• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.046 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Helaas... 1 kans. Direct raak.

Wat een kans voor Matavz daarvoor.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Hm.. dat duurde nog korter dan 20 minuten.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Typisch.

Joy4ever

• 4618 berichten
  • 1840 stemmen

Het "mooie" is dat er eigenlijk niks veranderd. PSV moet scoren. Vaak wel een nadeel zo een vroege voorsprong.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Dude staat altijd zijn mannetje in de CL. Zo raar; dat contrast met de competitie de laatste twee seizoenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zat er lekker in hoor Prince Charming.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Quido schreef:

Haha, mooi, een vriend van me is voor het eerst in Amerika op vakantie

Wat grappig dat jij de Tokkies kent.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2381 stemmen

Kon PSV niet veel aan doen. Je kan moeilijk iedereen op 25m van de goal super kort gaan dekken. Raakt m jammer genoeg perfect..

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ach, het is wel lekker om weer die vreselijke commentator de mond te snoeren die binnen 5 minuten al kampioen conclusies trekken is geworden. "PSV speelt goed en volwassen. Bij Milan lukt helemaal niets". Minuut later scoort Milan Waar worden ze toch vandaan gehaald?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Wat grappig dat jij de Tokkies kent.

Ondanks dat ie Meester in de Rechten is, verwijt ik hem dat op voetbalgebied ook wel eens. Ik heb de hoop dat hij het onder mijn vleugels nog transformeert tot een wijs en objectief man, zoals mezelf.

[voor degenen die het niet vatten, dit is sarc ... och ja]

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

Over shirtverkoop gesproken, mijn nieuwe shirt voor het nieuwe seizoen ein-de-lijk binnen!

(afbeelding)

Mooi shirt, alleen ik snap er de ballen van waarom mensen namen van passanten op hun rug laten zetten. Clubiconen nog tot daar aan toe, maar nee. Heb er echt niets mee. Buiten dat kost het ook nog onnodig veel extra geld voor die passant.

Gewoon een mooi blanco rug zou het mooist zijn. Al verpest de reclame het natuurlijk ook wel een beetje.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pffff. Wat een pegel van Maher. Kutzooi.

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Iemand nog De Slimste gezien? Eén van de vragen was wat je kon zeggen over kakkerlakken, en één van de antwoorden was 'Feyenoord-supporter'. Je verwacht het eigenlijk niet in een tv-programma, maar kon er wel om lachen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mooi shirt, alleen ik snap er de ballen van waarom mensen namen van passanten op hun rug laten zetten. Clubiconen nog tot daar aan toe, maar nee. Heb er echt niets mee. Buiten dat kost het ook nog onnodig veel extra geld voor die passant.

Gewoon een mooi blanco rug zou het mooist zijn. Al verpest de reclame het natuurlijk ook wel een beetje.

Mee eens. Heb het voorheen ook alleen bij Carlos Aguilera en Fernando Torres gedaan maar maak voor cultheld Costa toch graag een uitzondering. Juist door zijn vervelende maniertjes het waard op een shirt te staan.

Jaren geleden helemaal geen shirtreclame bij Atletico. Prachtig is dat inderdaad.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Fotootje van de voorkant NW? Denk dat die me meer bevalt

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ondanks dat ie Meester in de Rechten is, verwijt ik hem dat op voetbalgebied ook wel eens. Ik heb de hoop dat hij het onder mijn vleugels nog transformeert tot een wijs en objectief man, zoals mezelf.

[voor degenen die het niet vatten, dit is sarc ... och ja]

Krijg je zo'n titel tegenwoordig bij een pak koffie (of in zijn geval zware shag / Schultenbrau)? Verder vind ik de (nep)emoties eigenlijk nog minder erg dan de ontelbare spelvauten. UvA zeker?

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

chevy93 schreef:

P.S. Ik ben wel benieuwd naar meer bronnen over die shirtverkoop. Ik geloof niet dat het winstpercentage voor een club zo klein is. Hij linkt door naar een Duits artikel (ik kan geen Duits) en verder vind ik op Google niets. Dat Duitse artikel heeft zo te zien ook geen verdere bronnen genoemd.

Ik heb even gezocht. Sites als bild en goal.com melden het ook (die bedragen), maar ik kan geen kanaal vinden van BVB zelf die dat meldt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Ach, het is wel lekker om weer die vreselijke commentator de mond te snoeren die binnen 5 minuten al kampioen conclusies trekken is geworden. "PSV speelt goed en volwassen. Bij Milan lukt helemaal niets". Minuut later scoort Milan Waar worden ze toch vandaan gehaald?

De commentator is vanavond vreselijk inderdaad. Dat je als Nederlander voor PSV bent als NOS commentator kan ik snappen, maar hij praat zichzelf constant moed in

Overigens, Milan speelt ook kut, PSV redelijk maar de stand is weer eens Italiaans klote. Dat klopt ook wel.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Elke kans is bijna raak. Paal. Lat.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Blij dat De Sciglio weer fit is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Fotootje van de voorkant NW? Denk dat die me meer bevalt

Klik

Die Grueter, manmanman. Leg het er nog dikker op dat je partijdig bent. Voorheen sprak ie buitenlandse namen foutloos uit, waardoor ie nog een beetje te doen was maar vreselijk. Hou het lekker bij zwemwedstrijdjes. Ik denk zelfs dat hij de reden is dat ik Kromowidjojo geen succes gun .

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Wat is PSV allemaal aan het doen met dat geschiet van ze?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha echt he. Ik denk dat Zoet het straks ook een keer gaat proberen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Willems op de lat.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Montolivo.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zei het toch. PSV het betere spel en Milan gaat met 2-0 eindigen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Aantrekkelijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. De ironie van deze kwalificatie is dat dit gewoon een full-fledged Champions League wedstrijd is tussen twee gevestigde ploegen die in het verleden al meerdere confrontaties hebben gehad. En deze wedstrijd is voor beide ploegen net zo belangrijk als een kwartfinale. Wat er ook gebeurd, PSV heeft in ieder geval nog een échte Champions League wedstrijd gespeeld.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

Montolivo.

Terecht geel voor Schaars

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zei het toch. PSV het betere spel en Milan gaat met 2-0 eindigen.

Niks bijzonders. Italianen geven je altijd het idee dat je beter bent, maar dat is echt niet zo. Vooral omdat je ziet dat Milan er betere kansen mee creëert dan Psv. Balbezit en dergelijke is altijd voor de Nederlandse ploegen

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niks bijzonders. Italianen geven je altijd het idee dat je beter bent, maar dat is echt niet zo. Vooral omdat je ziet dat Milan er betere kansen mee creëert dan Psv. Balbezit en dergelijke is altijd voor de Nederlandse ploegen

Dit, ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.