• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.854 acteurs
  • 199.225 gebruikers
  • 9.386.322 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Park volgens mij ook nog steeds niet speelgerechtigd. Jozefzoon dan maar in de basis?

Of Wijnaldum maar weer op de flanken dumpen en misschien Toivonen gewoon op 't middenveld aangezien we nog geen één keer met twee verdedigende middenvelders hebben gespeeld.

Bovendien gaat dat waarschijnlijk ook niet aangezien Schaars misschien nog niet mee doet tegen GAE waardoor je alleen Hiljemark over hebt als verdedigende middenvelder.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Park moet geloof ik voor Milan speelgerechtigd zijn.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Paar dagen? Wedstrijd is pas over een week, een week is toch meer dan een paar dagen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

depri83 schreef:

“Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond, of ik ben stekeblind geweest, dat kan natuurlijk ook."

Gezond?

En de volgende rel is een feit.

Johan Boskamp heeft zich de woede van het Vlaamse parlementslid Jan Roegiers op de hals gehaald. De analyticus zei dat hij in zijn carrière nooit met een homofiele speler heeft gevoetbald. “Al mijn medespelers waren hartstikke gezond”, aldus Boskamp. Die woorden zijn slecht gevallen bij Roegiers. “Dit is een vorm van homofobie. Boskamp heeft een voorbeeldfunctie wanneer hij op tv komt”, zegt de politicus in Het Nieuwsblad. Ook onder anderen minister Freya Van den Bossche en radiomaker Sven Pichal reageerden verontwaardigd op Twitter.

Edit:

Ik zie trouwens dat Moisander heeft gescoord, en de assist kwam van Tainio, die flop bij Ajax.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ook een stomme formulering van Boskamp. Al ben ik ervan overtuigd dat hij het niet op zo'n manier bedoelde. Toch stom.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Chucky92 schreef:

Ook een stomme formulering van Boskamp. Al ben ik ervan overtuigd dat hij het niet op zo'n manier bedoelde. Toch stom.

Ik denk net hetzelfde. Bossie kennende zal hij wel eerst gepraat hebben en dan pas gedacht. Een beer van een vent, maar een hart van koekebrood.

En om 21 uur België- Frankrijk. Ik ben echt nieuwsgierig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

@Ajax&Litmanen:

Waarom Heitinga centraal? Die heeft bij Everton meerdere malen aangetoond een matig niveau te hebben. Ik denk dat een speler als Vlaar beter naast BMI kan spelen dan Heitinga.

Heitinga is itt spelers als De Vrij gewend om wekelijks tegen topteams te spelen, heeft vele toernooien internationale ervaring, is fysiek erg sterk en normaal gesproken kan hij ook nog eens opbouwen. En ik weet dat hij bij Everton niet altijd even goed speelt, maar ik sla hem hoger aan dat alle opties voor Oranje centraal.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen ook trefzeker voor Denemarken. Hopelijk geen mooie goal, anders komt er nog meer interesse

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Heitinga is itt spelers als De Vrij gewend om wekelijks tegen topteams te spelen, heeft vele toernooien internationale ervaring, is fysiek erg sterk en normaal gesproken kan hij ook nog eens opbouwen. En ik weet dat hij bij Everton niet altijd even goed speelt, maar ik sla hem hoger aan dat alle opties voor Oranje centraal.

Heitinga heeft toch geen vaste basisplaats bij Everton, dus speelt hij toch ook niet wekelijks tegen topteams? En idd, de Vrij mag op dit moment nooit opgeroepen worden voor Oranje. Ik hoop dat Virgil van Dijk zich een beetje ontwikkeld bij Celtic... Van die Bruma heb ik ook geen hoge pet op. Iedereen heeft het nu wel over het fantastische centrale duo van PSV, maar alleen Rekik vind ik fantastisch. Bruma vind ik meer een verbeterde versie van Marcelo.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wij hadden er na een kwartiertje al weer 2 tegen hoor, tegen Paraguay nota bene

Aantal tegengoals begint nu wel erg zorgwekkend te worden... 1-2 nu. edit: en 2-2.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Je verwacht het niet. Zlatan met een hattrick bij Zweden.

Wat een fenomeen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pepe met een enorme bos met haar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Best aparte ervaring. Meestal vrees ik Portugal omdat het een angstgegner is, maar vertrouw ik toch op onze kansen. Nu echter acht ik ons kansloos en vrees een oorwassing. Zijn we echt zo zwak? Of komt het door de malaise bij Feyenoord dat ik onze verdediging niet vertrouw.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb alleen maar slechte herinneringen aan Nederland tegen Portugal. Dat begon al onder Louis ruim 10 jaar terug en het zal vanavond wel niet eindigen. Misschien een gelijkspelletje.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zlatan met zijn 4e

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

International van Zwolle ook gescoord. Dat zal lang geleden zijn. Klich voor Polen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

En Duitsland 2-3 achter.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wordt België - Frankrijk nog ergens uitgezonden?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Wordt België - Frankrijk nog ergens uitgezonden?

Gok eens. Of zap eens. Aangezien je maar 2 Belgische zenders hebt weet je het snel genoeg. En ja, Canvas dus.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zlatan met zijn 4e

Ik zie Svensson.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik zie Svensson.

Livescore zegt bij mij Zlatan.

LiveScore : Sweden vs Norway

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Fransen zijn sterker helaas. Eerste 20 minuten hadden we nog het betere van het spel maar nadien lagen we toch duidelijk onder. Benieuwd of er beterschap komt in de tweede helft. Geen enkele uitgespeelde kans in een hele helft is hoe dan ook veel te weinig met dit talent.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Daar. Strootje.

Eriksen gewoon weer een vrije trap hè.

Die gast heeft flink geoefend.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kevin met zijn boze hoofd met de 0-1

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Zo die is die 20m wel waard!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Slechte deal van Brands. Hoe kun je zo'n topper voor slechts 20 miljoen laten gaan?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Die tricks van Strootman aan de zijlijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

otherfool schreef:

Wij hadden er na een kwartiertje al weer 2 tegen hoor, tegen Paraguay nota bene

Aantal tegengoals begint nu wel erg zorgwekkend te worden... 1-2 nu. edit: en 2-2.

2-3...word je er stil van?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

depri83 schreef:

International van Zwolle ook gescoord. Dat zal lang geleden zijn. Klich voor Polen.

was wel een mooie goal. Kunnen wij voor de verandering op internationaal gebied meepraten Jammer het alweer 1-2 staat anders was het nog toffer geweest

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Schotse fans in Londen vandaag voor de wedstrijd Engeland-Schotland:

Scotland fans bring party atmosphere to London - in pictures | Football | theguardian.com

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.