• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.236 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Oh als hij het zelf zegt.. dan zal hij wel onschuldig zijn.

(quote)

Tsja en die drie zullen dan niet weten dat wat ze krijgen niet deugde, als dat al zo is.

(quote)

Dat is natuurlijk onzin. Hoe weet je sowieso dat ze zonder dat spul tot de wereldtop behoorden?

Ik breng het niet als een feit hoor. Maar ik heb van alle drie al eens het verhaal gehoord, komt toch vrij logisch op me over. Zo'n Stam of De Boer is gewoon een Hollandse boerenlul die al ruim voor die periode aan de top stonden. Dat speelde zich geloof ik rond 2001 af, terwijl al die jongens al zeker 3 jaar daarvoor aan de wereldtop stonden. De Boer, Davids en Stam wonnen voor 2001 al de CL. Ze zijn ook nooit anders gaan spelen had ik het idee. Armstrong moest als oud kankerpatiënt plots onmenselijke prestaties leveren. Dat hij 7x de Tour won was op zich al een duidelijk signaal dat er misschien wat niet klopte...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Maar dat is niet aan de orde. Vwb de verdediging gaat Van Gaal sowieso de tweede wedstrijd voor andere namen kiezen zo lijkt het. Of je nou tegen Japan om het niks, of tegen Colombia om het niks speelt, tsja.. als je dan toch maar 1 van de 2 speelt dan liever zaterdag.

En onderschat RKC niet, maar daar weet jij alles van

Al speel je op zaterdagavond een wedstrijd, dan nog hoor je als topclub op zondagmiddag van RKC te winnen. Dat Ajax dat niet deed was vooral een gigantische blamage, maar daar konden ze vermoeidheid absoluut niet als excuus gebruiken. Ajax-RKC was een paar dagen na Celtic-Ajax, maar dat mag voor mij geen excuus zijn. Feyenoord wint zondag gemakkelijk in Waalwijk, ook als je 2 interlands zou spelen. En om hoeveel namen gaat het nu? De Vrij, Indi, Clasie die waarschijnlijk dan spelen?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik breng het niet als een feit hoor. Maar ik heb van alle drie al eens het verhaal gehoord, komt toch vrij logisch op me over. Zo'n Stam of De Boer is gewoon een Hollandse boerenlul die al ruim voor die periode aan de top stonden. Dat speelde zich geloof ik rond 2001 af, terwijl al die jongens al zeker 3 jaar daarvoor aan de wereldtop stonden. De Boer, Davids en Stam wonnen voor 2001 al de CL. Ze zijn ook nooit anders gaan spelen had ik het idee. Armstrong moest als oud kankerpatiënt plots onmenselijke prestaties leveren. Dat hij 7x de Tour won was op zich al een duidelijk signaal dat er misschien wat niet klopte...

Nouja kijk even naar foto's van Japie in z'n PSV tijd en in z'n ManU en met name Lazio/Milan tijd. Die is ongeveer 5x zo groot, agressief en kaal geworden nadat hij wegging uit Eindhoven.

Het belangrijkste is echter dat de sport oiv doping veel sneller en intenser kan worden, ook mensen die al bij te top hoorden moeten daar in mee om niet fysiek achter te blijven. Niet veel anders dan in het wielrennen en atletiek waar de meest getalenteerde en meest bereidwillige sporters de top halen en doping ze een extraatje geeft.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Al speel je op zaterdagavond een wedstrijd, dan nog hoor je als topclub op zondagmiddag van RKC te winnen. Dat Ajax dat niet deed was vooral een gigantische blamage, maar daar konden ze vermoeidheid absoluut niet als excuus gebruiken. Ajax-RKC was een paar dagen na Celtic-Ajax, maar dat mag voor mij geen excuus zijn. Feyenoord wint zondag gemakkelijk in Waalwijk, ook als je 2 interlands zou spelen. En om hoeveel namen gaat het nu? De Vrij, Indi, Clasie die waarschijnlijk dan spelen?

Janmaat, de Vrij, Indi toch zaterdag? Clasie zal dinsdag wel spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mooi toch, dan worden jullie ook weer eens kampioen.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Tja, ik snap het probleem ook niet. Genoeg spelers en trainers die de overstap direct of indirect gemaakt hebben. Hoewel ik het wel jammer vind dat De Boer (F.) zich dus niet ziet als de Arsene Wenger van Ajax.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Arias vs. Hazard.

Nu eens Jong Oranje kijken.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Van der Hoorn...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

Tja, ik snap het probleem ook niet. Genoeg spelers en trainers die de overstap direct of indirect gemaakt hebben. Hoewel ik het wel jammer vind dat De Boer (F.) zich dus niet ziet als de Arsene Wenger van Ajax.

De Boer heeft juist meerdere keren gezegd nog jaren bij Ajax te willen werken. Verlengde niet voor niets tot 2017.

Eigenlijk zeggen de Boertjes weinig bijzonders. Als ze in het buitenland trainen en terug willen naar Nederland en ze zien dat er bij Ajax een geweldige coach loopt, dan kan het ook dat PSV of Feyenoord een optie is.

Maar het moet wel heel gek lopen wil F of R ooit voor PSV of zeker Feyenoord werken. Denk ook niet dat men in Rotterdam 1 van hen zou accepteren. PSV zou anders zijn, dat is een club waarbij de supporters iets minder haat hebben.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

@RikElfrink: #Matavz ligt er bij #PSV tussen de 2 en 3 maanden uit.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Was te verwachten...

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12848 stemmen

Die Colombianen krijgen nog wel een penalty mee.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Cuadrado, Falcao, Armero, Muriel en Arias.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Was te verwachten...

Nieuwe spits halen of iemand uit de jeugd?

Ik sluit niet uit dat PSV een half jaar voor Luuk de Jong gaat.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Luuk is wel een goeie voor Feyenoord mocht Pelle verkocht worden in de zomer.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nieuwe spits halen of iemand uit de jeugd?

Ik sluit niet uit dat PSV een half jaar voor Luuk de Jong gaat.

Geen idee wat ze gaan doen. De Jong hebben ze altijd al willen hebben.

Vloet is trouwens wel lekker bezig.

Netjes. 1-2 voor Jong Oranje. Castaignos en nu Vilhena met een pingel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Luuk is wel een goeie voor Feyenoord mocht Pelle verkocht worden in de zomer.

Ja, met als probleem dat Gladbach er 15 miljoen voor heeft betaald en hem echt niet voor minder dan de helft zal laten gaan.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja, met als probleem dat Gladbach er 15 miljoen voor heeft betaald en hem echt niet voor minder dan de helft zal laten gaan.

Dat zien we dan wel weer, maar Pelle gaat ook niet voor minder dan 10 weg natuurlijk, als ie al gaat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dat zien we dan wel weer, maar Pelle gaat ook niet voor minder dan 10 weg natuurlijk, als ie al gaat.

Voor Pelle ga je natuurlijk geen 10 miljoen krijgen. Al zal jij daar vast weer anders over denken.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Voor Pelle ga je natuurlijk geen 10 miljoen krijgen. Al zal jij daar vast weer anders over denken.

Clubs in Rusland (bijv.) hebben gekkere bedragen betaald voor mindere spelers.

De media meldden eerder dat er 10 miljoen was geboden op Pellè.

Maar goed, jij vond dat Anita 12-14 miljoen waard was, toch?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Er was deze zomer al sprake van een zandbak club die dat wilde betalen, in Rusland ook, nu weer Fenerbahce's nieuwe voorzitter.. maargoed wil geen club dat betalen gaat ie gewoon niet. Een speler met zo'n marketingwaarde gaat Feyenoord niet voor minder laten vertrekken. Ook prima wat mij betreft.

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12848 stemmen

Best een fijne eerste helf van de Belgen. Op basis van de kansen was een voorsprong zelfs niet onverdiend geweest, maar wat mij betreft beide ploegen nog redelijk in evenwicht.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Die scheids is krankzinnig. Gaat Locadia rood krijgen.

Wat een enorme debiel.

Is zelfs nog eerder bij de bal dan de keeper.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Jep, redelijk goede eerste helft van België. Organisatorisch stevig, nauwelijks een kans weggegeven tegen de sterke aanval van Colombia. Zelf enkele kansen kunnen versieren en ook wel een penalty kunnen krijgen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Locadia ook nog geblesseerd eraf...

Zul je zien dat 't ernstig is waardoor we geen spits meer hebben...

Die scheids is echt helemaal van 't padje.

Die Slowaken met krankzinnige overtredingen wat hooguit geel is of zelfs niks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.