• 15.809 nieuwsartikelen
  • 178.340 films
  • 12.227 series
  • 34.007 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.099 gebruikers
  • 9.377.427 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Dat bedoel ik: beetje conclusies trekken, zonder er iets vanaf te weten.

Allereerst had hij de keus gemaakt te knokken voor een plek bij City. Anders was hij allang verkast (er was voldoende interesse). Voor een basisplaats bij City komt hij uiteraard te kort (nu).

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Daar had ie tot de zomer voor kunnen knokken. Ook gewoon dommigheid natuurlijk, want tegen de spitsen van City kan hij never te nooit op boksen. Zijn ambities waren/zijn dan gewoon niet realistisch. Hij heeft vast nog nooit van zijn doelen SMART formuleren gehoord

Je hoort nu nog steeds niets van hem. 14 maanden in een voetbalcarrière is veel. Te veel als je het mij vraagt. Het moet in ieder geval niet nog langer duren.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Jij denkt dat je meteen fit bent als je virusvrij wordt verklaard?

De trainer wilde hem voor begin van deze competitie niet kwijt.

Je hebt verder wel gelijk: om Ajax weg te spelen, hoef je niet zo goed te zijn.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Ja oké en een knieblessure. Maar hij mag niet voor niets weg bij City natuurlijk. Hoe je het ook wend of keert, zijn palmares is niet indrukwekkend.

En op dit moment kan iedereen van Ajax winnen en andersom. Dus zo groot is die prestatie niet

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

rep_robert schreef:

Ja oké en een knieblessure. Maar hij mag niet voor niets weg bij City natuurlijk.

En wat is je punt?

Hoe je het ook wend of keert, zijn palmares is niet indrukwekkend.

Wat een geweldige conclusie. Hij is 21 en speelt de afgelopen 2 jaar niet, vanwege een hardnekkige virus en een blessure (en omdat er bij City 23 topspitsen rondlopen).

En op dit moment kan iedereen van Ajax winnen en andersom. Dus zo groot is die prestatie niet

2 jaar geleden ook dus?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Ajax is al 3 jaar onstabiel in het eerste seizoenshelft

Hij is verder nog jong met 21 jaar, maar anno 2013 is dat ongeveer de leeftijd waarop talenten op hun best zijn en vaak ook al een transfer verdienen naar een grote(re) club. Hij moet nu eigenlijk nog beginnen. Pieken en tegelijkertijd wat dalen meemaken in zijn jeugdige spel. Voor je het weet is hij 26 en is hij over een aantal jaar even ver als een Eriksen nu al is. Als dat al gebeurt... Kijk eens naar het verschil op het palmares qua wedstrijden.

Hij ging voor zijn kansen bij City en raakte geblesseerd bij City terwijl het uitzicht op het eerste elftal 0,0 is. Ook een geval van verkeerde keuzes maken.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Hij heeft er mooi kunnen revalideren voor een riant salaris. Trainen met al die spelers, daar word je ook niet slechter van. Daarnaast weet je dat er altijd wel interesse van clubs komt als je bij City onder contract staat. En tja, naar een grotere club verkassen als je bij Feyenoord en City speelt, dat gaat natuurlijk niet.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Zo iemand is wel miljonair, terwijl wij dat never nooit zullen verdienen. Dat dan weer wel idd

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Als ik een verkeerd stukje kip eet, voel ik me gewoon een tijd niet lekker. En daar blijft het bij.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Voel jij je dan niet kiplekker?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Spanje hoeft niet bang te zijn voor de positie op de FIFA wereldranglijst na de verrassende oefennederlaag tegen Zuid-Afrika (1-0). De Spanjaarden wisselden namelijk één keer meer dan de reglementen voorschrijven.

Er was vooraf afgesproken om slechts zes keer te wisselen, maar de Spaanse bondscoach Del Bosque was genoodzaakt een zevende wissel door te voeren na een blessure van doelman Victor Valdés. Pepe Reina verving de doelman van Barcelona. De FIFA heeft naderhand de uitslag ongeldig verklaard. Dat meldt de Spaanse krant AS.

Voor Zuid-Afrika is de beslissing een domper, want het had een flinke sprong op de wereldranglijst kunnen maken door een overwinning op het als eerste geplaatste Spanje.

Dit slaat helemaal nergens op. Zelf een fout maken en dan je nederlaag weggestreept zien worden.

En verder @ die Guidetti discussie. Zie wat ik gister over Koeman zeg. Er hoeft er maar 1 Iang Feyenoord till I die te schreeuwen terwijl hij er een paar maanden heeft gebald en hij is een eeuwige held. Geeft wel aan dat Feyenoord daar al jaren naar een echte held snakt die het ook verdiend.

En dan hier ook nog denken dat ons die hattrick (Driedetti, hoe verzin je zo'n sneue bijnaam?) dwars zit. Het resulteerde gewoon weer in de titel. Van mij mag Pelle er dit jaar ook 3 in de Kuip tegen Ajax inknallen als dat in mei weer een titel voor Ajax op heeft geleverd. Voor mij is het seizoen met een winst op de rivaal niet geslaagd, alleen als Ajax kampioen wordt.

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit slaat helemaal nergens op. Zelf een fout maken en dan je nederlaag weggestreept zien worden.

Wat een farce

Eerst Frankrijk, wederom, opzichtig naar het WK loodsen en nu dit weer.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Dus voortaan bij 0-1 in de 120e minuut gewoon een 4e wissel erin doen, dan telt de wedstrijd niet meer. Top!

Dit hoort dan toch reglementair 3-0 te worden?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Wat een farce

Eerst Frankrijk, wederom, opzichtig naar het WK loodsen en nu dit weer.

Dit had Van Marwijk in de WK finale ook wel mogen doen. In de 119e minuut gewoon een paar nieuwe spelers inbrengen en dan de wedstrijd afgekeurd zien worden

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Del Bosque was genoodzaakt een zevende wissel door te voeren na een blessure van doelman Victor Valdés. Pepe Reina verving de doelman van Barcelona.

Hadden we Tyton maar vervangen voor Bertrams tegen Roda JC i.p.v. Toivonen...

Wat een giller toch ook. Tegenwoordig word je dus beloond voor je eigen 'fouten'.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

De wedstrijd tegen Eq. Guinea is overigens ook foetsie. Die won Spanje dan wel, maar zal ook wel te weinig punten hebben opgeleverd per saldo.

Dus een wissel te veel tegen Indonesië en je was gewoon groepshoofd geweest.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

En verder @ die Guidetti discussie. Zie wat ik gister over Koeman zeg. Er hoeft er maar 1 Iang Feyenoord till I die te schreeuwen terwijl hij er een paar maanden heeft gebald en hij is een eeuwige held. Geeft wel aan dat Feyenoord daar al jaren naar een echte held snakt die het ook verdiend.

En dan hier ook nog denken dat ons die hattrick (Driedetti, hoe verzin je zo'n sneue bijnaam?) dwars zit. Het resulteerde gewoon weer in de titel. Van mij mag Pelle er dit jaar ook 3 in de Kuip tegen Ajax inknallen als dat in mei weer een titel voor Ajax op heeft geleverd. Voor mij is het seizoen met een winst op de rivaal niet geslaagd, alleen als Ajax kampioen wordt.

Mijn post niet gelezen? Waarom zo sneu doen?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vrij bizar inderdaad.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax-Barcelona volgende week:

Messi geblesseerd

Valdes geblesseerd

Xavi twijfelgeval

Sanchez geschorst

Dani Alves geblesseerd

Het gaat de goede kant op

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Siem de Jong

Sighthorsson

Bojan

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bij ons boeit het niet wie er van die pakweg 16 eenheidsworsten speelt

Jammer dat Bojan niet fit is. Zal wordt denk ik pas op zijn vroegst minuten volgend weekend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Wat een giller toch ook. Tegenwoordig word je dus beloond voor je eigen 'fouten'.

Probleem is dat de fout niet van Spanje is maar van de arbitrage.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Er was tussen de 2 trainers afgesproken dat ze 6 keer mochten wisselen.

Vervolgens raakt Valdes geblesseerd en Del Bosque gaat dan vrolijk nog een wissel doorvoeren wat de zevende betekent.

Spanje is er dus mee begonnen. Scheids moest 't inderdaad wel afkeuren.

Maar als Del Bosque niets deed was er ook niets aan de hand geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat dient gewoon door gecommuniceerd te worden naar de arbitrage lijkt mij, die eindverantwoordelijk zijn. Anders lijkt me zo'n mondelinge afspraak niet bindend.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Dit is gewoon iets wat bij de FIFA zelf moet worden opgelost.

Maar die zijn bijna nog corrupter dan de UCI.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook voor de FIFA valt er weinig te winnen in deze kwestie. Zie het punt ook niet zo, dan zijn ze misschien geen nummer 1 meer, en Zuid Afrika mist flinke bonuspunten maar voor Spanje en het beeld in de ranglijst maakt het weinig uit.

Gewoon laten staan zo wmb.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Voor Spanje maakt 't inderdaad nauwelijks wat uit, zakken misschien een plaats maar het gaat hier om Zuid-Afrika.

Die zouden dan gewoon een goede sprong maken op de ranglijst, en ze hebben er ook gewoon recht op.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als het hier om pak-em-beet Engeland had gegaan werd dit heel anders opgelost, dat is zeker..

Maar goed, het is maar een derdewereldland wat toch geen rol van betekenis speelt.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Dat dus. Dan werd 't gewoon een reglementaire 3-0.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Sigthorsson trouwens een ingescheurde enkelband. Van der Vaart staat daardoor een maand buitenspel.

De Jong een verrekking aan de hamstring.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.