- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Alsnog een afstraffing. Jammer.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Toch wel mooi dat die dikke Willems ruzie zoekt met Balo en de bal 10 seconden later in het netje ligt. PSV heeft het prima gedaan maar ja de Serie A is natuurlijk wel efkes wat anders dan de MML. Als je dan ook nog kansen a la Wijnaldum (uiteraard) mist ben je uiteindelijk een vogel voor de kat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee hoor, want de beste kansen gingen er voor Milan niet in. Juist dit soort halve mogelijkheden vliegen erin.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ik zou bijna blij zijn met de Ajax-verdediging als ik dit zo zie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dan heb je niet zo heel veel begrepen van het nieuwe beleid van de afgelopen jaren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Matavz, wat heb je eraan? Overigens komt er werkelijk bijna geen pass van Schaars aan, wat speelt hij een waardeloze pot. En fatsoenlijke voorzetten zijn er ook nauwelijks aan PSV-zijde te zien. Enkel halfhoog op randje 16. Daar heb je dus niets aan.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Tandeloos en naïef tegen een razend effectief Milan. Dit PSV zal nog veel moeten groeien.
Ook een PSV zonder vleugels verwordt tot een makkelijk te bestrijden ploeg.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nu hopen dat dit PSV de Europa leage niet laat lopen zoals vorig seizoen... Want daar zie ik ze nog wel wat punten voor Nederland sprokkelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als AZ en Feyenoord het morgen niet verpesten staan we er nog aardig voor. AZ haalt het denk ik wel, Feyenoord vrees ik niet. En PSV krijgt dus ook EL, waarin ze ver kunnen komen. Ajax CL, afwachten wat de loting brengt.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik zou bijna blij zijn met de Ajax-verdediging als ik dit zo zie.
Jij hebt Heerenveen gemist?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Oh God die banketbakker is er bij Celtic ingekomen, ik dacht al waarom heb ik ook alweer zo'n hekel aan dat team. Toch wel de kwal van de voetballerij (ondanks hevige concurrentie). De Oosterse schapenslachters staan nog altijd op verlenging, ik zou subiet fan worden!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Matavz, wat heb je eraan? Overigens komt er werkelijk bijna geen pass van Schaars aan, wat speelt hij een waardeloze pot. En fatsoenlijke voorzetten zijn er ook nauwelijks aan PSV-zijde te zien. Enkel halfhoog op randje 16. Daar heb je dus niets aan.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Was te verwachten natuurlijk. Niet omdat PSV de kwaliteiten niet zou hebben om het dit AC Milan moeilijk te maken, maar vooral omdat het zo'n jonge ploeg is en de meeste nog niet veel grotere stadions hebben gezien dan de Arena. Zeker tegen Italianen is dat vrij dodelijk. Milan maakte hier goed gebruik van en PSV heeft dapper stand gehouden. Jammer en helaas. Volgend jaar beter.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Haha, die grijns van Balotelli na die gele kaart.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Celtic in de slotseconde naar de CL. 3-0.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nee he, 3-0 bij Celtic in blessuretijd 
Voor wie moet ik nu zijn in de CL (naast Chelsea)?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Helaas. Een keihard lesje in efficiëntie.
Veldspel was redelijk oké.
Wijnaldum had die bal natuurlijk gewoon moeten maken. Verdomme.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Tegen Celtic? Of voor de Kazachen? Of voor pingels?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Helaas. Een keihard lesje in effectiviteit. Veldspel was redelijk oké.
Wel meer dan terecht verder. Zeker over 2 wedstrijden.
Gewoon richten op de Eredivisie.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hee, even ophouden met die emoties hoor
Jij als neutrale liefhebber moet van alle teams genieten. Bijvoorbeeld Celtic dat vorig jaar van Barca won? Leuk toch 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Huh wah?
Gelukkig wel een paar andere mooie ploegen uit Oost-Europa, we moeten het er maar mee doen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Helaas. Een keihard lesje in effectiviteit. Veldspel was redelijk oké.
Dit is dus het standaard commentaar van een Nederlandse supporter na potjes tegen Italianen
Denken dat je beter bent, maar uiteindelijk spelen zij bewust zo. Of denk je echt dat PSV Milan met de rug tegen de muur heeft gezet? Dat doen ze bewust natuurlijk. PSV laten uitrazen en daarna gewoon het slot erop gooien door zelf te scoren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsjeblieft laat Ajax Atletico loten. Lekker naar de ArenA dan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.