- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vanaf minuut 60 gezien en dan net de samenvatting; zag er allemaal heel degelijk uit van PSV zijn kant. Maar goed, Italianen hebben wat ze willen; een gelijkspel waardoor PSV moet komen in Milaan.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
.
hahaha, gaan we nu ook al Real Sociedad afkorten tot gewoon maar Sociedad?
Ik schat de kans klein in dat maar weinigen weten hoe die stad écht heet..in het Baskisch.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Park was inderdaad een verademing voor PSV. Met zijn routine weet hij een goede balans te creëren in een enorm jong team dat af en toe misschien wel een beetje TE opportunistisch is. Ben inderdaad benieuwd hoe/of Cocu hem in de basis zal persen want als hij dit niveau aanhoudt kan je 'em toch moeilijk op de bank houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
hahaha, gaan we nu ook al Real Sociedad afkorten tot gewoon maar Sociedad?
Ik schat de kans klein in dat maar weinigen weten hoe die stad écht heet..in het Baskisch.
Als je daar al over valt, dan is het aardig triest gesteld. En ja, als colchoneros zijnde geloof ik niet in de term Real.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Jammer dat van Bommel een beetje negatief is over dit PSV vandaag tegen Milaan. Ik heb genoten, maar MvB kon het maar moeilijk hebben dat er vrijuit werd gevoetbald.
PSV had zeker een overwinning verdiend.
Ji Sung en Matavz waren voor mij persoonlijk de uitblinkers. Ji Sung gaat weinig verkeerd doen voor mij dit seizoen!!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Van Bommel vond PSV weinig doelgericht en stelde dat het team eigenlijk nauwelijks kansen creëerde.

Heb trouwens niet gezien wat die allemaal zei op tv maar zo te lezen lijkt 't wel of die jaloers is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach, vorig seizoen sloeg hij ook wekelijks de fabeltjeskrant open wanneer ze punten hadden laten liggen. Goede kerel, maar niet altijd objectief of geloofwaardigheid bij een analyse.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Wat ik trouwens mooi ook mooi vond: Cocu brengt gewoon Locadia in terwijl de 'meest makkelijke' oplossing in deze wedstrijd Toivonen was geweest. Maar dan kiest ie toch voor het jonge talent.
Iemand die zo weinig motivatie heeft als Toivonen zet je er logischerwijs natuurlijk niet in.
Vond het eerlijk gezegd ook niet zo fantastisch gister. Zag wat aardige dingen, maar ook een typisch Milan. Die vinden 1-1 prima en kwamen niet gek veel in gevaar. Hoop voor NL voetbal dat PSV doorgaat. Sowieso fijn dat het niet zo hopeloos is als vorig seizoen met Feyenoord.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Ze hebben inderdaad maar half bevestigd na Zulte, al was dat ook gewoon te verwachten. Wel een paar mooie acties vooraan gezien, waarbij de hele Milaanse verdediging toch met een pas of 3 aan gort werd gespeeld.
Maar tweede helft was al een stuk minder en op basis van de laatste 10 minuten mogen ze blij zijn met het gelijkspel. Ook verdedigend is het niet veel soeps. Milaan veel geslepener in duels, sneden ook vaak als boter door de PSV verdediging (zelfs een keer met een simpele 1-2). Gevleide uitslag, zou mij verwonderen moesten ze volgende week wat gaan rapen in Milaan.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Naar wat ik heb gehoord en gelezen een typische wedstrijd tegen de Italianen. In de K.O. vliegen wij Hollanders er altijd tegen ze uit. We ballen lekker mee, spelen bij vlagen zelfs een stuk beter en alsnog vliegen we eruit
Typischer kan het niet..
Ajax - Inter, Ajax - Juve, Ajax-Milan...
PSV-Milan...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat bedoel ik dus. Als Milan moet je niet zo een clown in je doel willen hebben.
Clown of een mummy? Had ie zijn rollator ook in het doel staan?
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Milan-Ajax werd 2 jaar terug nog 0-2. Het kan nog, maar het zal lastig zijn.
Milan was toen al lang en breed geplaatst.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Ze hebben inderdaad maar half bevestigd na Zulte, al was dat ook gewoon te verwachten. Wel een paar mooie acties vooraan gezien, waarbij de hele Milaanse verdediging toch met een pas of 3 aan gort werd gespeeld.
Zulte werkt met een begroting waarmee je in de Eredivisie rond plek 15 speelt. Dan is een 1-1 tegen Milan meer een bevestiging dan tegen zo'n ronduit matige ploeg als Zulte.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Dan is een 1-1 tegen Milan meer een bevestiging dan tegen zo'n ronduit matige ploeg als Zulte.
Tegen Zulte was het moeilijk bevestigen zonder voorafgaande resultaten
De zwier zat er gewoon wat minder in vooraan en achteraan oogde het meteen heel wat zwakker. Ging mij er gewoon om dat de euforie na Zulte wat overtrokken was (want inderdaag gewoon een érg matige ploeg).
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Tegen Zulte was het moeilijk bevestigen zonder voorafgaande resultaten
De zwier zat er gewoon wat minder in vooraan en achteraan oogde het meteen heel wat zwakker. Ging mij er gewoon om dat de euforie na Zulte wat overtrokken was (want inderdaag gewoon een érg matige ploeg).
Ze hebben uiteindelijk tweemaal tegen Zulte gespeeld.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Tweede keer was het ook al een stuk minder 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Wat ik trouwens mooi ook mooi vond: Cocu brengt gewoon Locadia in terwijl de 'meest makkelijke' oplossing in deze wedstrijd Toivonen was geweest. Maar dan kiest ie toch voor het jonge talent.
Gelukkig, dacht dat ik de enige was die het opviel
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Van Bommel was op al die vlakken de betere voetballer dan Schaars. Dat er een heel ander PSV staat waarin de kwaliteiten van Schaars (29) beter tot uiting komen dan die van Van Bommel (35) in het team van vorig jaar, en allebei in een andere fase van hun carrière, is een ander verhaal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij in de laatste vijf klassiekers tegen Feyenoord was hij er in vier beslissend met een doelpunt. En als we even puur de topwedstrijden van vorig seizoen pakken, was hij beslissend tegen PSV uit en thuis (1 goal, 3 assists), Feyenoord uit en thuis (2 goals 1 assist), Twente uit en thuis ( 1 goal, 1 assist). Dus wat bazel je allemaal kerel, want ik kan ook nog City statistieken erbij pakken; uit en thuis (1 goal, 2 assists).
Blij dat jij nog de moeite neemt om het weer uit te typen. En volgens mij had Eriksen afgelopen seizoen in 6 CL duels liefst 5 assists. En dan hebben we in de seizoenen 10-11 en 11-12 nog niet eens zijn wapenfeiten in topduels besproken. En vorig seizoen was Vitesse ook nog titelkandidaat, daar scoorde hij ook nog.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wel lachen trouwens, een krantenkop vanmorgen dat PSV gisteravond bevestigde dat het nu wel mee kan met de internationale top.
Nou is Milan al een paar seizoenen geen internationale top meer, maar sowieso is zo'n conclusie wel zeer overdreven na 1 potje. Dat riep ook niemand na de 3 punter van Ajax op Manchester City.
Wat ik wel over dit PSV moet zeggen is dat ze een gunfactor hebben gekregen. Ze spelen leuk, frivool en verfrissend. Nou vraag ik me af of ze dit nog maanden kunnen, maar de start is goed.
Fortune
-
- 4324 berichten
- 2783 stemmen
Helemaal niet overdreven!
Het is gewoon een jong en nieuw team. Ze spelen te gehaast, gestrest, groen en ongecontroleerd maar als ze dit team blijven behouden gaat het echt sterk worden. En ja, als er één team is die mee kan met de internationale top, dan is het PSV wel. Zelfs met al die druk en gehaast, te snel schieten blijven ze gewoon overeind staan tegenover Milan. Ik bespeur jaloezie!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Van Bommel was op al die vlakken de betere voetballer dan Schaars.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ja hoor.
We spreken elkaar eind van het seizoen wel weer.
En het is geen jaloezie hoor. Als Ajacied heb ik weinig om jaloers te moeten zijn op PSV, ook al loopt het daar nu behoorlijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Met de internationale top... nog even en Psv pakt de Champions League?
Het is natuurlijk een fris en goed spelend team dat serieus titelkandidaat is (op dit moment de grootste) maar eerst maar eens kijken hoe het verloopt met een pittig Europees programma naast de competitie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Met de internationale top... nog even en Psv pakt de Champions League?
Volgens de 2 Eindhovense Waldorf en Statler broertjes zit dat er ook zelfs in. Serieus.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Eigenlijk is PSV nu een beetje het Ajax dat Cruijff voor ogen had.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ik snap sowieso al niet waarom die twee nog altijd een platform wordt geboden. Die twee verkondigen elke week weer nóg grotere onzin.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Volgens de 2 Eindhovense Waldorf en Statler broertjes zit dat er ook zelfs in. Serieus.
Die twee moeten echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen aangezien ze altijd de grootste onzin uitkramen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.