- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sigthorsson trouwens een ingescheurde enkelband. Van der Vaart staat daardoor een maand buitenspel.
De Jong een verrekking aan de hamstring.
Oftewel, onze IJslander pas in 2014 weer inzetbaar. Lekker dan.
Hopelijk valt het met Siem mee. Zeker voor Milan uit hebben we alles en iedereen nodig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor Spanje maakt 't inderdaad nauwelijks wat uit, zakken misschien een plaats maar het gaat hier om Zuid-Afrika.
Die zouden dan gewoon een goede sprong maken op de ranglijst, en ze hebben er ook gewoon recht op.
Mee eens. 3-0 reglementair verlies zal dan nog wel wat logischer zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Sigthorsson trouwens een ingescheurde enkelband. Van der Vaart staat daardoor een maand buitenspel.
Dus doordat Sigi zijn enkelbanden heeft gescheurd, staat... 
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
Sigthorsson trouwens een ingescheurde enkelband. Van der Vaart stond daardoor een meter buitenspel.

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Blijft schandalig hoe PSV die jongen heeft vernacheld met dat onwettige contract. En daarna de pech bij een Sporting-in-uitverkoop terecht te komen, het heeft hem nog niet echt meegezeten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Siem en Sigi pas na de winterstop weer inzetbaar; zoals verwacht. Laten we in godsnaam hopen dat het blessureleed dan eindelijk achter ons ligt, en we onze gebruikelijke magistrale tweede seizoenshelft met een fitte selectie van start gaan. Ola John staat trouwens bovenaan op Frank zijn verlanglijstje voor de kerstman; bevestigde bovengenoemde zelf.
Voor zaterdag en dinsdag dan maar:
- - -Fischer- - - - - Hoesen - - - - Schone
- - -Duarte- - - - - - Blind- - - - - - - Serero
Boilesen- -Moisander - - Veltman - -Rhijn
- - - - - - - - - - - - - Jesper - - - - - - - - - - - - -
Wat een armoede.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Hoesen eindelijk in de basis, nu gaan we het toch echt beleven.
Ola John staat trouwens bovenaan op Frank zijn verlanglijstje voor de kerstman; bevestigde bovengenoemde zelf.
Wat gaat er dan eigenlijk met Fischer gebeuren?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
John kan ook op rechts. Momenteel hebben we voor de flanken alleen Fischer, Andersen en dadelijk Bojan; Schone en Sigi zijn uit pure armoede er ook maar gezet. Sana is gewogen en te licht bevonden.
En eerlijk is eerlijk, Fischer is zwaar uit vorm en mag wel even de luwte in.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De Jong zegt zelf er enkele weken uit te zijn. Beetje voorbarig om te zeggen dat het al einde 2013 voor hem is op het veld. De Jong kennende is hij met 2, 3 weken weer fit.
Gelukkig hebben we nationaal geen topduels meer te spelen voor de winterpauze. Alleen in de CL is het goed klote. Maar met Fischer, Hoesen, De Sa, Schone, Andersen en hopelijk volgend weekend Krkic weer hebben we nog wel alternatieven. Wel bidden dat Hoesen heel blijft, onze enige echte fitte spits nu.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk even het CL Toto topic door en wat zie ik bij otherfool staan?
20:45 Groep H Ajax FC Barcelona 2-1
Otherfool ziet Ajax van Barcelona winnen?
Met deze resultaten kan ik wel leven. Dan zijn we sowieso 3e en dan zijn we met een winst in Milaan zelfs 2e.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De Jong zegt zelf er enkele weken uit te zijn. Beetje voorbarig om te zeggen dat het al einde 2013 voor hem is op het veld. De Jong kennende is hij met 2, 3 weken weer fit.
Gelukkig hebben we nationaal geen topduels meer te spelen voor de winterpauze. Alleen in de CL is het goed klote. Maar met Fischer, Hoesen, De Sa, Schone, Andersen en hopelijk volgend weekend Krkic weer hebben we nog wel alternatieven. Wel bidden dat Hoesen heel blijft, onze enige echte fitte spits nu.
Nou, misschien pakt hij Roda nog mee dan (dacht namelijk dat half december al de winterstop was, maar blijkbaar vlak voor kerst). Maar normaliter ben je met een verrekte hamstring wel gemiddeld drie weken zoet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
23-11-2013 om 20:45 AFC Ajax - Heracles Almelo
26-11-2013 om 20:45 AFC Ajax - FC Barcelona
01-12-2013 om 12:30 ADO Den Haag - AFC Ajax
07-12-2013 om 18:45 AFC Ajax - NAC Breda
11-12-2013 om 20:45 AC Milan - AFC Ajax
15-12-2013 om 12:30 SC Cambuur - AFC Ajax
19-12-2013 om 20.45 IJsselmeervogels – Ajax
22-12-2013 om 12:30 Roda JC - AFC Ajax
Ik denk dat Siem er bij Milan gewoon weer bij is. Dat is 3 weken minus 2 dagen vanaf vandaag. Het is nu ook pas 21 november.
Siem is wel vaker geblesseerd geweest, waarna hij sneller weer fit was.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ondertussen wel ADO - Ajax, da's hopelijk dus ouderwets puntverlies. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kijk even het CL Toto topic door en wat zie ik bij otherfool staan?
Met deze resultaten kan ik wel leven. Dan zijn we sowieso 3e en dan zijn we met een winst in Milaan zelfs 2e.
Als otherfool dat idd denkt (de man die ook dacht dat Austria Wien even een gelijkspelletje zou halen bij tegen Atleti) ben je gewoon flink de sjaak. Hij heeft die username niet voor niets gekozen hoor
.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ja hoor, Barca (B) wint vrijwel nooit een Europese uitwedstrijd. Die 4 potjes van Ajax hebben me trouwens al 34 punten opgeleverd, dus doe er nog uw voordeel mee zou ik zeggen...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja hoor, Barca (B) wint vrijwel nooit een Europese uitwedstrijd. Die 4 potjes van Ajax hebben me trouwens al 34 punten opgeleverd, dus doe er nog uw voordeel mee zou ik zeggen...
Beter heb je gelijk. Ik heb kaarten, make my day. Ik betwijfel een zege, maar een punt is haalbaar.
Zou trouwens eens mogen, na 7x een pak slaag gehad te hebben van de Spaanse top 2 de afgelopen 4 jaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ondertussen wel ADO - Ajax, da's hopelijk dus ouderwets puntverlies.
ADO en Roda zal vast wel weer puntverlies worden. De rest moet wel zeker gewonnen worden. Ben benieuwd. Ik heb net het idee dat Ajax wat constanter begon te spelen, maar we zijn nu wel weer 2 basisspelers weken kwijt.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Hoesen eindelijk in de basis, nu gaan we het toch echt beleven.
Wat gaat er dan eigenlijk met Fischer gebeuren?
Die heeft nog een dikke maand de tijd om beter voetbal op de mat te leggen. Als hij na een half seizoen slecht voetballen er nog steeds niets van bakt houdt het een keer op natuurlijk. Je kan niet zeggen dat Fischer geen kansen krijgt
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik heb net het idee dat Ajax wat constanter begon te spelen,
Nu doel je alleen op NEC uit?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Celtic thuis. En eigenlijk ook Celtic uit, ondanks het verlies.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou trouwens eens mogen, na 7x een pak slaag gehad te hebben van de Spaanse top 2 de afgelopen 4 jaar.
Atletico hebben jullie de laatste vier jaar niet getroffen hoor
.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Uit Celtic was gewoon niet goed genoeg. Voorin veel te onmachtig.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
3 tot 5 bijna open kansen, Celtic was nergens. Je verliest door een penalty en een van richting verandert schot. Dat was een prima wedstrijd, maar wel met een beroerd resultaat.
Verder ben ik echt niet van mening dat het lek boven is hoor. Maar er zit wel degelijk een stijgend niveau in. Blij dat Duarte er weer bij is volgende week. Die hebben we erg gemist. En Bojan zijn rentree is ook mooi.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg 2-3 winst 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.