• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.214 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.116 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik 10%. PSV speelde helemaal niet slecht, maar tegen het einde waren de krachtsverschillen duidelijk.

Weet niet, PSV was het laatste kwart wel behoorlijk op, maar ook tevreden met de 1-1. Gemis van de gewisselde Park was toen ook voelbaar. Tot dat moment indrukwekkend, ik zie het zomaar gebeuren.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Het zou een wereldwonder zijn als PSV doorgaat. Daar zit men bij de UEFA echt niet op te wachten!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Deze opmerking is zo slecht dat ik er niet eens tegenargumenten in wil brengen. Kijk maar even de laatste 3 seizoenen terug zou ik zeggen.

In 3 seizoenen 1 goed potje tegen Manchester City en Dinamo Zagreb en 1 goal tegen zowel PSV als Twente (toch de belangrijkste medetitelkandidaten). Nounou, wat een geweldenaar. Het is wel een leuke speler hoor, maar misschien moet je even je roze bril afzetten.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Dat maakt in principe niets uit, omdat er in de CL nauwelijks meer punten te behalen zijn dan in de EL (heb ik me laten vertellen). Voor de allure van het Nederlandse voetbal staat het echter wel wat beter.

Even terugkomend op mijn post. Ik dacht op dat moment even dat PSV in San Siro speelde, maar dit was dus de thuis wedstrijd. Wat dat betreft is 1-1 niet een hele goede uitgangspositie tegen Milan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Overigens mag Louis Zoet en Urby weleens een uitnodiging sturen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Weet niet, PSV was het laatste kwart wel behoorlijk op, maar ook tevreden met de 1-1. Gemis van de gewisselde Park was toen ook voelbaar. Tot dat moment indrukwekkend, ik zie het zomaar gebeuren.

Park speelde inderdaad erg sterk. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die in Milaan niet start. Vraag me af hoe Cocu dat gaat oplossen. Zonder Park worden ze overlopen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Misschien is Bakkali gewoon niet fit genoeg? Dan lost het zich vanzelf op. Wel een luxeprobleem. Ik ga er ook vanuit dat Milan doorgaat, maar het is wel leuk dat de return nog ergens over gaat.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Kai schreef:

Laatste is sowieso wel een verbetering in vergelijking met die mispeer van een Willems. Werd een paar keer flink omver gelopen en strooide werkelijk met ziekenhuisballen. Ik vraag mij oprecht af of PSV niks beters in zijn selectie heeft zitten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

In 3 seizoenen 1 goed potje tegen Manchester City en Dinamo Zagreb en 1 goal tegen zowel PSV als Twente (toch de belangrijkste medetitelkandidaten). Nounou, wat een geweldenaar. Het is wel een leuke speler hoor, maar misschien moet je even je roze bril afzetten.

Hahaha.

Echt, je hebt hem dus gewoon nauwelijks gevolgd, anders zou je dit niet posten. Maar ik ga niet weer het hele riedeltje oplepelen, blijf jij maar in je praat geloven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Wat moet Oranje in hemelsnaam met Zoet als we al 4 keepers hebben die dringen om een plek onder de lat?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De enige relatief zwakke plekken bij PSV zijn Willems en Bruma. Voor de rest een prima elftal, dat steeds de voetballende oplossing zoekt, en daarbij op de bank ook nog een aantal erg sterke troeven achter de hand heeft (m.n. Park/Bakkali, Toivonen, Locadia). Goede mix van jong talent en de juiste ervaren mensen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Wat een mongooltje die Balotelli

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Dat maakt in principe niets uit, omdat er in de CL nauwelijks meer punten te behalen zijn dan in de EL (heb ik me laten vertellen). Voor de allure van het Nederlandse voetbal staat het echter wel wat beter.

Vier bonuspunten krijg je bij plaatsing, en dat zijn dus twee overwinningen. Per saldo maakt het voor PSV (en ook vast Ajax) eigenlijk niet uit, doordat zijn in de EL meer zouden winnen dus vanzelf dat puntenaantal halen. Pas als je een ronde doorkomt krijg je nogmaals vijf bonuspunten, dan zou je al snel een halve finale moeten halen in de EL en dan heb je echt voordeel bij de CL, net als de grote clubs die toch wel veel winnen in de CL.

Het zijn vooral de extra startgelden en wedstrijdpremies die zo de NL'se competitie invloeien en dat is op den duur altijd beter als er meer geld binnenkomt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wat moet Oranje in hemelsnaam met Zoet als we al 4 keepers hebben die dringen om een plek onder de lat?

Momenteel zie ik in Zoet een veel betere keeper dan Vermeer.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

De enige relatief zwakke plekken bij PSV zijn Willems en Bruma. Voor de rest een prima elftal, dat steeds de voetballende oplossing zoekt, en daarbij op de bank ook nog een aantal erg sterke troeven achter de hand heeft (m.n. Park/Bakkali, Toivonen, Locadia). Goede mix van jong talent en de juiste ervaren mensen.

Veel spelers ook die kansen creëeren en vrij makkelijk kunnen scoren, vind ze zeker niet kansloos in Milaan.

Van Bommel is wel erg ingetogen trouwens, lijkt wel of ie het niet kan hebben dat dit elftal beter speelt dan vorig seizoen met hem

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Veel spelers ook die kansen creëeren en vrij makkelijk kunnen scoren, vind ze zeker niet kansloos in Milaan.

Van Bommel is wel erg ingetogen trouwens, lijkt wel of ie het niet kan hebben dat dit elftal beter speelt dan vorig seizoen met hem

Van Bommel is ook oud speler van Milan en was erg dol op die club, wat ik destijds zo begreep.

Buiten dat vond ik zijn analyse ook niet zo slecht.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Echt, je hebt hem dus gewoon nauwelijks gevolgd, anders zou je dit niet posten. Maar ik ga niet weer het hele riedeltje oplepelen, blijf jij maar in je praat geloven.

Ik kijk praktisch alles, maar wat jij wil. De Eriksen van anderhalf jaar geleden is prima vergelijkbaar met de Maher van nu. Misschien moet ie nog even op stoom komen bij PSV, maar de eerste helft speelde ie heel behoorlijk. 6,5 miljoen is een koopje in ieder geval, over 2 seizoenen gaat ie minstens voor het dubbele weg. Als ie zo voor Ajax had gespeeld was je ongetwijfeld laaiend enthousiast geweest, jouw postgedrag kennende.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekkere goals van Sociedad .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat lul je nou Egbers. Atleti werd derde.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Bottleneck schreef:

Schaars is dan ook in alle opzichten beter. Denkt en voetbalt vooruit, heeft prima harde passes tussen de linies of achter de verdediging en qua mentaliteit ook een stuk beter behapbaar. Dat ie op eigen initiatief heel PSV terug schreeuwde toen ze in de laatste tien minuten de bal wat lullig teruggaven aan Milan om ze zo even wat ruimte te geven had ik Van Bommel niet zien doen.

Wat ik trouwens mooi ook mooi vond: Cocu brengt gewoon Locadia in terwijl de 'meest makkelijke' oplossing in deze wedstrijd Toivonen was geweest. Maar dan kiest ie toch voor het jonge talent.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat lul je nou Egbers. Atleti werd derde.

Bange Bert was het ook al vergeten

Karagandy, prachtig!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Lekkere goaltjes op de andere velden. Die Kerzhakov blijft ook maar scoren.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Winnen in San Siro is een eitje. PSV gaat door.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

In de UEFA-ranking is Nederland door het heroïsche gelijkspel van PSV tegen Milan overigens geklommen naar een gedeeld 32e plek, samen met Montenegro (Mladost Podgorica, Rudar Pljevlja, Sutjeska Niksic en Celik Niksic) en Litouwen (Zalgiris Vilnius, Suduva Marijampole, Ekranas Panevezys en Kruoja Pakruojis).

Koploper is nog altijd het ongeslagen (18 wedstrijden) Roemenië (Astra Giurgiu, Steaua Bucuresti, Petrolul Ploiesti en Pandurii Târgu Jiu), maar ook Rusland verdient aandacht: dat heeft alle 9 kwalificatiewedstrijden voorlopig weten te winnen. Aan Feyenoord overmorgen de schone taak om daar iets tegen te doen!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Net thuis. Godverdomme man, wat zijn 't toch ook een stelletje smerige Italianen. Bah.

Voor die 0-1 waar Depay gruwelijk in de fout ging en El Shaarawy wel heel erg vrij mocht inkoppen moest 't al lang 1-0 staan, ook na die 0-1 in de eerste helft nog genoeg kansen met Wijnaldum en Maher tegen de lat.

Die redding van Zoet op dat schot van Balotelli wat tegen de lat kwam was trouwens echt fenomenaal.

De cijfers bij rust zeiden genoeg, 1 schot op doel, 1 doelpunt...

In de tweede helft werd 't wel iets minder en begon Milan toch net wat sterker te worden met verschillende kansen voor El Shaarawy, bovendien de gevaarlijkste man aan de kant van Milan.

Wat een enorme klasse heeft die, ook een paar zieke aannames, en dan die balletjes over Brenet bij de zijlijn.

Gelukkig werkte die kale in 't doel even mee aan die verdiende treffer van PSV.

Park heeft me trouwens echt positief verrast, zag 'm ineens bij de warming-up bij de basisspelers dus was blij verrast dat die in de basis begon daar waar Jozefzoon de hele tijd werd gemeld.

Depay was wederom weer eens om te janken, ongelofelijk. Kwam z'n man totaal niet voorbij, wat natuurlijk al te verwachten was met die razendsnelle Abate.

Moest wel enorm lachen toen die bij de zijlijn ineens Boateng van zich af zette die toen op de grond viel. Da's ook knap.

Dat constante tijdrekken was trouwens echt te triest voor woorden, tjongejonge zeg.

Balotelli was ook weer lekker bezig zeg... Die schwalbe in de zestien.

Die Turk liet 't ook nog vrolijk toe, de lul.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Eriksen is anderhalf jaar ouder en heeft zich bijna nog nooit laten zien in grote wedstrijden.

Volgens mij in de laatste vijf klassiekers tegen Feyenoord was hij er in vier beslissend met een doelpunt. En als we even puur de topwedstrijden van vorig seizoen pakken, was hij beslissend tegen PSV uit en thuis (1 goal, 3 assists), Feyenoord uit en thuis (2 goals 1 assist), Twente uit en thuis ( 1 goal, 1 assist). Dus wat bazel je allemaal kerel, want ik kan ook nog City statistieken erbij pakken; uit en thuis (1 goal, 2 assists).

Fortune

• 4324 berichten
  • 2783 stemmen

Park doet mooie dingen, soms totaal onverwacht. Mijn favoriete spelert.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Goede aanwinst. Na dit seizoen is die volgens mij transfervrij, dus dan heb je 'm definitief.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Park = een held

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Klotezooi, niks van kunnen zien vanavond.

Typische tegengoal en gelukkig nog kunnen scoren waardoor er volgende week nog iets is om voor te strijden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.