- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als we hier nu een gelijkspel konden pakken waren we zo goed als zeker door verdomme.
Zul je zien dat ze die laatste in eigen huis als het er om gaat nog verliezen ook.
Ik heb het nagekeken, je staat nog wel 3 punten voor op de nr 3 met deze nederlaag. Dat moet voldoende zijn met een thuiswedstrijd voor de boeg toch?
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Wat opzicht natuurlijk weinig bijzonder is. Maar toen PSV tegen alle verwachtingen on drie potjes op rij won begin dit seizoen tegen een paar degradatiekandidaten en een paar Belgen begon iedereen ineens over een kampioenschap te praten. Van de zotte natuurlijk, maar dat mocht je toen niet zeggen, PSV speelde namelijk leuk en fris (
) en zou met Ajax gaan spelen om het kampioenschap. Nu staat PSV gewoon weer waar het hoort en is dat ineens een vreemde ommekeer. Tsja, ik vind dit niet zo gek eigenlijk..
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dan mogen we met 1 doelpunt verschil verliezen.
Maar die zie ik echt nog wel een doelpunt maken of zelfs winnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
We hebben beeld, toch wel het meest legendarische moment van de week:
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
1x winst in de laatste 9 duels met deze wedstrijd.
PSV-supporter zijn is momenteel geen pretje...
En het zou met niets verbazen als dat 1x in 11 gaat worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat opzicht natuurlijk weinig bijzonder is. Maar toen PSV tegen alle verwachtingen on drie potjes op rij won begin dit seizoen tegen een paar degradatiekandidaten en een paar Belgen begon iedereen ineens over een kampioenschap te praten. Van de zotte natuurlijk, maar dat mocht je toen niet zeggen, PSV speelde namelijk leuk en fris (
) en zou met Ajax gaan spelen om het kampioenschap. Nu staat PSV gewoon weer waar het hoort en is dat ineens een vreemde ommekeer. Tsja, ik vind dit niet zo gek eigenlijk..
Die hype begin dit seizoen was wel lachwekkend ja. Onze PSV-er, ehm Ajacied, Quido kwam ook elke week hier jubelen hoe goed PSV was en dat Ajax daar een voorbeeld aan moest nemen 
Aan de andere kant, zo goed als PSV toen niet was, zo slecht mogen ze ook weer niet zijn zoals ze nu zijn. Dit slaat natuurlijk ook nergens op, die selectie kan echt wel beter. Het is geen wonderploeg, maar ze horen minstens bovenin de EL groep mee te draaien en in de top 3 van Nederland te eindigen met spelers als Zoet, Bruma, Schaars, Maher, Toivonen, Depay en Matavz.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Niet mijn kamer, ook maar ergens gevonden op het web
Ik kijk natuurlijk niet op een tv van Philips.
(wel last van muggen soms ja)
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Kijk die Toivonen dan... 2-0.
En dan Zagreb 1-1.
Onvoorstelbaar. Heb totaal geen zin in zondag.
Als Feyenoord die 10-0 nog wil goed maken hebben ze zondag een kans.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Zouden we dan toch nog een keer revanche krijgen voor die ene nederlaag? Ik maak me sowieso weinig zorgen over de wedstrijd aanstaand weekend, maar als PSV zo speelt...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Fluit a.u.b. af. Kansloos weer.
Het slechtste PSV ooit.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
En Chorno ook nog 2-1. Alles zit tegen.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Veranderd niet veel. Gelijkspel blijft voldoende toch
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat klopt inderdaad. Maar het ziet er nog triester uit allebei hetzelfde aantal punten...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou bijna medelijden krijgen met PSV maar heb het toch niet 
Je schaamt je toch kapot?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hetzelde aantal punten als Ajax in de CL...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Onze PSV-er, ehm Ajacied, Quido kwam ook elke week hier jubelen hoe goed PSV was en dat Ajax daar een voorbeeld aan moest nemen
Wat er nu bij PSV gebeurt, doet denken aan Ajax in de laatste wedstrijden onder Jol, of periodes onder De Boer waarin het totaal niet liep. Cocu durft alleen niet in te grijpen, zo'n Toivonen hoort natuurlijk helemaal niet te spelen (en als je hem dan toch persé wilt opstellen, doe het dan als spits). Daarnaast lopen er een paar types rond die overhyped zijn, niet in vorm zijn of zich weer meer bezig houden met alles wat niet met het spelletje zelf te maken heeft.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Daarom wordt wedstrijd 6 nooit in die landen gehouden met twee uur tijdsverschil. Als Russische club speel je je laatste wedstrijd dus altijd uit.
Daar hield ik al rekening mee, maar dan vind ik het nog steeds opmerkelijk dat deze verre clubs mogen deelnemen aan de EL. Dat Loedogorets Radzgrad speelt niet eens in hun eigen stadion en dan zie je nog steeds een handvol toeschouwers. Waarom dan? Een club van het kaliber Messina of zo speelt toch ook niet zomaar ineens in San Siro?
Tegen wie moet Zulte Waregem nog? Moeten ze nog tegen NK Maribor? Zou wat zijn, als zij naar de volgende ronde gaan en PSV niet.
FC Thun tegen Rapid Wien klinkt als een potje met geringe reisafstand, maar het is toch nog een kilometertje of 750 haha
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
'Het is niet uit te sluiten dat er wat gaat gebeuren'.
Dan laat 't verdomme nu maar eens zien en heel snel Toivonen eruit.
Bovendien voegt Locadia werkelijk helemaal niets toe.
Maar dit doet pijn zeg, heel veel pijn. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Daar hield ik al rekening mee, maar dan vind ik het nog steeds bizar dat deze verre clubs mogen deelnemen aan de EL. Dat Loedogorets Radzgrad speelt niet eens in hun eigen stadion en dan zie je nog steeds een handvol toeschouwers. Waarom dan? Een club van het kaliber Messina of zo speelt toch ook niet zomaar ineens in San Siro?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hetzelde aantal punten als Ajax in de CL...
Lol erg vergelijkbaar niveau ook 
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Standard blijft een smet op de Belgische Europese campagne (Anderlecht eigenlijk ook, maar die hebben nog een half excuus). Genk gelukkig al door, Zulte doet eigenlijk nog verrassend mee, al halen die punten met erg matig voetbal.
Wordt een jaar om snel te vergeten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij doelt er juist op hoe triest het is dat PSV ook zeven punten heeft, terwijl de tegenstanders zoveel makkelijker zijn.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Wat er nu bij PSV gebeurt, doet denken aan Ajax in de laatste wedstrijden onder Jol, of periodes onder De Boer waarin het totaal niet liep. Cocu durft alleen niet in te grijpen, zo'n Toivonen hoort natuurlijk helemaal niet te spelen (en als je hem dan toch persé wilt opstellen, doe het dan als spits).
Bij PSV is er ook gepoogd om er een revolutie a la Ajax te forceren. Ze hebben het goedkoop proberen te kopiëren en denken dat Cocu een tweede Frank de Boer zou zijn. Zitten ze er daar even flink naast zeg. Cocu is in mijn ogen dezelfde laffe PSV coach als al die anderen die daar de laatste jaren hebben getraind. Lachwekkend gedoe rondom Toivonen ook. Ik kan het Toivonen niet eens kwalijk nemen dat hij zo pauper speelt, de idioten die ervoor zorgen dat hij speelt des te meer. Al geniet ik hier natuurlijk wel lichtjes van 
Ben benieuwd welke houdbaarheid datum Cocu op de verpakking heeft staan. Iedere andere trainer was nu al lang eruit geschopt, maar Brands en Sanders hebben zich begin dit seizoen in de voet geschoten door hun onvoorwaardelijke steun te geven aan hem en duidelijk gemaakt dat het een opbouwjaar was,
Cocu lijkt me hoogstens geschikt als assistent trainer, ik zie er echt geen hoofdtrainer in. Nooit gedaan ook. Zelfs Matavz heeft nog meer uitstraling dan deze grijze muis. Maar dat was vanaf dag 1 al duidelijk. Ik dacht even dat hij ons ongelijk ging geven, maar het begin van dit seizoen was een incident. Ik zou als ik PSV was eens goed rondkijken om de trainingsstaf met wat ervaring aan te vullen. Toivonen walst gewoon over de hele technische staf van PSV heen... LOL!!!
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Standard blijft een smet op de Belgische Europese campagne (Anderlecht eigenlijk ook, maar die hebben nog een half excuus). Genk gelukkig al door, Zulte doet eigenlijk nog verrassend mee, al halen die punten met erg matig voetbal.
Wordt een jaar om snel te vergeten.
Zo'n verrassing vind ik het niet van Zulte, kwaliteit genoeg. Ik hoop dat ze de volgende ronde halen, hebben we i.t.t. vorig jaar toch 2 ploegen die overwinteren. En ik gun het Dury en zijn manschappen (vooral vanwege Hazard) wel mede doordat het waarschijnlijk de laatste keer is dat ze Europees iets kunnen 'voorstellen'.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Duidelijk dat de Boer niet te kopiëren valt! Een van zijn eerste acties was keihard laten zien wie de baas is. En sindsdien lijkt daar geen misverstand over te bestaan. Cocu is een doetje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De tranen biggelen over mijn wangen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik gun J0enne de eer om de meest passende smiley te posten.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Zo'n verrassing vind ik het niet van Zulte, kwaliteit genoeg. Ik hoop dat ze de volgende ronde halen, hebben we i.t.t. vorig jaar toch 2 ploegen die overwinteren. En ik gun het Dury en zijn manschappen (vooral vanwege Hazard) wel mede doordat het waarschijnlijk de laatste keer is dat ze Europees iets kunnen 'voorstellen'.
Hoop uiteraard ook dat ze de tweede ronde halen. Moet trouwens wel zeggen dat ik van Zulte amper wat gezien heb, maar terugkijkend op de wedstrijden (via herhalingen en de sporza stream) lijkt het er toch altijd op dat tegenstanders vergeten te scoren en Zulte uiterst efficiënt is. Van dominantie is er nog maar amper sprake geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.