- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Milan komt goed weg met deze stand, PSV doet het vrij aardig. Maher speelt ook goed voor een keertje. Wel weer typisch Italiaans zijn, anderhalve kans voor en een heel stel tegen en dan toch 0-1 rusten 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik had eigenlijk verwacht PSV Milan de hele wedstrijd zou overklassen en de 0-1 pas in de 85ste minuut ofzo zou vallen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Toch mis ik het oude Milan wel. In die tijd kreeg je gewoon klappen van Gatusso als je zo'n kapsel had als El Sharaawy.
Of Materazzi die tegenover hem staat
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Goede pot van PSV. En vond Ajax 6,5 miljoen nou teveel geld voor Maher? Gelukkig hebben ze Serero en Klaassen nog achter de hand.
Nee Eriksen. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Van die scheids ben ik nog niet zo kapot. Ieder duel wordt ondertussen in het voordeel van Milan beslist en komt hij ook nog met een miezerige 1 min aanzetten.
Jammer dat Bakalli niet meespeelt. ...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daarom. Herman weet niet waar hij over praat in deze.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van die scheids ben ik nog niet zo kapot. Ieder duel wordt ondertussen in het voordeel van Milan beslist en komt hij ook nog met een miezerige 1 min aanzetten.
Jammer dat Bakalli niet meespeelt. ...
Vond ik ook vreemd, ik heb die scheidsrechter tweemaal op z'n horloge zien wijzen en dan komt er nog maar één minuut bij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede pot van PSV. En vond Ajax 6,5 miljoen nou teveel geld voor Maher? Gelukkig hebben ze Serero en Klaassen nog achter de hand.
Van wat Maher tot nu toe heeft laten zien, competitie en voorronde CL was 1,5 miljoen nog te veel geweest.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die no-look pass van Maher, wat triest. Alleen leuk
als het effect heeft. En dan nog...
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Abbiati
Dat bedoel ik dus. Als Milan moet je niet zo een clown in je doel willen hebben.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De reserve doelman van FC Utrecht is beter dan de eerste keeper van Milan. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Zeer netjes van PSV. Ik gun het ze van harte aangezien we twee Nederlandse ploegen nodig hebben in de Champions League om onze positie te handhaven.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Poli.
Zijn voornaam is zeker Mono 
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Als-ie dat monopolie had, stond-ie wel in de basis.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zeer netjes van PSV. Ik gun het ze van harte aangezien we twee Nederlandse ploegen nodig hebben in de Champions League om onze positie te handhaven.
Dat maakt in principe niets uit, omdat er in de CL nauwelijks meer punten te behalen zijn dan in de EL (heb ik me laten vertellen). Voor de allure van het Nederlandse voetbal staat het echter wel wat beter.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nee, jij bent objectief als het over spelers van Ajax gaat.
Eriksen is anderhalf jaar ouder en heeft zich bijna nog nooit laten zien in grote wedstrijden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
nog zo'n gare hanenkam erbij
Het schijnt dat Stevie Wonder de huiskapper van AC Milan is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eriksen is anderhalf jaar ouder en heeft zich bijna nog nooit laten zien in grote wedstrijden.

Deze opmerking is zo slecht dat ik er niet eens tegenargumenten in wil brengen. Kijk maar even de laatste 3 seizoenen terug zou ik zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
1-1 dus. PSV speelde aardig, maar het is geen best resultaat, al ben je natuurlijk niet uitgeschakeld. Er is perspectief.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Grote klasse van PSV, kan niet anders zeggen.
Ik geef ze ondanks dit resultaat zelfs meer kans dan de eerder genoemde 27% om door te gaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Grote klasse van PSV, kan niet anders zeggen.
Ik geef ze ondanks dit resultaat zelfs meer kans dan de eerder genoemde 27% om door te gaan.
Ik 10%. PSV speelde helemaal niet slecht, maar tegen het einde waren de krachtsverschillen duidelijk.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Jammer van die fout van Abbiati, maar PSV verdiende wel een goal. Ik waag de gok op het uitdoelpunt, maar ook PSV kan en zal tevreden zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Milan-Ajax werd 2 jaar terug nog 0-2. Het kan nog, maar het zal lastig zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.