ajax lijkt me.
Doe niet steeds zo flauw. Natuurlijk maakt het uit. Je kan relatief best een pretpoule loten met bv Austria Wien en bv Marseille, terwijl je uit die groepen ook Napoli en PSG kan treffen.
Vraag ze bij Man City maar na of Ajax toernooivulling is.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Crudeli krijgt nog een keer een hartaanval.
BOA BOA TENG TENG.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Een Poule met Cluj, ManU en Braga. Vervolgens troffen ze Schalke in de 8e finales.
Het zat dus niet helemaal tegen.
Fortune
-
- 4319 berichten
- 2777 stemmen
PSV is gewoon ingemaakt, jammer dat ze dan ook nog zo onsportief moeten zijn. Waarom was Schaars nou de hele wedstrijd aan het schreeuwen? Beetje een boerenlul aan het uithangen.
Milaan speelt niet alleen beter maar zijn zelfs een sportiever team.
Wissel van Park was ook gewoon waardeloos. Dan hebben we Memphis en Matavs die wat mij betreft vrijwel niks klaar hebben gespeeld deze wedstrijd.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Doe niet steeds zo flauw. Natuurlijk maakt het uit. Je kan relatief best een pretpoule loten met bv Austria Wien en bv Marseille, terwijl je uit die groepen ook Napoli en PSG kan treffen.
Vraag ze bij Man City maar na of Ajax toernooivulling is.
Denk dat het allemaal niet veel uitmaakt, thats all. Alleen voor Ajax-supporters wellicht als je naar de wedstrijd gaat. Maar qua resultaat niet echt.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
.
Wissel van Park was ook gewoon waardeloos. Dan hebben we Memphis en Matavs die wat mij betreft vrijwel niks klaar hebben gespeeld deze wedstrijd.
Park speelde nog veel slechter. Terechte wissel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Denk dat het allemaal niet veel uitmaakt, thats all. Alleen voor Ajax-supporters wellicht als je naar de wedstrijd gaat. Maar qua resultaat niet echt.
Dit is natuurlijk onzin. Maar als jouw idee is dat Ajax van alle 31 andere teams zal verliezen, dan laten we er maar geen discussie over voeren.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
. En dan schakel ik naar FOX Sport en hoor ik die Reitsma weer mompelen over een goal
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wil om te winnen betekent niet gewoon willen maar dat je alles geeft. Spelers als Wijnaldum, Matavz en Maher kun je wat dat betreft gewoon niet vergelijken met El Sharaawy, Boateng en Montolivo. Veel te laconiek, afwachtend en geen durf.
Tuurlijk is da ook een kwaliteit, dat wel.
Enige die dat wel heeft is Schaars (En Bruma). Maakte een prima indruk. Fitter dan ooit ook.
Het zijn inderdaad geen spelers die die 'erop klappen', maar dat hebben ze nooit gedaan en zullen ze ook nooit doen. Bovendien heb ik bij Depay wel die gedrevenheid gezien, maar daar komt vervolgens niets uit.
Al kan ik me wel vinden in je punt.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Een Poule met Cluj, ManU en Braga. Vervolgens troffen ze Schalke in de 8e finales.
Het zat dus niet helemaal tegen.
Maakten het Madrid in Istanboel ook nog wel behoorlijk lastig, en ze hebben toch meer individuele kwaliteiten dan PSV of Ajax. Maar ik heb er dit jaar alleen wat flitsen van gezien.
Fortune
-
- 4319 berichten
- 2777 stemmen
Als bijna altijd vrij staan, goeie pasen maken en geen fouten maken slecht voetbal is dan heb je gelijk.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Als bijna altijd vrij staan, goeie pasen maken en geen fouten maken slecht voetbal is dan heb je gelijk.
Hij raakte denk ik 60 procent van zijn ballen kwijt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ontslaan en opsluiten die man.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.