• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat Tottenham blijft ook maar geld uitgeven zeg.

Soldado voor 30 miljoen, Capoue voor 11 miljoen, Paulinho voor 20 miljoen, Chadli voor 6.5 miljoen en nu Lamela weer voor 30 miljoen!

Dat zijn dus al bijna de 100 miljoen van Bale!

En dan willen ze ook nog Chiriches van Steaua en Eriksen.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zo simpel ben je toch niet lijkt me? Strootman had een jarenlang contract, Eriksen nog voor 10 maanden.

Als Eriksen echt Ajax geld gunt, tekent hij ook voor 3 of 4 jaar bij.

15 à 20 miljoen zou ik wel redelijk vinden gezien de geschiedenis van eerdere transfers van Eredivisie naar het buitenland. Hij is zeker geen Sneijder of Huntelaar.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

chevy93 schreef:

Want waar denk je dat die 100 miljoen vandaan komt?

Real Madrid heeft aankoopprijs Ronaldo er bijna uit met shirtverkoop - voetbalzone.nl

Aankoop: april 2009

Bericht: juni 2010

Inmiddels maken ze dus al 3 jaar lang winst op Ronaldo. Binnen een jaar je investering terug en vervolgens miljoenen winst per jaar blijven maken. Zou er één bedrijf zijn die zo'n investering af zou slaan?

Ronaldo kost trouwens ook 35 miljoen aan salaris ongeveer per jaar. Buiten dat, van die € 85 aan shirts gaat een deel naar omzetbelasting, een deel naar de winkelier en een deel naar Adidas. En dan nog de productiekosten en vervoerskosten. Een club houdt daar ongeveer 5-10 euro per shirt aan over: Enorme inkomsten via shirtverkoop: "een hardnekkige mythe" - tussendelinies.nl

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Overigens, als Eriksen weggaat, doe dan maar gewoon een loodzware loting. Je kan er beter tegen RMA uit liggen dan een zoveelste laagvlieger in een zoveelste matige match, En zonder Eriksen en Alderweireld ga je gewoon weer een aantal stapjes terug.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Balen, geen Bakkali.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Helaas.

Dan moet Park 't maar doen!

El Shaarawy ook gewoon in de basis. Jammer. Zag toch liever een net herstelde Robinho.

Verder zit Urby weer op de bank en neemt De Sciglio z'n plaats over.

Zenit wint ook gewoon even weer met 4-2 na die 1-4 uit.

Dan blijft 't toch jammer dat je niet tegen Schalke 04 of Lyon had geloot.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ajax en Tottenham naderen akkoord over Eriksen - voetbalzone.nl

10 miljoen!

Laat ze dan maar direct Duarte halen, leuke speler, maar niet voor de top.

Meer iets voor een Heerenveen of Vitesse.

En dan Alderweireld nog weg en van der Hoorn in de basis.

Hebben wij toch weer iets meer kans op 't kampioenschap.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Effe een gok voor vanavond : 1-2

PS : Ik wil er behoorlijk vaak naast zitten.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Neuh. Van mij mag PSV overigens gerust de CL in hoor, maar vrees dat Milan het gewoon droog met 1-0 afmaakt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat 't dan maar 0-3 wordt.

Ik zie 't helaas niet gebeuren. Al is er natuurlijk nog steeds niets aan de hand als hun bijvoorbeeld op voorsprong komen. Je moet hoe dan ook scoren, al heb je dan verlenging.

Steaua 1-1 thuis, uit 2-2.

Schalke 1-1 thuis, uit 2-3.

Hopen dat PSV de derde gaat worden die dit weet te flikken!

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Wedstrijd van het seizoen voor Milan - wellicht zelfs voor de komende twee seizoenen; nu al. Geen winst betekent geen verdere transfers deze periode, en zonder transfers krijgt Milan sowieso al een loodzwaar seizoen in de Serie A.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ronaldo kost trouwens ook 35 miljoen aan salaris ongeveer per jaar. Buiten dat, van die € 85 aan shirts gaat een deel naar omzetbelasting, een deel naar de winkelier en een deel naar Adidas. En dan nog de productiekosten en vervoerskosten. Een club houdt daar ongeveer 5-10 euro per shirt aan over: Enorme inkomsten via shirtverkoop: "een hardnekkige mythe" - tussendelinies.nl

Zomaar even een bedankje naar jou toe, mjk. Was al tijdje benieuwd naar hoeveel een club overhoudt aan shirtverkoop.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ben bang voor een soortgelijk scenario als vorige week (en tegen heracles) een fout die keihard afgestraft wordt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

PSV heeft vanavond het betere van het spel, maar via een counter en een penalty wint Milan met 2-0. Let maar op.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

We zullen opletten!

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

mjk87 schreef:

Ronaldo kost trouwens ook 35 miljoen aan salaris ongeveer per jaar.

Waarvan een hele hoop miljoentjes helemaal niet verbonden zijn aan Real, maar aan sponsoren.

P.S. Ik ben wel benieuwd naar meer bronnen over die shirtverkoop. Ik geloof niet dat het winstpercentage voor een club zo klein is. Hij linkt door naar een Duits artikel (ik kan geen Duits) en verder vind ik op Google niets. Dat Duitse artikel heeft zo te zien ook geen verdere bronnen genoemd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dit voetbaldagje is al kut, moet het niet hebben dat PSV ook nog eens miljoenen van de CL gaat pakken

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik geef PSV een goede kans.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik ook. En jullie weten dat ik en Quido altijd gelijk hebben. Maher gaat vlammen vanavond.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Eerste 20-30 minuten een goed PSV met hoop. Vervolgens walst Milan er met wat goedgeplaatst counters overheen. 3-1

Ik hoop overigens dat PSV doorgaat naar de CL. Betekent punten voor de UEFA-lijst en een moeilijker programma voor PSV.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

PSV zal vanavond vaak de bal hebben en daar vast dreigend mee zijn, maar Milan gaat door, zoals het bij Italianen hoort. Niet sierlijk, niet mooi, wel effectief.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Alle kale plekken opvullen met los gras uit een emmertje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over shirtverkoop gesproken, mijn nieuwe shirt voor het nieuwe seizoen ein-de-lijk binnen!

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Alle kale plekken opvullen met los gras uit een emmertje.

Ik ken nog wel een club met zat gras dat uit het veld is gevlogen

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Over shirtverkoop gesproken, mijn nieuwe shirt voor het nieuwe seizoen ein-de-lijk binnen!

(afbeelding)

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Dat kunstgras is zo gek nog niet.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Come on PSV

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

PSV gaat het gewoon halen. Lang leve de MML!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Haha, mooi, een vriend van me is voor het eerst in Amerika op vakantie, maar geniet er vandaag allerminst van:

Als ajax eriksen verkoopt wordt het helemaal niets meer. Sterker nog, als ze hem voor 10 mio verkopen moet het hele bestuur opstappen wegens wanbeleid! Die jongen is onze enige kans op CL (en dus 15 mio). Als je ziet waarvoor waardeloze kut spelers transferen nemen wij genoegen met een waardeloze fooi. Ik begrijp er helemaal niets van. Houd hem dan maar vast aan zijn contact en laat hem gratis weg lopen want dat doe je nu dus eigenlijk ook. strootkut 20 mio mkhitaryan 25 willian 35 lamela 35 bale 100 en eriksen 10? Shame on you ajax!

Een kut duarte is max 1 mio waard én ook van der hoorn was zwaar overprijst. Met andere worden; wij betalen de jackpot voor middelmatige spelers en krijgen fooien voor potentiële toppers. Hopelijk stapt het bestuur op als dit doorgaat want dit gaat he-le-maal nergens over. Kut ajax.

Wat sport al niet met een mens kan doen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hmm, als ik op vakantie ben is dat het laatste waar ik me druk om zou maken, al helemaal als je in Het Paradijs bent, genaamd de VS. Of zit ie in Limburg .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.