- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Toch een stuk beter. Vreemde shirtsponsor, maar gelukkig geen koeienletters. Staat er redelijk subtiel op, itt de achterkant
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Aantrekkelijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. De ironie van deze kwalificatie is dat dit gewoon een full-fledged Champions League wedstrijd is tussen twee gevestigde ploegen die in het verleden al meerdere confrontaties hebben gehad. En deze wedstrijd is voor beide ploegen net zo belangrijk als een kwartfinale. Wat er ook gebeurd, PSV heeft in ieder geval nog een échte Champions League wedstrijd gespeeld.
Inderdaad, een echt potje dat merkbaar ergens om gaat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Krijg je zo'n titel tegenwoordig bij een pak koffie (of in zijn geval zware shag / Schultenbrau)? Verder vind ik de (nep)emoties eigenlijk nog minder erg dan de ontelbare spelvauten. UvA zeker?
Ik zei het toch. PSV het betere spel en Milan gaat met 2-0 eindigen.
Heb je ook een keer gelijk! 
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Toch een stuk beter. Vreemde shirtsponsor, maar gelukkig geen koeienletters. Staat er redelijk suntiel op, itt de achterkant
Mooiere sponsor dan Kia op mijn Atletico-shirt van seizoen 2009/2010.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Celtic vlak voor de rust 1-0 
Nu nog minstens 2 erbij.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Schijnt dat Celtic bij winst terugkomt voor Finnbogason. Benieuwd, dus.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Park ligt ook meer op de grond dan dat hij staat. Zwakke wedstrijd van hem.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wie zit er nou te wachten op Celtic? Geef mij die Kazakken maar.
LangLeve Pilsjes staat ook alweer voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die heb ik ook nog, vreselijk ja. Bestreek het halve shirt.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Vind dat PSV op zich wel aardig meespeelt.
Maar uiteindelijk ga je het met zo'n snotneuzenelftal niet redden tegen echte ervaren spelers. We zullen zien.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Vind overigens Schaars toch wel belangrijk in zulke potjes hoor. Als die vanavond niet speelde had je echt een probleem want die overschatte Maher verliest meer ballen dan dat hij er iets goed mee doet en Wijnaldum loopt vooral zoals altijd te dromen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wie zit er nou te wachten op Celtic? Geef mij die Kazakken maar.
Kom op man. Zelfs jij moet hier toch van genieten?
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Wat praat Van Marwijk toch constant over De Sciglio? Hij speelt nooit? Hij staat altijd op rechts? Niet alleen CL-wedstrijden kijken, Bert.
Beste LB die we hebben.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wordt tijd dat Bakkali weer volledig fit is zodat Depay eindelijk eens kan banken.
Heeft werkelijk nog geen één fatsoenlijke wedstrijd gespeeld en komt z'n tegenstamder nooit voorbij.
Bij die vliegensvlugge Abate is dat niet gek, maar zelfs niet tegen de rechtsback van GAE.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Dat You never Walk Alone filmpje doet me echt helemaal niks. En ik hou toch wel van stadionsfeer.
Hoort gewoon niet bij Celtic.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat You never Walk Alone filmpje doet me echt helemaal niks. En ik hou toch wel van stadionsfeer.
Hoort gewoon niet bij Celtic.
Dit hoort juist bij Celtic. Het hoort niet bij een club met een neppe sfeer zoals FC Twente. Wel daar. Tenminste, ik vind het matchen. Celtic is toch een club als Liverpool.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat praat Van Marwijk toch constant over De Sciglio? Hij speelt nooit? Hij staat altijd op rechts? Niet alleen CL-wedstrijden kijken, Bert.
Beste LB die we hebben.
Heb het idee dat ie heel erg weinig kijkt, leefde vorige week nog in de veronderstelling dat Atletico Europa League speelde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb het idee dat ie heel erg weinig kijkt, leefde vorige week nog in de veronderstelling dat Atletico Europa League speelde.
Atletico speelt toch in de secunda division?
Joy4ever
-
- 4618 berichten
- 1840 stemmen
LangLeve Pilsjes staat ook alweer voor.
Lijkt me voor fans van clubs uit de eerste drie potten duimen voor een koppeling met Plzen!

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo kennen we Wijnaldum weer 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Wijnaldum, de Lex Immers van PSV.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goed gekeept ook, hij kwam snel z'n hokje uit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wijnaldum is niet zo van scoren in topwedstrijden. Nouja, tegen PSV destijds deed ie het wel leuk namens Feyenoord 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ik zei het toch. PSV het betere spel en Milan gaat met 2-0 eindigen.
PSV heeft vanavond het betere van het spel, maar via een counter en een penalty wint Milan met 2-0. Let maar op.
Was geen counter. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik telde m al. Fout van Brunet zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.